Vuokraan asunnon Maltalta

pakastenakki

Lähen ens viikolla vuokraamaan asunnon Maltalta,Viipyn siellä viikon,jonka jälkeen tulen pariksi päiväksi suomeen mistä lennän hetkeksi Thaimaaseen.Kun palaan takaisin Suomeen viivyn kotona kaksi päivää ja lennän pitemmäksi ajaksi Maltalle.Tekaisin blogin missä on uusia ja vanhoja kuvia http://pakastenakki.blogspot.com/ jos tulee jotain kysyttävää Maltasta vastaa ilomielin.Olen viettänyt siellä jo ennenkin pitempiä aikoja.

4

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaija.L

      Hei MASA!

      Mistä löytäisi edullisen vuokra-asunnon maltalta kuukaudeksi?
      Ja mitä alueita suosittelet?

    • pakastenakki

      Moi

      Itse löysin asunnon St paul`s bayn kylästä.Muutaman vuoden vanha voisi sanoa yksiöksi.30 neliötä ja kalustettu.vuokra 210 euroa kuussa.Jos vuokraa kuukaudeksi hinta on korkeampi.Oli hommasa löytää tämä asunto,koska välittäjät saavat välittäjät saavat puolet kuukausivuokrasta palkkioksi ja esittelivät isoja ja kalliita tietysti.No,saipahan ilmaista ajaelua ympäriinsä.

      Jos haet enempi säpinää Valletan ympäristö on sinun paikka jos kaipaat rauhallisempaa niin vaikka kuten minä,mene saaren pohjoisosiin.Alue mihin menen on kesällä suurin Maltan lomakohde(st pauls bay.qawra.bugibba)mutta talvella todella hiljainen.

      Gozolla on halpoja asuntoja vuokralla.mutta kulkeminen on vaikeaa sinne.

    • talvella qawraan

      Mitä olet mieltä kannattaisiko helmikuun lopulla käydä lasten kanssa qawrassa?
      Onko se aivan kuollu? Onko siellä ruokapaikkoja auki? Löytyykö sieltä jotain hyvää ja edukasta markettia mistä vois ostaa ruokaa jos huoneistohotelli?

    • snfskfbkbf

      Moikka! pääsiäiseksi pitäisi päästä maltalle! minkälaisilla lento yhdistelmillä olet itse sinne matkannut? suoria lentoja en itse ole löytänyt, yhdellä vaihdolla matkan pituus venyy yli vuorokaudeksi ja kaksi vaihtoa ei kiinnosta. olisko antaa jotain vinkkiä hyvästä reitistä/ yhtiöstä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe