Nyt pitäisi vaan saada tietää määritelmä: rasistinen rikos. Onko se:
a) Rikosilmoituksen yhteydessä kirjataan ilmoittajan näkemyksen mukaan teko Rasistiseksi Rikokseksi
b) Tuomioistuin ensiksikin toteaa, että on tapahtunut rikos ja lisäksi siihen liittyy kiinteästi rasistinen motiivi tms.
Olen antanut itselleni kertoa, että homma tilastoidaan a-menettelyn mukaan...
Että eipä ole välttämäti tilastot kovinkaan luotettavia!
Mikä se on se Rasistinen Rikos?
7
1469
Vastaukset
- Poliisi kertoo
Yksi on että ryöstää pelkän ihonvärin takia. Sitä ei saa tehdä, sillä jo uskonto kieltää sen.
- kummallista
... Kun minä suomalainen kävelen vaikkapa Espan puistoa pitkin ja satun ryöstämään vaikkapa somalimiehen pientä väkivaltaa käyttäen, olen heidän mielestään( somalimiehen ja oikeuslaitoksen)rasistininen pahoinpitelevä ulkomaalaisvihaaja, joka ansaitsee "tuomion" sekä varkaudesta, että rasismista, mutta kun somalimies lampsiin tavallisen suomalaismiehen luokse, pieksee henkihieveriin ja vie rahat, korut ja vaatteet, ja sylkee kaupanpäälle, niin heidän mielestään( somalimiehen ja oikeuslaitoksen) somalimies on joutunut kokemaan "kovia aikoja" ja hänellä on "huono olla" sekä "tämä on heidän kulttuurilleen ominaista", ja näin ollen lieventävien asiahaarojen myötä " tuomitaan" näpistyksestä sakkoihin, joita ei voi itse kustantaa, vaan mm. tämä ryöstetty suomalaismies, veromarkoistaan hoitaa sen hänen puolestaan!
Eikö olekin upeaa!!!- en jymärrä
..plus suomipoikaa taitaa vielä yleinen syyttäjä syytellä julkisella paikalla riehumisesta..
- psycho
vittu ne kaikki saa palata kotimaahan
- Jari
psycho kirjoitti:
vittu ne kaikki saa palata kotimaahan
kulumallakaan kun kaikki kerran kustannetaan yhteiskunnan toimesta.
Kotimaassaan joutuisivat kantamaan vedenkin ja kaukaa. - ei rasisti, mutta
Jari kirjoitti:
kulumallakaan kun kaikki kerran kustannetaan yhteiskunnan toimesta.
Kotimaassaan joutuisivat kantamaan vedenkin ja kaukaa.Varsinkin somalit soittelevat kotimaahansa tut-
tavilleen ja sukulaisilleen, että tulkaa tänne.
Täällä on kaikki ilmaista. Ja sinisilmät mak-
saa. - nimim. Tuhma
Paitsi, että näille on kaikki ilmaista niin näyt-
töä on vielä siitä, että saavat suomalaisia lie-
vempiä tuomioitakin. Tästä tietysti voimme kiittää edistyksellisiä voimia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755