Riistäjän sanoma

Kuljetuspatruuna

No, pikku komukat ja torvelot! Onko viikonlopun viinanotto jo hyvässä vaiheessa? Halpa kalja ja koskenkorva virtaa nyt renkien pikku kerrostaloyksiöissä. Maanantaina stallari-hampit laahustavat jälleen riistettäviksi kapitalistipaskiaiselle. Eikö olekin kurjaa? On se niin väärin kun toiset vaan viettävät laadukasta aikaa isolla saaristolais villalla nauttien laatu sikari suussa kallista konjakkia. Samalla lukien juuri ostamansa uuden maasturi mersun ohjekirjaa mielenkiinnolla.

59

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjekirjatakapuoleenlaitalololo

      LUET auton OHJEKiRJAA?? Mitä! Etkö osaa ajaa sillä? Voi witt... Mikä tollo!

      • Kuljetuspatruuna

        HAMPPI! Kuule, kuule kun uudessa Mercedes-Benzissä on PIKKASEN ENEMMÄN nippeleitä/nappeleita, toimintoja ja kaikkia kivoja juttuja kuin sinun tätisi sinulle ostamassa DATSUNISSA!!

        "LUET auton OHJEKiRJAA?? Mitä! Etkö osaa ajaa sillä? Voi witt... Mikä tollo! "

        Ei helvetti mikä tyhjäpää-vajakki se sinä olet! Yksin kuskinretku joka tuohon tyyliin käyttää MUN kalustoa että ei vaivaudu selvittämään auton ja sen lisälaitteiden toimintoja kirjasta niin FUDUT SILLÄ PUNASELLA SEKUNNILLA!!! LÄHTEE KU VIITASUSI PENA KILOMETRITEHTAALLE!!!


    • #l*JJkKlMjHMKK

      nappeja ja nippeleitä....kaikkia kivoja juttuja....... Tota satua et usko itsekkään satusetä! Minun EI TARVITSE lukee ohjekirjaa koska tiedän jo miten homma pyörii..... Se on sitä vuosien ammattitaitoa! Ei tätä alaa opita ohjekirjoja lukemalla vaan työtä tekemällä.... Ei ihme ettei "riistäjät" tiedä miten pyyhkiä pylly jos kukaan ei auta siinä.....

      • Kuljetuspatruuna

        TURHAPURO, duuniin maanantai aamulla 7 reikä reikä, tai kenkää! Se on sitte silleen että en viinalta haisevia kojootinpökäleitä katsele, ja vielä tessit ja tussut pitäisi maksaa!! Ei, ei mee näin pojaat ei. Me yrittäjät sanotaan mitä renkisutki tekee ja ei tee. Särjette kumminkin kaikki vaan. Nyt hyppään uudestaan porealtaaseen, kiskokaa nyt jokunen pullo sitä halpaa markettikaljaa vielä.


    • kuljetusgigigolo

      "TURHAPURO, duuniin maanantai aamulla 7 reikä reikä, tai kenkää! Se
      on sitte silleen että en viinalta haisevia kojootinpökäleitä katsele, ja
      vielä tessit ja tussut pitäisi maksaa!! Ei, ei mee näin pojaat ei. Me
      yrittäjät sanotaan mitä renkisutki tekee ja ei tee. Särjette kumminkin
      kaikki vaan. Nyt hyppään uudestaan porealtaaseen, kiskokaa nyt
      jokunen pullo sitä halpaa markettikaljaa vielä."

      Sitten heräsit ja veit koiran ulos

    • Kanikka - Ilkka

      Kuljetuspatruunan jutut ovat yhtä tosia kuin Auto-Anteron jutut liikenne-palstalla!!

    • R 730

      Kuljetuspatruunan "poreamme" on kuitenkin se halpahallin muovinen lasten kylpyamme,missä paskamahaisen ukon piereskely tekee poreilun. =D Haha,mene oikeesti jo sinne hoitoon. Eikä sulla mitään saaristohuvilaa ole kuitenkaan,joku hikinen mummonmökki ehkä jossain keskellä ei mitään,kuivalla maalla. :)
      Kyllä meillä ammattikuljettajilla on vaan varaa kato vaikka mihinkä sikaareihin ja laadukkaisiin juomiin,kun saadaan tehdystä työstä oikeanlainen palkka.
      Voi olla,että jää enemmänkin käteen kuin sinulle,sori vaan... =)

    • Kuljetuspatruuna

      Nyt rengit terästäytykääs, käykääpäs nakkaamassa vaikka ryynit lavuaariin niin ei oo aamulla niin julma kohmelo. Sitten aamulla radalle tekemään meille isännille RAHAA! Eikä sössitä, pliiis.

      • Stallari-komukka

        Lisää liksaa vaan, tai persettä penkkiin!
        Metalli näyttäköön mallia ja AKT tukee tarvittaessa!


      • Gaanjan Vittu

        Menepä nyt ressukka-poju sinne sossunluukulle taas ruinaamaan sitä rahallista tukea sen sijaan että pyörit täällä netissä valheitasi kirjoittelemasta. Heti kun kerrot missä on mahdollista tulla kanssasi face to face "puhumaan" ajohommista niin myönnän että olet oikeasti kuljetusalan työnantaja! Katsos aikuisten maailmassa kun oikein päätään aukoo ja uhoaa olisi muiden kannalta mielenkiintoista saada edes pieni todiste niiden huutelujen ja uhoilujen takaa. Ymmärrän toki että internet antaa kaltaisillesi valitettavan hyvän suojan jonka takaa kaltaisesi pikkuhiirulaiset voivat päätään aukoa!!


    • pekkasil

      Kävin 80000 eken Audia koeajamassa kuskin ammatin omaavana, muutamassa minuutissa opin kaikki alustat säätämään,navit toimimaan jne, ei tarvinnut ohjekirjoja plärätä. Varmaan kuskin hommassa on kuitenkin vaativampiakin asioita, ei kait siellä "patruunalla" ala altzhaimerit vaivaamaan?

      Muista ottaa se spaddu suusta ennenkuin kumoat sitä konjakkia sekaan! (monilta ei vaan onnistu tehdä kahta asiaa samaan aikaan)

      • Kuljetuspatruuna

        DUUNARIPELLE KOEAJAMASSA 80 000E AUTOA?!?!

        Ei helvetti mihinkä tämä maailma on menossa! Tai no, saa kai se RENKIRETKU unelmoida HERROJEN autosta. Kerrostalon parkissa odottaa se uskollinen Taunus/Datsun/Talbot! Sillä tuttu ja turvallinen päristellä duunimestaan, pikkasen naama kalpeena ja kätöset täristen tietenkin!

        Mutta, kaikenkaikkiaan hauskaa huumoria nää RENKIPETTERIT suoltavat tänne!


      • Pekkasil
        Kuljetuspatruuna kirjoitti:

        DUUNARIPELLE KOEAJAMASSA 80 000E AUTOA?!?!

        Ei helvetti mihinkä tämä maailma on menossa! Tai no, saa kai se RENKIRETKU unelmoida HERROJEN autosta. Kerrostalon parkissa odottaa se uskollinen Taunus/Datsun/Talbot! Sillä tuttu ja turvallinen päristellä duunimestaan, pikkasen naama kalpeena ja kätöset täristen tietenkin!

        Mutta, kaikenkaikkiaan hauskaa huumoria nää RENKIPETTERIT suoltavat tänne!

        Eiku,en viitsinyt historiaa kertoa! Nykyään Q7 Audi 3.2tdi (kiitos työnantajan,joka niin hövelisti maksaa palkkaa tekemättömästäkin työstä) niiiin ....olin A 7 Audia kokeilemassa,se on hieman sporttisempi sopii tällaiselle menevälle sporttiselle kuljettajalle.
        Uusi Skaniakin työautona alla! Aah tuota uuden autonkin tuoksua vieläpä töissä, samalla mietin,ehkä vain pari sekunttia yrittäjän tuskaa kun se yrittää repiä sitä leasing erää kasaan kuukauden lopussa! Ja minä poika se päästelen naftalaskuista turhaan huolestuen ja pistän sunnuntaitunnit palkanlaskuun vetämään.


      • Kuljetuspatruuna
        Pekkasil kirjoitti:

        Eiku,en viitsinyt historiaa kertoa! Nykyään Q7 Audi 3.2tdi (kiitos työnantajan,joka niin hövelisti maksaa palkkaa tekemättömästäkin työstä) niiiin ....olin A 7 Audia kokeilemassa,se on hieman sporttisempi sopii tällaiselle menevälle sporttiselle kuljettajalle.
        Uusi Skaniakin työautona alla! Aah tuota uuden autonkin tuoksua vieläpä töissä, samalla mietin,ehkä vain pari sekunttia yrittäjän tuskaa kun se yrittää repiä sitä leasing erää kasaan kuukauden lopussa! Ja minä poika se päästelen naftalaskuista turhaan huolestuen ja pistän sunnuntaitunnit palkanlaskuun vetämään.

        Sinäpoika et vetele muutaku hanskaan vuokraläävässäsi! Ja talbottiin lämmitysroikkaa kun eihän se renkirassi näin kylminä aamuina käyntiin lähde! Tai tuskin tuonlainen LUUSERISUTKI töissä kulkeekaan, kun asenne on noinkin välinpitämätön...


    • paavali23

      ja sinä myös!!! menes nyt lääkekaapille ottamaan ne oikeat pillerit

      • Kuljetuspatruuna

        Mistä arvasit?! Kävin juuri lääkekaapilla ottamassa päivittäiset verenpainelääkkeeni. Olen joutunut syömään niitä 90-luvun alusta. Syynä olette te, HAMPPITURHAPUROT, verenpaineeni kohoaa jo pelkästä ajatuksesta että LUUSERIRUITTI vääntää autoni rattia se sairas renkivirne saastaisella lärvillään!!


      • Gaanjan Vittu
        Kuljetuspatruuna kirjoitti:

        Mistä arvasit?! Kävin juuri lääkekaapilla ottamassa päivittäiset verenpainelääkkeeni. Olen joutunut syömään niitä 90-luvun alusta. Syynä olette te, HAMPPITURHAPUROT, verenpaineeni kohoaa jo pelkästä ajatuksesta että LUUSERIRUITTI vääntää autoni rattia se sairas renkivirne saastaisella lärvillään!!

        Kysyn vielä uudestaan samaa kuin yllä koska et ole vastannut että MISTÄ SINUT JA KULJETUSLIIKKEESI LÖYTYY?? Olisi mukava tulla tosiaan "jutustelemaan" kaltaisesi päänaukojan kanssa! Olisi mukava konkreettisesti tulla toteamaan mikä olet miehiäsi. Nyt olet vain NETIN SUOJISSA PÄÄTÄÄN AUKOVA REPPANA!!


      • Anonyymi
        Kuljetuspatruuna kirjoitti:

        Mistä arvasit?! Kävin juuri lääkekaapilla ottamassa päivittäiset verenpainelääkkeeni. Olen joutunut syömään niitä 90-luvun alusta. Syynä olette te, HAMPPITURHAPUROT, verenpaineeni kohoaa jo pelkästä ajatuksesta että LUUSERIRUITTI vääntää autoni rattia se sairas renkivirne saastaisella lärvillään!!

        Nää on huippuja!


    • 457h

      No kuljetuspatruuna mites meni teidän persaukisten isäntien kokous ja kuka teistä pelleistä pudottaa eniten hintoja onko se kenties raunio ,juupis ,viita vaiko sinä ?

    • Gaanjan Vittu

      Kuljetuspatruuna haihtui kuin tuhka tuuleen kun piti alkaa todistelemaan asioita päänaukomisten takaa. Juu ei kaveri kerro edes missä hänen "firma" sijaitsee saati sitten että kertoisi mistä tämän netin suojissa huutelevan persläven voisi löytää!

    • Kalle Kapitaali

      Eipä ole ennenkään mullisaukon pojille osoitteita kerrottu.

      • Gaanjan Vittu

        Jokseenkin vaikeeta mennä kaverille töihin jos ei tiedä missä paikka sijaitsee ja kuka firmaa johtaa! You get it??

        Nimerkin vaihtosi ei muuten onnistunut. Olisit kirjoittanut poju vaan sillä Kuljetuspatruunan-nicillä. Järkesi ei näköjään riitä edes kirjoitustyylin riittävään selvään vaihtoon. Olisit suoraselkäinen mies ja seisoisit huutojesi takana etkä piilottelisi raukkamaisesti nimimerkin takana!! Ole mies etkä hiiri!! You get it??


      • saksanseisojavoimaa
        Gaanjan Vittu kirjoitti:

        Jokseenkin vaikeeta mennä kaverille töihin jos ei tiedä missä paikka sijaitsee ja kuka firmaa johtaa! You get it??

        Nimerkin vaihtosi ei muuten onnistunut. Olisit kirjoittanut poju vaan sillä Kuljetuspatruunan-nicillä. Järkesi ei näköjään riitä edes kirjoitustyylin riittävään selvään vaihtoon. Olisit suoraselkäinen mies ja seisoisit huutojesi takana etkä piilottelisi raukkamaisesti nimimerkin takana!! Ole mies etkä hiiri!! You get it??

        Enpä ole huomannut,että kovin moni täällä kirjoittelee omalla nimellään ja toisaalta totuus on se ,ettei suurimmasta osasta kuljettajista ole tähän ammattiin ,vaan ovat tulleet alalle helppoihin työpaikkoihin,kun kuljettajista oli 2005-22008 huutava pula, nämä täystuhot tiedä autoista/tekniikasta yhtään mitään , ne jotka eivät ole saaneet kenkää ovat jo vuosia saaneet harjoitella ja huonolla menestyksellä.

        Huvittavinta on se,etteivät nämä uusavuttomat pysty sitä itselleen myöntämään,vaan aina löytyy selityksiä ja syitä mistä vahingot tulevat/johtuvat ,paitsi tietenkin heistähän se ei ole koskaan johtunut.

        Jollei ole luontaista kykyä ja palkat on huonosti ja isännät perseestä,niin kannattaisi miettiä ,josko olet vain täystuho/Turhapuro ja et osaa ja olet vain väärässä ammatissa.

        Onko käynyt edes mielessä.


      • Kalle Kapitaali
        Gaanjan Vittu kirjoitti:

        Jokseenkin vaikeeta mennä kaverille töihin jos ei tiedä missä paikka sijaitsee ja kuka firmaa johtaa! You get it??

        Nimerkin vaihtosi ei muuten onnistunut. Olisit kirjoittanut poju vaan sillä Kuljetuspatruunan-nicillä. Järkesi ei näköjään riitä edes kirjoitustyylin riittävään selvään vaihtoon. Olisit suoraselkäinen mies ja seisoisit huutojesi takana etkä piilottelisi raukkamaisesti nimimerkin takana!! Ole mies etkä hiiri!! You get it??

        Gaanjan vittu, sinun kaltaisesi mullisaukon poika ei pääse eikä tule minulle töihin. En ole Kuljetuspatruuna, olen Kalle Kapitaali jos armon G V osaa vaan lukea, ja sitten ymmärtää vielä lukemansa.


      • Gaanjan Vittu
        saksanseisojavoimaa kirjoitti:

        Enpä ole huomannut,että kovin moni täällä kirjoittelee omalla nimellään ja toisaalta totuus on se ,ettei suurimmasta osasta kuljettajista ole tähän ammattiin ,vaan ovat tulleet alalle helppoihin työpaikkoihin,kun kuljettajista oli 2005-22008 huutava pula, nämä täystuhot tiedä autoista/tekniikasta yhtään mitään , ne jotka eivät ole saaneet kenkää ovat jo vuosia saaneet harjoitella ja huonolla menestyksellä.

        Huvittavinta on se,etteivät nämä uusavuttomat pysty sitä itselleen myöntämään,vaan aina löytyy selityksiä ja syitä mistä vahingot tulevat/johtuvat ,paitsi tietenkin heistähän se ei ole koskaan johtunut.

        Jollei ole luontaista kykyä ja palkat on huonosti ja isännät perseestä,niin kannattaisi miettiä ,josko olet vain täystuho/Turhapuro ja et osaa ja olet vain väärässä ammatissa.

        Onko käynyt edes mielessä.

        JOS Kuljetuspatruunan kaltainen kaveri avoimesti kertoo ja uhoaa miten hänen firmassaan lakeja ja säädöksiä poljetaan niin eiköhän siinä silloin olisi paras myös julkaista identiteettinsä että JOKAINEN hänelle töihin haluava voisi ihan oikeasti päästä töihin?! Minä lupaan ajaa Euron halvemmalla kuin kukaan Patruunan kuljettajista JOS VAAN HÄNELLE PÄÄSEN TÖIHIN!!!! Kaveri kun on kerskunut ettei hänellä lakeja noudateta niin ei liene vaikeaa hänen antaa fudut jollekin kalliimmalle kaverille kuin minä koska minä todellakin ajan halvemmalla kuin kukaan! Lupaan vielä maksaa aiheuttamani kalustovauriot. Voin jopa maksaa pari ensimmäistä naftatankillista jos Patruunan trattalista aiheuttaa luottokiellon. Olen ajanut ADR-kuljetuksia vuodesta 1992 ja sitä ennen rahtia ja maansiirtoajoa etten ole siis mikään kovin noviisi edes alalla. Nyt siis haluan Kuljetuspatruunalle töihin eli kaverin FIRMAN NIMI VAAN EETTERIIN!!!

        Jos firmalla ei ole mitään sääntöjä ja uutta HALVEMPAA TYÖVOIMAA olisi tulossa niin miten helvetissä sinne voi uutta verta tulla jos ei ole mitään yhteystietoja??????

        Onko käynyt edes mielessä??

        Mulla muuten on käynyt mielessä että Kuljetuspatruuna,Kapitalistiriistäjä,Saksanseisojavoimaa ja Kalle Gapitaali on yksi ja sama kaveri!! Hehe. On meinaan nimimerkit ja kirjoitukset järjeltään ja kirjoitusasultaan identtiset. ; )

        You get it?


      • Gaanjan Vittu
        Kalle Kapitaali kirjoitti:

        Gaanjan vittu, sinun kaltaisesi mullisaukon poika ei pääse eikä tule minulle töihin. En ole Kuljetuspatruuna, olen Kalle Kapitaali jos armon G V osaa vaan lukea, ja sitten ymmärtää vielä lukemansa.

        Sinulle Kuljetuspatruuna en viitsi tämän kirjoituksesi vuoksi nähdä tätä kirjoitusta enempää vaivaa! Tule vain esiin sieltä nimimerkin suojista.....PELKURI!!


      • Kalle Kapitaali
        Gaanjan Vittu kirjoitti:

        JOS Kuljetuspatruunan kaltainen kaveri avoimesti kertoo ja uhoaa miten hänen firmassaan lakeja ja säädöksiä poljetaan niin eiköhän siinä silloin olisi paras myös julkaista identiteettinsä että JOKAINEN hänelle töihin haluava voisi ihan oikeasti päästä töihin?! Minä lupaan ajaa Euron halvemmalla kuin kukaan Patruunan kuljettajista JOS VAAN HÄNELLE PÄÄSEN TÖIHIN!!!! Kaveri kun on kerskunut ettei hänellä lakeja noudateta niin ei liene vaikeaa hänen antaa fudut jollekin kalliimmalle kaverille kuin minä koska minä todellakin ajan halvemmalla kuin kukaan! Lupaan vielä maksaa aiheuttamani kalustovauriot. Voin jopa maksaa pari ensimmäistä naftatankillista jos Patruunan trattalista aiheuttaa luottokiellon. Olen ajanut ADR-kuljetuksia vuodesta 1992 ja sitä ennen rahtia ja maansiirtoajoa etten ole siis mikään kovin noviisi edes alalla. Nyt siis haluan Kuljetuspatruunalle töihin eli kaverin FIRMAN NIMI VAAN EETTERIIN!!!

        Jos firmalla ei ole mitään sääntöjä ja uutta HALVEMPAA TYÖVOIMAA olisi tulossa niin miten helvetissä sinne voi uutta verta tulla jos ei ole mitään yhteystietoja??????

        Onko käynyt edes mielessä??

        Mulla muuten on käynyt mielessä että Kuljetuspatruuna,Kapitalistiriistäjä,Saksanseisojavoimaa ja Kalle Gapitaali on yksi ja sama kaveri!! Hehe. On meinaan nimimerkit ja kirjoitukset järjeltään ja kirjoitusasultaan identtiset. ; )

        You get it?

        Pelkkä halu ja into ei riitä, laita liitteeksi työtodistukset menneiltä vuosilta, niin katsotaan se kokemus sitten niistä.


      • Gaanjan Vittu
        Kalle Kapitaali kirjoitti:

        Pelkkä halu ja into ei riitä, laita liitteeksi työtodistukset menneiltä vuosilta, niin katsotaan se kokemus sitten niistä.

        Kerro osoite mihin voin todistukset lähettää/toimittaa!!!


      • Kapitalistiriistäjä
        Gaanjan Vittu kirjoitti:

        JOS Kuljetuspatruunan kaltainen kaveri avoimesti kertoo ja uhoaa miten hänen firmassaan lakeja ja säädöksiä poljetaan niin eiköhän siinä silloin olisi paras myös julkaista identiteettinsä että JOKAINEN hänelle töihin haluava voisi ihan oikeasti päästä töihin?! Minä lupaan ajaa Euron halvemmalla kuin kukaan Patruunan kuljettajista JOS VAAN HÄNELLE PÄÄSEN TÖIHIN!!!! Kaveri kun on kerskunut ettei hänellä lakeja noudateta niin ei liene vaikeaa hänen antaa fudut jollekin kalliimmalle kaverille kuin minä koska minä todellakin ajan halvemmalla kuin kukaan! Lupaan vielä maksaa aiheuttamani kalustovauriot. Voin jopa maksaa pari ensimmäistä naftatankillista jos Patruunan trattalista aiheuttaa luottokiellon. Olen ajanut ADR-kuljetuksia vuodesta 1992 ja sitä ennen rahtia ja maansiirtoajoa etten ole siis mikään kovin noviisi edes alalla. Nyt siis haluan Kuljetuspatruunalle töihin eli kaverin FIRMAN NIMI VAAN EETTERIIN!!!

        Jos firmalla ei ole mitään sääntöjä ja uutta HALVEMPAA TYÖVOIMAA olisi tulossa niin miten helvetissä sinne voi uutta verta tulla jos ei ole mitään yhteystietoja??????

        Onko käynyt edes mielessä??

        Mulla muuten on käynyt mielessä että Kuljetuspatruuna,Kapitalistiriistäjä,Saksanseisojavoimaa ja Kalle Gapitaali on yksi ja sama kaveri!! Hehe. On meinaan nimimerkit ja kirjoitukset järjeltään ja kirjoitusasultaan identtiset. ; )

        You get it?

        Ihan kiva lueskella "alan" tyyppien kirjoituksia..:)

        Ei tarvitse ihmetellä, miksi raskas kuljetusala on niin suuressa ahdingossa tälläkin hetkellä..
        Osa näistä tyypeistä on varmaan jonkinläisia päättäjiä, jotka hinnoittelee kumipyöräliikenteen tulotasoa.
        Osa tietysti on vaan niitä persaukisia, vastuuttomia, ratin takana kuolaavia apinoita jotka ovat mielestään KUNINKAITA ja kaikkitietäviä kuljetusalan ikoneita..:)

        Itse kuulun niihin päättäjiin..työllistän nytkin täällä länsirannikolla noin kymmenen tyyppiä..koukkuautot pyörii yötä päivää..olen siis yrittäjä..!

        Sen voin kertoa että olen VAIN kapitalistiriistäjä..en mikään muu nimerkki samalla. Vaikka joidenkin kanssa ajatellaan teistä kuskeista samansuuntaisesti..!
        Koska sitä kuskien aiheuttaman tuskan määrää ei voi tajuta muut kuin toinen kuljetusyrittäjä..jos hänkään..:)


      • Kalle Kapitaali
        Gaanjan Vittu kirjoitti:

        Kerro osoite mihin voin todistukset lähettää/toimittaa!!!

        Luetaan ne nyt vaan tässä kaikkien nähden, ja jos taitoa riittää, osoite tulee kuin apteekin hyllyltä.


      • Gaanjan Vittu
        Kalle Kapitaali kirjoitti:

        Luetaan ne nyt vaan tässä kaikkien nähden, ja jos taitoa riittää, osoite tulee kuin apteekin hyllyltä.

        Voi helvetti että repesin! Hehe. Sulle voi siis ihan julkisesti hakea töihin työtodistuksilla joissa ei ole mitään todisteita niiden virallisuudesta??! Et siis HALUA NÄHDÄ TODISTUSTA OMILLA SILMILLÄ??????? Ei siis ihme että sinun kuvitteellisessa kuljetusfirmassa on töissä kavereita joilla ei työtodistuksista huolimatta välttämättä ole mitään kokemusta autohommista. Kuka tahansa voi kirjoittaa tänne nettiin millaisen cv:n tahansa. Minäkin voin tekaista tähän kaikkien nähtäväksi "tyotodistuksen" jossa näkyy että olen ollut 15 vuotta sitten Gerge W. Bushin henkilökohtaisen edustusautonkuljettaja. Sen jälkee menin NASA:lle Saturnus kantoraketin kuljetuslavetin kuljettajaksi. Heheh ja sitä rataa. Näin helppoa sulle siis on laatia TYÖTODISTUKSIA!! Ei vittu mikä puupää. Ai niin olenhan minä vielä ollut Afganistanissa Osama Bin Ladenin palkkalistoilla ajamassa vettä säiliöautolla yli 5 vuotta. Että siinä nyt alkuun minun työtodistuksia. Nyt sitten täytä oma lupauksesi ja LAITA SE FIRMASI NIMI JA OSOITE NÄKYVIIN koska sen kuulemma saat tulemaan kuin apteekin hyllyltä.....!!


      • Gaanjan Vittu

        Eli sulle siis kelpaa internetissä näkyvä työtodistus??! Sellaisen sulle yllä jo esitin!! Nyt vaan sinä laitat myös yhteystietosi julkisesti esille jos sulla kerran joku firma on johon töihin voisi tulla. JOS sulla kerran on oikeasti joku firma olemassa niin mikset siis sinäkin voisi sitä julkisesti netissä ilmoittaa??! Kovat on ollut puheet ja uhot mutta konkreettista näyttöä mistää liiketoiminnasta ei ole nähty. Siis vielä uudestaan että MIKÄ ON FIRMASI NIMI JA OSOITE???? Ei kukaan muukaan o,man firmansa tietoja pimitä jos kerran toimintaa on niin kyllä sen voi nettiin ihan rehellisesti laittaa näkyville. Tietty jos takana onkin vaan valhetta ja paskanpuhumista niin eihän silloin mitään yhteystietoja edes ole.

        No kyllä minä sen tiedän ettei sulla mitään firmaa ole.OLET VAI SUURI UHOAJA JA PELKURI!!

        Firman yhteystietoja vaan näkyville niin lähetän lisää työtodistuksia....

        P. Voit aina rekisteröidä nimimerkkisi niin sitä kautta voit pysyä edelleen piilossa mutta silti todistuksia voi sulle lähetellä. Et kyllä taida uskaltaa tehdä sitäkään! ; )


      • Kalle Kapitaali
        Gaanjan Vittu kirjoitti:

        Eli sulle siis kelpaa internetissä näkyvä työtodistus??! Sellaisen sulle yllä jo esitin!! Nyt vaan sinä laitat myös yhteystietosi julkisesti esille jos sulla kerran joku firma on johon töihin voisi tulla. JOS sulla kerran on oikeasti joku firma olemassa niin mikset siis sinäkin voisi sitä julkisesti netissä ilmoittaa??! Kovat on ollut puheet ja uhot mutta konkreettista näyttöä mistää liiketoiminnasta ei ole nähty. Siis vielä uudestaan että MIKÄ ON FIRMASI NIMI JA OSOITE???? Ei kukaan muukaan o,man firmansa tietoja pimitä jos kerran toimintaa on niin kyllä sen voi nettiin ihan rehellisesti laittaa näkyville. Tietty jos takana onkin vaan valhetta ja paskanpuhumista niin eihän silloin mitään yhteystietoja edes ole.

        No kyllä minä sen tiedän ettei sulla mitään firmaa ole.OLET VAI SUURI UHOAJA JA PELKURI!!

        Firman yhteystietoja vaan näkyville niin lähetän lisää työtodistuksia....

        P. Voit aina rekisteröidä nimimerkkisi niin sitä kautta voit pysyä edelleen piilossa mutta silti todistuksia voi sulle lähetellä. Et kyllä taida uskaltaa tehdä sitäkään! ; )

        Työtodistuksia odotellessa voinen piipahtaa pubiin kenties pidemmäksikin aikaa, voipi näet olla, että Gaanjan vittu onkin vaan pelkkä päätään aukova pelle.


      • Gaanjan Vittu
        Kalle Kapitaali kirjoitti:

        Työtodistuksia odotellessa voinen piipahtaa pubiin kenties pidemmäksikin aikaa, voipi näet olla, että Gaanjan vittu onkin vaan pelkkä päätään aukova pelle.

        Työtodistuksia:

        3/1985-6/1991 Romposen sora oy Savonlinna
        7/1991-4/1993 Ketosen maansiirto oy Lappee
        4/1993-8/1999 Laankankaan Rehu ky Lappeenranta
        10/1999-- Teboil raskasöljykuljetus oy....jatkuu....

        Siinä sinulle työtodistukset. Nyt vaan laitat yrityksesi tiedot esille niin tulen neuvottelemaan kanssasi varmasti sinua miellyttävät työsopimukset!!! Lopeta siis se kiemurtelu ja julkisuusen välttely. Ole mies ja seiso uhoamisesi takana. Minulla on kaikki tarvittavat luvat Adr-kortti ja ABECEDE-kortti. Osaan ajaa kaivinkonetta,lavettia myös nostokoneen ajo onnistuu koska omaan myls nk.koukkukortin.

        Tietoja kehiin siis.....


      • Kalle Kapitaali
        Gaanjan Vittu kirjoitti:

        Työtodistuksia:

        3/1985-6/1991 Romposen sora oy Savonlinna
        7/1991-4/1993 Ketosen maansiirto oy Lappee
        4/1993-8/1999 Laankankaan Rehu ky Lappeenranta
        10/1999-- Teboil raskasöljykuljetus oy....jatkuu....

        Siinä sinulle työtodistukset. Nyt vaan laitat yrityksesi tiedot esille niin tulen neuvottelemaan kanssasi varmasti sinua miellyttävät työsopimukset!!! Lopeta siis se kiemurtelu ja julkisuusen välttely. Ole mies ja seiso uhoamisesi takana. Minulla on kaikki tarvittavat luvat Adr-kortti ja ABECEDE-kortti. Osaan ajaa kaivinkonetta,lavettia myös nostokoneen ajo onnistuu koska omaan myls nk.koukkukortin.

        Tietoja kehiin siis.....

        Kyllä ne alkuperäiset olla pitää, tuollaisia nyt pikkupojat kirjoittaa välitunneilla.


      • Gaanjan Vittu
        Kalle Kapitaali kirjoitti:

        Kyllä ne alkuperäiset olla pitää, tuollaisia nyt pikkupojat kirjoittaa välitunneilla.

        Kyllä,alkuperäisihän ne pitäisi olla,niinhän sulle jo pari päivää sitten yritin vihjailla. Kerropa nyt sitten MILLÄ MUULLA KONSTILLA SULLE ALKUPERÄISET TYÖTODISTUKSET ESITÄN??? Mulla ei ole firmasi nimeä,puhelinnumeroa,osoitetta eikä edes sähköpostiosoitetta!! Miten vitussa sä luulet että sulle kukaan ylipäätään voi mitään toimittaa tai esittää kun sinä vain istut siellä netin suojissa päätäsi aukomassa?? Eli taas tuli lisää todistusta ettei sulla mitään firmaa ole! Olet vain PELKURI JOKA HUUTELEE JA VITTUILEE KULJETUSALAN KAVEREILLE INTERNETIN SUOJISSA!!!


      • LERVOLLE.COM
        Gaanjan Vittu kirjoitti:

        Kyllä,alkuperäisihän ne pitäisi olla,niinhän sulle jo pari päivää sitten yritin vihjailla. Kerropa nyt sitten MILLÄ MUULLA KONSTILLA SULLE ALKUPERÄISET TYÖTODISTUKSET ESITÄN??? Mulla ei ole firmasi nimeä,puhelinnumeroa,osoitetta eikä edes sähköpostiosoitetta!! Miten vitussa sä luulet että sulle kukaan ylipäätään voi mitään toimittaa tai esittää kun sinä vain istut siellä netin suojissa päätäsi aukomassa?? Eli taas tuli lisää todistusta ettei sulla mitään firmaa ole! Olet vain PELKURI JOKA HUUTELEE JA VITTUILEE KULJETUSALAN KAVEREILLE INTERNETIN SUOJISSA!!!

        SOITA LERVOLLE.COM SE TIETÄÄ KAIKEN JUUU JA NIITTAA NÄKÖSIINSÄ KOSSUPOTON ALLE SEITTEMEN SEKUNNIN! SE ON KATO JÄMPTI SEMMONEN KARVAPERSE REKKASONNI SEON.


      • Kalle Kapitaali
        Gaanjan Vittu kirjoitti:

        Kyllä,alkuperäisihän ne pitäisi olla,niinhän sulle jo pari päivää sitten yritin vihjailla. Kerropa nyt sitten MILLÄ MUULLA KONSTILLA SULLE ALKUPERÄISET TYÖTODISTUKSET ESITÄN??? Mulla ei ole firmasi nimeä,puhelinnumeroa,osoitetta eikä edes sähköpostiosoitetta!! Miten vitussa sä luulet että sulle kukaan ylipäätään voi mitään toimittaa tai esittää kun sinä vain istut siellä netin suojissa päätäsi aukomassa?? Eli taas tuli lisää todistusta ettei sulla mitään firmaa ole! Olet vain PELKURI JOKA HUUTELEE JA VITTUILEE KULJETUSALAN KAVEREILLE INTERNETIN SUOJISSA!!!

        Linkkiä vaan kehiin, kai noin iso mies jo osaa skannata todistuksensa, sikäli mikäli niitä on edes olemassa.


      • Gaanjan Vittu
        Kalle Kapitaali kirjoitti:

        Linkkiä vaan kehiin, kai noin iso mies jo osaa skannata todistuksensa, sikäli mikäli niitä on edes olemassa.

        Eli edelleen piilottelet internetin suojissa. Jos sulla oikeasti jokin firma olisi et varmasti kyselis mitään todistuksia jos joku kaveri lupaa tulla töishin aina Euron halvemmalla kuin nykyiset kuljettaja. Koska sinulla ei ole mtään firmaa niin et pysty mitään yhteystietojasi ilmoittamaan et täällä keskustelupalstalla,sähköpostilla,osoite-ja puhelinnumerotiedoilla. Et edes rekistreröidyn nimimerkin suomilla mahdollisuuksilla halua/pysty yhteytietojasi esittämään. Kai nyt kaltaisesi aikuinen ihminen osaa rekisteröidyn nimimerkin laatia.?!

        Kerrotko miten luotettavana pidät sellaista tänne nettiin skannattua työdositusta??! Sellaisenhan voi kuka tahansa lapsi tekaista kuka nyt edes vähän osaa printteriä käyttää! Kyllä työtodistukset iha n oikeasa elämässä näytetään työnantajalle ihan livenä ei nettipiirrustuksena!

        Tätä kesksutelua on turha jatkaa koska SINULLA EI OLE MITÄÄN FIRMAA vaan olet pelkkä pelkuri päänaukoja! Mutta ei siinä mitään ,voit jatkaa provoiluasi ja uhoilua siellä piilossa kun vaan muistat että aina kun täällä vittuilet muille ja uhoilet olemattomilla firmoilla tulen muistuttamaan samaan ketjuun tosiasian siitä ettei sulla siis mitään firmaa ole.

        Ps. Tulen heti näyttämään sulle työtodistukset kun kerrot mistä sinut löydän. Mulla on nyt hyvä ajankohta vaihtaa työpaikkaa. Eli osoitetta,puhelinnumeroa,sp-osoitetta tai rek.nimimerkkiä vaan näkyville....!!


    • Ammattiautoil.

      Oli pakko kirjoittaa kun kuljettajat valehtevat niin että korvat heiluu. Ei ajele kuskit kutos-Audilla saatika Q:lla! Jotain rajaa nyt siihen valehteluunki, ja ymmärrän kyllä nimim. Kapitalistiriistäjän tuskan kuljettajien kanssa!

    • Kapitalistifirmamies

      Voi teitä.... "MInulla on firma ja ajan audilla" mikä firma? "ei sitä tarvi kertoo minulla on firma ja olen ammattilainen" NIIN MIKÄ FIRMA??? "olen alan ammattilainen ja te kuskit ette osaa mitään koska minulla on firma" tää keskustelu menee juuri tälläisellä....Minua ei kiinnosta firmanne tai audinne jos on "pula" kuskeista niin ei se parane sillä että hoette "ajakaa 5e/kk palkalla tai tulee kenkää ja minulla on firma"........ nää "kapitalisti pomot" ei taida tajuta oikeen
      sitä ettei kunnioitusta voi ostaa se ansaitaan! ja uskon myös että 95% tällä foorumilla ei ole ajanut työkseen kuorma-autoa tai rekkaa koskaan....

    • Kuljetuspatruuna

      No niin MÖLYAPINAT JA REKKASIMPANSSIT!!

      MINÄ olen Kuljetuspatruuna. En ole Kapitalistiriistäjä/saksans./Kalle k. enkä isäntäpatu. MUTTA jaan heidän kanssaan samoja ajatuksia kuljetusalasta.

      Ja se kaveri joka niin kovasti hinkuu yritykseni sijaintipaikkaa.... noo, lännessä ollaan. Ja todella omintakeisella asenteella olisit ajohommiin tulossa! Maksaisit naftatkin!!!! MISTÄ RIITTÄÄ RENKIKOJOOTILLA FYRKKA NAFTAAN KUN KULMAPUBISSAKIN ON JO PITKÄ, HOITAMATON PIIKKI!!!!!? Vuokrat rästissä kaupungille ja Talbottin katsastus hoitamatta?

      Ei, älkää helkkari PENAT sössikö ja tyrikö enempää. Tehkää nyt vaan sitä työtä mitä on KÄSKETTY, erityistä varovaisuutta noudattaen. Vaikka kuinka miten yrittäisin tajuta REKKATERMIITTIEN ajatusmaailmaa niin ei. En ymmärrä. Insinöörin palkkaa pitäisi maksaa apinan työstä.

      2014 odotellessa.....

      • Gaanjan Vittu

        Olisin tulossa töihin firmaasi edellä kertomillani ehdoilla ja rahaa löytyy toisin kuin sulla mutta edelleen....

        FIRMASI NIMEÄ JA PAIKKAA ODOTELLESSA......


      • Anonyymi

        Tää o ihan HUIPPUU!!

        t. Lervofani


    • r 500

      Kuljetuspatruuna Pakankylän miehiä?????Tai esintyy ko yrittäjänä.
      Tarjoatko kahvit jos ajan pihaan..

      • saksanseisojavoimaa

        Kyllä ammattimiehiä vielä löytyy,mutta täytyy todeta ,että valitettavasti suurin osa heistä kuuluu iäkkäämpään kastiin.

        Nuorilla miehillä taitaa olla äidin maidosta enempi periytynyt uusavuttomuus,kun pitäisi geeneistä löytyä Suomalaista sisua ja perään antamattomuutta,mutta tämä ominaisuus on valitettavasti katoavaa kansanperinnettä.

        Monellako on oikeasti kiinnostusta ja tietämystä auton tekniikkaa kohtaan ja halu korjata pienet kohteet , epäilen ettei oikeasti yli 10% löydy tämän hetkisistä kuljettajista ,jotka omaaloitteisesti kiristää vaikka löysällä olevan kääntökehän pultin,jos näin on voin rehellisesti myöntää olleeni väärässä.

        Olen vain vuosien saatossa huomannut,että mitään ylimääräistä ei tehdä vaikka joka saatanan mutteri lentää huit helevettiin,vaan ollaan hiljaa ja odotellaan,josko joku muu sanoisi tahi korjaisi vaikka olisi kuinka pieni vika tahi puute.

        Mielestäni tämä ei ole ammattimaista eikä silloin pidä maksaa ammatti miehen palkkaakaan,vaan uusavutonta tietämättömyyttä,joka aiheuttaa yrityksille valtavia vahinkoja kaluston korjaus ja huolto kustannuksiin.

        Uusavuton automies on täystuho ja täysin ammatinvalinta mennyt kavereilla pieleen,eli herätkää todellisuuteen palkkavaatimuksine ,tahi ymmärtäkää ottaa edes lopputili.


      • Vekke raumalt

        Ei kai Pakankylän miesten käytös ja ajatusmaailma nyt ihan samanlaista ole kuin "kuljetuspatruuna" -nimimerkillä? Vai onko, kun en henk koht tunne. Vai kuljettajien selkänahastakos sielläkin menestys revitään??


    • uusimuttaeiavuton88

      "Työhön opastus" on sellanen sana mitä et varmaan ole kuulukkaan koskaan ajatelet että jos en kerro mitään uudelle äijälle niin se varmaan tietää samat asiat kun mää ja sitten ihmettelet kun ei ole oma-aloitteinen ja uusavuton? ei kukaan tiedä lottoa etukäteen vasta sitten kun sulle kerrotaan se! yksinkertaista kuljetusala on ammatti muiden joukossa ei mikään "kutsumus" mikä periytyy isältä pojalle.... ja viimeiseksi sanon vielä tän "Ammattiin ei synntyä eikä valmistuta vaan siihen opitaan" työ tekijäänsä opettaa

      • saksanseisojavoimaa

        Kuinkahan kauan mielestäsi sitä työhön opastustusta pitäisi jatkaa,jos vuosia ollut miehet alalla ja aina vahingot/sotkemiset ja sanomiset sattuu samoille kavereille,

        jostain ihmeen syystä aina samat miehet .Kysymys kuuluu teille kaikki tietäville miksi ?


    • r 500

      Tarkotatko sitä millä on lyhyet rek.kilvet?Menestystä varmaan on.Tunnen entisen
      talon kuskin.Jos joskut tapaat niin kertoo kyllä.Täällä jokainen kylläkin saa sanoa
      sitä mitä ei muuten saa sanotuksi.

      • Vekke vaa

        Joio mustii autoi, millanen talo muuten? Ajetaanko läppiksel vai?


    • r 500

      Kirjoituksista voit päätellä kaiken,mikäli on kyseinen yrittäjä.

      • 730-Voimaa

        Noh, menikös RUITTEILLA sisu kaulaan? Heh heh heeeh!! Ja lopettakaas se vauraiden kuljetusyrittäjien arvostelu, tähän paikkaan!


      • mr. Pruit
        730-Voimaa kirjoitti:

        Noh, menikös RUITTEILLA sisu kaulaan? Heh heh heeeh!! Ja lopettakaas se vauraiden kuljetusyrittäjien arvostelu, tähän paikkaan!

        Menit sitten taas vaihtamaan nimimerkkiä mr.Kuljetuspatruuna! Olet kyllä nokkela kaveri.


    • J.Pruit.

      730? 127 Fiatti sulla on.

      • hamppisutki

        Missäs menee tää "kuljetuspatrulli"? Ei oo miehestä mitään kuulunut hetkeen. Liekö tuo kuljetuskuningas siellä Bahamasaarilla minne kerskaili lomalle joksikin ajaksi menevänsä?


    • J.Pruit

      Paukkupatruuna se on.

    • Kuljetuspatruuna

      Kuskipenat ja ajomarakatit taitaa olla niin tuiteissa vielä, osa jso herännytkään vielä. Sovitaankos niin ojakonnat että minä hyysään vielä jonki aikaa teitä ja perheitänne, makselen karhut ja vekselit ja lastenne koulut ja sen ruosteisen samaran katsastuksen. Sitten olen ajatellut myydä tuottoisan ajohommani tutulle miehelle, juu, ja muutan thaimaahan. Firmalleni on ostajia jonoksi asti, mutta uusi omistaja ei teitä veteläperseitä katsele. Muuten, semmonen homma tuli mieleen että mikäs se palkkaturvan numero olikaan? Kun ajattelin saunottaa ja kestitä huvilallani hieman heitä.

      • Anonyymi

        MAHTAVAAA!!!!

        t. lervo go go tsättiläine!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe