Harha-ajatuksia?

mitä sitten

Onko kenelläkään tullut jonkun, lähes mahdottomalta tuntuvan onnettomuuden jälkeen sellaista tunnetta, että ehkä se ei sittenkään ollut onnettomuus, vaan tarkoituksella tehty yritys surmata toinen. Palaan aina silloin tällöin siihen ajatukseen ja vahvimmin silloin, kun huomaan, että jossain on esim. provosoiva kirjoitus liikennekäyttäytymisestä, joka jollain tapaa muistuttaa elämäntilannetta.

Jostain syystä myös onnettomuutta koskevana ajankohtana oli muutamia viikkoja myöhemmin lähes suora maininta haitattomuudesta menehtyä vaikka rekka-onnettomuudessa.

Annanko mielikuvituksen laukata vai menenkö psykiatrille?

3

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pervot mällästää

Minulla on samanlainen tunne, etttä hörhö media on rääpinyt asioitani vuodesta 1974 kun itse jäin auton alle, siis minä eikä kukaan muu. Helminen toistuu joka vuosi ja lisää törkyä paahdetaan tuutin täydeltä. Lehdistön mielikuvitus laukkaa täydellä teholla ja toimittajat ja näyttelijät ovat välillä Pitkässäniemessä jäähyllä. Minäkin olen sitä mieltä, että minutkin meinattiin tappaa. Samat nimet toistuu vuodesta toiseen lehdissä ja saman nimiset henkilöt valitaan keskeisiin virkoihin, Puhelintani kuunnellaan. Joku sukulainen on kuvannut muistiinpanoni ja osoitepuhelinnumeroni ja antanut ne Moron hörhö Kemmolle. Puolet sukulaisistani on poliisia, jotka urkkivat ilman lupaa tietojani. Onnetemuuden aikaan tunsin pari homoa ja minut sen tähden yhdistetty Setaan jota silloin ei ollut ja muuhun pervoiluun ja lesboiluun ja transseksualisuuteen.

• pervot mällästää

Tuosta mediasta ihminen karastuu pitkän päälle, että poimii jyvät akanoista. En minäkään kaikkia kirjoituksia lue. Luen lähinnä otsikot. Luen yleensä tablettitietokonetta, jossa on mobiiliversio ja siitä tärkeimmät asiat, mitä yleensä tavalliset ihmiset lukevat ja muu roska on täydessä nettiversiosssa. Saattaa olla pari viikkoakin, että luen lehtien koko versiota tai Aamulehteä, jonka tilaamisen lopettaminen on harkinnassa. En ole yhtäkään jaksoa katsonut jostakin Kotikadusta ja Salatusta elämästä, jotka ovat tarkoitettu lähinnä nuorille.

• pervot mällästää

Minä muistan silloin kun jäin auton alle vuonna 1974 ajattelin, että minut yritettiin tappaa ja että onnettomuuteni liittyy jotenkin Robert Kennedyn murhaan, joka tapahtui 1968 josta oli silloin vain alle kuusi vuotta aikaa. John Kennedy ammuttiin vuonna 1963, joten sitä oli yhdeksän vuotta, Olin kuitenkin aika paljon esillä 1970-luvun alusssa kun olin ollut 2 vuotta Kauniaisissa poliittisessa poliittisessa kansankorkeakoulussa. Politiikkojen sukunimet ainakin vilisi, joka viraston työntekijässä ja työpaikassa, jossa olin onnettomuuden jälkeen vuoden 1974 jälkeen. vällillä Kun minua ottaa samat nimet päähän nykyisin niin kehotankin niiden vaihtaa Väestörekisteritoimistosssa sukunimensä johonkin muuhun. Ettei minulle tule mieleen, että joku poliisi tai politiikko, kun soittaa tänne. Siksi toiseksi en halua yksityisyrittäjien mainosplakaaati.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe