Olenko erikoistapaus

Lueskelin näitä keskusteluketjuja ja siellä pidettiin itseselvyytenä, ettei kukaan voi olla onnellinen saatuaan syöpätiedon.

Minulla oli tilanne näin: Olin saannut ehtoollispöydästä 9 kk ennen sairastumistani Pyhän Hengen ilmoituksella avukseni ihmisen avukseni, emmekä ensin ymmärtäneet kaiken tarkoitusta.

Kun kielisyöpä sitten minulle tuli, niin juuri sillä hetkellä minut valtasi Taivaallinen Riemu, koska sillä hetkellä ymmärsin, että Jumala oli järjestänyt minulle apua jo 9kk ennen sairastumista. Sain ymmärtää pienen pätkän Jumalan ajatuksia ja tietää , että Hän auttaa minua.

Ei siinä voinut pieni ihminen itkeä surua vaan Ilon kyyneleitä.

226

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ra

      Siunausta sinulle Kari,ja tuo Korkein meitä johtaa minne ikinä menemmekään luota jotta olet Hänen kämmenellään,niin kuin me kaikki olemme.Paranemisia sinule ja voimia jatkaa Hänen viitoittamaa tietänsä.

      • Ei johdatettavissa

        Oliko se SE korkein joka johdatti sut ira sinne Sitrtorin kauppaan? Oli huonosti johdatettu,voisin näin väittää.


      • Uutta lakimiestä ets
        Ei johdatettavissa kirjoitti:

        Oliko se SE korkein joka johdatti sut ira sinne Sitrtorin kauppaan? Oli huonosti johdatettu,voisin näin väittää.

        Eikös se A.A asianajaja kuollut, eli -ra tarvitsee uuden asianajajan.


      • voi,voi

        Paranemisia???
        Kari on tietääkseni parantunut syövästään jo ajat sitten, missä iran ajatukset ovat?


      • Riitaa kylvät
        voi,voi kirjoitti:

        Paranemisia???
        Kari on tietääkseni parantunut syövästään jo ajat sitten, missä iran ajatukset ovat?

        Missäs sun ajatukses kun vastailet viime lokakuun viestiin. Pitääks sun aina ja etenkin Pitkänä perjantaina?


      • 1234567
        Riitaa kylvät kirjoitti:

        Missäs sun ajatukses kun vastailet viime lokakuun viestiin. Pitääks sun aina ja etenkin Pitkänä perjantaina?

        Sinähän sitä kylvät.
        Vastaileehan täällä muutkin näihin vanhoihin viesteihin, minä vasta ekaa kertaa tähän ketjuun! Vai luuletko, että aina vastaan..?
        Missä ajatuksesi ovat kun luulet kaikkea...Älä yleistä vastaajia, ei aina sama ihminen vastaa...


    • plaaaaaaaaaaah

      Paranemisia? Mistä? Eikös aloittaja ole parantunut jo VUOSIA sitten syövästään???!!!!

    • hoidoissa

      ..kuten sinäkin -ra.

    • huli kupteri

      Eihän tästä kukaan parane!!!!! Irahan on sanonut niin täällä!
      ei auta iraakaan usko siinä se nähdään!

    • Shalom. Synnistähän meidän pitää parantua joka pvä, sitä -ra tietenkin tarkoitti.

      Itse siitä kielisyöpä leikkauksesta on jo yli 10v ja kymmenes vuosi jo täysin terveenä, ilman mitään lääkkeitä.

    • -ra

      Niin synnitön ei meistä ole kukaan.

    • juupa juu

      "Synnistähän meidän pitää parantua joka pvä, sitä -ra tietenkin tarkoitti. "

      Ai tarkoittiko...

    • juupa juu:lle : Eikös -ra tuossa ennen sinua jo sanonutkin

    • huoh..

      -ra ei mitenkään eritellyt mitä tarkoitti kommentillaan "paranemisia"!

      Et taida seurailla palstaa kovinkaan usein.

    • No minun mielestäni eritteli ihan hyvin , minähän kirjoitin hänelle näin:

      Shalom. Synnistähän meidän pitää parantua joka pvä, sitä -ra tietenkin tarkoitti.

      Ja -ra vastasi :
      Niin synnitön ei meistä ole kukaan.

      -ra tietää uskovaisena, että synneistä meidän pitää huolta, ettei se tartu meidän helmoihin. ps. oletko kuullut helmasynneistä

      • hyvää yötä

        Etkö sinä katso laisinkaan mihin kellonaikaan mikäkin viesti on kirjoitettu?

        -ra mainitsi paranemisia toivotuksensa jo ennen kuin olit kirjoittanut mitään synneistä ja niistä paranemisista....

        Luehan nyt ketju oikein ajatuksen kanssa ja mieti kuka on toivotellut mitäkin missäkin vaiheessa jne.

        -ra toivotteli aloitusviestisi tekstiin kirjoittamassaan vastauksessa paranemisia..

        (olen kaupunkiasunnossani, rautalanka jäi mökille, joten....)

        Tämäpä tästä aiheesta...

        Ai niin, olen lukenut Raamatuni minäkin, muistaakseni, tässä pölyisiä muistikuvia kun kaivan niin sieltä löytyy kohta; joka itsensä ylentää se alennetaa ja niin edelleen..Vähän kuin sananlaskussa; kukas sen kissan hännän nostaapi jos ei kissa itse. Tämä viestin viimeinen kappale ei koske sinua.


      • -ra

        Huomenta Kari.Mitä sinulle nyt kuuluu ?


      • -ra kirjoitti:

        Huomenta Kari.Mitä sinulle nyt kuuluu ?

        Kiitos -ra kun muistat kysellä. Jeesuksemme on pitänyt hyvää huolta minusta ja Leenasta. Toimimme Gideoneina ja Israelin Ystävät ry:ssä ja käymme usein Lehtomäen kodissa Nilsiässä auttamassa Railia ja Jormaa sekä Päivö Parviaista, joka muuttaa sinne 1.10. Päivö asui siellä jo 5 viikkoa, mutta nyt on Helsingissä hoitamassa asioitaan. Mökillä olemme käyneet kesällä usein; marjat, sienet, kalat saatu. 7 lastenlasta ( heidän ainoa vaari olen ) kun on, niin synttäreitä sunmuita riittää. Klaukkalaan lähdemme 10.10. synttäreille. Sitten on vielä vaalitkin minulla. Lupasin itselleni antaa luvan osallistua tämän kerran. Sen takia olen tuohon sitten photonkin laittanut. Toivottavasti se ärsyttää jotakin muistuttamaan Jeesuksen tärkeydestä ihmisille :) Siunaten Jeesuksessa Kristuksessa t.kari


    • Mailta

      Se on mahtava tunne kun lääkäri sanoo syövän häippässeen. Kai tänne sopii sinunkin ajatuksesi kun onhan nekin joko kuulumisia, iloja tai suruja. Sinulla taitaa olla lähinnä iloja. Minuakin viillellään ensi viikolla eikä ole ensimmäinen kerta, tästä syövästä on kyllä ensimmäinen.

      • ikimuori1

        Toivottavasti ne ompelee myös viillot umpeen, niin jotta pääsee paremmin paranemaan myös sitten. päätetään jotta kaikk mänöö hyvin.


      • Mailta
        ikimuori1 kirjoitti:

        Toivottavasti ne ompelee myös viillot umpeen, niin jotta pääsee paremmin paranemaan myös sitten. päätetään jotta kaikk mänöö hyvin.

        Otan varalta nitojan mukaan jos en luota siihen ompelijaan. Vetäisen itse muutaman niitin ja nepparin niin eiköhän se siitä suttaannu.


      • ikimuori1
        Mailta kirjoitti:

        Otan varalta nitojan mukaan jos en luota siihen ompelijaan. Vetäisen itse muutaman niitin ja nepparin niin eiköhän se siitä suttaannu.

        Jätä varalta toiseen reunaan pätkä vetoketjua, jos nimittäin tarvis sattuu vaatimaan.


      • Mailta
        ikimuori1 kirjoitti:

        Jätä varalta toiseen reunaan pätkä vetoketjua, jos nimittäin tarvis sattuu vaatimaan.

        Itse kyllä ajattelin siistiä nappiriviä.


      • ikimuori1
        Mailta kirjoitti:

        Itse kyllä ajattelin siistiä nappiriviä.

        No se on kyl oikeestaan aika hyvä. Voi siten tarvittaessa avata vaikka joka toisen.


    • ikimuori1

      Sitä varmaan ymmärtää jälkeenpäin kaiken tarkootuksen ja merkityksen. Hyvä että olet saanut nyt olla terveenä.

    • -ra

      Päivät eivät olekkaan itsestään selviä-

    • weslilja

      kyl mää olen ollut tänäänkin selvä!

    • Olut hoikistaa

      Minäpä en ole ollut selvä, tyhjensin yhden Koffin oluttölkin Tanssii tähtien kanssa ohjelmaa seuratessa, posket hehkuu ja veri kiertää. Olut sisältää runsaasti B-ryhmän vitamiineja, sekä piitä ja muita hivenaineita, nesteet poistuu. Olut on hyvää, suosittelen myös -ra:lle.

      • ikimuori1

      • Kolesterolit kunnoss
        ikimuori1 kirjoitti:

        No näin näkyy tekevän :)

        http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=28861

        Lisäksi säännöllinen oluttuopin nauttiminen,yksi päivässä laskee "huonoa" kolesterolia sekä nostaa "hyvää" kolester.arvoa, itselläni ovat olleet aina ihanteelliset. Samoin on tutkittu, että absolutistit kärsivät enemmän dementiasta kuin kohtuukäyttäjät. En ymmärrä kuinka joku haluaa olla RAIVORAITIS tiukkapipo, elää ankeaa nunnan elämää.


      • Teeskentelijöille
        Kolesterolit kunnoss kirjoitti:

        Lisäksi säännöllinen oluttuopin nauttiminen,yksi päivässä laskee "huonoa" kolesterolia sekä nostaa "hyvää" kolester.arvoa, itselläni ovat olleet aina ihanteelliset. Samoin on tutkittu, että absolutistit kärsivät enemmän dementiasta kuin kohtuukäyttäjät. En ymmärrä kuinka joku haluaa olla RAIVORAITIS tiukkapipo, elää ankeaa nunnan elämää.

        Vielä lopuksi Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.


      • tässäpä -ra:lle
        Teeskentelijöille kirjoitti:

        Vielä lopuksi Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.

        Alkoholin terveysvaikutukset

        Runsaan alkoholin käytön haittavaikutukset niin terveyden kuin sosiaalisen kanssakäymisen alueella tunnetaan erittäin hyvin. Viime vuosina on eri puolilla maailmaa tutkittu myös alkoholin kohtuullisen käytön positiivisia vaikutuksia sekä kohtuukäytön rajoja.

        Erityisesti on selvitetty alkoholin vaikutusta sydän- ja verisuonitauteihin ja erityyppisten syöpien esiintymiseen. Tällä hetkellä vallitsee yksimielisyys siitä, että pieni, 1-2 annoksen päivittäinen alkoholimäärä on sydäntautiriskin kannalta edullisin.

        Suositusarvot vaihtelevat jonkin verran eri tutkimusten mukaan. Yleisimmät maksimisuositukset ovat miehille 3 – 4 annosta ja naisille 2 – 3 annosta päivässä. Annosmäärä on 8 – 10 g alkoholia. Pienen päivittäisen alkoholimäärän on todettu alentavan myös riskiä sairastua osteroporoosiin, dementiaan ja Alzheimerin tautiin.

        Erilaiset alkoholia sisältävät juomat tuovat mukanaan alkoholin lisäksi myös muita terveyden kannalta positiivisia komponentteja. Viinin terveyvaikutuksista alettiin puhua parikymmentä vuotta sitten. Pääasiallinen argumentti viinien osalta on niiden sisältämät fenoliset yhdisteet ja niiden antioksidatiivinen vaikutus. Olut on viljatuote ja sisältää paljon viljasta peräisin olevia aineita. Olutta on kutsuttukin usein juoksevaksi leiväksi.


      • ikimuori1
        Kolesterolit kunnoss kirjoitti:

        Lisäksi säännöllinen oluttuopin nauttiminen,yksi päivässä laskee "huonoa" kolesterolia sekä nostaa "hyvää" kolester.arvoa, itselläni ovat olleet aina ihanteelliset. Samoin on tutkittu, että absolutistit kärsivät enemmän dementiasta kuin kohtuukäyttäjät. En ymmärrä kuinka joku haluaa olla RAIVORAITIS tiukkapipo, elää ankeaa nunnan elämää.

        No kaikki vaan eivät pidä oluen mausta esim. Minä ymmärrän täysin miksi joku haluaa olla raitis, ei silti tarvitse olla tiukkis. Miksi sua häiritsee jos joku ei juo? Hän joka haluaa elää nunnan elämää on tiensä valinnut ja sitä pitää kunnioittaa hänen henkilökohtaisena valintanaan.Ei kai se silloin ole ankeaa?


      • ikimuori1
        Teeskentelijöille kirjoitti:

        Vielä lopuksi Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.

        No ei pidä paikkaansa. Kyllä hauskaa voi olla ja onkin ilman viinaakin, tosin ei kännisten seassa.


      • Hän pakenee elämää
        ikimuori1 kirjoitti:

        No kaikki vaan eivät pidä oluen mausta esim. Minä ymmärrän täysin miksi joku haluaa olla raitis, ei silti tarvitse olla tiukkis. Miksi sua häiritsee jos joku ei juo? Hän joka haluaa elää nunnan elämää on tiensä valinnut ja sitä pitää kunnioittaa hänen henkilökohtaisena valintanaan.Ei kai se silloin ole ankeaa?

        Joka elää kuten nunna, pakenee elämää ja muita ihmisiä lukuunottamatta uskovaiseksi tunnustautuneita. Ankeaa, köyhää luterilaisen tylsää. Itse nautin mm. oluen mausta, se on hyvää ja muista iloista, kuten miehistä.


      • ikimuori1
        Hän pakenee elämää kirjoitti:

        Joka elää kuten nunna, pakenee elämää ja muita ihmisiä lukuunottamatta uskovaiseksi tunnustautuneita. Ankeaa, köyhää luterilaisen tylsää. Itse nautin mm. oluen mausta, se on hyvää ja muista iloista, kuten miehistä.

        "ja muista iloista, kuten miehistä."

        Heh! Kukin valitsee "ilonsa".

        "Kuten nunna" kuitenkin voi elää täysin rikasta itsensä näköistä elämää rohkeasti muiden mielipiteistä piittaamatta. Sanoisin jotta sellaisella ihmisellä on vahvuus, luovuus ja rohkeus elää juuri niin kuin parhaaksi katsoo.

        "pakenee elämää"
        Päin vastoin, hänen elämänsä voi olla paljon rikaampaa kuin "oluesta ja miehistä nauttivan" .


      • -ra
        tässäpä -ra:lle kirjoitti:

        Alkoholin terveysvaikutukset

        Runsaan alkoholin käytön haittavaikutukset niin terveyden kuin sosiaalisen kanssakäymisen alueella tunnetaan erittäin hyvin. Viime vuosina on eri puolilla maailmaa tutkittu myös alkoholin kohtuullisen käytön positiivisia vaikutuksia sekä kohtuukäytön rajoja.

        Erityisesti on selvitetty alkoholin vaikutusta sydän- ja verisuonitauteihin ja erityyppisten syöpien esiintymiseen. Tällä hetkellä vallitsee yksimielisyys siitä, että pieni, 1-2 annoksen päivittäinen alkoholimäärä on sydäntautiriskin kannalta edullisin.

        Suositusarvot vaihtelevat jonkin verran eri tutkimusten mukaan. Yleisimmät maksimisuositukset ovat miehille 3 – 4 annosta ja naisille 2 – 3 annosta päivässä. Annosmäärä on 8 – 10 g alkoholia. Pienen päivittäisen alkoholimäärän on todettu alentavan myös riskiä sairastua osteroporoosiin, dementiaan ja Alzheimerin tautiin.

        Erilaiset alkoholia sisältävät juomat tuovat mukanaan alkoholin lisäksi myös muita terveyden kannalta positiivisia komponentteja. Viinin terveyvaikutuksista alettiin puhua parikymmentä vuotta sitten. Pääasiallinen argumentti viinien osalta on niiden sisältämät fenoliset yhdisteet ja niiden antioksidatiivinen vaikutus. Olut on viljatuote ja sisältää paljon viljasta peräisin olevia aineita. Olutta on kutsuttukin usein juoksevaksi leiväksi.

        Sory vaan olen täysin absolisti.En juo kun kirkon ehtoollis maljasta.En tarvitse keinotekoista olotilaa.


      • -ra
        tässäpä -ra:lle kirjoitti:

        Alkoholin terveysvaikutukset

        Runsaan alkoholin käytön haittavaikutukset niin terveyden kuin sosiaalisen kanssakäymisen alueella tunnetaan erittäin hyvin. Viime vuosina on eri puolilla maailmaa tutkittu myös alkoholin kohtuullisen käytön positiivisia vaikutuksia sekä kohtuukäytön rajoja.

        Erityisesti on selvitetty alkoholin vaikutusta sydän- ja verisuonitauteihin ja erityyppisten syöpien esiintymiseen. Tällä hetkellä vallitsee yksimielisyys siitä, että pieni, 1-2 annoksen päivittäinen alkoholimäärä on sydäntautiriskin kannalta edullisin.

        Suositusarvot vaihtelevat jonkin verran eri tutkimusten mukaan. Yleisimmät maksimisuositukset ovat miehille 3 – 4 annosta ja naisille 2 – 3 annosta päivässä. Annosmäärä on 8 – 10 g alkoholia. Pienen päivittäisen alkoholimäärän on todettu alentavan myös riskiä sairastua osteroporoosiin, dementiaan ja Alzheimerin tautiin.

        Erilaiset alkoholia sisältävät juomat tuovat mukanaan alkoholin lisäksi myös muita terveyden kannalta positiivisia komponentteja. Viinin terveyvaikutuksista alettiin puhua parikymmentä vuotta sitten. Pääasiallinen argumentti viinien osalta on niiden sisältämät fenoliset yhdisteet ja niiden antioksidatiivinen vaikutus. Olut on viljatuote ja sisältää paljon viljasta peräisin olevia aineita. Olutta on kutsuttukin usein juoksevaksi leiväksi.

        Kiitos vaan tiedosta,mutta olen täysin absolisti en juo edes ykköskaljaa.Vesi ja kahvi ovat juomanani vahvempaa en tarvitse.En ymmärrä miksi minulle tuon alkojutun laitoit.Minua ei saisi mistään hinnasta juomaan minkään näköistä alkoholia,jota vihaan mitä se saa aikaan ja kuinka monet siihen kuolet ennen aikojaan nykyään jopa naisetkin.


    • parliamo

      Kari hyvä. Viestisi oli hyvin rohkaiseva.
      Olen rukoillut parantumista itselleni ja tuo mitä kerroit rohkaisee jatkamaan. Kiitos Kari.

    • .ra

      Minä olen ainekin,sain jatko aikaa elämälle ja yritän sen mahdollisimman hyvin käyttää.

    • Miten se olikaan?

      Kerroit -ra että syöpäsi oli tullut takaisin viime syksynä,vai miten se olikaan? Tuollaiset kirjoitukset ovat ikäviä,valehteleminen ei kannata.

    • Miten se olikaan?-kirjoitta -ra:lle. kari vastailee:

      . Kun - ra on vielä hengissä, niin onhan hän saanut silloin jatkoaikaa. Onko se mukavaa haukkua valehetlusta -ra:ta.

      • hdgfhdhd

        Niin tai näin


    • ´´

      -ra on kertonut syöpänsä _uusiutuneen_, asia joka ei pitänyt paikkaansa. Onneksi.

      Huomaa ettet ole lueskellut paljoakaan palstan kirjoituksia.

      Valheella on tunnetusti lyhyet jäljet...

    • -ra

      Epäitiin jotta syöpäni on uusinut.

    • höpö, höpö

      Sinä kerroit että syöpäsi ON uusiutunut ja aloitetaan hoidot!

      Etkö muista mitä milloinkin narraat??!!

    • -ra

      Lääkäri sanoi jotta oireet viittaavat jotta syöpä olisi uusiutunut,onneksi testit eivät olleet pahat.

      • "pahat testit"???

        Kuules nyt, Ira, lääkäri EI sano noin, ennenkuin esim. verikokeissa syöpämarkkerit sen kertoo! Ei ennen kokeita!

        Minulla oli maksa-arvot koholla, lääkäri määräsi uuteen verikokeeseen, jossa tutkittiin ne syöpämarkkerit, toki itse pelkäsin hulluna syövän levinneen maksaan, koska alkoholia käytän hyvin vähän. Mutta kukaan, ei hoitaja ei lääkäri, "epäillyt syövän uusiutuneen". He eivät vaan toimi näin ennen kuin on utkittu!!!" Mikset hyvä ihminen lopeta noiden juttujen keksimistä? Oletko niin surkea, että sinun pitää ruikuttaa myötätuntoa noilla valheilla?


      • 100%:n varmuus
        "pahat testit"??? kirjoitti:

        Kuules nyt, Ira, lääkäri EI sano noin, ennenkuin esim. verikokeissa syöpämarkkerit sen kertoo! Ei ennen kokeita!

        Minulla oli maksa-arvot koholla, lääkäri määräsi uuteen verikokeeseen, jossa tutkittiin ne syöpämarkkerit, toki itse pelkäsin hulluna syövän levinneen maksaan, koska alkoholia käytän hyvin vähän. Mutta kukaan, ei hoitaja ei lääkäri, "epäillyt syövän uusiutuneen". He eivät vaan toimi näin ennen kuin on utkittu!!!" Mikset hyvä ihminen lopeta noiden juttujen keksimistä? Oletko niin surkea, että sinun pitää ruikuttaa myötätuntoa noilla valheilla?

        -ra puhuu satuja. Kukaan lääkäri ei anna varmaa diagnoosia syövän uusiutumisesta, ennen kuin asia on varmistettu 100%:sti. -ra sinä se et pysy totuudessa. On surkea ruikuttaja, kyllä absolut.


    • psyk.esh.

      No miksi sitten valehtelit täällä että syöpäsi on uusiutunut?? Olisit sitten kirjoittanut että :"lääkärin mielestä oireet viittaavat jotta syöpä olisi uusiutunut"...

      Sinä kerroit varmana totuutena täällä meille että syöpä ON uusiutunut ja aloitetaan hoidot!

      On aivan eri asia jos _epäillään_ syövän mahd. uusiutuneen, kuin se, että se diagnosoidaan uusiutuneeksi!

      En ymmärrä miksi valehtelet. Eikä sitä ymmärrä täällä moni muukaan, satuilet milloin mistäkin asiasta. Syövän _uusiutumisesta_ totena kirjoittaminen on mielestäni mautonta jos kerran mitään diagnoosia et ollut saanut!

      Pidätkö meitä jotenkin ihan uunoina? Sinulle käy vielä joskus kuin Pekalle sadussa Pekka ja susi. Kun joskus jotain oikeasti tapahtuu niin kukaan ei usko sitä koska olet milloin mistäkin luritellut valheita.

      Eikös sinun pitäisi nytkin olla kirjoitustesi perusteella jossain reissussa? Vai onko sekin samaan kategordiaan laitettavaa kuin mm. muutto maalle ym. jutut?

      Oletko koskaan ottanut niillä joka kuukautisilla psykiatrin luona käynneilläsi esille tätä että muuntelet totuutta jatkuvasti? Sille on nimittäin olemassa ihan oma diagnoosinsakin. Ellei nyt sitten valehtele ihan vain huvin vuoksi, se taas ei ole sairaus, mutta se on jos valehtelee ja uskoo itse niihin valheisiinsa.

      • Et kai?

        Eikö erikoissairaanhoitaja -tittelit lopetettu jo aikoja sitten. Kaikki ovat sairaanhoitajia erikoistumisalueena voi olla esim. psykiatrinen sairaanhoito. Nimikettä erikoissairaanhoitaja kuitenkaan ei enää ole.


    • Nyt vaan on uusiutun

      ira¤
      25.8.2010 18:47
      -2

      Sairastuin 07
      rintasyöpääk.Rinnassa oli agrissiivinen muhjula samoin kainalpssa,moöemmat kooltaan 2,5 cm.Udköivat levinnut muualle.Sytpstaatti tipuyukset eivät hauskojaolleet,sdsllisenä päivänä mennään labraan.Loka 3 viikko tuli tiputus 6 kertaa .Ensimmäisen viiknja toisen voi pakoin kkkolmas viikko halpompi,ja sitten taas tiputukseen,Rumban jälkeen sädehoidot kuukauden joka arkipäivä.toisilla 25 kertaa peräkanaa..

      Ammoin leikata rinnasta lihakset sanoin kainalosta poi jottei uusisi,nyt vaan on uusiutunut,Sinulle toivon pärempaa onnea ja voimia hoitoihin,

    • -ra

      Patteja löytyi kainalosta ei onneksi pahanlaatuisia.Hoidot olisivat olleet melkein heti,onneksi ei tarvinnut.Tällä hetkelläkin on vasemmassa kainakossa muhkura,juuri sillä puolella mikä leikattiin,voi olla arpikudostakin.

    • Rakas -ra sisareni Jeesuksessa Kristuksessa ole Siunattu ja Äläkä välitä maailman syytteistä.

    • -ra

      En tosiaan,Haluaisivat varmasti jota olisi ollut pahanlaatuisia ja pettymykseen kirjoittavat kun ei ollutkaan.

    • ihmeissään..

      Onko -ra uskovainen ????????

    • -ra

      olen

      • Et voi olla

        Tuota ei monikaan usko, että olisit uskovainen. Miten se ilmenee esim. tällä palstalla?


      • ikimuori1
        Et voi olla kirjoitti:

        Tuota ei monikaan usko, että olisit uskovainen. Miten se ilmenee esim. tällä palstalla?

        Anteeksi jotta sekaannun tähän keskusteluun mutta olisi mielenkiintoista tietää mikä mielestäsi on uskovaisen ihmisen profiili?


    • -ra

      Rukoilen aamurukouksen niin kuin iltarukouksenkin,sekä joidenkin ihmisten puolesta.Huomenna menen töiden jälkeen kitkkoo keskustelemaan tutun papin kanssa ja rukoilemme yhdessä,Jumala sen tietää kuka on uskossa kuka ei.

    • Miten näkyy palstall

      Entä, kuinka arvostat muita ihmisiä, et kovinkaan paljon.

      • -ra

        Samanverran kuin itseänäkin


    • Kitkomista

      Kitkkoo? Kiskoo vai mitä? Pappi siis kiskoo ja mitä se kiskoo,totuutta varmasti,vai kiskoo sua raiteille,siis oikeille,ota susta selvää. Käyttekö läpi kymmenen käskyä ja yksi niistä on ÄLÄ VALEHTELE,vai oliko?

    • Olisi sinullekkin hyvä mennä Sanankuuloon vaikka sinne lähikitkoon. Hyvää Sanaa kuulee myös kaikissa vapaasuunnissa ja luterilaisissakin aika usein.

      Muuten epäusko on suurin synti, SILLÄ se estää perille pääsyn.

    • Kymmenen käskyä

      Kaikki kymmenen käskyä ovat kaikki yhtä tärkeitä. Toisilta se valehtelu sujuu kuin luonnostaan, tänään tätä, huomenna tota, ylihuomenna kolmatta. Suunnitelmat ne vaihtuu monta kertaa päivän mittaan, ja kun jää kiinni, niin uutta valetta lisää. Sellaista uskovaisuutta.

    • -ra

      Se joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven myöskin on käsky älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi

      • Valehtelua

        -ra, entä valehtelu??


    • Kiitos -ra, että olet täällä palstalla pitänyt Jeesuksen nimeä esillä. Ole Siunattu Jeesuksessa Kristuksessa t. kari

      • seem ja haam

        Lieneekö niin että että sinä kari et osanne erottaa väärää hengellisyyttä oikeasta,kun iran kannanottoja nielet tullen mennen ja siunaat niitä vaikka henkilö on selvästi uudesti syntymätön muoto jumalinen,todennäköisestii itsekkin tietämätön on siitä.Ei raamattu käske siunaamaan tullen ja mennen,vain harkitusti käyttämään sitä asiaa sanaa,silloin kun se on paikallaan.Ei Jeesus ole mikään pellehermanni jolla voidaan tilannetta ja toista hehkuttaa tilanteen mukaan.


    • ....................
    • Jeesus Kristus, kiitos olemassa olostasi ja avustasi myös syöpäsairaille !

      • Väärä palsta sulla

    • ateisti59

      Näin ateistinina minua ärsyttää tämä uskonnon tuputtaminen, noille asioille on ihan omat palstansa, kuten täällä onkin useaan otteeseen vuosien mittaan todettu.

      Jokaisen vakaumusta tulee kunnioittaa, itse kunnioitan ns. uskovaisten vakaumusta olemalla tuputtamatta omia mielipiteitäni. Ja tämä palsta nyt olisi viimeinen jossa näistä asioista keskustelisin. Kun kerran palstoja on pilvin pimein, sopivia sellaisia.

      Suomi24-foorumi ei ole ainut, ja onhan tälläkin foorumilla Uskonnolle ja uskomuksille ihan oma, laaja osionsa.

    • Ilmoittaja

      Samaa mieltä kanssasi ateisti59, Karista on ilmoitettu ylläpidolle muutama sata kertaa, minusta hän on HÄIRIKKÖ.

    • Mutta kun siitä Jeesuksesta on suuri apu syöpäsairaillekkin ja te valittajat tahdotte ettei Jeesuksesta saa täällä mainita. Silloin te estätte toisilta avun saannin .

      • Väärä palsta

        Sinun apua ei kaivata täällä, avun tarvitsijat löytävät apunsa sinua ilman.


      • ateisti59

        "Silloin te estätte toisilta avun saannin . " No ei todellakaan kukaan estä mitään avun saantia. Totta kai ihminen joka uskoo Jumalaan tietää myöskin kanavat joiden avulla hakeutua samanhenkisten ihmisten seuraan!

        Kyllä on surkeaa jos uskovainen ihminen ei löydä sielunsisaria- ja veljiä muualta kuin Suomi24-foorumin Syöpäpotilaat-osiosta....Olen kuullut että on olemassa mm. sellainen asia kuin seurakuntayhteys jne.

        Mikä tässä asiassa on sinulle epäselvää? Siis tässä, että tätä Raamatulla päähän lyöntiä ja saarnaamista, sitä Herran sanan julistamista ei tällä palstalla katsota asialliseksi, kas kun noita asioita varten on ihan omat palstansa.


        Niillä palstoilla voi sitten vaikka esittää mielipiteensä Nokia M:n M.K:n toiminnasta.........minullakin siihen olisi mielipide, mutten viitsi sitä tänne laittaa.
        Meni nyt vähän OT, mutta....

        Paljon sitä on eri asioista mielipiteitä, noista asioista keskustelen ihan muualla kuin tällä palstalla.


    • 12+15

      Sanaa sajkkua kuinmuori ja pikku muori,kaikki yhtä sekaisin

      • Vienan priha

        Sanaa sajkkua?
        muori ja pikkumuori?
        Kukahan täällä nyt sekoilee?


    • -rra

      Saitko hyvän mielen kun tuollaista Karille kirjoitit.Haluaisitko itsellesi saada samanmoista?

      • ?

        Kenelleköhän -ra mahdoit osoittaa viestisi, siis tämän:

        "-rra
        7.10.2011 06:49
        -2
        Sulje
        Saitko hyvän mielen kun tuollaista Karille kirjoitit.Haluaisitko itsellesi saada samanmoista? "

        Palstan säännöt tosiaan koskevat ihan jokaista.


    • Uskontopalstalle

      -ra kaikki uskontoaiheinen keskustelu käydään Uskonnot-palstoilla. Samat säännöt koskevat jokaista.

    • -ra

      Täällä saa vapaasti kirjoittaa aiheesta kun aiheesta.

    • Uskontopalsta eriks.

      -ra ei saa, uskontoaiheille on oma palsta. Laitanko otteen Suomi24:n säännöistä?

    • Suomi24:n säännöistä

      Keskustelusivuilla sanomasi tavoittaa suuren yleisön. Pidä mielessäsi muutama tärkeä asia, kun kirjoitat palstoille.


      Valitse oikea palsta aiheellesi. Jos haluat kirjoittaa esim. uskonnosta, käytä uskontoon liittyviä palstoja. Viestit jotka eivät mitenkään liity palstan aiheeseen poistetaan tai siirretään oikeaan paikkaan.


      Keskusteluissa on noudatettava voimassa olevaa lainsäädäntöä, mm. henkilökohtaisen tietosuojan ja tekijänoikeuksien osalta.

      • Lue tarkasti

        Laitappas sekin kohta missä kielletään kiusaamasta ja herjaamasta toisia kirjoittajia.


    • Odota hetki

      Laitan muistutukseksi, odota hetki.

    • Muistin virkistystä

      Keskusteluissa ei saa:

      Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan
      Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista
      Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
      Linkittää tiedostoihin tai sivuille, jotka sisältävät ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa.
      Esittää yksityishenkilöiden henkilötietoja tai yhteystietoja, kuten osoitetta, sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa ilman asianomaisen suostumusta
      Käyttää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia. Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Toisin sanoen rikot tekijänoikeuslakia, jos kopioit artikkelin lehden verkkosivulta ja kopioit sen Suomi24:n keskustelupalstalle. Viestit, joihin on kopioitu artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.
      Kirjoittaa rasistisia tekstejä
      Kirjoittaa tai kuvata karkeaa pornografiaa
      Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua ilman Suomi24:n lupaa
      Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja. Toisin sanoen saman sisältöisen viestin lähettäminen useampaan kertaan tai jo kertaalleen poistetun viestin uudelleen postittaminen palstoille on kielletty.
      Kirjoittaa viestiä, jossa on pelkkä linkki. Toisin sanoen viestiä täytyy aina olla myös muuta sisältöä kuin pelkkä linkki.

      Jos huomaat näitä sääntöjä rikottavan, voit ilmoittaa siitä kyseisen viestin kohdalta.

      Suomi24 pidättää itsellään oikeuden poistaa asiattomat lausunnot keskusteluista. Toistuvasta häiriköinnistä keskustelusivuilla seuraa IP-osoitteen jäljitys ja tarvittavat jatkotoimenpiteet.

      Emme velvoita sheriffejä kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstalla. Yksittäisiä sheriffejä koskevat keskustelut voidaan poistaa keskustelupalstoilta. Epäasiallisesti käyttäytyvistä sheriffeistä voi ilmoittaa palautteen kautta.

      Suomi24 ei ota minkäänlaista vastuuta keskusteluissa esitetyistä väitteistä tai niiden aiheuttamista seurauksista.

      Keskusteluja käydään keskustelijoiden omalla vastuulla.

    • Muistutusta

      Millainen viesti on sääntöjen vastainen?

      Viesti sisältää rasistista, väkivaltaan yllyttävää, raakaa pornografiaa, lapsipornoon liittyvää tai muuten epäeettistä tekstiä. Toisten käyttäjien tai julkisuuden henkilöiden loukkaaminen ja herjaaminen kuuluu myös asiattomaan sisältöön.

      Toisaalta myös viesti, joka sisältää esimerkiksi uskonnollista julistusta ja on lähetty esimerkiksi Teiniäidit- tai Maailman menoa -palstalle, ei kuulu sinne, ja on tästä syystä asiaton. Massapostitus, eli samansisältöisen viestin lähettäminen usealle palstalle on kielletty.

      Myös tuotteita ja palveluita markkinoivat viestit ovat asiattomia, jos markkinointiin ei ole saatu Suomi24:n lupaa.

      • Täältä voi löytyä apua, jos tahtoo elämänmuutosta ; www.koemuutos.fi


      • jgfjfjjgjjjjj

        Toisia loukkaava


    • Äxäxäx

      "Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista"

      Tätähän täällä saa lukea koko ajan, palsta elää näistä. Mieluummin uskontoaiheisa kuin vittuilua ja herjoja kiitos.

    • Ossi Pitkänen tänään Polvijärven hellsrkunnassa palautti mieleeni sen mitä Moody oli kirjoittanut Raamattunsa etusivulle eli :

      Raamattu pitää minut erossa synnistä ja synti pitää minut erossa Raamatusta.

    • Väärä palsta

      Toisaalta myös viesti, joka sisältää esimerkiksi uskonnollista julistusta ja on lähetty esimerkiksi Teiniäidit- tai Maailman menoa -palstalle, ei kuulu sinne, ja on tästä syystä asiaton.

    • 12+2

      Kuka ihme on Moody?

      Henk.kohtaisesti en noista karismaattisista liikkeistä diggaa.

      Mut joo, väärä palsta näille jutuille.

      • vm-53

        Minäkään en lahkolaisuudelle syty.


      • Dwight Lyman Moody


    • Moody oli kuitenkin premillennialist ja uskoi, että yhteiskunta vain pahenee ja sitten Kristus palaisi, ja vihkii tuhatvuotisen rauhan ja vanhurskauden.

      Kristityt eivät voi tehdä täydellistä yhteiskuntaa, vain Jeesus Kristus voi

      • -ra

        Näin tulee käymään.Ihmiset ovat susia toisilleen,Lähimmäisen rakkaus on unoutunut jo aika päivää


    • sens uuri

      kyllä uskikset OVAT usein yksinkertaisia hyväuskoisia hölmöjä, ei sitä sensuuri muuta =)

      • kaada ittelles vaan!

        Ihan kuin ira olis kirjottanu ton taitajan jutun, mut kerrankin selvinpäin!?!
        "elikkä pidähhän = eli pidähän (toi on vaikea juttu oppia, ettei kahta hoota tule esim. tohon vaikka se lausutaankin kahdella)
        vähäälyinen = vähä-älyinen

        Ai että saattaa kohdata? Ja sinuako ei? kyl sääkin kuolet kuule ja voi hyvinkin olla että juuri aivo-infraktiin tota menoo!! Rauhotu, eikös niin=)


      • Uhkaajalle
        kaada ittelles vaan! kirjoitti:

        Ihan kuin ira olis kirjottanu ton taitajan jutun, mut kerrankin selvinpäin!?!
        "elikkä pidähhän = eli pidähän (toi on vaikea juttu oppia, ettei kahta hoota tule esim. tohon vaikka se lausutaankin kahdella)
        vähäälyinen = vähä-älyinen

        Ai että saattaa kohdata? Ja sinuako ei? kyl sääkin kuolet kuule ja voi hyvinkin olla että juuri aivo-infraktiin tota menoo!! Rauhotu, eikös niin=)

        Enpä ihmettelisi, vaikka olisikin. Ylläpito otti viestin talteen, siinähän oli henkeen ja terveyteen kohdistuva uhkaus, kirjoittaja tuota ei sivuuteta.


      • -ra
        kaada ittelles vaan! kirjoitti:

        Ihan kuin ira olis kirjottanu ton taitajan jutun, mut kerrankin selvinpäin!?!
        "elikkä pidähhän = eli pidähän (toi on vaikea juttu oppia, ettei kahta hoota tule esim. tohon vaikka se lausutaankin kahdella)
        vähäälyinen = vähä-älyinen

        Ai että saattaa kohdata? Ja sinuako ei? kyl sääkin kuolet kuule ja voi hyvinkin olla että juuri aivo-infraktiin tota menoo!! Rauhotu, eikös niin=)

        Ei ole minun kirjoitukseni.Kuolen mihkä kuolen onko sen väliä.


    • Uhkailua

      Uhkailusta ilmoitettu.

    • Ratkaisu on tehtävä ennen kuolemaa, mutta mistä sinä tiedät sen hetken kun henki lähtee. Siis ei huomenna vaan tänään.

      Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan Sanasta .

    • Kokeilenpa kirjoittaa tähän niitä näitä, jos vaikka ei niitä näitä poitettaisi. Jos tähän kirjoittasin Jumalan Sanaa , niin ne poistetaan herti. Joten kirjoitan niitä näitä, koska te tahdotte mieluimmin lukea niitä näitä ja kunnella mieluimmin niitä näitä. Eikös vain niitä näitä ole mielsuimnpia kuin kaikki muut. Niitä näitä t. kari

      • IkiMuori

        Kari ei tänne joidenkin mielestä saa kirjoittaa niitä näitäkään. Tänne saa heidän mielestään kirjoittaa vain syövän hoidoista ja punaisten pillereiden sivuvaikutuksista, vaikka syöpäpalsta on erikseen. Täällä on tiukat vahdit vaikkei virallsta sefua olekkaan ;-).


    • Ei synkkä ...

      Riippuu mitä kirjoittaa ja miten.Jankutus ei kannata eikä omahyväisyys,miettimisen paikka.Ja typerä huumori.Tämähän on syöpäpotilaiden palsta. Ja synnkänä ei ole kukaan.

      • Shönkkö

        Nimenomaan tämä palsta on synkkä jatkuvne natinoineen ja valituksineen.


    • Joistain ei tykätä

      Joistain ei vain pidetä, ei sitten yhtään, sen huomaa kyllä jos ei tykätä.

    • Sekö ei tykkääminen pitää sitten kailottaa jokapuolelle ja aina. Pitäiskö sulle saada jotain piristystä

    • Hyvää Yötä Jeesus Myötä, nukkukaa hyvin ja nähkää kauniita unia.
      Olkaa Siunattuja terveet ja sairaat !

      • Mailta

        Kiitos vain toivotuksistasi Kari. Minulla on ollut muutamia huonoja öitä ja taitaa olla kauan. On vähän noita muita murheita iskenyt. Syöpäni ei ole ykkösmurheeni.


      • ikimuori1
        Mailta kirjoitti:

        Kiitos vain toivotuksistasi Kari. Minulla on ollut muutamia huonoja öitä ja taitaa olla kauan. On vähän noita muita murheita iskenyt. Syöpäni ei ole ykkösmurheeni.

        Voi että. Jaksamista muihin murheisiisi myös. Joskus ne murheet kasaantuvat, mutta esimerkkejä on ett kun niistä selviää, koittaa piiiiiitkä seesteinen jakso.


    • 21+3

      tkari1n kirjoituksia on useasti poistettu parin kolmen päivän aikana.

    • Sinulle se kai tuo iloa, minua se kuitenkaan haittaa. Haittaako se sinua, kun minä en turhista murehdi. Se on Jeesuksen ansiota.

      Ihmisellä murheita aina riittää, mutta Jeesus on auttajamme, myös murheitten poistaja.

      • pedon lukuko?

        Muuten hyvä, mut aika kamala rekkari


    • Ilmestyskirja:
      13:18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi

      Näin lukee Raamatussa. Sitä siis pidetään Pedon lukuna, mutta minä en ensimmäisenä ole uskomassa tuota. Miksi Jumala käskee laskemaan pedon luvun ja sitten heti ilmoittaa sen. Ei, ei se nähtävästi noin mene.

      Pääasiahan on se mitä se autokin kertoi.

      • m,m,m,m,

        Meidän huoltomiehen rekkari on 666 ja sellainen on äijäkin.aina ikkunoiden takana jonkun vehkeen kanssa.Kyyläilee kuka tulee kotiin ja milloin.Tosi piru on oikein osuvan rekkari numeron itselleen ottanut.


    • Olipa jännä Niemisen tennisottelu netissä, huomenna finaali näkyy myös klo 16 ja kerkeän pari h sitä katsomaan, sillä :

      Tänään klo 18 vapaaseurakuntaan kuuntelemaan ja katselemaan Tulimummoja !

      Huomenna vuorossa on Jumlanpalvelus klo 10, klo 13 lähetyspiiri ja klo 18 rukoupiiri, maanantaina klo 18,30 Seppo Juntunen kirkossa.

      Oi sitä riemua mitä on vielä edessä lähipäivinäkin.

      Vain Jeesus ja huolenne on ohi, valitkaa jo Tänään, ehkä huomenna on jo myöhäistä

    • pannaan korvan taa

      jaa eikse maailmanloppu taas menny ohi?
      mikäs on seuraava deadline?

    • tkari1?

      Ihmisen oma maailman loppu on kun hän kuolee ja sitä ennen täytyy tilit laittaa Jeesuksen kanssa kuntoon, silloin se elämä ei lopukaan vaan saat elää ikuisesti Taivaassa. Jeesuksen lupaus, ei minun.

    • Tervemenoa

      Ekkö millään löydä oikeelle palstalle.Oot tosi kumma kaveri.

    • kilpirauhassyöpä -07

      Luulin,että tällä palstalla kirjoiteltaisiin SYÖPÄÄN liittyvistä asioista niin,että itse sairastuneet tai heidän läheisensä saisivat esim. kannustuksia, tietoja jne. liittyen syöpäsairauksiin. En todellakaan ymmärrä miksi vain pieni murto-osa vastauksista on asiallisia ja aiheeseen liittyviä?????

      • Shabotage

        Syöpäpotilaan ilot ja surut on palstan nimi. Kyllähän syöpäpotilaan elämässä on muitakin iloja ja suruja kuin syöpään ja sairauteen liittyviä. Syöpä-palsta on erikseen, siellä voi käsitellä itse syöpää ja hoitoja.


    • Hyvää Yötä Jeesus Myötä !
      Ja
      Onnellista Isänpäivää kaikille Isille
      Ja
      Varsinkin Taivaan Isälle , suojele , paranna ja Siunaa kaikkia tällä palstalla.

    • IHMISEN POJAN TULEMINEN

      Ennen Jeesuksen tuloa Ylösottamaan seurakuntansa tapahtuu seuraavaa :

      -suuri ahdistus tulee, jonka kaltaista ei ennen ole ollut, mutta päiviä lyhennetään, eihän muuten mikään liha pelastuisi

      - aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta ja taivaitten voimat järkkyvät ja silloiin IHMISEN POJAN merkki näkyy taivaalla

      - Sen tähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, IHMISEN POIKA tulee.

    • Minä olen kristitty immeinen ja tahdon kunniottaa Jeesusta kertomalla siitä heille, joille Jeesuskin kertoi.

      • Mailta

        Mikäs siinnä. Jokainenhan voi kertoa mitä mieltä on asioista ei se pahakaan liene. Jos uskoo kertoo siitä ja jos ei usko niin senkin voi kertoa. Eihän meidän tarvitse olla samaa mieltä asioista. Jokainen harkitkoon itse kenen kirjoituksia lukee ja kenen jättää lukematta. Toiveittesi mukaista Joulua ja Uutta Vuotta Sinulle myös.


    • 2.Tim.2:11
      Varma on tämä sana, sillä jos olemme kuolleet yhdessä Hänen kanssaan, saamme myös Hänen kanssaan elää.

      Nämä sanat tuokoon Rauhaa kaikille syöpäpotiloille !

    • Tämän yritin laittaa maanantaina tänne, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

      Tämä on taas yksi Riemunpäivä ! Tänään tasan 15 vuotta sitten sain aloittaa Jeesuksen tien.
      Silloin oli perjantai ja seurakunnan työttömien ruokailussa Pyhä Henki pysäytti minut ; diagonissa lauloi Jeesus laulua selkäni takana ( olimme ruokapöydissä ) ja katsoassani laulavaa diagonissaa alkoi kummatkin silmäni valumaan vuolaana vettä. Kun käännyin kuivaamaan silmiäni häpeillen, tämä piti toistaa vielä kaksi kertaa...

      Sunnuntai aamulla lähdin jumalanpalvelukseen kirkkoon... Kiitos Jeesus siitä päivästä ja Kiitos uudesta elämästä. Entinen on mennyt ja uusi on tullut tilalle. Kiitos Jeesus !

      Jeesuksen Kristuksen Siunausta Jouluun t. kari

      • Mailta

        Kiitos Kiitos Siunauksen toivotuksista. Taitaa useimilla olla kadoksissa joulun todellinen tarkoitus. Siunattua Joulua sinulle myös.


    • Kaivelin tämän esiin, jos joku lohtua tästä saisi

    • -ra

      Jatkoajalla ollaan.Toisille uusii toisille ei.Ollaan onnellisiajokaisesta päivästä.

    • Yksi merkkipäivä tällä Syövän jälkeen taas meni ohi; sillä 3.4.2002 söin ensimmäisen kerran ruokaa tällä uudella kielellä. Eli tiistaina rikkoontui se rajapyykki.
      Silloin kun sairastin melkein vuoden, niin en miiään olisi voinut uskoa , että tälläinen terveystila olisi edessäpäin ja nyt jo kestänyt niin kauan. Kiitos Jeesus !

      Israeliin Leenan kanssa lähtö 22.4. ja kun palaamme sieltä, niin onkin jo kihlajaisista mennyt samat 10 vuotta 30.4. Ruusukimpun lupasi jo Leenalle tuoda.

      Pääsiäisen Rauhaa kaikille. Olisipa teillä Uskoa saman verran kuin minulla
      ( Jeesukselta saatu ) , niin saisitte tekin riemuita tänään ja tulevaisuudessakin.

      Eikä kuolemakaan olisi silloin tappio , sillä se on silloin Voitto Jeesuksessa Kristuksessa ja Iankaikkuuselämä.

    • Israelin reissu tuli tehtyä, vasta nyt lämpötila täällä vähän vaikuttaa melkein samalta kuin siellä. Tai ei nyt sentään, Israelissa oli viikolla 17 30 astetta ja vähän ylikin :)

      Jeesus marssit vappuna Joensuussa, siitä se kesä pikkuhiljaa alkaa.
      Olkaa Siunatut ja luottakaa Jeesukseen Krsitukseen, niin kuin minäkin .

    • En ole vielä saanut yhtään vastausta alkuperäiseen kysymykseen : Että olenko erikoistapaus, kun saadessani tiedon, että minulla on syöpä, minulle tuli suuri riemu. Ei siis taida maapallolla olla toista yhtä onnellista syöpäpotilasta, vai löytyykö sittenkin?

      • M..M;;

        Nyt saat vastaukauksen .Olet erikoisen hyvän Jumalan ARMON
        saanut Parantua aivan erikoislaatuisen kielisyöpäsi johdosta,joka on ainutlaatuinen maalimanlaajuisesti(näin olen ymmärtänyt lukiessani elämänkokemuksiesi ja Pj-pastorin TV7 ohjelmassa tuonut esille.Kyllä meitä muitakin on jotka on luokituksesta huolimatta C itsellä ja 4v on saanu olla puhdas tulos.
        Kivaa syksyä sinulle ja vaimollesi.


      • M..M;; kirjoitti:

        Nyt saat vastaukauksen .Olet erikoisen hyvän Jumalan ARMON
        saanut Parantua aivan erikoislaatuisen kielisyöpäsi johdosta,joka on ainutlaatuinen maalimanlaajuisesti(näin olen ymmärtänyt lukiessani elämänkokemuksiesi ja Pj-pastorin TV7 ohjelmassa tuonut esille.Kyllä meitä muitakin on jotka on luokituksesta huolimatta C itsellä ja 4v on saanu olla puhdas tulos.
        Kivaa syksyä sinulle ja vaimollesi.

        Kiitos M..M;; annoit vastauksen, Kiitos sinulle ! Tarkoitin tietenkin sitä hetkeä, kun syöpävarmistus tulee ihmiselle, että olenko ainutlaatuinen, koska minä koin siinä hetkessä suurta riemua. Se tietysti johtui siitä, kun ymmärsin juuri silloin, että Jumala auttaa minua.

        Nykyisin puheeni on paljon parempaa kuin tuossa TV7:n ohjelmassa. Olen saanut kokea niin paljon Jumalan Siunausta, josta olen Kiitollinen, suuresti Kiitollinen. Tuossa alla se 3 v sitten tehty ohjelma.

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=9384


    • huoh.....

      "Ei siis taida maapallolla olla toista yhtä onnellista syöpäpotilasta, vai löytyykö sittenkin? " Meinaat sitten että tätä palstaa lukee kovin moni syöpään sairastunut??!! ei tosiaankaan lue.

      Et, et ole mikään erikoistapaus....

      Uskontoaiheisilla foorumeilla kannattaisi käsitellä tätäkin asiaa...

      • Sinä huoh..... lyhentelit kirjoitustani ja sait minut väittämään muuta mitä oli kirjoittanut. Minähän yhdistin onnellisuuden tuohon hetkeen kun sain tiedon syövästä. Tässä alla kirjoitukseni uudestaan.

        Että olenko erikoistapaus, kun saadessani tiedon, että minulla on syöpä, minulle tuli suuri riemu. Ei siis taida maapallolla olla toista yhtä onnellista syöpäpotilasta, vai löytyykö sittenkin?


      • aivopesy sucks
        tkari1 kirjoitti:

        Sinä huoh..... lyhentelit kirjoitustani ja sait minut väittämään muuta mitä oli kirjoittanut. Minähän yhdistin onnellisuuden tuohon hetkeen kun sain tiedon syövästä. Tässä alla kirjoitukseni uudestaan.

        Että olenko erikoistapaus, kun saadessani tiedon, että minulla on syöpä, minulle tuli suuri riemu. Ei siis taida maapallolla olla toista yhtä onnellista syöpäpotilasta, vai löytyykö sittenkin?

        Suotta ylennät itsesi... uskovaisuus on usein hyvin tekopyhää, eikä takaa mitään onnelista elämää, ei tarvitse kuin hiukan seurata Tukiaisten elämää. Pieleen on mennyt jotain lapsuudessa ja lujaa.
        Joten kari, pysyttele sinä tuolla uskis-palstalla. Siellä on muitakin aivopestyjä.

        Täältä tähän
        Benny Hill taitaa olla paljon mukavampi kaveri kuin Benny Hinn...


      • ???????+?????????
        aivopesy sucks kirjoitti:

        Suotta ylennät itsesi... uskovaisuus on usein hyvin tekopyhää, eikä takaa mitään onnelista elämää, ei tarvitse kuin hiukan seurata Tukiaisten elämää. Pieleen on mennyt jotain lapsuudessa ja lujaa.
        Joten kari, pysyttele sinä tuolla uskis-palstalla. Siellä on muitakin aivopestyjä.

        Täältä tähän
        Benny Hill taitaa olla paljon mukavampi kaveri kuin Benny Hinn...

        Mitä on tekopyhyys,????vastaa sinä joka siitä muita syytät.SELITÄ MITÄ SE TARKOITTAA ,haluan tietää sanatarkasti suomenkielisen selvityksen Tekopyhyydestä,kas kun en osaa yhdistää sanojasi,mihinkään selitteiseen suomenkielen sanojen käytöstä,no annahhan tulla aivopesty sucks.???????


      • opettele ite
        ???????+????????? kirjoitti:

        Mitä on tekopyhyys,????vastaa sinä joka siitä muita syytät.SELITÄ MITÄ SE TARKOITTAA ,haluan tietää sanatarkasti suomenkielisen selvityksen Tekopyhyydestä,kas kun en osaa yhdistää sanojasi,mihinkään selitteiseen suomenkielen sanojen käytöstä,no annahhan tulla aivopesty sucks.???????

        KVG!
        VMP
        EVVK


    • fjfjjhfhfh

      Hyvä että kirjoittajia riittää

    • heh..

      Olisit vain taas kirjoittanut omalla nimimerkilläsi.....

    • jgfjfjfjjjfg

      Ei monnikaantäällä nimimerkillä kirjoita et sinäkään

    • Word of Life ja Hinn

      Tukiaisen rappiosisarukset ovat kasvaneet syvästi uskonnollisessa ympäristössä, Ruotsissa lahkon nimi on Livets Ord ja Suomessa tietenkin Elämän Sana. Lahkossa tärkeää on menestys, rahaa arvostetaan yli kaiken. Johanna on jopa asunut jonkun papin tai millä nimellä heitä kutsutaankaan - luona nuorena. Ja netistä (täällä hyvin pidetty youtube) voi katsella (jos välttämättä haluaa) Johannan "todistavan" kirkossa lahkon tilaisuudessa. Benny Hinn ja Elämän Sana liittynevät yhteen?

    • 3+3

      Kari, et ole ainutlaatuinen syöpäpotilas. Sinua paransi taitava kirurgi poistaen syövän ja hän osasi jatkohoidossasi korvata uuden kielen. Sait rankat solusalpaajahoidot.
      Suhteellisuustaju ei kai ole sinulla tallella?

    • Tämä oli siis kysymykseni :

      Lueskelin näitä keskusteluketjuja ja siellä pidettiin itseselvyytenä, ettei kukaan voi olla onnellinen saatuaan syöpätiedon.


      En siis ole väittänyt olevani ainutlaatuinen syöpäpotilas, joka on terveenä saanut olla !

    • kyllästynyt....

      Tämä palsta on _pienen pieni_ otanta syöpäpotilaista!!!!

      Kysele jossain hih.osastolla!

    • 6-3

      1.10.2011 aloitus... Miksi nostettu? Eikö aloittaja (tkari1) voi tehdä uutta aloitusta uskonto-palstassa? Vaikka hän on entinen syöpäpotilas. Ei voi tuputtaa jatkuvasti uskontoa, vaan vaihdetaan iloja ja suruja syöpäpotilaat-palstassa. Kaivataan asiallisia kirjoituksia.

    • Usko syntyy kuulemisesta Jumalan Sanasta

      Filip. 3:17-19

      17 Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana.

      18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;

      19 heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä

      • .....

        Hei. Uskossa olevan olisi ymmärrettävä ihmistä ja ihmisenä olemista. Jeesuskin eli ihmisenä ihmisten parissa. Latelitko nuo faktat todella lähimmäisenrakkaudesta Etkai vaan aseta itseäsi toisten yläpuolelle?


    • Jeesus Kristus on minun Herrani, enkä minä ole ihmisiä kummenpi, muuta kuin siinä, että rakastan siis Jeesusta ja Hänen toivonsa on , että ihmiset kääntyisivät kunnioittamaan Häntä .

      • ;((((((((((((

        Miten aikuinen ihminen ei millään ymmärrä että tälle palstalle ei saarnaamiset kuulu??


    • Minäpä kysyn : Miten aikuinen ihminen ei millään ymmärrä että tälle palstalle saa kirjoittaa kaikkia asioita, joista on apu syöpäsairaille. Jeesus on auttajamme !

      • ........

        Koetko, että juuri tämä palsta on se, missä sinun pitää evankelioda? Kun mielestä tuo edellinen kommenttisi ei ollut Jumalasta vaan halusit näpäyttää takaisin. Ei sinun tehtäväsi ole arvostella. Jos et myönnä, että äsken syyllistyit arvosteluun,totean sinut tekopyhäksi. Eikö raamatussa pyydetä kääntämään toinenkin poski? Teitkö muka äsken niin?


    • Shalom. Arvosteliko Jeesus ? Muistele sitä !
      Siinä olet kyllä oikeassa, että näpäytin edellistä kirjoittajaa eli provosoiduin siitä kirjoituksesta sen verran. Olen vain ihminen, mutta Herran oma. Jos en olisi ollut Jeesuksessa kun kielisyöpään sairastuin olisin jo ollut yli 11 vuotta sitten kuollut. Mutta minä elän, siitä Kiitos Jeesukselle !

      Ei Jeesus tykkää , että ihmiset eivät ymmärrä Hänen apuaan sairaille, tässä tapauksessa syöpäsairaille.

      • .....

        Ok. No. Hyvä, ettet väitä itseäsi täydelliseksi. Mutta tuosta ymmärtämis
        estä. Jumalahan antaa uskon ja ymmärtyksen uskonasioihin. Eikä aina ole niin, että ne annetaan rukoilemalla ja pyytämällä. Miksi Jeesus suhtautuisi niin lapsellisesti, ettei tykkää ihmisistä, jotka ei ymmärrä uskonasioita? Uskovaisten olisi myös kestettävä kriittiset ja kyselevät ihmiset, jos kerran haluavat päästä uskonasioista keskustelemaan


      • ....
        ..... kirjoitti:

        Ok. No. Hyvä, ettet väitä itseäsi täydelliseksi. Mutta tuosta ymmärtämis
        estä. Jumalahan antaa uskon ja ymmärtyksen uskonasioihin. Eikä aina ole niin, että ne annetaan rukoilemalla ja pyytämällä. Miksi Jeesus suhtautuisi niin lapsellisesti, ettei tykkää ihmisistä, jotka ei ymmärrä uskonasioita? Uskovaisten olisi myös kestettävä kriittiset ja kyselevät ihmiset, jos kerran haluavat päästä uskonasioista keskustelemaan

        Rukoiletko vihamiestesi puolesta. Siunaatko niitä, jotka sinua vainoavat? En väitä, että et niin tekisi, mutta asia kiinnostaa minua. Olen kokenut, että uskovaiset julistajat esim kadulla lähestyvät jotenkin hyökkäävästi. Ei todellakaan välity rakkaudellisuus. Keskustelukin on vaikeaa, koska ikäänkuin lyödään raamatulla päähän, vaikka aivan asiallisesti kysyn tai kyseenalaistan tai pyydän tarkennuksia. On heille tietysti helpompaa kädellä ulkoa opittuja faktoja kliseenomaisesti, kuin yrittää ymmärtää, mitä tarkoitan.


      • .....
        .... kirjoitti:

        Rukoiletko vihamiestesi puolesta. Siunaatko niitä, jotka sinua vainoavat? En väitä, että et niin tekisi, mutta asia kiinnostaa minua. Olen kokenut, että uskovaiset julistajat esim kadulla lähestyvät jotenkin hyökkäävästi. Ei todellakaan välity rakkaudellisuus. Keskustelukin on vaikeaa, koska ikäänkuin lyödään raamatulla päähän, vaikka aivan asiallisesti kysyn tai kyseenalaistan tai pyydän tarkennuksia. On heille tietysti helpompaa kädellä ulkoa opittuja faktoja kliseenomaisesti, kuin yrittää ymmärtää, mitä tarkoitan.

        Siis. On heille helpompaa ladella ulkoa opittuja faktoja kliseenomaisesti, kuin yrittää ymmärtää mitä tarkoitan.


      • JA PISTE
        .... kirjoitti:

        Rukoiletko vihamiestesi puolesta. Siunaatko niitä, jotka sinua vainoavat? En väitä, että et niin tekisi, mutta asia kiinnostaa minua. Olen kokenut, että uskovaiset julistajat esim kadulla lähestyvät jotenkin hyökkäävästi. Ei todellakaan välity rakkaudellisuus. Keskustelukin on vaikeaa, koska ikäänkuin lyödään raamatulla päähän, vaikka aivan asiallisesti kysyn tai kyseenalaistan tai pyydän tarkennuksia. On heille tietysti helpompaa kädellä ulkoa opittuja faktoja kliseenomaisesti, kuin yrittää ymmärtää, mitä tarkoitan.

        Karmeeta kun uskovaiset hyökkää kadulla päällesi,toisin olisi jos he stileteillä taikka ampuaseilla tai vaikkappa puukolla uhkaisi sinua ja kukkaroasi,no sehän olisi tätäpäivää ja tuskin siitä täällä kirjoittaisit,nehän ovatkin sinun siskojaja ja veljiäsi siis samaa porukkaa kanssasi samaa huumehöröjen sakkia koko roskajoukko,elättejä kaikki tyyni.Pistähän pikku poikaparka asiat oikeeseen järjestykseen ja ole mieluusti hiljaa,niinkauan kuin sinulla on jotain järkevää kirjoitettavaa ja Piste.


      • ........
        JA PISTE kirjoitti:

        Karmeeta kun uskovaiset hyökkää kadulla päällesi,toisin olisi jos he stileteillä taikka ampuaseilla tai vaikkappa puukolla uhkaisi sinua ja kukkaroasi,no sehän olisi tätäpäivää ja tuskin siitä täällä kirjoittaisit,nehän ovatkin sinun siskojaja ja veljiäsi siis samaa porukkaa kanssasi samaa huumehöröjen sakkia koko roskajoukko,elättejä kaikki tyyni.Pistähän pikku poikaparka asiat oikeeseen järjestykseen ja ole mieluusti hiljaa,niinkauan kuin sinulla on jotain järkevää kirjoitettavaa ja Piste.

        Hah hah hah. Ei mitään hätää puheenaiheita on moneks. Kyllä aivan muut kuin uskovaiset sitä varsinaista väkivaltaa harjoittaa. Se on totta. Kyllä kauheasta väkivallasta olisi hyväkin keskustella. Poliisejakin vähennetään säästösyistä. En onneksi kuulu mainitsemaasi porukkaan. Tarkoitin lähinnä keskustelukontakteja uskovaisten kanssa, kun he kadulla julistavat ja heiltä jotakin kyselee mutta antaa sen nyt olla, koska se noin paljon loukkaa jotakin ihmistä. Kyllä uskikset varmaankin ainakin useimmiten hyvää tarkoittaa.


    • Jumalan Sanalla ihmiset pelastuvat, jos me uskovaiset siis Jeesukseen uskovat käyttäisimme pelkästään omia sanojamme, niin harvapa niistä uskoa itselleen saa. Sillä meidän omissa sanoissa ei ole sitä Voimaa , joka on Jumalan Sanassa.

      Tietysti rukoilemme päivittäin tärkeiden asioiden puolesta, eikä meillä pitäisi olla vihamiehiä, mutta jos on, niin tietenkin meidän pitää rukoilla ja Siunata myös heitä Jeesuksen Krsituksen nimessä.

      Olin kesämökillä ja siksikin en vastannut aiemmin.

      • .....

        Ymmärrän kantasi. Tarkoitat että Raamatun sana on Jumalan sanaa, ja siksi on hyvä vastata ihmisten kysymyksiin Raamatun lauseilla. No. Kadulla, kun julistaa voi joutua kohtaamaankin kaikenlaista ja uskossa olevakin saattaa olla julistaessaan vähän puolustuskannalla. Siksi voi tulla väärinkäsityksiä. Olet toivonut vastausta kysymykseesi olenko erikoistapaus. Minä voin vastata , että en ole koskaan kuullut, että syöpädiagnoosi tekee onnelliseksi. Jos se on totta niin kyllä siihen paljon uskoa tarvitaan. Ja luottamusta Jumalaan.


      • miten on
        ..... kirjoitti:

        Ymmärrän kantasi. Tarkoitat että Raamatun sana on Jumalan sanaa, ja siksi on hyvä vastata ihmisten kysymyksiin Raamatun lauseilla. No. Kadulla, kun julistaa voi joutua kohtaamaankin kaikenlaista ja uskossa olevakin saattaa olla julistaessaan vähän puolustuskannalla. Siksi voi tulla väärinkäsityksiä. Olet toivonut vastausta kysymykseesi olenko erikoistapaus. Minä voin vastata , että en ole koskaan kuullut, että syöpädiagnoosi tekee onnelliseksi. Jos se on totta niin kyllä siihen paljon uskoa tarvitaan. Ja luottamusta Jumalaan.

        ...... oletko sinä nimimerkki Lusiina5, voisitko vähän esitellä itseäsi?

        olisi hyvä tietää, kuka olet ja miksi aina ja kaikki ovat joidenkin mielestä Lusiinan kirjoituksia???


      • .......
        miten on kirjoitti:

        ...... oletko sinä nimimerkki Lusiina5, voisitko vähän esitellä itseäsi?

        olisi hyvä tietää, kuka olet ja miksi aina ja kaikki ovat joidenkin mielestä Lusiinan kirjoituksia???

        En ole Lusiina mutta sille en mitään voi, jos ei sitä uskota.


      • .....
        ....... kirjoitti:

        En ole Lusiina mutta sille en mitään voi, jos ei sitä uskota.

        Olen uusi kirjoittaja. En ole keksinyt hyvää nimimerkkiä itselleni. Olen ollut nikeillä aitous kunniaan sekä toinen näkökulma sekä ..... Lusiinan kanssa olen vaihtanut muutaman kerran ajatuksia, mutta sitä on väitetty lusiinan yksinpuheluksi


      • ..... kirjoitti:

        Olen uusi kirjoittaja. En ole keksinyt hyvää nimimerkkiä itselleni. Olen ollut nikeillä aitous kunniaan sekä toinen näkökulma sekä ..... Lusiinan kanssa olen vaihtanut muutaman kerran ajatuksia, mutta sitä on väitetty lusiinan yksinpuheluksi

        Kannattaisko keksiä joku hyvä nikki itsellesi, jospa sillä loppuu tämä jankkaaminen ja sekoittaminen Lussiinaan. Saisit ainakin kirjoittaa rauhassa?


    • Kiitos nimimerkki ..... vastauksesta, rehellisestä vastauksesta :)

      Usko Jeesukseen merkitsee minulle paljon, enemmän kuin mielipiteet maan. Koska vain usko Jeesukseen pelastaa ihmisen . Ei mikään muu ja PISTE !

      • viharakkaus kuluttaa

        Piste. Tunteesi ovat suuret. Sitä se viharakkaus on varsinkin, jos kohde on saavuttamaton....Pitää vain linjalla kytätä, mitä Lusiina kulloinkin kommentoi. Jää sinulta syöpäpotilaitten viesteihin vastaamatta, kun vain Lusiinaa kyttäät.


      • Uskoa etsivä
        viharakkaus kuluttaa kirjoitti:

        Piste. Tunteesi ovat suuret. Sitä se viharakkaus on varsinkin, jos kohde on saavuttamaton....Pitää vain linjalla kytätä, mitä Lusiina kulloinkin kommentoi. Jää sinulta syöpäpotilaitten viesteihin vastaamatta, kun vain Lusiinaa kyttäät.

        Kertoisitko Karille ja meille kaikille,oletko uskossa ja piste


      • voi sääli luikuria
        Uskoa etsivä kirjoitti:

        Kertoisitko Karille ja meille kaikille,oletko uskossa ja piste

        Aika huvittavaa ,jos et itsekään Uskossa ole Ja piste. Mielistelet jopa uskossa olevaa Karia, että saisit hänet Lusiinaa vastaan. No. Sinähän olet Lusiinasta riippuvainen. Se on jo nähty.


    • Yllätynyt!

      Kari kerrotko miten paranit syövästäsi.Etkö saanut todelakaan mitään hoitoja,leikkauksia jne. Jumalako vain paransi sinut ilman lääkäreitä? Ihmeitähän taphtuu koko ajan.

    • ,

      Aloittaja on kertonut saaneensa hoidot, siis lääketieteelliset,.

    • testi

    • Shalom. Minä en aina pysty kirjoittamaan, koska saunalahden serveri jakanut samoja IP-osoitteita !

      Lue noi linkit läpi, niin niistä selviää melkein kaikki. Jumala antoi minulle avun jo 9 kk ennen sairastumista (= Leena), etäispesäke keuhkoista parani rukouksella, puheen sain takaisin samalla tapaa. Herra on parantanut minut niin hyvin, ettei lääkäritkään voi kuin ihmetellä. Olen antanut aina kiitosta lääkäreilleni ja hoitajilleni Leenalle Jeesukselle !

      Huom. Nimimerkki Yllätynyt : http://www.outokummunseutu.fi/tarkennus.php?id=747&lehti=164

      Ja tuossa toinen linkki :http://www.kotisatama.net/fi/usko/todistajat/todistaja.php?julkaisupv=2007-12-18&otsikko=Ajan rajalle ja takaisin

    • Käykäähän kaikki äänestämässä sunnuntaina !

      Minä hurahdin menemään vaaleihin mukaan KD:n listoille. Enpä ole aiemmin kuin kerran 1996 ollut mukana niissä kisoissa. Tiedottelen teille sisaret ja veljetkin ensi viikolla miten kävi.

    • Kyllä minä pääsin valtuustoon. Minulla 28 ääntä, Jouko Kettuseen jäi 2 ääntä eroa. Eli käytännössä minä varastin Joukon valtuustopaikan

      • Lusiina 5

        Onneksi olkoon!


    • Kiitos Lusiina sinulle ! Jeesus Kristus auttoi minua tässäkin asiassa !

      • Lusiina 5

        Mitä asioita aiot valtuustossa ajaa eteenpäin?


    • Ennenkaikkea sitä, että Polvijärvi pysyy itsenäisenä eikä liity Joensuuhun. Jeesus Kristusta en aio olla mainitsematta yhtään kokouspäivää ! Saas nähdä ajetaanko minut ulos kunhan kausi pääsee alkuun :):)

      • Lusiina 5

        Noh, onnea matkaan :). Paremmmin tietysti voisit olla vaikuttamassa ja päättämässä siellä seinien sisä- kuin ulkopuolella.


    • Pyrinhän minä tosiaan kokouksissa olemaan loppuun asti. Sehän olisi huonoa , jos ulos joudutaan kantamaan. Kun 1. kokous on loppunut, niin aion jakaa Johanneksen Evankeliumit jokaiselle valtuustolla olevalla kommentilla : Jeesus on ainoa Tie !

      • Lusiina

        No kukainenkin valtuutettu ottaa sen sitten niin kuin ottaa kuten varmaan tiennetkin.


      • Mailta

        Sinä Kari aiakin olet aito siinnä mitä olet. Pysy siinnä mitä sinä olet saanut.
        Minulla on ollut tuota vastamäkeä ihan kiitettävästi viime aikoina.


      • Lusiina 5
        Mailta kirjoitti:

        Sinä Kari aiakin olet aito siinnä mitä olet. Pysy siinnä mitä sinä olet saanut.
        Minulla on ollut tuota vastamäkeä ihan kiitettävästi viime aikoina.

        No kerrohan Mailta, jaetaan ne täällä ihan palstyalle tyypillisessä ystävällisessä yya-hengessä :).


      • Mailta
        Lusiina 5 kirjoitti:

        No kerrohan Mailta, jaetaan ne täällä ihan palstyalle tyypillisessä ystävällisessä yya-hengessä :).

        Noo en viitsi rasittaa muita murheillani (syövät ei ole uusineet ainakaan toistaiseksi). Taidan poistua palstalta. Kiitos sinulle ja muille jotka olette tukeneet. Tammikuussa on kahden syövän kontrolli ja helmikuussa yhden. Voi tulla johonkin samoihin aikoihin neljännenkin. Lisäksi on muutakin jotka vie maahan.


      • eräs exsp
        Mailta kirjoitti:

        Noo en viitsi rasittaa muita murheillani (syövät ei ole uusineet ainakaan toistaiseksi). Taidan poistua palstalta. Kiitos sinulle ja muille jotka olette tukeneet. Tammikuussa on kahden syövän kontrolli ja helmikuussa yhden. Voi tulla johonkin samoihin aikoihin neljännenkin. Lisäksi on muutakin jotka vie maahan.

        Mailta, jaksamishalit ja hyvää joulua!


      • Lusiina 5
        Mailta kirjoitti:

        Noo en viitsi rasittaa muita murheillani (syövät ei ole uusineet ainakaan toistaiseksi). Taidan poistua palstalta. Kiitos sinulle ja muille jotka olette tukeneet. Tammikuussa on kahden syövän kontrolli ja helmikuussa yhden. Voi tulla johonkin samoihin aikoihin neljännenkin. Lisäksi on muutakin jotka vie maahan.

        Tämä palsta ei taida olla syöpäpotilaiden, ollut enää aikoihin, joten ymmärrän jos et sinäkään täältä mitään iloa/tukea koe saavasi. Toisaalta olet ollut tämän palstan Mr Tasapainoisuus, joten voisit alkaa vaikka Luotsiksi :). Mutta ei tietenkään jos ei jaksa niin sitten ei. Sinulla olisi kuitenkin paljon annettavaa, jos ei saatavaa.

        "Noo en viitsi rasittaa muita murheillani "
        Eikö "muut" ole sitä varten, siis että jaetaan ilot ja jaetaan surut :). Tietenkin tässä kohden voi olla se siitä että kenen kanssa jakaa, keneen voi luottaa.

        "Lisäksi on muutakin jotka vie maahan."
        Elämä on................................ ylä- ja alamäkeä. Luota vaan siihen jotta kyllä se päivä paistaa vielä risukasaankin, kuten äidilläni on tapana sanoa :).


      • Lusiina 5
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Tämä palsta ei taida olla syöpäpotilaiden, ollut enää aikoihin, joten ymmärrän jos et sinäkään täältä mitään iloa/tukea koe saavasi. Toisaalta olet ollut tämän palstan Mr Tasapainoisuus, joten voisit alkaa vaikka Luotsiksi :). Mutta ei tietenkään jos ei jaksa niin sitten ei. Sinulla olisi kuitenkin paljon annettavaa, jos ei saatavaa.

        "Noo en viitsi rasittaa muita murheillani "
        Eikö "muut" ole sitä varten, siis että jaetaan ilot ja jaetaan surut :). Tietenkin tässä kohden voi olla se siitä että kenen kanssa jakaa, keneen voi luottaa.

        "Lisäksi on muutakin jotka vie maahan."
        Elämä on................................ ylä- ja alamäkeä. Luota vaan siihen jotta kyllä se päivä paistaa vielä risukasaankin, kuten äidilläni on tapana sanoa :).

        yksi toive vain:

        http://www.youtube.com/watch?v=FU8kZkZwU9U


      • Voitto on HH
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Tämä palsta ei taida olla syöpäpotilaiden, ollut enää aikoihin, joten ymmärrän jos et sinäkään täältä mitään iloa/tukea koe saavasi. Toisaalta olet ollut tämän palstan Mr Tasapainoisuus, joten voisit alkaa vaikka Luotsiksi :). Mutta ei tietenkään jos ei jaksa niin sitten ei. Sinulla olisi kuitenkin paljon annettavaa, jos ei saatavaa.

        "Noo en viitsi rasittaa muita murheillani "
        Eikö "muut" ole sitä varten, siis että jaetaan ilot ja jaetaan surut :). Tietenkin tässä kohden voi olla se siitä että kenen kanssa jakaa, keneen voi luottaa.

