Voiko sijaisvanhempi halata tai muuten koskettaa murrosikäistä huolettavaansa, joka on siis sijoitettu murrosiässä?
Tai varmaan voi, mutta onko se ihan tavallista, arkipäiväistä, vai olisiko se hyvin erikoista?
Halaaminen ym. fyysinen kosketus
8
325
Vastaukset
- jo oli Päivän Helmi
Jo on sijaisvanhemmuus aikalailla kateissa kun 24:lla on kysyttävä neuvoa saako vierasta murkkuikästä koskea. TÄN sanon että pliis pitäkää koko korkea-auto-intoiluilu-harrastajasakki näppinne irti ihmisestä jota ette tunne.
MITÄ HELV ne opettaa niissä koulutuksissa kun ei edes alkeellisinta käytöstapaa omata? - Ilpo X Harhaoja
Älä revi pelihousujasi siellä.
En vielä ole mitään koulutuksia käynyt - ja onko noita pakko käydäkään.
Mietin nyt vain sitä, että jos sijaisvanhempi halaa lastaan, joka on tullut perheeseen teini-iässä - vaikka 14.v:tä, joka on tullut perheeseen 12.v:nä - onko siinä jotain ihmeellistä? / Pitäisikö siinä olla jokin erityinen tilanne? - joopsgds
Meitä ihmisiä on monenlaisia...jotkut tykkäävät halata ja olla halattavana, toiset eivät. Itse kuulun niihin jotka väistävät ja inhoavat kosketuksia.. Eli kaippa se riippuu sekä halattavasta että halaajasta!
- Hyi ssssaa tana!
Ilpolla housut pullottaa jo. 14 vee on vastuuttomasti sijoitettu tuo kuolan armoille.
- Kohta sijaisäiti..!
Hyi ssssaa tana! kirjoitti:
Ilpolla housut pullottaa jo. 14 vee on vastuuttomasti sijoitettu tuo kuolan armoille.
PITÄÄKÖ JOKA HELVETIN ASIA AINA VÄÄNTÄÄ SAIRAAKSI??? Oletan,että kysymys oli ihan vilpitön. Mutta tämä "hyi saatana"-henkilö voisi suksia muualle ja jättää tänne asiasta vilpittömästi kiinnostuneen...JOOKO???
Muille voimia sijaishoitajaksi ryhtymisestä.
- toki voi, mutta
Tilannekohtaista, sanoisin. Itse (aikuisena) myös herkästi peräännyn, se on asia joka on tottumiskysymys. Pikainen olkapään ulkosyrjän taputus kun kysyy miten koulussa meni, tai "siirtää" häntä olkapäistä jos hän on tiellä, sellaisesta varmaan itse aloittaisin, siitä ehkä näkyy jos tilanne ahdistaa. Lapsi tarvitsee kosketusta, mutta se voi olla myös hyvin ahdistavaa, vaikka lapsi ei silminnähden ahdistuisikaan.
- toki toki
Juuri näin. Pikaisesti siitä olkapäästä tapsutat, ei liian kovaa -ettei kaadu ; )
Ehkä aloittaisin pienellä tyynyllä, sillä hellästi pamputtaisin päälakeen, samalla esim "hupsuliiniksi" kutsuen...siitä voisi jatkaa jalkaterän tökkäisyyn: omalla jalalla voisi pukkaista nuoren jalkaterää hennosti.
Löydät varmasti itse vielä lisää omia ideoita kun tutustut nuoreesi syvemmin.
ei siinänsä olen mitään pahaa. vian se että miten halaaja ja halattava ottavat sen.
ja aikaisempia keskustelijoita lainaten kannattaa aloittaa ihan vaan vaik kosketuksesta ja katsoa miten ottaa sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777