Mikä se on se Rasistinen Rikos?

Kysyvä

Nyt pitäisi vaan saada tietää määritelmä: rasistinen rikos. Onko se:
a) Rikosilmoituksen yhteydessä kirjataan ilmoittajan näkemyksen mukaan teko Rasistiseksi Rikokseksi

b) Tuomioistuin ensiksikin toteaa, että on tapahtunut rikos ja lisäksi siihen liittyy kiinteästi rasistinen motiivi tms.

Olen antanut itselleni kertoa, että homma tilastoidaan a-menettelyn mukaan...
Että eipä ole välttämäti tilastot kovinkaan luotettavia!

7

1494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poliisi kertoo

Yksi on että ryöstää pelkän ihonvärin takia. Sitä ei saa tehdä, sillä jo uskonto kieltää sen.

• kummallista

... Kun minä suomalainen kävelen vaikkapa Espan puistoa pitkin ja satun ryöstämään vaikkapa somalimiehen pientä väkivaltaa käyttäen, olen heidän mielestään( somalimiehen ja oikeuslaitoksen)rasistininen pahoinpitelevä ulkomaalaisvihaaja, joka ansaitsee "tuomion" sekä varkaudesta, että rasismista, mutta kun somalimies lampsiin tavallisen suomalaismiehen luokse, pieksee henkihieveriin ja vie rahat, korut ja vaatteet, ja sylkee kaupanpäälle, niin heidän mielestään( somalimiehen ja oikeuslaitoksen) somalimies on joutunut kokemaan "kovia aikoja" ja hänellä on "huono olla" sekä "tämä on heidän kulttuurilleen ominaista", ja näin ollen lieventävien asiahaarojen myötä " tuomitaan" näpistyksestä sakkoihin, joita ei voi itse kustantaa, vaan mm. tämä ryöstetty suomalaismies, veromarkoistaan hoitaa sen hänen puolestaan!

Eikö olekin upeaa!!!

• en jymärrä

..plus suomipoikaa taitaa vielä yleinen syyttäjä syytellä julkisella paikalla riehumisesta..

• psycho

vittu ne kaikki saa palata kotimaahan

• Jari
        psycho kirjoitti:

vittu ne kaikki saa palata kotimaahan

kulumallakaan kun kaikki kerran kustannetaan yhteiskunnan toimesta.
        Kotimaassaan joutuisivat kantamaan vedenkin ja kaukaa.

• ei rasisti, mutta
        Jari kirjoitti:

kulumallakaan kun kaikki kerran kustannetaan yhteiskunnan toimesta.
        Kotimaassaan joutuisivat kantamaan vedenkin ja kaukaa.

Varsinkin somalit soittelevat kotimaahansa tut-
        tavilleen ja sukulaisilleen, että tulkaa tänne.
        Täällä on kaikki ilmaista. Ja sinisilmät mak-
        saa.

• nimim. Tuhma

Paitsi, että näille on kaikki ilmaista niin näyt-
        töä on vielä siitä, että saavat suomalaisia lie-
        vempiä tuomioitakin. Tästä tietysti voimme kiittää edistyksellisiä voimia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      414
      3312
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      102
      2488
    3. On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon

Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat
      Maailman menoa
      88
      2448
    4. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2359
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      28
      2084
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      192
      1564
    7. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      12
      1372
    8. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      203
      1194
    9. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1152
    10. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      93
      1081
    Aihe