Olisin tosi kiitollinen, jos kertoisitte tähän keskusteluun pelottavimpia anime sarjoja joita olette katsoneet. Ja jos siihen lisäksi vielä kertoisitte miksi valitsitte sen ja juonta :3 Etsisin mieluiten semmoista sarjaa joka ei olisi pelkkää verilöylyä :DD
Pelottavaa animea?
13
312
Vastaukset
Higurashi no Naku Koro ni (Aika verinen ja raaka, mutta sisältää myös juonen. Teema ei ole niinkään ihmisten hengiltä kiduttaminen, vaan sanoisin sarjan kertovan eniten ystävyydestä. Juoni on nerokas ja paikoitellen koskettava. lisätietoa suomen suurimmasta Higurashi-fanisivusta http://kiellettymetsa.webs.com/Index2.htm )
- teehee n__n
suosittelen ite myös Higurashi no Naku Koro nia. se on todella hyvä!
katson sitä yhä uudelleen ja uudelleen~
- RokiAnon
MUUMIT! ne nyt on muutenki niin feikkejä ettei mitään rajaa jonka takia on pelottavia. juonta tuskin tarttee kertoo?
- kiitos kaunis
Higurashi no naku koro ni
On omasta mielestäni hyvä ei toain pelottava. Sarja saattaa tosin hieman sekava juoneltaan aluksi mutta kun jaksoja katsoo tarpeeksi paljon pääsee hyvin jyvälle
Salaperäinen aluksi saa hieman leikkiä etsivää
löytyy myös mm. Youtubesta ja yhden jakson löysin fin-tv:n sivuilta
Valitsin itse sarjan alunperin koska pidän animesta,verestä ja hulluista muijista mitä saa kaikkia sarjan aikana koska päähenkilöt ovat yangire hahmoja - notoioisehkä
Another
Ei nyt niin kauheen pelottava, mutta hyvä silti. - hinagiku
Elfen Lied
Ensimmäinen jakso sisältää kyllä verta mutta olisi väärin muodostaa vaikutelma sarjasta vain yhden jakson perusteella. Sarja ei ole kovin pitkä ja sisältää takaumia melko runsaasti.
Sarjasta löytyy hieman tietoa mm. täältä http://animetietokanta.com/?show=animeinfo&anime=95 - öpöpölöpöpööpö
ei anime oo pelottavaaa
- sys sis
Shiki. Parasta mitä ikinä tehty.
- Säikkäri
Itse en ole kohdannut vielä yhteenkään pelottavaan animeen. Vaikka kuinka olen yrittänyt etsiä ja tutkia. Olen vilkuillut raaista animeista säikkäreihin, mutta mikään ei tunnu pelottavan.
- 30
hellsing
KAIKISTA PARAS. JA SE PAREMPI VARSIO, EI SE UUS VAAN SE MIKÄ JÄI KESKEN. ULTIMATE - Minä pikku lapsi
Paprika
YÄK! EN HALUU NÄHÄ SITÄ ENÄÄ IKINÄ! - Vähän Veristä *.*
H.O.T.D (Highschool of the dead) Jonki verran epäsopiva alle 12-14-vuotiaille. Eikä niin hirveen pelottava, mut on se sillee aika raaka ja jännittävä. Tosi hyvä juoni siinä ainaki on.
- Vähän Veristä '.'
Ps. Tarkoitan heikkohermoisille 14-vuotiaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483