Millainen koira westie on ?
Westie
10
207
Vastaukset
- westiepoju
OMINAISPIIRTEET: Pieni, eloisa, leikkisä ja peloton; voimakas itsetunto. Ulkonäkö on veikeä.
KÄYTTÄYTYMINEN / LUONNE: Valpas, iloinen ja rohkea; itsevarma mutta ystävällinen.
Turkki 2-3kk välein nyppimällä trimmattava.
Tarvitsee pennusta pitäen johdonmukaista opettamista,muuten voi ottaa pomon paikan. - bvy5 4y5 ty
Westi on kiva koira. On rohkea ja tykkää ihmisistä. Se voi olla herkkä haukkumaan. Trimmaamiseen on syytä varautua.
Westiä hankkiessa on syytä olla tarkkana, koska niillä on kuitenkin paljon perinnöllisiä terveysongelmia. - suosittelen :)
Suloinen, itsepäinen, leikkisäluonteinen, naurava, sosiaalinen, huumorintajuinen, uskollinen, parin kuukauden välein trimmattava, kerran viikossa pestävä, nöpönenäinen, kultainen, porkkanahäntäinen, aamu-uninen, hellyydenkipeä, temperamenttinen, rohkea, valloittava, laiskottelevainen, pomppiva, nopeavauhtinen, viilettävä, nuuskutteleva, utelias.
Paijattava. Tykkää erityisesti lapsista ja vanhuksista.
Allerginen kaupan koiransafkoille, syö vain kotiruokaa.
Luulin minäkin ensin, että on kanalle allerginen, mutta nyt olen syöttänyt oikeaa kanaa, siis samaa jota itsekin syömme eikä mitään oireita. Taitavat ne koiranruokien lisäaineet olla meidän koiran allergian syitä. Kotiruualla ihottumat loppuivat kuin seinään - westiepoju
Jos turkki on oikeanlainen ja oikein hoidettu,sekä iho terve, niin sitä westietä kyllä joka viikko kannata pestä, ei edes joka kuukausi. Vesihuuhtelut on ehkä paikallaan näin kurakelien aikana. Liiasta pesemisestä voi joutua oravanpyörään, eli mitä useammin peset sitä nopeammin karva likaantuu.
- westietyttö
Ollaan pesty kerran viikossa ja ihan eläinlääkärin suosituksesta. Turkki on viikon touhuilujen jälkeen niin pahanhajuinenkin, että pakkohan se on pestä. Väristä nyt puhumattakaan.
Shampoota ei käytetä paljon, ihan hiukkasen vaan. - ?
Onko rodulla enään yhtään riistaviettiä jäljellä ?
- westietyttö
Ainakin myyriä pyytää mökillä aivan innoissaan. :)
- westiepoju
Eläinlääkäri jos on suositellut pesua jokaviikko niin sille on varmaankin jokin syy,(miksi pahahaju?) mutta tavallista se ei ole että pestään niin usein. Enemmän koira kohtaista, sekä ihosairauden takia voi joutua useinkin pesemään.
Westie utelias ja rohkea, mikä irti pitämisella asettaa haasteita. - ?
Oma westimme on saanut kiinni linnun ja oravia jahtaa hulluna!
- westie09
Meillä westie tykkää kovasti pyöriä maassa, jos siinä on esim. linnun kakkaa tai jotain muuta "yököttävää". Olen kuullut että se voi myös kertoa siitä, että riistaviettiä on jäljellä? En ole tietenkään antanut koirani pyöriä muualla kuin nurmella.. :) Meillä myös tykätään tutkia ojia ja niissä kulkevia "rumpuja" työntämällä päätä sinne, nehän on hieman luolamaisia ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368