Outo vaihe elämässä

miehet takaisin?

Tai siltä tämä ainakin tuntuu. Olen "aina" ajatellut olevani bi ja enemmän miesten suuntaan kallellaan. Olet ollut rakastunut mieheen. Sellaisen kanssa olen naimisissakin. Seksi tosin ei koskaan miehen kanssa ole tuntunut kovin kummoiselta, mutten ole pitänyt sitä sukupuolen syynä.

Mutta jos näitä todisteita menneistä tunteista ei olisi, olisin ihan varma siitä, että olen lesbo. Olen rakastunut naiseen. Ja nyt muutkin naiset saavat mun kehoni reagoimaan niin rajusti, ettei miehet ikinä. Hyvä etten kuola valuen tuijota työkavereiden rintoja...

Välillä yllätyn, kun muistan, että mullahan on kotona mies. Ihan hassua ajatella, että jotkut naiset kiihottuvat miehistä. En ollenkaan pysty samaistumaan siihen.

Voinko siis edes olla bi? Onko mahdollista, että joskus vielä koen miehetkin seksuaalisesti kiinnostaviksi? Onko kenelläkään kokemusta siitä, että "naisvaiheen" jälkeen miehet olis alkaneet kiinnostaa uudelleen?

4

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen erilaisilla tunteidenpurkusivustoilla kuullut paljonkin juttua vastaavista "vaiheista", joitten kesto tuntuu vaihtelevan viikoista vuosiin. Itsellänikin on tuota tapahtunut, mutta ne kestävät yleensä huomattavan vähän aikaa ja vaihtelevat helposti. Samaan tapaan kuin joskus tulee pakkomielle suklaaseen, joskus taas tekee mieli sipsejä. :D

      Nuorena flikkanahan minä en osaa mitään oikeita neuvoja antaa, mutta sanoisin kumminkin ette yrittäisi väkisin takaisin veivata. Vaihtuu jos on vaihtuakseen, ja jos pitkällä välillä alkaa näyttää ettei vaihdu, niin sitten voi keskustella spoussin aiheesta ja miettiä mitäs tehdään.

    • miehet takaisin?

      En yritä väkisin suuntaan enkä toiseen, tällä mennään mitä on. Hauska kuitenkin kuulla, että tämä saattaisi kuitenkin mahdollisesti olla joku vaihe. Olisihan tätä helppo käyttää syynä eroon, jos muuten menisi huonosti. Mutta kun meidän avioliitto voi muuten ihan kohtuullisen hyvin. Olen kyllä valmis odottelemaan jos on edes joku mahdollisuus, että mies alkaa minua vielä joskus kiinnostaa. Muuten ihana ihminen, vaikkei seksi oikein nappaakaan nyt. Ollaan miehen kanssa puhuttu tästä paljon, eikä asia ole onneksi hänelle ongelma. Joten sen puolesta voin odotella myöskin.

      • ja ikää +30

        Kuulostaa niin tutulta! Olisi hauska keskustella asiasta kanssasi enemmänkin.


    • miehet takaisin?

      Ikää mullakin se 30 , mutta onhan tässä vielä silti aikaa vuosia tai vuosikymmeniä katsella, miten käy. Ja siinä välissä, ennen kuin asia selviää oikeasti suuntaan tai toiseen, voin nauttia ihanien naisten seurasta ihan muuten vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe