iTunse Storen kirjat?

anteeks mitä?

Eikö niitä paskoja iTunes Storesta ostettuja kirjoja pysty edes lukemaan tietokoneella, vaan pitää nyt juosta kauppaan ostamaan vielä joku iPad? Oikeasti mitä vattua? Klikkaan ostamani kirjaa iTunesissa, mutta ei tapahdu mitään? WTF????

9

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvoisa "anteeksi mitä". Luin saman Applen ohjetekstin jonka sinäkin varmaan olet lukenut, mutta ehkä ymmärsimme asian hieman eri tavoin. Käsittääkseni homma menee näin:

      1) Sulla on iOS-laite, johon haluat ostaa lukemista.
      2) Hankit App Storesta iOS-laitteelle ilmaisen lukuohjelman, jos sitä ei vielä siellä ole.
      3) Hankit kirjan tai kirjoja iTunes Storesta joko iOS-laitteella tai tietokoneellasi. (Älä hanki paskoja kirjoja!) Jälkimmäisessä tapauksessa synkronoit kirjan/kirjat tietokoneelta iOS-laitteeseesi, jolloin se on luettavissa.

      iBook-kirjat on tarkoitettu iOS-laitteiden sisällöksi, joten et pysty lukemaan niitä muissa käyttöjärjestelmissä.

      Aiheesta löytyy netistä keskustelua, jossa jotkut ovat käärmeissään Applelle, esim. https://discussions.apple.com/thread/2427314?start=0&tstart=0. Nämä keskustelut varmaan innoittivat sinuakin kertomaan tästä ongelmasta täällä.

      • kusetettu asiakas

        Homma menee näin, avaat iTunes, klikkaat iTunes Store, siinä on Music, Films, Books, jne.. valikot. Klikkaat Books, kun haluat jotain lukemista, löydät haluamasi kirjan, klikkaat Buy Book, jonka jälkeen sinulta kysytään salasana ja veloitetaan maksu. Hetken päästä kirja löytyy Kirjat valikosta, mutta sitä ei saa auki eikä sillä voi tehdä mitään.

        Ainakin itselleni missään kohdassa selvinnyt, että minulla pitäisi olla iPad tai joku vastaava, jotta saisin ostamani kirjan edes auki!

        Mielestäni tämä on 100% KUSETUSTA !!!


      • paniikkinappi
        kusetettu asiakas kirjoitti:

        Homma menee näin, avaat iTunes, klikkaat iTunes Store, siinä on Music, Films, Books, jne.. valikot. Klikkaat Books, kun haluat jotain lukemista, löydät haluamasi kirjan, klikkaat Buy Book, jonka jälkeen sinulta kysytään salasana ja veloitetaan maksu. Hetken päästä kirja löytyy Kirjat valikosta, mutta sitä ei saa auki eikä sillä voi tehdä mitään.

        Ainakin itselleni missään kohdassa selvinnyt, että minulla pitäisi olla iPad tai joku vastaava, jotta saisin ostamani kirjan edes auki!

        Mielestäni tämä on 100% KUSETUSTA !!!

        Ai teitä on jo kaksi. Tuleekohan vielä lisää kusetettuja. Tämä on todella jaappanin maanjäristykseen verrrattava onnettomuus.

        Seuraavaksi valitusta siitä että itunesilla saa ostettua ios-ohjelmia, jotka ei toimi siinä tietokoneessa. Tämäkin on kauheaa gusetusta.


    • peräaukon_kutina

      Tässä on jotain tuttua - kaivetaan netistä mac-ympäristöön liittyvä erikoinen ongelma ja trollataan sillä.
      Tietenkin ihminen voi myöskin olla aidosti vähän tyhmä - en syytä enkä moiti.

    • 1stMacFinn

      Books osiosta kopiotua:
      Requirements: Books can only be viewed using iBooks on an iPad, iPhone (3G or later) or iPod Touch (2nd generation or later).

      Kyllä tossa mun mielestä aika suoraan sanotaan, että voi lukea vain noilla laitteilla. Toki, jos et lue mitään vaan klikkaat sitä "4,99 € Buy Book"-painiketta niin se on sitten voi voi.

      • Huh huh...

        En olisi voinut kuvitellakaan, ettei e-kirjoija saa auki tietokoneella! Olen joskus nähnyt pdf-kopiointisuojattua kirjoja, mutta nekin sai auki kotikoneella. Mutta Applen älyttömyydellä ja rahanhimolla ei kai ole rajoja :(


      • Huh huh... kirjoitti:

        En olisi voinut kuvitellakaan, ettei e-kirjoija saa auki tietokoneella! Olen joskus nähnyt pdf-kopiointisuojattua kirjoja, mutta nekin sai auki kotikoneella. Mutta Applen älyttömyydellä ja rahanhimolla ei kai ole rajoja :(

        >Mutta Applen älyttömyydellä ja rahanhimolla ei kai ole rajoja :(

        No no, kolmas nimimerkki sulla jo tässä ketjussa ja kuvittelet hämääväsi jotakuta. Kiukuttele vapaasti, tuskin ketään enää kiinnostaa. Me muut nääs osataan lukea ohjeet, laitevaatimukset ja sellaiset.


    • jep jpe
      • 10+9

        Jees: huru-ukko lyttää...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe