niin eli onkos ketään ketä vois tehä black opsis prestige hackin? :D oisin todellaa kiihottunut ja kiitollinen. psn:1212jere
BLACk ops prestige hack?
34
1196
Vastaukset
- 15thprestigehack.com
jaa mitäs siitä hyodyt? "nooo mää saan kultaset aseeett, oon urpo". kuka edes pelaa viel bopsia, tylsä peli.
- codiaddict
lol jotain hacksei.... Opettele pelaan ja hanki sillee prestige, noob
- trolari
ilmeisesti et edes omistä black ops 2 kosta Noob
- DEX_HeuRekA
Ootkos koskaa kuullu claanipelaajist, jotka joinaa aika paljon klaaeihin, ja tekee uusia käyttäjiä :D Ei sitä jaksa joka päivä uusiks niit 50 levuu vetää :D
- ..............
Kuka haluaa käyttää oikoteitä ku koko pelin idea on siinä että teet töitä sen prestigen eteen.
- tottakaizz
minä
- asdfghjk4567
tottakaizz kirjoitti:
minä
vähäkö se on sit noloo kun on sellanen rankki ja et osaa mitäääään..hehhehehheeee
- BlObs HackinGI
Voiskoo joku kertoo mite blopsii saa zombiee tai nettii ladattuu hacksei??? ei oikee onnistu mul,, IHA SHASHEE vittu :)
- HOMO!!!!!""
vitun HOMO BlObs HackinGI SÄÄ ET TUU PILAMAAN OPSII MILLAAN HOMO HACKSEILLA HAISTA HOMO vittu
- Tässä teille hacksej
http://www.mediafire.com/?8itoaoot6k4j614 Siinä teille PRESTIGE HACK toimii vaan PC:eelle kylläkin :/
Mutta seuratkaa ohjeita tarkasti niin toimii.
Ite laitoin itteni 14 prestige 50 level, sillä halusin vetää itteni 15 presigeks :DD
!MUT HYVIN TOIMII!- Tyhmä oot
Olipa hyvä hacksi jäbällä.
- zItPo_TrOlLeZzZ.aRc
Toimii PS ja Xbox
mene ystäväsi partyyn (private)
tehkää Search & Desturoi ja menkää combat training ja ladatkaa pelinne ja aloittaakaa ja laittakaa pist per tappo jotain 50k niin hyvä tuleee- ookoo:(
Mikä on combat training ja mite se ladataa
- wew
s
- retards
ite ainaki haluaisin hackit ku kohta tulee bo2 ni en oikee jaksai bo1 vetää 15 prestigee ni täs kohas hackit olis hyvii :D
- tyhmä!
Ei sun oo pakko päästä sinne 15prestigee
- jokunen softaaja
hacks are fuks
- kurikkalainen3
kuka pelaa hakseilla kun taidokki on keksitty itte oon päässy 55 roundille 2 pelis :PPPPP
- Ps playeri
Olisko jotain sivustoo jotka ei tuo viruksia pleikkarille ja ois epä lagittava? Ps3 hackit?
- pelaajain
On, pelaa ite älä ota hacksei.
- ölol
voit vittu mitä hianoo on pelaa kun ei kehity ollenkaan tapetaan vaan kultasilla aseilla toisii ja makeillaan et mu l onkin kultaset aseet
- hack1
Jos joku ei oo tienny nii kannattaa mennä Team Tactical ja etttii hacks lobby ja tappaa ittensä kolme kertaa nii saa prestigen ja sit päivittää sen ja kirjautuu ulos ja kirjautuu takas sisää ja päivittää uudestaan ja sitte taas uus kierros että menee etteii hacks lobbyn jne... Yleensä hack lobbyn tunnistaa siit että siel on joku pelaaja jonka clan tagi on HOST, plus että peli mode on domination.. :)))) paska puoli siin on se et rahat menee miinukselle :D En ite oo viel kerenny koittaa mut kaverit on puhunu et jos tappaa ittensä 22 kertaa nii saa miljoonia :D ... en oo koskaa kerenny siihe 22 kertan asti ku hosti liivaa aina :D
- wrwerwerwer
HUOM!!! oon jo kuitenki ilman mitää kikkoja 15 prestige!!! eli nyt oon tehny totaki juttuu uusilla käyttäjä tileillä! :D
- päivittää??
Tota mite pitää se päivittää ku peli loppuu nii mun level meni takas siihe samaa lvl
- mmmmooorooo
Mite se päivitetään
- cody3
mul ei oo toiminu toi team tactical ,mut oon pelannu ny itte prestige 9 ATI
- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHA KAIKKI IHAN NIIN PASKOJA, ETTÄ JOUTUU JO HAKSAAMAAN! IHAN SURKEITA PELAAJIA
- mä en:(
Mä en hakkeroi
- NoVoiXD
OOn varmaa 400004000004000000000 kertaa ladannu PSP kautta PS3 hacksei mut sitte ku katot niitä ''DATOJAS'' mitä oot ladannu nii ei löydy mitää XDXDXD Laittakaa kaveri Battery-EnergyXD nii laitan teiät 2000000 prestigeel
- hackkeri
Tietääkö kukaan Miten saa näkymättömyys hacksin ??
- Shaishee
Irrotaurut saatana siitä vitun tuolista irti Zombi multiplayer ja options, campaign kohassa räpytä L2 R2 samaa aikaa nii Pääset irti tuolista PC en tiiä mutta ps3 toimii iha varmaa (VITU VARMAA)
- Eijumalauta:D
Kuka käyttää "hakseja" aika noloa :D
- tampax
nyt niitä koodei haluun näkymättömäks kun kaikki nauraa aina mulle et miten liikun nyt koodeeei
- Lol hacksit??Lobby??
Pakkoko niitä hackseja on käyttää ku on Hacks lobby tehty sitä vartennnnnn..... Meette vaa Find match tapat ittes 3 kertaa tai 4 sitte vaa leave lobby . (PITÄÄ OLLA HOSTI) TARKENNUS: Pelin tekijä. ja muista ladata hacksi community --> clips --> eti sieltä plus 99999999999xp tai -1e 09 tai joku semmone. Sitte katot videon kunnes se on tartuttanu sut johki hommaan. meet vaa pelii... Jos et tiiä ootko host paina select ja se kenel on suurin netti. Toivottavasti tää autto teitä Noobei. !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734396- 332501
- 402314
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin201807Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251542- 811536
- 1481331
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145