Westie

??????

Millainen koira westie on ?

10

241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • westiepoju

OMINAISPIIRTEET: Pieni, eloisa, leikkisä ja peloton; voimakas itsetunto. Ulkonäkö on veikeä.

KÄYTTÄYTYMINEN / LUONNE: Valpas, iloinen ja rohkea; itsevarma mutta ystävällinen.
      Turkki 2-3kk välein nyppimällä trimmattava.
      Tarvitsee pennusta pitäen johdonmukaista opettamista,muuten voi ottaa pomon paikan.

• bvy5 4y5 ty

Westi on kiva koira. On rohkea ja tykkää ihmisistä. Se voi olla herkkä haukkumaan. Trimmaamiseen on syytä varautua.

Westiä hankkiessa on syytä olla tarkkana, koska niillä on kuitenkin paljon perinnöllisiä terveysongelmia.

• suosittelen :)

Suloinen, itsepäinen, leikkisäluonteinen, naurava, sosiaalinen, huumorintajuinen, uskollinen, parin kuukauden välein trimmattava, kerran viikossa pestävä, nöpönenäinen, kultainen, porkkanahäntäinen, aamu-uninen, hellyydenkipeä, temperamenttinen, rohkea, valloittava, laiskottelevainen, pomppiva, nopeavauhtinen, viilettävä, nuuskutteleva, utelias.

Paijattava. Tykkää erityisesti lapsista ja vanhuksista.

Allerginen kaupan koiransafkoille, syö vain kotiruokaa.

Luulin minäkin ensin, että on kanalle allerginen, mutta nyt olen syöttänyt oikeaa kanaa, siis samaa jota itsekin syömme eikä mitään oireita. Taitavat ne koiranruokien lisäaineet olla meidän koiran allergian syitä. Kotiruualla ihottumat loppuivat kuin seinään

• westiepoju

Jos turkki on oikeanlainen ja oikein hoidettu,sekä iho terve, niin sitä westietä kyllä joka viikko kannata pestä, ei edes joka kuukausi. Vesihuuhtelut on ehkä paikallaan näin kurakelien aikana. Liiasta pesemisestä voi joutua oravanpyörään, eli mitä useammin peset sitä nopeammin karva likaantuu.

• westietyttö

Ollaan pesty kerran viikossa ja ihan eläinlääkärin suosituksesta. Turkki on viikon touhuilujen jälkeen niin pahanhajuinenkin, että pakkohan se on pestä. Väristä nyt puhumattakaan.

Shampoota ei käytetä paljon, ihan hiukkasen vaan.

• ?

Onko rodulla enään yhtään riistaviettiä jäljellä ?

• westietyttö

Ainakin myyriä pyytää mökillä aivan innoissaan. :)

• westiepoju

Eläinlääkäri jos on suositellut pesua jokaviikko niin sille on varmaankin jokin syy,(miksi pahahaju?) mutta tavallista se ei ole että pestään niin usein. Enemmän koira kohtaista, sekä ihosairauden takia voi joutua useinkin pesemään.
      Westie utelias ja rohkea, mikä irti pitämisella asettaa haasteita.

• ?

Oma westimme on saanut kiinni linnun ja oravia jahtaa hulluna!

• westie09

Meillä westie tykkää kovasti pyöriä maassa, jos siinä on esim. linnun kakkaa tai jotain muuta "yököttävää". Olen kuullut että se voi myös kertoa siitä, että riistaviettiä on jäljellä? En ole tietenkään antanut koirani pyöriä muualla kuin nurmella.. :) Meillä myös tykätään tutkia ojia ja niissä kulkevia "rumpuja" työntämällä päätä sinne, nehän on hieman luolamaisia ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22