En jaksa lukea keskusteluja, vaan haluan saada vastauksia.
Onko Zafira "hyvä" auto? Jos ostan uutena. Ajo-ominaisuudet ja tilat ennenkaikkea.
Opelin nettisivujen mukaan ainoa bensakone on 1,8 litrainen 5-manuaalilla. Saako automaattina?
Millainen diesel automaattina?
harkinnassa Zafiran osto
Ooppeli-nainen
1
269
Vastaukset
- Zafiraan tyytyväinen
Itellä on 2009 1.9 CTDI ajettu 36000km manuaali kylläkin ja autossa ei ole mitään vikaa, jos ei lasketa surkeita "siltakiven" esiasennus kesärenkaita viaksi, ne on veltot. Tilaa riittää ja kavereita mahtuu tarvittaessa monta mukaan, lisäksi on mukavuusvaruste Webasto, ei tarvitse etsiä pistoketta talvella ja kesällä voi jäähdyttää sisätilat ennen lähtöä. Käy koeajamassa niin saat oman käsityksen kyseisestä kulkineesta ja OCF:n sivuilta voit katsella yleisesti Opelin käyttäjien ongelmia yms. "kauhutarinoita".
ps. kokeile muutkin saman luokan vastaavat autot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838