Huomasin että edelliseen reissuun lähtijöillä oli täällä keskustelua ja aloin miettiä oisko 20.10.-11 lähtijöitä ?
Toscana Naturamed Pharma 20.10.2011
10
380
Vastaukset
- millitre
Olen saanut vahvistuksen 20.10 lähdölle 4 pv. Olen ottanut myös Lucca kiertoajelun ja 3 illallispakettia. Olen lähdössä Tampereelta. Onko muita lähtijöitä?
- maailman matkaaja
Tampereelta ollaan kans tulossa tuohon 20.10 reissulle ja ei kun kohti uusia seikkailuja vaikka olenkin jo aikaisemmin kierellyt Italiassa joten upeita maisemia on luvassa =)
- tilehtonen
maailman matkaaja kirjoitti:
Tampereelta ollaan kans tulossa tuohon 20.10 reissulle ja ei kun kohti uusia seikkailuja vaikka olenkin jo aikaisemmin kierellyt Italiassa joten upeita maisemia on luvassa =)
Hei, mulla myös tuo 4 pv ja Lucca. Olen 48v nainen Turun seudulta ja lähdössä yksin. Odotan myös kauniita maisemia ja harjoitusta italian puhumiseen :)
- tilehtonen
Hei, tiedätkö onko se kaikille sama kaupunki ?
nuo 10.10. lähtijät on enemmän kirjoitelleet.
olisi kiva kuulla heidän kommenttejaan kun palaavat. - tilehtonen
maailman matkaaja kirjoitti:
oletteko joku saanut hotellitietoja?
mä en ole :/ - millitre
tilehtonen kirjoitti:
mä en ole :/Olen ryhmässä C ja hotelli on Corallo Montecatini Termessa. Missä ryhmässä olet? Nähdään viimeistään koneessa, lähtijöitä on kuulemma 170.
- tilehtinen
millitre kirjoitti:
Olen ryhmässä C ja hotelli on Corallo Montecatini Termessa. Missä ryhmässä olet? Nähdään viimeistään koneessa, lähtijöitä on kuulemma 170.
olen Belvede hotellissa ja ryhmä B
- t0sitarkoitus
tilehtinen kirjoitti:
olen Belvede hotellissa ja ryhmä B
C-ryhmässä minäkin, mutta hotelli on Excelsior. Saa nähdä miten käy. Illallispaketteja on ostettuna monta joka päivälle. Ei ole mitään tietoa tullut lisämaksuista. Luultavasti paikkana on kuitenkin Montecatini terme.
- TietoAa
tilehtonen kirjoitti:
mä en ole :/Mä kuulin, että se olis perhemajoitus niille jotka ei osta illalliskortteja.
- t0sitarkoitus
Hei, 4pv myös ja kaikki retki- ja illallispaketit. Mies 50 pohjanmaalta omatoimimatkalle lähdössä. Odotan kauniita ja harjoitusta. Saa nähdä miten slovakialainen lentoyhtiö selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1965912Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411852Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621377Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https331258Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997