Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miittinki ESPOO/HELSINKI!!

järkkääjä

Selailin keskusteluja ja huomasin et oli monta kiinnostunutta miitinkiin täällä päin, mut sit ne on jotenkin lässähtäny kesken. Josko ei nyt?

Olisko noin 20-30v, jotka ois kiinnostunu tutustumaa uusii ihmisii? Halukkaita näkemään vaik kahvittelun merkeis? Itestä ainakin ois kiva saada uusia tuttavuuksia. Ajankohta vois olla lokakuun puoles välis-loppupuolella. Pistelkääs mailia ni katotaa löytyykö porukkaa:

[email protected]

30

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko ketään ilmottautunut? Laitan mailia tonne.

    • mnna

      Minä ilmottaudun:)

    • Minäkin!

      Täälläkin olis yks innokas osallistuja! :)

    • jeppppp

      viestiä sitten vaan sähköpostiin niin saadaan porukka kasaan ja päivä sovitua!

    • ihmisrakas!

      Mukana myös minä! (Ja samalla otsikkoa vähän ylemmäs näkymään) ;)

    • järkkääjä

      Tähän mennessä 4 on kirjottanu sähköpostiin, vielä ois kiva saada lisää porukkaa :) ihmisrakas, ootko laittanu sähköpostia, en ite nimittäin oo saanu pariin päivään mitään sähköpostiin.

    • saraa84

      minä kans!

    • 4tm

      Vieläkö on mahdollista ilmoittautua? 23v miekkonen olis kiinnostunut asiasta :)

    • jeppppp

      Vielä :) !!

    • pöhpöhpöh

      Miten meni tapaaminen? Huomasin tämän ketjun vasta nyt :(

    • jepppp...

      Päivä vaihtui 10.12 elikkä nyt kaikki halukkaat vielä mukaa :)!

    • ihmisrakas!

      Tänäänkö siis vihdoin viimein nähdään?! :)

    • ihmisrakas!

      Järjestettiinkö tätä koskaan missään?

    • mnna

      Minuakin kiinnostaisi tietää... Eiköhän sovita joku miitinki täällä keskustelupalstan puolella, ja kaikki halukkaat voisi tulla mukaan?!

    • jellonaa86

      joo mä oon mukana!

    • mnna

      Miten olisi miitinki 7.1. tai seuraavana viikonloppuna 13.1. Helsingin rautatieasemalla ja siitä jatkettais johonki? Kuka on mukana? :P

    • tyttö21v

      Minä olisin myös kiinnostunut tulemaan :) Itselleni ainakin kävisi kumpi vain noista päivämääristä (1. tai 13.1.) Miten muille?

    • Clas_siqueee

      Moikka! Onko tapaaminen jo järkätty? Nimittäin huomasin, et tällainen keskustelu täällä on ja olisin halukas liittymään joukkoon. :)

      Ilmoitelkaapas!

    • mnna

      Ei ole vieläkään järjestetty. :( Käykö ens lauantaina 21.1. klo 18? Tänään 13.päivä taitaa olla liian pian? Voitais tosiaan tavata siinä Helsingin rautatieasemalla pääovien edessä. Pistetäänkö aika lukkoon ja katsotaan, ketä tulee paikalle?

      • prkensiglrqv

        Ei ole muita jotka on huonoja seuraa aikatauluja? Voisin kyllä lähettää numeroni tai vastaanottaa.


    • tiko

      Heips! Täällä olis kans yks kiinnostunu..Onkohan törmäilyä tänään vaiko eikö? :)

    • mnna

      Aika hiljaiselta täällä kuulostaa... Voidaan toki vaihtaa s-posti osoitteita ja järkätä joku miitinki!:)

    • jeppiiii

      joo pistäkääs joku osote mihin voitais alkaa ottaa osallistujii. Ite en jaksais alkaa järkkäilee mitään miitiä mutta mielelläni siihen osallistuisin..

    • sähköpostia
    • Neiti Tylsä

      Jaahas.. Tuota - mites kun näitä tapaamisia/miittejä on netin ihmemaassa sovittu, toteutuuko ne koskaan??? Minkälaista porukkaa on ilmestynyt paikalle, jos siis ketään, minkä ikäistä? Mitä näillä porukoilla on tehty, onko kaikki ollu aina ryyppäämistä tms riekkumista??

      Olen jo 30v eli vanhus eikä baarit, ryyppäämiset jne kiinnosta, uudet ystävät ja tuttavuudet, 30v varsinkin! Ja varsinkin sellanen seura että vois tehdä muuta ku baareissa notkua, esim. shoppailu, juttelu, joku (liikunta)harrastus, opiskelu, syksyllä sit taas esim. työväenopiston kurssit tjms.. Vai onko liian köyhää, tylsää, kornia..??????

      • Kukka_

        Mistä päin Neiti Tylsä olet? Nuo mainitsemasi mielenkiinnon kohteet kuulostavat ainakin omaan korvaan kiinnostavilta ja muutenkin uudet ystävät tervetulleita elämään :) Mä oon melkein 30 kymmenissä ja vaikutan pääkaupunkiseudulla.


    • Neiti Tylsä

      Ohoh? Pitipä käydä muutaman kerran kurkkaamassa kun en ihan heti uskonut että todella joku olis mulle vastannut.. :D Stadissa asun, Kallion kirjaston lähellä.. :) Ystäviä on muutama mutta kun parhaan ystäväni tapaan tyyliin puolen vuoden välein niin huoh..

      Laitahan viestiä osoitteeseen miitta (at) aidensfieldarms.zzn.com niin ei tarvitse tänne kaikkien luettavaksi kirjoitella. :) Muutkin saa kirjoitella jos kiinnostaa alkoholiton n.30v seura.. :)

    • alkoholitonta seuraa läytyy täältäkin, muuta olen 23v. nainen, haittaako jos liittyisin tiedän seuraan? :)
      On sama tilanne, että ystäviäkin löytyy, mutta ei ole helppoa tavata heitä useasti kuukaudessa.
      Nyt kesällä haluaisin tavata uusia ihmisiä sekä tehdä vaikka retkeilyt, kaupunkikävelyt, urheiluseuraa ja mitä muuta vaan!

      laita postia jos kiinnostuit [email protected] :)

    • ri-hanna

      Milloin ja missä on seuraava miittinki niin vois yrittää tulla paikalle. Voisin kans numeroni laittaa jonnekin niin vois tekstailla missä näkis.

      • Neiti Tylsä

        Eipä nyt ole mitään tapaamisia sovittu, tämän ketjun eka viesti on kirjoitettu viime vuoden puolella ja itse vasta keväällä tulin kyselemään miten tapaamiset on sujuneet, minkälaista porukkaa on ilmestynyt jne, vastauksia en ole keneltäkään saanut.

        Tapasin vähän aikaa sitten ihmisen joka löysi sähköpostiosoitteeni tästä viestiketjusta. Yhteydenpito jäi yhden tapaamisen jälkeen, yksityiskohtia en sen kummemmin kerro. Hän oli kyllä ihan sitä mitä kirjoitti olevansa, silleen tapaaminen meni hyvin.

        Minkä ikäinen olet, minkälaista seuraa etsit? Minä en ole ryyppyseuraa etsimässä vaan 30 v ihmisiä joiden kans vois tehdä kaikenlaisia kivoja asioita ilman alkoholia, katsotaan mitä keksitään.

        Jos alkoholiton seura kelpaa, laita viestiä osoitteeseen miitta (at) aidensfieldarms.zzn.com ja sovitaan joku tapaaminen! :) Jos etsit jotain muuta, onnea vaan etsintään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe