Harha-ajatuksia?

mitä sitten

Onko kenelläkään tullut jonkun, lähes mahdottomalta tuntuvan onnettomuuden jälkeen sellaista tunnetta, että ehkä se ei sittenkään ollut onnettomuus, vaan tarkoituksella tehty yritys surmata toinen. Palaan aina silloin tällöin siihen ajatukseen ja vahvimmin silloin, kun huomaan, että jossain on esim. provosoiva kirjoitus liikennekäyttäytymisestä, joka jollain tapaa muistuttaa elämäntilannetta.

Jostain syystä myös onnettomuutta koskevana ajankohtana oli muutamia viikkoja myöhemmin lähes suora maininta haitattomuudesta menehtyä vaikka rekka-onnettomuudessa.

Annanko mielikuvituksen laukata vai menenkö psykiatrille?

3

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pervot mällästää

Minulla on samanlainen tunne, etttä hörhö media on rääpinyt asioitani vuodesta 1974 kun itse jäin auton alle, siis minä eikä kukaan muu. Helminen toistuu joka vuosi ja lisää törkyä paahdetaan tuutin täydeltä. Lehdistön mielikuvitus laukkaa täydellä teholla ja toimittajat ja näyttelijät ovat välillä Pitkässäniemessä jäähyllä. Minäkin olen sitä mieltä, että minutkin meinattiin tappaa. Samat nimet toistuu vuodesta toiseen lehdissä ja saman nimiset henkilöt valitaan keskeisiin virkoihin, Puhelintani kuunnellaan. Joku sukulainen on kuvannut muistiinpanoni ja osoitepuhelinnumeroni ja antanut ne Moron hörhö Kemmolle. Puolet sukulaisistani on poliisia, jotka urkkivat ilman lupaa tietojani. Onnetemuuden aikaan tunsin pari homoa ja minut sen tähden yhdistetty Setaan jota silloin ei ollut ja muuhun pervoiluun ja lesboiluun ja transseksualisuuteen.

• pervot mällästää

Tuosta mediasta ihminen karastuu pitkän päälle, että poimii jyvät akanoista. En minäkään kaikkia kirjoituksia lue. Luen lähinnä otsikot. Luen yleensä tablettitietokonetta, jossa on mobiiliversio ja siitä tärkeimmät asiat, mitä yleensä tavalliset ihmiset lukevat ja muu roska on täydessä nettiversiosssa. Saattaa olla pari viikkoakin, että luen lehtien koko versiota tai Aamulehteä, jonka tilaamisen lopettaminen on harkinnassa. En ole yhtäkään jaksoa katsonut jostakin Kotikadusta ja Salatusta elämästä, jotka ovat tarkoitettu lähinnä nuorille.

• pervot mällästää

Minä muistan silloin kun jäin auton alle vuonna 1974 ajattelin, että minut yritettiin tappaa ja että onnettomuuteni liittyy jotenkin Robert Kennedyn murhaan, joka tapahtui 1968 josta oli silloin vain alle kuusi vuotta aikaa. John Kennedy ammuttiin vuonna 1963, joten sitä oli yhdeksän vuotta, Olin kuitenkin aika paljon esillä 1970-luvun alusssa kun olin ollut 2 vuotta Kauniaisissa poliittisessa poliittisessa kansankorkeakoulussa. Politiikkojen sukunimet ainakin vilisi, joka viraston työntekijässä ja työpaikassa, jossa olin onnettomuuden jälkeen vuoden 1974 jälkeen. vällillä Kun minua ottaa samat nimet päähän nykyisin niin kehotankin niiden vaihtaa Väestörekisteritoimistosssa sukunimensä johonkin muuhun. Ettei minulle tule mieleen, että joku poliisi tai politiikko, kun soittaa tänne. Siksi toiseksi en halua yksityisyrittäjien mainosplakaaati.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      194
      3869
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2752
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1310
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      17
      1256
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1159
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      20
      941
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      934
    8. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      42
      856
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      213
      822
    10. Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä

Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua
      Tuusniemi
      56
      690
    Aihe