Miten pojan pitäs tehä alote? Ei oo fb:tä tai muuta missä vois jutella. Ja mitä tykkäätte pojan kans tehä? Ei nyt mitää juotaa kännii ja raiskaa- juttuja. Ja etin sellasia vastauksia jotka tehoo tavallisiin tyttöihi, ei ns. koviksiin. Ja minkälaisista pojista tykäätte? Oon 180 pitkä vähän outokin, kuitenki huumorintajuinen otus joka joittenki mielestä asuu perjaatteessa ja tulee kouluun aasinsiltoja pitkin. en tiä mistä moinen on tullu... Nii, jatkan: sinivihreet silmät, hoikka en kuitenkaa ruipelo. Olkapäille vaalee ruskee rastatukka. Luonne mahdollisesti omalaatuinen, kilttikin olen, en ns pahapoika. yleensä iloinen (ei kuiteskaa yli-ilonen) Ja viimene pitääkö pojalla olla hyvä p*rse ja millanen on hyvä p*rse? Siinä päällimmäiset askarruttavat...
TYTÖT! mieltymyksistänne
18
317
Vastaukset
- sateenkaaripoika
niin ja ikää on viistoista...
Jaa että miten pojan pitää tehä alote? Öh.. Menemällä jutteleen tytölle omana itsenään, eikä esitä mitään kovista tms.
No mie ite tykkään pojan kanssa vaan istua ja jutella. Myös pitkät kävelyt on kivoja (:
Hei sie kelpaisit mullekki ton esittelyn takia (;
Miten voi määritellä hyvän perseen? : D Mie en tiiä minkälainen on hyvä perse.- kultainen tyttönen
Hyvältä kuullostaa. Ei takamuksen tarvii olla mikää pumpulipallo tai kivilaattakaan. Itse en mieti, onko hyvä takamus pojilla juurikaan... Aloitteen voi tehdä mistä kukakin tykkää-tavalla. Eli jos oot semmosta sorttia, että heti vaan likan eteen ja suorat sanat, niin sitten toimit niin. Tunteet johdattaa. Jos tahdot edetä hitaasti, voit pyytää kahdenkeskeisiin juttuihin, esimerkiksi leffaan tai ravintolaan, rannalle tai kaupungille. Tunteenpaljastuksen voi tehdä varoen, muttei kovinkaan ujostellen. Kun likka tietää, voit tarjota vaikka juomat tms. Jos olet toosiii ujo, lähetä vaikka rakkauskirje tai kortti. Itse odotaisin kovasti rakkauskirjeitä, niitä lähetellää nykyään harvemmin!
- sateenkaaripoika
Kiitosta vinkeistä! Kirje oli hyvä idea!
- sateenkaaripoju
Ja muutens, minkäslaiselee tytölle kelpaisin esittelyn perusteella? Sairasmieli?
Ääh : D No siis en mie tiiä :'D Nyt laitoit kyll sen verran pahan kysymyksen etten osaa tohon vastata :'DD
- sateenkaaripoika
sairasmieli kirjoitti:
Ääh : D No siis en mie tiiä :'D Nyt laitoit kyll sen verran pahan kysymyksen etten osaa tohon vastata :'DD
No ei sun siihe enää tarvii vastata, löysin vastauksen toiselta palstalta.. ;P
- hyväselittään
kuulostat aivan mahtavalta tyypiltä! toi on just tosi tärkeetä olla oma ittensä :) sitten se saattas auttaa tosi paljon jos rekisteröitysit fb:hen, koska jos joku jo susta tykkää mutta ei sitä uskalla sanoo livenä ja haluis viä vähän silleen etäisemmin tutustua ni se vois sit selailla kaikkia sun kuvia ja jutella sulle. siis en mitenkään sano että se face on mitenkään ehdoton, tiedän vaan että se ainaki joskus toimii koska ite uskaltauduin puhuun mun pitkäaikaselle ihastukselle sielä ja ollaan nykyään yhessä :) myös se on tosi ihanaa pojissa jos ne kuuntelee murheita ja kyselee ja on kiinnostuneita niinkun ylipäätään kaikesta mitä sun elämässä tapahtuu :D jos siis ees tajusit x) en oo mikään guru tässä selittämisessä. mut hei toivottavasti tästä oli ees jonkinlaista apua ja toivon TODELLA paljon että löydät jonkun ihanan tytön :)
- sateenkaaripoika
kiitos kovasti tästäkin rohkaisusta! :D
- kukkakaalike
uijjui rastahiukset pojalla, sulan pelkäst ajatuksest
- sateenkaaripoika
Eikö näitä sitten oo? tai saattaahan olla et tytöt uskaltaa paremmin pitää tälläsiä päässään? :D
- asfdfdasasda
Oi kyllä heti nappaisin :)
- sateenkaaripoika
wissiinki hyvä vaa jos on sellane ku huvittaa.. :D (vihihihihreet ;DD...) Ja ihan silkasta uteliaisuudesta, minkähänlainen tyttö mahtat olla "kukkakaalike? Kovin usein ei ihmiset sula vaikka näkisivätki..
Juttelemallahan se aloite kai yleensä tehdään, ja mielellään jostain asiasta. En tiedä olenko poikkeus, mutta 'käyt sä usein täällä', 'moi mitä kuuluu' ja vastaavat ovat vähän kökköjä, ne ei oikein luo keskutelua. Helpottaa paljon asiaa jos tiedät lähestyttävästä jotain, ettei ole ihan randomi. Koulu on hieno ympäristö siinä mielessä, että siellä jakaa arkensa monen immeisen kanssa. Voi puhua vaikka kouluruoasta, kokeista tai dissata jotain ikävää opettajaa jos siltä tuntuu. :D
Ystävällisyys, avuliaisuus ja huomaavainn asenne auttaa aina kaikessa. Eräs poika yläasteella huomasi että olin hankkinut uudet silmälasit ja kehui niiden sopivan minulle. Olinkin sitten vähän ihastunut häneen seuraavan vuoden. Jotkut menee helppoon. xD- sateenkaaripoika
Juujuu... tuo jutteleminen kävis muuten paitsi et jos koulussa menee juttelee, kaikki meidän luokalla tekee siitä jonku kohujutun mitä seiskalehestä voi lukee... :/
- sateenkaaripoika
Hihii... mä jätin ihastukseni reppuun kirjan väliin kirjeen, tai lappu kai se oli... silleen et se varmasti huomais! Jännittääjännittääjäännniitttäää. Mitähän tapahtuu huomenna koulus... pitäkää peukkuja!! ^,_,^
- mmmmmmmmmmoooooooiii
Tytön mieltymykset rippuu ihan tytöstä, mut mun mielestä pojan pitää olla pitkä, komee, söpö, kiltti, ilonen, urheilullinen, miehekäs, luotettava ja on niitä vielä ... :D
Must tuntuu et tää kommaus ei kauheena auttanu.... ;)))) Sry - valokeiju
Pojan pitää olla rehti. Se tarkoittaa sitä että olet oma itsesi. siis, kun katsot peiliin näet sietä olennon josta tykkäät. Jos tykkäät itse itsestäsi, silloin myös muiden on helppo sinusta tykätä. Ei kannata tehdä mitään ulkonäkönsä eteen tai muutenkaan vaan muita miellyttääkseen. Tee sitä mistä tykkäät. Ole se mikä tykkäät olla. Silloin kukaan ei vie itsetuntoasi, tai muutenkaan pysty horjuttamaan sinua. Kun nautit omasta elämästäsi, se näkyy ja vetää ihmisiä ympärille kuin magneetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086