        "Lisäksi on muutakin jotka vie maahan."
        Elämä on................................ ylä- ja alamäkeä. Luota vaan siihen jotta kyllä se päivä paistaa vielä risukasaankin, kuten äidilläni on tapana sanoa :).

        Tunnetko Lusiina minkäänlaista syyllisyyden tunetta,kun olet tämän saanut aikaseksi? Olet irvailut,pilaillut,hekotellut,kertonut satuja,nikitellyt itsesi kanssa ja kiusannut syöpäpotilaat pois palstalta.On varmasti saanut elämäsi parhaiman joululahjan teoillasi,ajoit palstan ojaan.Nyt olet varmasti onnelinen:)


      • Lusiina 5
        Voitto on HH kirjoitti:

        Tunnetko Lusiina minkäänlaista syyllisyyden tunetta,kun olet tämän saanut aikaseksi? Olet irvailut,pilaillut,hekotellut,kertonut satuja,nikitellyt itsesi kanssa ja kiusannut syöpäpotilaat pois palstalta.On varmasti saanut elämäsi parhaiman joululahjan teoillasi,ajoit palstan ojaan.Nyt olet varmasti onnelinen:)

        Voitto on hiilihydraatti???

        Muutenkaan en näe mitään järkeä hymyyn sun viestissäs, höh!


    • Sieltä maasta pystyy nousemaan aina kun elämä vielä tuikkii. Sillä siellä missä ihmisten keinot ovat loppu, niin Jumalan vahvuus vasta alkaa.

      • Lusiina 5

        Kari lohdullisesti sanottu!


      • Mailta
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Kari lohdullisesti sanottu!

        Kiitos kaikille. Ehkä minä vielä tästä joskus nousen. Toivon niin.


      • Lusiina 5
        Mailta kirjoitti:

        Kiitos kaikille. Ehkä minä vielä tästä joskus nousen. Toivon niin.

        Tottakai nouset, met piämmä sinut ajatuksissamme ja toivotamme Kaikkea Hyvää. Kun kerran olet niin ihteppäinen ettet meille halua avvautua :)).


      • hyvä vaan
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Tottakai nouset, met piämmä sinut ajatuksissamme ja toivotamme Kaikkea Hyvää. Kun kerran olet niin ihteppäinen ettet meille halua avvautua :)).

        oli vuoden paras tekokun läksi pois ONNITTELUT


      • Lusiina 5
        hyvä vaan kirjoitti:

        oli vuoden paras tekokun läksi pois ONNITTELUT

        Nimimerkki Mailta oli yksi niistö jotka tulevat toimeen kaikkien kanssa.


      • pöljä se oli
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Nimimerkki Mailta oli yksi niistö jotka tulevat toimeen kaikkien kanssa.

        ei mailta tullut toimeen kaikkien kanssa, minäkin vihasin häntä verisesti, enkylä tiedä kuka hän oli mutta niiiiiiiiiiiiiin vastenmielinen kuin olla ja voi


      • Lusiina 5
        pöljä se oli kirjoitti:

        ei mailta tullut toimeen kaikkien kanssa, minäkin vihasin häntä verisesti, enkylä tiedä kuka hän oli mutta niiiiiiiiiiiiiin vastenmielinen kuin olla ja voi

        No ei kait semmosta ihmistä olekaan joka tulisi kaikkien kanssa toimeen, se on pelkkä ihanne.

        Se että "vihaat verisesti" on vahinko sinulle itsellesi ja syö sinun voimiasi. Mikä viha on, onko se ositus omasta pienuudestamme ja siitä, että annamme jonkun aiheuttaa itsellemme niinkin voimakkaan tunnetilan kuin viha. Jos et hyväksy jotakin asetu sen yläpuolelle, mutta älä anna sen myrkyttää mieltäsi tai elämääsi. Koita suhteuttaa vihasi kohde oikeisiin mittasuhteisiin, jos anteeksikaan et kykene antamaan.


    • häipykää kaikki

      minä vihaan teitä kaikkia joilla on asiat paremmin kuin minulla, ja niitä on kaikki tänne kirjottavat, onks selvä

      • Lusiina 5

        No ei ole selvä ja ei kai tällaisella palstallla voi tietää kenekään elämästä tai vertailla omaansa muihin. Ja sitä paitsi jos sinulla on huonosti niin eikös pitäisi paremminkin sanoa jotta tulkaa lähemmäksi tänne kaikki :).


      • Lusiina 5
        Lusiina 5 kirjoitti:

        No ei ole selvä ja ei kai tällaisella palstallla voi tietää kenekään elämästä tai vertailla omaansa muihin. Ja sitä paitsi jos sinulla on huonosti niin eikös pitäisi paremminkin sanoa jotta tulkaa lähemmäksi tänne kaikki :).

        Kaija Kookin laulaa aiheeseen liittyen:

        http://www.youtube.com/watch?v=M-v4KVDbwqk


    • Sillä lapsi on syntynyt meille
      poika on annettu meille.
      Hän kantaa valtaa harteillaan,
      hänen nimensä on
      Ihmeellinen Neuvontuoja,
      Väkevä Jumala,
      Iankaikkinen Isä,
      Rauhan Ruhtinas

      Siunattua Joulurauhaa

    • Minä pyydän anteeksi jos/kun olen kirjoittanut teille Ylösoton tapahtumasta, että sitä ennen täytyy Antikristuksen ilmaantua. Asia ei ole suoraan näin, sillä Totuus on Jeesuksen tulemus noutamaan morsiusseurakuntansa ennen vaivan ja ahdistuksen ja pedon merkin aikaa.

      Jos me odotamme Antikristusta, me emme osaa odottaa enää Jeesusta ja monet ihmiset harhautuvat , eivätkä tee kääntymystä ajoissa.

      Kääntykää siis synneistänne, ennen kuin se on myöhäistä.

      • tyhmille tämä on ilm

        Sillä se päivä ei tule ennenkuin ilmestyy tuo laiton, siis antikristus. Sitä merkkiä ei saa ottaa silläkään varjolla että ei tämä ole pedon merkki kun Jeesushan hakee omana ensin pois, vaan en ole sellaista Jeesuksen suusta lukenut eikä Jeesus myöskään sanonut että Hän hakee teidät salaa vaan että se ei jää kellekään epäselväksi, niin kuin salama leimahtaa,..., tähdet putoavat taivaalta, silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan ja Hän kokoaa valittunsa, mitä Hän kokoaisi jos olisi jo salaa hakenut omansa. Joten pitäkää varanne että tunnistatte anrtikristuksen ja jätätte merkin ottamatta......


    • Kirjoitat kai tahallasi alussa väärin ! Ylösotto eli Tempaus tulee ennen vaivan ja ahdistuksen ja pedon merkin aikaa. Tarkoittaa sitä, että Antikristusta ei tarvitse odottaa. Tempaus on siis ennen vaivan aikaa eli voi olla vaikka huomenna :) Taivas järkkyy silloin, jotta huomaamatta Tempaus ei tapahdu !

    • Kirjoitin 1.12. : "Pyrinhän minä tosiaan kokouksissa olemaan loppuun asti. Sehän olisi huonoa , jos ulos joudutaan kantamaan. Kun 1. kokous on loppunut, niin aion jakaa Johanneksen Evankeliumit jokaiselle valtuustolla olevalla kommentilla : Jeesus on ainoa Tie ! "

      Eilen valtuuston 1. kokous sitten oli. Kiitos Jeesukselle sain jaettua 26 Johanneksen Evankeliumia ! Kimppaan menimme : 4 persua 3 PP ( Polvijärven Parhaaksi ) minä ainoana KD:n valtuutettuna. Saimme 3 hallituspaikkaa. Itse pääsin sivistyslautakuntaan ja hallituksen varamieheksi. Eipä silloin sairasvuoteella voinut kuvitellakaan tämmöistä. Kiitos Jeesus !

      • Lusiina 5

        Viisautta ja menestystä tulevaan työhön.


    • Tänä vuonna 2.5. tulee 12 vuotta minun kielileikkauksesta kuluneeksi jHs. Tämän jHs olen oppinut lisäämään , koska Herran kädessä on kaikki elämä. Terveenä kiitos Jeesukselle olen ollut ja Leenakin. Kävin tuossa pari viikkoa sitten verikokeissa ( 6 vuotta meni entisestä kokeesta) ja kaikki tutkitut arvot ( yli 10 Kpl) oli viitearvojen sisällä . Siinä tutkittiin senkat, munuaiset, sokeri eli kaikki mitä verestä yleensä voi saada tutkittua. Lukekaa Raamattua, Evankeliumit ensin ja sitten UT loppuun.
      Itse kahlasin taas raamatun läpi ; aloitin 28.11 ja viimeinen sivu tuli luettua 27.2. , eli 3 kk sain siihen menemään. Se ei minuakaan pelasta vaan Usko Jeesukseen pelastaa jokaisen.

    • Sari Essayah kutsui Brysseliin viime vuoden loppupuolella KD:n uusia kunnanvaltuustoisia, jotka eivät ole subventoidulla Brysselin matkoilla olleet. Matkan omavastuu on 140 €, sisältäen lennot, 3*** hotellin 3 pääruokailua. Kautta aikain mepit ovat saaneet kutsua eturyhmiään Brysseliin. Tuleepa sekin sitten nähtyä.

    • Usko Jeesukseen pelastaa jokaisen.

      • Mites politikointi on alkanut sujua :)?


    • Yksi kyläkoulu saa jatkaa, vaikka pahalta näytti. Siinä näkyvin tulos. Sivistyslautakunta äänesti yhden lapsen esikouluun äänin 5-4, jolloin oppilasraja täyttyi. Nyt valmistaudumme Jumalanpalvelukseen lähtöön. Siunaten kaikkia sairaita ja terveitäkin. t. karï

    • Ilmoittaudun, jotta hengissä olen. Kielisyöpäleikkauksesta jo yli 12 vuotta. Täysin terveenä Jeesuksen ansiosta.

      • Hyvää kesää Kari.


      • jaa...

        Eiköhän ainakin osa kunniasta kuulu sinua hoitaneille lääkäreille ja hoitajille........


      • -ra
        jaa... kirjoitti:

        Eiköhän ainakin osa kunniasta kuulu sinua hoitaneille lääkäreille ja hoitajille........

        En ole tarvinnut hoitajia tai lääkäreitä hoitamaan viinan käytöstä hoitoa koska en juo enkä koskaan tule juomaankaan.Se on sata varma


      • jaa... kirjoitti:

        Eiköhän ainakin osa kunniasta kuulu sinua hoitaneille lääkäreille ja hoitajille........

        Lääkärit leikkaa, sairaanhoitajat hoitaa, Jumala parantaa. Ja Jumalan oppii tuntemaan , silloin kun oppii tuntemaan Jeesuksen. Kenellä ei ole Poikaa, sillä ei ole Isääkään. Tulkaa nyt tämä pvä tällä toimeen.


      • lusiinana kirjoitti:

        Hyvää kesää Kari.

        lusiinanalle Siunattua kesää ja Kiitos sinulle.


    • Mitenkäs täällä on jaksettu ?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2921
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2204
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1047
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe