TYTÖT! mieltymyksistänne

sateenkaaripoika

Miten pojan pitäs tehä alote? Ei oo fb:tä tai muuta missä vois jutella. Ja mitä tykkäätte pojan kans tehä? Ei nyt mitää juotaa kännii ja raiskaa- juttuja. Ja etin sellasia vastauksia jotka tehoo tavallisiin tyttöihi, ei ns. koviksiin. Ja minkälaisista pojista tykäätte? Oon 180 pitkä vähän outokin, kuitenki huumorintajuinen otus joka joittenki mielestä asuu perjaatteessa ja tulee kouluun aasinsiltoja pitkin. en tiä mistä moinen on tullu... Nii, jatkan: sinivihreet silmät, hoikka en kuitenkaa ruipelo. Olkapäille vaalee ruskee rastatukka. Luonne mahdollisesti omalaatuinen, kilttikin olen, en ns pahapoika. yleensä iloinen (ei kuiteskaa yli-ilonen) Ja viimene pitääkö pojalla olla hyvä p*rse ja millanen on hyvä p*rse? Siinä päällimmäiset askarruttavat...

18

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sateenkaaripoika

      niin ja ikää on viistoista...

    • Jaa että miten pojan pitää tehä alote? Öh.. Menemällä jutteleen tytölle omana itsenään, eikä esitä mitään kovista tms.
      No mie ite tykkään pojan kanssa vaan istua ja jutella. Myös pitkät kävelyt on kivoja (:
      Hei sie kelpaisit mullekki ton esittelyn takia (;
      Miten voi määritellä hyvän perseen? : D Mie en tiiä minkälainen on hyvä perse.

    • kultainen tyttönen

      Hyvältä kuullostaa. Ei takamuksen tarvii olla mikää pumpulipallo tai kivilaattakaan. Itse en mieti, onko hyvä takamus pojilla juurikaan... Aloitteen voi tehdä mistä kukakin tykkää-tavalla. Eli jos oot semmosta sorttia, että heti vaan likan eteen ja suorat sanat, niin sitten toimit niin. Tunteet johdattaa. Jos tahdot edetä hitaasti, voit pyytää kahdenkeskeisiin juttuihin, esimerkiksi leffaan tai ravintolaan, rannalle tai kaupungille. Tunteenpaljastuksen voi tehdä varoen, muttei kovinkaan ujostellen. Kun likka tietää, voit tarjota vaikka juomat tms. Jos olet toosiii ujo, lähetä vaikka rakkauskirje tai kortti. Itse odotaisin kovasti rakkauskirjeitä, niitä lähetellää nykyään harvemmin!

    • sateenkaaripoika

      Kiitosta vinkeistä! Kirje oli hyvä idea!

    • sateenkaaripoju

      Ja muutens, minkäslaiselee tytölle kelpaisin esittelyn perusteella? Sairasmieli?

      • Ääh : D No siis en mie tiiä :'D Nyt laitoit kyll sen verran pahan kysymyksen etten osaa tohon vastata :'DD


      • sateenkaaripoika
        sairasmieli kirjoitti:

        Ääh : D No siis en mie tiiä :'D Nyt laitoit kyll sen verran pahan kysymyksen etten osaa tohon vastata :'DD

        No ei sun siihe enää tarvii vastata, löysin vastauksen toiselta palstalta.. ;P


    • hyväselittään

      kuulostat aivan mahtavalta tyypiltä! toi on just tosi tärkeetä olla oma ittensä :) sitten se saattas auttaa tosi paljon jos rekisteröitysit fb:hen, koska jos joku jo susta tykkää mutta ei sitä uskalla sanoo livenä ja haluis viä vähän silleen etäisemmin tutustua ni se vois sit selailla kaikkia sun kuvia ja jutella sulle. siis en mitenkään sano että se face on mitenkään ehdoton, tiedän vaan että se ainaki joskus toimii koska ite uskaltauduin puhuun mun pitkäaikaselle ihastukselle sielä ja ollaan nykyään yhessä :) myös se on tosi ihanaa pojissa jos ne kuuntelee murheita ja kyselee ja on kiinnostuneita niinkun ylipäätään kaikesta mitä sun elämässä tapahtuu :D jos siis ees tajusit x) en oo mikään guru tässä selittämisessä. mut hei toivottavasti tästä oli ees jonkinlaista apua ja toivon TODELLA paljon että löydät jonkun ihanan tytön :)

    • sateenkaaripoika

      kiitos kovasti tästäkin rohkaisusta! :D

    • kukkakaalike

      uijjui rastahiukset pojalla, sulan pelkäst ajatuksest

      • sateenkaaripoika

        Eikö näitä sitten oo? tai saattaahan olla et tytöt uskaltaa paremmin pitää tälläsiä päässään? :D


    • asfdfdasasda

      Oi kyllä heti nappaisin :)

    • sateenkaaripoika

      wissiinki hyvä vaa jos on sellane ku huvittaa.. :D (vihihihihreet ;DD...) Ja ihan silkasta uteliaisuudesta, minkähänlainen tyttö mahtat olla "kukkakaalike? Kovin usein ei ihmiset sula vaikka näkisivätki..

    • Juttelemallahan se aloite kai yleensä tehdään, ja mielellään jostain asiasta. En tiedä olenko poikkeus, mutta 'käyt sä usein täällä', 'moi mitä kuuluu' ja vastaavat ovat vähän kökköjä, ne ei oikein luo keskutelua. Helpottaa paljon asiaa jos tiedät lähestyttävästä jotain, ettei ole ihan randomi. Koulu on hieno ympäristö siinä mielessä, että siellä jakaa arkensa monen immeisen kanssa. Voi puhua vaikka kouluruoasta, kokeista tai dissata jotain ikävää opettajaa jos siltä tuntuu. :D

      Ystävällisyys, avuliaisuus ja huomaavainn asenne auttaa aina kaikessa. Eräs poika yläasteella huomasi että olin hankkinut uudet silmälasit ja kehui niiden sopivan minulle. Olinkin sitten vähän ihastunut häneen seuraavan vuoden. Jotkut menee helppoon. xD

    • sateenkaaripoika

      Juujuu... tuo jutteleminen kävis muuten paitsi et jos koulussa menee juttelee, kaikki meidän luokalla tekee siitä jonku kohujutun mitä seiskalehestä voi lukee... :/

      • sateenkaaripoika

        Hihii... mä jätin ihastukseni reppuun kirjan väliin kirjeen, tai lappu kai se oli... silleen et se varmasti huomais! Jännittääjännittääjäännniitttäää. Mitähän tapahtuu huomenna koulus... pitäkää peukkuja!! ^,_,^


    • mmmmmmmmmmoooooooiii

      Tytön mieltymykset rippuu ihan tytöstä, mut mun mielestä pojan pitää olla pitkä, komee, söpö, kiltti, ilonen, urheilullinen, miehekäs, luotettava ja on niitä vielä ... :D





      Must tuntuu et tää kommaus ei kauheena auttanu.... ;)))) Sry

    • valokeiju

      Pojan pitää olla rehti. Se tarkoittaa sitä että olet oma itsesi. siis, kun katsot peiliin näet sietä olennon josta tykkäät. Jos tykkäät itse itsestäsi, silloin myös muiden on helppo sinusta tykätä. Ei kannata tehdä mitään ulkonäkönsä eteen tai muutenkaan vaan muita miellyttääkseen. Tee sitä mistä tykkäät. Ole se mikä tykkäät olla. Silloin kukaan ei vie itsetuntoasi, tai muutenkaan pysty horjuttamaan sinua. Kun nautit omasta elämästäsi, se näkyy ja vetää ihmisiä ympärille kuin magneetti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe