Gran Canaria:)

Veksi. Tampere:)

On yhä ykkös kohde. Playa Del Inglesistä löytyy kaikkea jos haluaa
viihde matkalle. Kannattaa myös tutustua saaren mahtaviin maisemiin
ja parhaiten se onnistuu kun vuokraa auton. Bensan hinta meni talvella
euron raja rikki. Pienelle saarelle mahtuu kaikenlaista ja nähtävää löytyy
noinkin pieneltä saarelta.

Las Palmasissakin kannattaa poiketa. Maailman risteys satama tai ainakin
yksi niistä:)

Korkein huippu kohoaa 1949 metrin korkeuteen.
Lentoaika noin 6 tuntia:)

Hyvää matkaa jotka sinne matkustatte.
Puerto Rico on melko varma aurinko paikka:)

http://aijaa.com/v.php?i=009538790310.jpg

10

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari typykkä.

      Komiat on maisemat. Käyty on monta kertaa ja yhä uudelleen taas kun kiireiltään ehtii ja lomat alkaa. Hurjan näköisiä tiet. Käyty ja katseltu on.

      • Reissaaja.

        Turistirysä. Käynyt ja olen jo kyllästynyt koko paikkaan. Thaimaa on parempi.


      • Veksi. Tampere.
        Reissaaja. kirjoitti:

        Turistirysä. Käynyt ja olen jo kyllästynyt koko paikkaan. Thaimaa on parempi.

        Niimpä varmaan onkin. Minä tykkään kuitenkin gran canariasta.
        Olen toiminut siellä matkaoppaana Suomalaisille turisteille.
        Autolla pitkin saarta ja nähtävyyksiä katsellen pitkin saarta.
        Reissuillani ei ole tarvinnut kiirettä pitää ja aikaa on ollut
        nähtävyyksien ym. ostosten tekoon esim. Las Palmasissa:)
        Jokaisella tietenkin omat makunsa. Näinhän se on.

        http://aijaa.com/v.php?i=006538943956.jpg


    • naurattaa

      Pitihän se arvata että mainos juttu tämäkin. Opettele elämään ja palaa sitten asiaan ja jos tulee tilaisuus niin mene oppaaksi Thaimaahan...lopetat turhat kehumiset siihen paikkaan. Samoin tuon kieliopin voisi vähän palauttaa mieleen ja miten kirjoitetaan Suomessa.

      • Jampe..

        Buuah. Miksei samantien Timpktuun??DD.


    • voi voi

      Jo neljä vuotta sitten bensiini maksoi euron litra. Ja missä Gran Kanarialla on 1950 metrin vuori? Lentoaikakin on väh. 6,5-8 tuntia riippuen onko välilasku vai ei. Karu saari jossa ei kasva muu kuin kaktukset. Ruskeaa palanutta maaperää joka puolella. Kerran kävi ja viikko oli liian pitkä sillä saarella. Älyttömän kallista ja surkea paikka.

    • Mantelipuun juurella

      'Voi voi' ei ole tainnut uskaltautua sieltä inklesistä koskaan ajelemaan saaren keskiosiin... Silleen sitä saa siitä saaresta aika suppean ja ankean käsityksen, jota sitten täällä ressukka päivittelee. No, sellaista sattuu.

      • Sari. K.

        Mie olin Veksin kyydissä. Hurjasteli välillä. Oli nautinto katsella ihania saaren
        maisemia. Löysin tuolta youtubesta linkin. Oli antoisa reissu ja hauskaa oli.
        Teneriffa kutsuu helmikuussa. Siellä etenkin Teide käymisen arvoinen paikka.

        http://youtu.be/10XBmdII4TA


    • puerto rico

      Puerto rico on siisti ja hyvä aurinko varma kohde.Itse juuri neljättä kertaa menossa sinne.

    • nähty on...out

      On hyvä paikka jos e iole kunnon paikassa koskaan käynnyt. Yksikään lento ei lennä Helsingistä Kanarialle 6 tuntiin vaan virallinen on 6.5 tuntia. Ja pahin mikä talvella sieltä puuttuu on lämpö...on vain se kuuluisa suomalaiselle paras lämpötila...18-20C varjossa...puhukaa mitä puhutte sillä tuo on liian kylmää jos oikeasti puhutaan...kenellä on kotona 18C sisätiloissa?Ja sitten joku Teide...anna minun nauraa ja vielä pitäisi 100km saarta alkaa autolla ajella...vuokra-autolla ei saa edes piki tieltä poiketa. Kurja ja kallis paikka ja oikeasti Kanaria ei enää kiinnosta kuin sitä kansan ryhmää joka ei kunnon lomille enää pääse....jos ainoa syy on mennä sinne on se että siellä on menut suomeksi....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe