Kuvien liittäminen esim. Toriin tai huutikseen

tosiuuno

Haluaisin tietää syyn miksi kaikki käyttää jotain kuvapalvelinta, eivätkä esimerkiksi lataa kuvia suoraan omalta koneeltaan? Itselläni ei onnistu minkäänlainen linkitys yleensä mistään kuvapalvelimelta, vaikka olen paljon lisännyt niihin kuvia. Mutta omalta koneelta, kuvatiedostosta onnistuu vaivatta liittäminen mihin vaan.. Herääkin kysymys, pystyykö joku jäljittämään koneeni haitallisessa mielessä, koska mun on tosiaan pakko lisätä kuvat esim. huutiikseen kylmästi omalta koneelta , kun muukaan ei onnistu.

16

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhöhöh..
      • öhöhöh..

Ja lisäksi löytyy sellaisiakin nettilehtiä, joiden keskustelusivustolle voi kuvapalvelimen kautta upottaa kuvia tai videoita.

• .........

Myös Suomi24 Toriin voi ladata kuvia koneeltaan, mutta keskustelupalstoille ei.

• tosiuuno

Mutta se kysymys. Miksi ihmiset käyttää kuvapalvelimia? Netissä on aika paljon tuskaantuneita ihmisiä, jotka kamppailee samojen ongelmien kimpussa kun minäkin. Eli eivät saa lisättyä kuvia esim. aijaasta huutonettiin, kuten en minäkään.
      Sitten vielä kaiken huippu on, etten pysty lataamaan huutonetin selainta koneeseeni. se kuulemma auttaisi ongelmaan.Mutta minun koneeni ei hyväksy sitä. Ja kun lataan sen vaan uppiniskasesti, se ei mene mihinkään, eli sitä koko ohjelmaa ei löydy koneeltani.
      Herääkin sitten epäilys, että olenko minä uuno alottelija ollut niin hölmö, että olen tähänasti kiltisti päivittänyt koneeseeni kaikki mahdolliset estot.

• ei ymmärrä

Sulla on siis jossakin nettisivulla kuva. Vaikka aijaa.comissa. Klikkaa kuvaa hiiren oikealla ja tallenna se omalle koneelle. Sitten sieltä omalta koneelta laitat sen huuto.netiin.

Mikä tässä on ongelma?

• Voe voe..

Johan sinulle edellä selvitettiin, että huuto.net:iin ja Suomi24 Toriin kuvat ladataan suoraan omalta koneelta, eikä käytetä välissä mitään kuvapalvelinta.
        Kun laitat jompaan kumpaan ilmoitusta, tarjolla on nappula, jonka kautta kuva haetaan omalta koneelta, ja ladataan ilmoitukseen.
        Mikä asiassa on vaikea ymmärtää?

• fgggfj
    • tosiuuno

Kyllä olen koemielessä kopioinut aijaasta omia kuviani takasin omiin kuvatiedostoihin ja onnistuu vaivatta. Mutta aijaasta esim. huutonettiin ei onnistu. Ja ideahan on se että haluan peittää jälkeni. Eli kun huutonetissä joku tarkastelee kuvaa, jäljet johtaa aijaahan ei minun koneeseeni. Eikös se ole niin, että jos omalta koneelta laittaa suoraan nettiin kuvia se on sama kun pitäis oviaan auki että kaikki uteliaat voi tulla sisään nuuskimaan. Alottelijat ei ehkä ymmärrä kuinka, mutta edistyneet käyttäjät.

• .

Ristus sentään.
        Ei huuto.nettiin laittamasi kuvan kautta kukaan tule koneellesi.
        Yritä ymmärtää, että huuto.netissä EI käytetä kuvapalvelimia, vaan kuvat ladataan sinne suoraan.

• vainii

Tuohan tarkoittaisi, että jokaiseen netissä olevaan koneeseen pääsisi.

• uunotaiei

Tulipahan sanottua mielipiteeni. Luulen myös, että monet ylläpidot tarvii rahaa. Täältä suomi24:stä saa vielä toistaiseksi ilmaseksi vastauksia ongelmiin. Huutonetti esim. on muodollisesti maksuton, mutten usko että käytännössä. Monet vanhatkin myyjät nimittäin valittaa, että ennen kaikki kävi leikiten, muttei enää nykyään. Eli täytyisi ostaa ne maksulliset palvelut, siitten hommat sujuu kai.
      Olen edelleen sitä mieltä, ettei edistyneet käyttäjät lataa kuvia mihinkään nettiin suoraan omalta koneeltaan.

• selväuuno

"Olen edelleen sitä mieltä, ettei edistyneet käyttäjät lataa kuvia mihinkään nettiin suoraan omalta koneeltaan."

Kaikki hallussa? Kaipa ne käyttää naapurin konetta, vai?

• uuno1+2

Hei, kun mä klikkaan huutonetissä auki jonkun kohteen, josta olen kiinnostunut. Esiin tulee myös kuva kohteesta, jossa on logo huuto.net. Mutta kun mä klikkaan kuvan suuremmaksi siinä on selvästi imagehak tai jokin muu kuvapalvelimen logo. Tottakai mulle herää kysymys, että miksi myyjät käyttää niitä kuvapalvelimia ja mikä se idea on että niitä halutaan käyttää. Ja jotkut tuskailee tosi paljon niiden kuvien kanssa, kun eivät saa niitä liitettyä ilmotuksiinsa. Ei kai ne ihan turhaan tuskaile, jos ei asiassa olisi jokin juju takana. Myös ylläpidosta tulee vihjauksia, että opetelkaa html-kieli.

• Prööts..

"Mutta kun mä klikkaan kuvan suuremmaksi siinä on selvästi imagehak tai jokin muu kuvapalvelimen logo. "

Kun ovat tallentaneet kuvan Imageshack:ista tai muusta kuvapalvemisesta koneelleen, ja ladanneet sen huuto:nettiin niin jäähän logo näkyviin, vaikka palvelinta ei ilmoitukseen latauksessa käytettykään.

• Nörddi

Uunotaiei, tuolla logiikalla tosiaanki kaikki koneet on yhtäku etuovi auki :) Voit ihan turvallisesti ladata kuvat omalta koneeltasi suoraan sinne missä niitä käytätkin ja missä se on mahdollista. Latailu toimii siten, että kun on tarvetta ladata niin aukaistaan se etuovi. Homman lopuksi laitetaan ovi kiinni ettei lämpö karkaa!

Get It?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe