Nyt pitäisi vaan saada tietää määritelmä: rasistinen rikos. Onko se:
a) Rikosilmoituksen yhteydessä kirjataan ilmoittajan näkemyksen mukaan teko Rasistiseksi Rikokseksi
b) Tuomioistuin ensiksikin toteaa, että on tapahtunut rikos ja lisäksi siihen liittyy kiinteästi rasistinen motiivi tms.
Olen antanut itselleni kertoa, että homma tilastoidaan a-menettelyn mukaan...
Että eipä ole välttämäti tilastot kovinkaan luotettavia!
Mikä se on se Rasistinen Rikos?
7
1449
Vastaukset
- Poliisi kertoo
Yksi on että ryöstää pelkän ihonvärin takia. Sitä ei saa tehdä, sillä jo uskonto kieltää sen.
- kummallista
... Kun minä suomalainen kävelen vaikkapa Espan puistoa pitkin ja satun ryöstämään vaikkapa somalimiehen pientä väkivaltaa käyttäen, olen heidän mielestään( somalimiehen ja oikeuslaitoksen)rasistininen pahoinpitelevä ulkomaalaisvihaaja, joka ansaitsee "tuomion" sekä varkaudesta, että rasismista, mutta kun somalimies lampsiin tavallisen suomalaismiehen luokse, pieksee henkihieveriin ja vie rahat, korut ja vaatteet, ja sylkee kaupanpäälle, niin heidän mielestään( somalimiehen ja oikeuslaitoksen) somalimies on joutunut kokemaan "kovia aikoja" ja hänellä on "huono olla" sekä "tämä on heidän kulttuurilleen ominaista", ja näin ollen lieventävien asiahaarojen myötä " tuomitaan" näpistyksestä sakkoihin, joita ei voi itse kustantaa, vaan mm. tämä ryöstetty suomalaismies, veromarkoistaan hoitaa sen hänen puolestaan!
Eikö olekin upeaa!!!- en jymärrä
..plus suomipoikaa taitaa vielä yleinen syyttäjä syytellä julkisella paikalla riehumisesta..
- psycho
vittu ne kaikki saa palata kotimaahan
- Jari
psycho kirjoitti:
vittu ne kaikki saa palata kotimaahan
kulumallakaan kun kaikki kerran kustannetaan yhteiskunnan toimesta.
Kotimaassaan joutuisivat kantamaan vedenkin ja kaukaa. - ei rasisti, mutta
Jari kirjoitti:
kulumallakaan kun kaikki kerran kustannetaan yhteiskunnan toimesta.
Kotimaassaan joutuisivat kantamaan vedenkin ja kaukaa.Varsinkin somalit soittelevat kotimaahansa tut-
tavilleen ja sukulaisilleen, että tulkaa tänne.
Täällä on kaikki ilmaista. Ja sinisilmät mak-
saa. - nimim. Tuhma
Paitsi, että näille on kaikki ilmaista niin näyt-
töä on vielä siitä, että saavat suomalaisia lie-
vempiä tuomioitakin. Tästä tietysti voimme kiittää edistyksellisiä voimia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990