Miten Sinne Usaan muutetaan?

mrbakersfieldman11

Olen itse aatellu että haluaisin muuttaa sinne USAAn bakersfieldiin. Mutta ongelma on se, että en nyt oikein tiedä, miten sinne muutetaan. esim: Onko sinne vaikea muuttaa, ja voisko joku kertoa askel askeleella miten sinne muutetaan?

8

200

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole *

      Tuossa on vaihtoehdot joilla onnistuu laillinen muuttaminen http://usansuomalaiset.maxforum.org/2010/09/20/maahanmuuttovaihtoehdot-at-a-glance/

      Toki on vuosien kuluessa aina ollut niitakin jotka tulevat turistina ja jaavat yli sen 90 paivan. Mutta siina on huonot puolensa: elama laittomana on aika hankalaa.
      Maahan lentamiseen tarvitsee (jos ei ole kansalainen tai ole voimassaolevaa viisumia tai green cardia) menopaluulipun. Jos nyt tulee sellaisella ja jaa kuitenkin maahan yli sen 90 pv, aika monet hommat ei toimi vaarilla papereilla tai paperittomana. Pankkitili tarvitsee social security numeron. Sellaista ei saa (paitsi vaarennetyn osana vaarennettyja papereita, en suosittelisi) jos ei ole paperit ja viisumit kunnossa. Myos veropaperit ja asuntojen vuokraaminen on aika hankalaa paperitta.
      Jos on yli 18-v:na ollut yli 180 paivaa laittomasti maassa, saa 10 vuoden porttikiellon kiinni jaadessaan tai maasta poistuessaan. Tuohon (alle 180 pv) voi saada jonkun verran ilmeisesti armahdusta jos menee naimisiin USAlaisen (tai permanent resident) kanssa naimisiin.

      Helpoiten toteutettavissa noista ylla olevista laillisista vaihtoehdoista on varmaan heteroseksuaalinen avioliitto USAlaisen (tai PR) kanssa. Tai sitten tuo vuosittainen green card arvonta, tana vuonna se on kohta edessa.

      • mrbakersfieldman11

        En mä mitään laitonta muuttoa tarkota, vaan LAILLISTA.

        Jos osaisit sanoa että miten sinne muutetaan Laillisesti.


    • ei ole *

      Hankkimalla ensin muuttamiseen oikeuttava viisumi.
      Ne viisumityypit jotka oikeuttavat asumiseen/maahan muuttoon seka miten minkakin sellaisen saa on tarkemmin selitetty linkin (ylla olevassa postissa) takaa.

      Lyhyesti,
      - tyoviisumit, mm. H1-B, E-1/E-2, O-1, P
      - perhe- ja sukulaissuhteet, I-130 siihen sopivat viisumit, K-1, K-2, K-3 jne
      - opiskelu, mm. F-1
      - muut syyt, mm. au pair
      - green card lottery (50,000 maailmanlaajuisesti voittaa vuosittain)

      Miten kauan minkakin viisumisen saamiseen menee aikaa riippuu viisumityypista, sponsoroijasta (mm. H1-B menee nopeammin jos tyonantaja heittaa siihen blanketin paalle), viisumien kasittelyjonosta ja satunnaisesta onnesta. Jos ei ole tiedossa milla viisumilla sinne on tarkoitus paasta, saattaa menna kauiten sponsorin ja syyn loytamiseen.

      Green card lotteryn kautta menee yleensa vajaat pari vuotta siita kun on tehnyt hakemuksen jolla voittaa, puoliso/kihlattuviisumeilla menee helposti puolesa vuodesta eteenpain, ja H1-B:lla alle puolen vuoden jonotuksella paasee ainoastaa blanket visalla. Ilman sita siinakin saattaa kestaa yli vuoden.

    • mrbakersfieldman11

      Kiitti paljon että kerroit tuon. =)

    • Green Card Lotto

      Tänään illalla aukeaa DV-2013 lotto. Täytä hakemus ja liitä mukaan digikameralla otettu kuvasi. Osallistuminen on ilmaista. Maksamaan joudut vasta sitten, jos voitat ja päätät jatkaa hakemusta. Ei kannata viivytellä, koska rekisteröintiaika on vain kuukausi.

      https://www.dvlottery.state.gov/

      • 15+10

        Jos siina lotossa voittaa se oikeuttaa vain hakemaan Green Cardia. Hakemus voidaan hylata monestakin syysta, esim. siksi etta ei ole tarpeeksi saastoja paasta elaman alkuun USAssa.
        Mitaan Sossua taalla ei ole maahanmuuttajille, omillaan on parjattava tai lahetetaan takaisin kotimaahan.


    • 3+4

      Taidat tykata lampimista ilmoista. Siella on kesalla yli 108 paivaa jolloin lampotila on 32C. Ja aina sillloin talloin nousee neljaankymppiin.
      Happy trails to you.

    • ----

      Miksi joku haluaa muuttaa juuri Bakersfieldiin? Eikö se ole joku pikkukylä Californiassa aavikon laidalla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe