Haluaisin isoveljen.

hjälpa mig

Mä haluisin nii kovasti et mulla ois isoveli. Se ois nii ihanaa. Se vois puolustaa ja suojella mua. Muistan ala-asteelta ku yks mun luokkalainen (tyttö) kaatu ku joku tönäs sitä ja silt meni solisluu poikki Sitte sen tytön isoveli juoksi siihen paikalle ja kävi sen tönijän kimppuun. Ja sen jälkeen se meni lohduttamaan sen siskoo. Se oli niin ihanaa katottavaa ku ne oli niin läheisii...

Ja muutenki jos ois isoveli, se tois varmaan sen kavereita käymään kotona...(arvaatte varmaan :P)

Mutta mulla ei kuitenkaan oo isoveljee vaan sen sijaan isosisko, joka on ihan p***a! Se on ihan hullu. Saa aina jotain ihme kilareita ja äitiki on ihan poikki sen kans. Toivon usein, että siskoni olisikin poika. En osaa rakastaa siskooni ku se on niin erilainen ku minä. Oonko mä ihan kauhee ku aattelenkaan noin? (vitsi mua alkaa itkettää...)

Onko teillä samanlaisia ajatuksia? Tai kertomuksia omista isoveljistänne? Olis kiva kuulla :)

34

5480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on molemmat veli ja sisko. Tosin sisko vuoden vanhempi ja veli vajaan tunnin. Hyviä tyyppejä molemmat. Ei varmaa liittyny aiheeseen mitenkää :D

    • wootnot

      Jos aloittajalla olisi isoveli, muttei isosiskoa, hän olisi täällä avautumassa, kuinka tahtoisin isosiskon.

    • llllla

      Itellä on sama, oon haaveillu aina isoveljestä. Itellä on pikkusisko mut meillä on tosi etäiset välit.

      Täytyy kuitenkin muistaa että ei se isovelikään välttämättä olis kiva. Voishan se olla joku kauhee väkivaltanen tai muuten välinpitämätön yms. Jos sun isosisko on vaikee, niin aika varmasti se olis isoveljenäkin vaikee (toivottavasti ymmärrät mitä tarkotan :D). Yritä olla kuitenkin onnellinen siitä isosiskosta, parempi sekin on ku että ei olis yhtään sisarusta. Vuosien kuluessa tilanteet muuttuu kuitenkin tosi paljon ja kyllä se siskokin siitä sitte rauhottuu :D

    • minäää.jklkml

      mulla on ihan sama ongelma!

    • täällä myös!

      Oon aina kans toivonut että mulla oli ollu isoveli taikka isosisko, justiinsa sellainen jonka kans olis hyvät välit. Olis pikkusisarki ollu kans ihan kiva.. Sitä vaan aattelee etta oli mahtava jonkun perheenjäsenen kans muistella lapsuuden leikkejä yms.

      Olkaa onnellisia että teillä on edes sisaruksia!
      Terveisin 16 vuotias tyttö joka on perheen ainut lapsi.

      • täällä myös!

        sori, vähän kirjoitusvirheitä mutta ei se lukemista estä :P


    • vihatteettu

      sanon isoveli on perseestä haluaisin siskon.

      isoveli enemmmän kiusaa sua nolaa sua sun kavereiden edes.

      esim se oli nyt menny näytää mun kavereille kuvan ku olin jotain 7ja alasti vittu vihaan sitä

    • .....

      Olen itse isoveli ja olen kaksonen, joten minulla on myös melkein samanikäinen sisko. Nuorempia on kolme kappaletta. Se tuntuu aina siltä että joko sisko tai veli, vanhempi tai nuorempi tai sit ainoa lapsi.
      Mitäs noi pikkuset että ollaan siskon kanssa tiellä ja määräillään ja on epäreilua kun saadaa tehdä asioita mihin ne on liian nuoria eikä tajuta mistää mitään.
      Sen verran kyl oppii että vaikka nuoremmat on huomion keskipiste ja siskon ja mun elämä menee aika paljo niihin (mikä taas välillä tuntuu meistä aivat tajuttoman epäreilulta) ne kummiski juoksee meidän taakse piiloon ku maailma kolhii.
      Kumpikohan meistä on sit se parempi niiden mielest veli vai sisko..
      Sisarussuhteet on aina sellasia että jossain vaihees haluais ett olis toisin mut loppujen lopuks osaa olla kiitollinen siit mitä on.
      P.s perheen ainoat lapset, olkaa ilosia teidän ei tarvitse jakaa mitään ja onpahan omaa rauhaa..

    • PinkPrincess

      Itelläni on isoveli eikä se tee mitään tollasta et se puolustais mua tai kävis jonku kimppuun.
      Paitsi tuohan se niitä sen kavereita joskus meille kotiin, ja se on ehkä se ainoo hyvä puoli. ;) :D
      Sitten se osaa olla myös tosi ärsyttävä! Äitilläkin meinaa aina mennä hermot siihen...
      Jaja.. oon ite toivonu aina isosiskoa jonka kanssa vois puhuu kaikkee tyttöjen juttuja, puhuu esim. meikeistä ja pojista
      ja ei tollasta voi isoveljen kans tehä joten isosisko olis musta paljon parempi.

      • Niiettä

        Kannattaa muistaa ettei kaikki ihmiset oo samanlaisia. Itse olen isosisko enkä _todellakaan_ puhuisi pikkusiskoni kanssa pojista. Ja meikit eivät kiinnosta minua yhtään, pitäisin varmaan siskoani hulluna jos yrittäisi niistä jutella kanssani ((:


      • meitsi

        tähän voin täysin komppaa! tollasista asioista puhun mielummin kavereiden kanssa


    • kumminki onnellinen

      Musta kan olis mukava saada isoveli, joka välittäis musta ja lohduttais mua. Mulla on kyllä ihanat pikkuveli ja pikkusisko. Itte oon 15. Kumminki me rakastetaan toisiamme ja välitetään toisistamme, vaikka riidelläänkin usein.
      Mä olin täs hiljattain masentunu, ja silloin olisin tarvinnu tukevaa olkapäätä, kun ei noita ystäviä oo muille jakaa, mut onneks mulla on ihana perhe ja yks ulkopuolinen, joihin saatoin luottaa. Enkä enää oo masentunut.

      Puran usein "ahdinkoani" kirjoihin ja kirjoittamiseen ja elokuviin.
      Mut tällaista mulla.

    • poikakoltoistvee

      mulla on neljä isoveljee...

    • Haukkku

      Ihmiset... Te ette haluu isoveljee, tai jos saisin päättää, haluisin olla se perheen vanhin lapsi. Mulla on 1 isoveli ja 1 pikkuveli. Pikkuveli on ihan mukava, mutta isoveli täyttä h*lvettiä. Jos se ei saa tahtoonsa läpi multa, se alkaa satuttaa mua,äskenki se kanto mut sohvalta pois rajuin ottein. Se hajotti just meiän vessan oven, ja kaapin oven. Se syö jääkaapin kaikki hyvät ruoat ja ei säästä mitää muille. Se valittaa äitille kuinka p*ska elämä sillä on ollu, ja syyttää siitä äitii. Pikkuveljelle se mun isoveli on puoliks kiva. Se auttaa sitä jossai runescapessa, mut se myöski pakottaa sitä pelaan sitä ja jotenki sillee. Tää kaikki täs kuulostaa paljo helpommalta mitä se oikeesti on. Mua sattuu henkisesti ja fyysisesti. Oon miettiny, auttaisko se, jos piilottaisin kaikki tietokoneet ja kaiken sellasen, mutta sitte mun isoveli varmaa tulis siitäki valittaan mulle. Äiti ei kestä isoveljee, mä en kestä jne....

      Mä en haluis varmaa ollenkaa isompii sisaruksii, ehkä nuorempii. Tai sitte haluisin isoveljen tai siskon joka ois OIKEESTI mukava eikä yhtä h*lvettii!

    • NO NAME

      Mä oon AINA halunnu isoveljen...Mul on isosisko joka on usein miten ihan VHITUN ärsyttävä >.< Se on 15 ja mä 12 eli ,se on mua 2½ vuotta vanhempi.

      Sellai isoveli ois kiva jolla ois sixpäc ja se ois 16w..Mun isosiskoki haluis sellasen ja sen ikäsen isoveljen..Ois niin ihanaa ,jos se olis sellai suojelevainen,

    • trolllllll

      Ei se aina oo isoveli joka siskon puolia pitää ;) minun pikkuveljeni on heittänyt porukkaa bileistä ulos, jos joku on minusta pahan sanan sanonut. Ja ikäeroa meilläkin 6 vuotta :D

    • laskettelu <<333

      Mulla on iso sisko se on välillä tosi kiva mut kyl siihenkin välillä menee hermo. Mäkin oon unelmoinu isoveljesta joka asuis jo omassa kodissa nii sinne vois mennä yöks ja pelaan senkaa pleikkaa ja kaikkee tälläistä. Mut myös silleen mä haluisin olla ainut lapsi et voitais matkustaa enemmän koska olis enemmän rahaa. Oon siis 12 ja sisko 15

      • sama ku äsköne

        Oon sit tyttö !!!


    • Brunee95

      Itekki haluisin isoveljen... Mulla oli pikkuveli, mut hän kuoli vauvana muutama vuos sitte.. :(

      • onnellinen ;)

        Enpäs haluis lesoilla, mut mulla on isoveli joka lohuttaa mua (: kerran ku mua kiusattii nii mun isoveli & sen kaveri meni vähä läksyttãä sitä & eipäs enää kiusannu, ei.


      • Siilifan

        Parasta mun isoveljessä on että se osaa lohduttaa pelaa mun kans PSää vaikka täyttää 3VKn päästä 12 se on kans puolustanut mua yleensä sen jälkee ku se on lohduttanut nii se antaa mulle jotain mistä mä rykkään


    • .....

      Niinku joku jo sano et ei se ain oo isoveli joka puolustaa! Mun pikkuveli on 5 vuot nuorempi ja kyll se mua puolustaa iha viimesee asti

    • Pikkusisko__

      On mulla kaksi 3 vuotta vanhempaa isoveljee ja ne on sellasii mikkä aina lyö ja sillee eikä paljoo välitä musta mut onha ne joskus iha kivojaki ja puolustaa jossai asiois :]

    • abcdaa

      aaaa joo määki oon aina halunnu isoveljen)= oon niin katkera aina ku kaikki kertoo että joo mun veli sitä ja mun veli tätä huoh oikeesti ois niinniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin jumalattoman ihana jos olis isoveli(=

    • MööVaanh¨*-*:3

      Oo, mä oon iiihan aina halunnu kans isoveljen! Joka ois joku 17-19( ja ite oon ny 13). Ja sit se ois aika komee ja sil ois sixbäc ja aika sillain tyylikäs tai sellanen mitä nykyaika nuoriso poikia (jtn 17.v) on tuol kaduil. Sit se ois aika kiltti ja senkaa ois kiva pelaa kaikkee pleikkaa ja kysyy jtn mitä poika on tästä mieltä, sillain et auttais vähän et tietäis pojankin aatteit, vaatteis ynnä muis jos haluis tehä vaikutuksen johonki tai wää en osaa selittää. Mut sit se tois sen kavereit kyläänsä ja niittenki kaa ois kiva tehä jtn ja haahha kaikkee tällläst xd

      • kadehtikaa vaan.....

        Hahaa, mulla on isoveli se on noin vuoden mua vanhempi, nörtti,laiha ja mutta muuten....okei. Mulle ei oo koskaan tapahtunut mitään sellasta, että oisin tarvinnut isoveljen apua, mutta on se ihan mukavaa kun on isoveli.
        PS: Mulla on toinenkin isoveli, viis vuotta vanhempi, ite oon 13


    • La Mariposa

      Mun lapsuudesta teki tosi ihanan se, että mun isosisko ja isoveli jaksoi aina olla mun ja mun pikkuveljen kanssa ja leikittää meitä. Ja heittäähän mun molemmat veljet sellaista perusveliläppää esimerkiksi pojista, mutta ne on silti mulle tosi tärkeitä. Isoveli yleensä suostuu kuskaakin mua paikasta toiseen, koska sillä on ajokortti. Isosisko asuu toisella puolen Suomea, mutta ollaan silti todella läheisiä, voin puhua sille kaikesta.
      Isosiskon muutettua mun veljet sai uuden läpänheittoaiheen, joka liittyy siihen että kun ollaan kolmestaan kotona, ne voi vaan huudella "Nainen! Tee ruokaa!" tms.. Mutta kyllä sen kestää.
      Silooin kun mä synnyin, ja mun isoveli kuuli että oon tyttö, se karkasi naapurissa olleen navetan taakse piiloon :D

      Anteekso nyt tälläinen pitkä selitys.

    • isoveli95

      kinosti o-o
      [ ] kinostaa
      [x] ei kinosta

      tänää juomaa? eiku mennääkii huomen tervetuloo vaa!

    • Niiettä

      Ärsyttävää, miten pahasti tää keskustelu yleistää ja stereotypioi. Ja en kyllä ymmärrä mikä sellaisessa "suojelevassa isoveljessä" olisi niin ihanaa. Mä en ainakaan missään tapauksessa haluaisi sellaista.
      Ja joo, piti siis tulla tänne vaan sanomaan, että itse haluaisin kaksoisveljen. Sellaisen jota tajuaisin, koska mulla on pikkusisko ja se on äärimmäisen rasittava enkä todellakaan ymmärrä sitä tai sen juttuja yhtään.

    • sjklsdfjkl

      Ittellä on kaksossisko ja pikkuveli. Pikkuveli ei uskalla olla yksin vaikka se ei muuta teekkään kun katso sen kännykkää ja Netflixiä. Sisko vittuilee mulle äidin kaa kaikesta ja en tiedä millä vitun fiiliksellä pitää johonkin vittu suhtautuu. Et pitääkö niin huumorilla vai vakavuudella. Nii joka asiasta tullaa mesoo. Ja jos mulla ois isoveli nii mä en varmaa kestäis sitä. Koska jos kerran mun pikkuveli on noin vittumainen niin se olis vielä vittumaisempi.


      Mutta tosta tarinasta jonka kerroit niin ne on noita juttuja jos on oikeesti joku hätänä niin sillon autetaan. Muuten ei välitetä paskaakaan ja mennään vittuileen. Usko pois. Mä tiedän vaikka olenkin isoveli.

    • OliviaSaana

      Ihan syystäkin haluisit tytöt on iha kamalia kun niillä on murrosikä.Itselläni on isoveli ja niitä on erinlaisia omani ärsyttää minua ja minä myös joskus sitä mutta ei meistä kumpikaan koskaan mitään triggeröidy:DSe on kiva auttaa mua esim joskus läksyissä ja pyydän sitä joskus leikkimään itseni kanssa ja tulee se yleensä mielellään vaikka täyttääkin 3VKn päästä 12.Muistan vielä kun kaaduin tänä talvena pyörällä nii se oli jo heti auttamassa mua siinä kysy että onko mulla kaikki hyvin ja autto sisään.Mun isoveli on niinku MY LIFE se on kiltti mulle ja pyytää aina silloin tällöin nukkumaan sen huoneeseen.En sentään itse ole niin säälittävä kun tästä voit lukea,veljeni ei sentään ole mikään Masters chef niin yleensä autan sitä ruoan laitossa ja se kyllä oppii ja kuuntelee.Veli pyytää kans joskus mut sen huoneeseen ja kysyy että mitä elokuvaa haluisin kattoo illalla ja tällee.Se kyllä kans jaksaa kattella mun ja mun kavereiden taikuri esityksiä,yleensä kans puolustaa mua tulee mun kans uimaan.Yks kerta ku en saanu ketää kaverii uimaan nii veli heti ehdotti että jos tehtäis yhdessä jtn........Sen kans on aina kivaa ja se huolehtii/puolustaa mua.Autan kans sitä esim silloin ku sen jalka oli murtunut nii kävin ostelees sille karkkii ja samana päivänä ku sen jalka oli murtunut nii oli kesäloma nii me mentiin viel illalla 10 hesburgeriin ja niin.Sen jalka murtu silloin kun se oli kaatunut mopolla.Rakastan mun veljee <3

    • Anonyymi

      Mulla on kaksi isoveljee mut kumpikaan ei välitä musta tippaakaan. Mua itkettää aika sairaasti ku en toivo mitään enemmän ku sitä et mul ois läheinen isoveli. Niinku suojelusenkeli.

    • Anonyymi

      Mitä tehdä kun kaveri huolehtii minusta,vaikken ei oikeastaan tarvii mistään kaverin tukea, mutta tarvittaessaa.enkä hänen apua mutta hän vaan auttaa kun olisi kuin minun veli,se ärsyttää minua ihan hemmetisti.

    • Anonyymi

      seksiä veljeni kannssa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe