Harha-ajatuksia?

mitä sitten

Onko kenelläkään tullut jonkun, lähes mahdottomalta tuntuvan onnettomuuden jälkeen sellaista tunnetta, että ehkä se ei sittenkään ollut onnettomuus, vaan tarkoituksella tehty yritys surmata toinen. Palaan aina silloin tällöin siihen ajatukseen ja vahvimmin silloin, kun huomaan, että jossain on esim. provosoiva kirjoitus liikennekäyttäytymisestä, joka jollain tapaa muistuttaa elämäntilannetta.

Jostain syystä myös onnettomuutta koskevana ajankohtana oli muutamia viikkoja myöhemmin lähes suora maininta haitattomuudesta menehtyä vaikka rekka-onnettomuudessa.

Annanko mielikuvituksen laukata vai menenkö psykiatrille?

3

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pervot mällästää

Minulla on samanlainen tunne, etttä hörhö media on rääpinyt asioitani vuodesta 1974 kun itse jäin auton alle, siis minä eikä kukaan muu. Helminen toistuu joka vuosi ja lisää törkyä paahdetaan tuutin täydeltä. Lehdistön mielikuvitus laukkaa täydellä teholla ja toimittajat ja näyttelijät ovat välillä Pitkässäniemessä jäähyllä. Minäkin olen sitä mieltä, että minutkin meinattiin tappaa. Samat nimet toistuu vuodesta toiseen lehdissä ja saman nimiset henkilöt valitaan keskeisiin virkoihin, Puhelintani kuunnellaan. Joku sukulainen on kuvannut muistiinpanoni ja osoitepuhelinnumeroni ja antanut ne Moron hörhö Kemmolle. Puolet sukulaisistani on poliisia, jotka urkkivat ilman lupaa tietojani. Onnetemuuden aikaan tunsin pari homoa ja minut sen tähden yhdistetty Setaan jota silloin ei ollut ja muuhun pervoiluun ja lesboiluun ja transseksualisuuteen.

• pervot mällästää

Tuosta mediasta ihminen karastuu pitkän päälle, että poimii jyvät akanoista. En minäkään kaikkia kirjoituksia lue. Luen lähinnä otsikot. Luen yleensä tablettitietokonetta, jossa on mobiiliversio ja siitä tärkeimmät asiat, mitä yleensä tavalliset ihmiset lukevat ja muu roska on täydessä nettiversiosssa. Saattaa olla pari viikkoakin, että luen lehtien koko versiota tai Aamulehteä, jonka tilaamisen lopettaminen on harkinnassa. En ole yhtäkään jaksoa katsonut jostakin Kotikadusta ja Salatusta elämästä, jotka ovat tarkoitettu lähinnä nuorille.

• pervot mällästää

Minä muistan silloin kun jäin auton alle vuonna 1974 ajattelin, että minut yritettiin tappaa ja että onnettomuuteni liittyy jotenkin Robert Kennedyn murhaan, joka tapahtui 1968 josta oli silloin vain alle kuusi vuotta aikaa. John Kennedy ammuttiin vuonna 1963, joten sitä oli yhdeksän vuotta, Olin kuitenkin aika paljon esillä 1970-luvun alusssa kun olin ollut 2 vuotta Kauniaisissa poliittisessa poliittisessa kansankorkeakoulussa. Politiikkojen sukunimet ainakin vilisi, joka viraston työntekijässä ja työpaikassa, jossa olin onnettomuuden jälkeen vuoden 1974 jälkeen. vällillä Kun minua ottaa samat nimet päähän nykyisin niin kehotankin niiden vaihtaa Väestörekisteritoimistosssa sukunimensä johonkin muuhun. Ettei minulle tule mieleen, että joku poliisi tai politiikko, kun soittaa tänne. Siksi toiseksi en halua yksityisyrittäjien mainosplakaaati.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 527
      8168
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2778
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2039
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1911
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1735
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1262
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1208
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1185
    Aihe