on se kumma et aina kamppulaa solvataan..ihan kun kaikki muut paikat porvoossa ois niin turvallisia ja ihania paikkoja... kukaan ei pakota sinne muuttamaan tai edes käymään...
aina kamppula
53
470
Vastaukset
- Niin ja
Sit on paljon sellaisia molaajia,mitkä ei tiedä tosissaan kamppulast yhtään mitään,kunhan kuvittelevat kuin se sarjamurhaaja tässä Marja ohjelmassa niin kuuluu tehdä,että pääsee kontaktiin toisen kanssa.
- minä vaan
toi on ihan totta... ja kamppulalla aina ollu huono maine josta se ei varmaan koskaan pääse eroon...
- Kierrän kaukaa
minä vaan kirjoitti:
toi on ihan totta... ja kamppulalla aina ollu huono maine josta se ei varmaan koskaan pääse eroon...
Miten on, onko kamppulssa tapettu tänään yhtään ihmistä? Ei ole ollut ainaskaan otsikoissa mitään mainintaa.
- Ei varmaan
minä vaan kirjoitti:
Pääse, siitä pitää huolen muualla asuvat ja näin saavat tuntumaan ettei omassa asunpaikassa ole mitään vikaa.
- ..........
Olen asunut kamppulassa aikoinaan 2v. Voin sanoo että se on paska paikka missä spurgut ja nistit nukkuvat kotiovesi edessä. Aika v-mäistä meininkiä sanon minä.
- adfsg
Kun itselläni tuntuu menevän huonosti, lähden käymään Kamppulassa. Ajan ostarin eteen parkkipaikalle ja katselen vähän aikaa ihmisiä. Ei mene pitkään, kun huomaan omien murheideni olevan hyvin pieniä verrattuna Kamppulan ongelmiin. Voin taas lähteä onnellisena omaan keskikaupungin asuntooni ja kurjuuden taakseni.
- Taidat olla
Sama ihminen joka aijemmin kertoi tulevansa kamppulaan kameran kanssa ja kuvaavansa millaista täällä on, ja välillä tuovansa lapsensa mukana näytääkseen miten käy jos ei tee kuten vanhemmat haluaa. Siis pelotella heitä kamppulalaisilla.
- Kyllä sullakin
Tuntuu tota aikaa olevan käydä kyttäämässä kamppulan elämää,vielä kirjoitella tuohon aikaan yöstä,ei taida olla kiire mihkään,senkun pysyt vaan siellä OMASSA KESKIKAUPUNGIN kämpässä miettimässä kamppulan kurjuutta.
- adfsg
Sinulle ei tainnut tulla mieleen, että jotkut ihmiset tekevät tuohon aikaan yöstä TÖITÄ. Monelle kamppulalaisella työssä käynti on tuntematon käsite.
- Erkki.
adfsg kirjoitti:
Sinulle ei tainnut tulla mieleen, että jotkut ihmiset tekevät tuohon aikaan yöstä TÖITÄ. Monelle kamppulalaisella työssä käynti on tuntematon käsite.
Totta mm. Nesteellä ja Borealiksella suuron osa vuorotyöläisistä on Porvoolaisia. Näistä sitten taas Gammelbackalaisia on hyvin vähän :)
- Työnteosta
adfsg kirjoitti:
Mitä tyäntekoa se on jos työaikaan kirjoitellaan täällä vain ja haukutaan
kamppulaa, siksi vissiin siellä niitä vuotoja välillä tapahtuu kun ei pidetä siitä työstä huolta vaan touhutaan aivan muuta .
- hyihelvetti
Turha ihmetellä kamppulan huonoa mainetta , on se sellainen yhteiskunnan loisten pesä että toista saa maastamme hakea !!
- Kuules kaveri
Eiköhän näitä kamppuloita löydy joka kaupungista esim Hesasta, Turusta Kotkasta ja monesta muusta paikasta. Syksy ja pimeys tuntuu taas masentavan momia,niin kamppulaa haukkumalla saa kohennetua hiukan tuota masennustaan.Näin syksyllä ja keväällä tämä haukkuminen on aina pahimmillaan.
- lintukotolainen
Kuules kaveri kirjoitti:
Eiköhän näitä kamppuloita löydy joka kaupungista esim Hesasta, Turusta Kotkasta ja monesta muusta paikasta. Syksy ja pimeys tuntuu taas masentavan momia,niin kamppulaa haukkumalla saa kohennetua hiukan tuota masennustaan.Näin syksyllä ja keväällä tämä haukkuminen on aina pahimmillaan.
Me olemme täällä onnellisessa asemassa koska meillä on oma mies Timo valtuustossa puolustamassa meitä.
ps. satuitko huomaamaan kuinka hän puolusti lampea ja hyökkäsi ulkolaisia salakalastajia vastaan.
- saltningsvägen
Itsekin kolmen pojan äitinä, toisinaan sanon lapsilleni, että he joutuvat gammelbackaan, jos eivät tottele, käyttäydy sivistyneesti ja noudata hyviä käytöstapoja. Siis paikkaan ,jossa ruoka ostetaan sossun kupongeilla, toisten tappaminen on normaalia, lapset istuvat saluunan pihalla syleksimässä ja odottelemassa äitejä/isiä kotiin kauppareissuilta, jossa he joutuvat ghettokouluun, jonka pihalle spurgut pissivät ja jossa asutaan suurissa kolkoissa kerrostalooissa, joissa seinän takana narkomaanit hakkaavat toisiaan pitkin seiniä piikit käsivarsissaan, jossa lapset ovat likaisia, huonokäytöksisiä ja kiroilevia ja joiden suussa kasvaa pelkkiä karieksen raiskaamia mustia piikkejä ja joiden joka toinen sana on "v*ttu. Tämä todella toimii lapsieni kohdalla, käytännönvinkkinä muillekin vanhemille!
- Erja K
Tämä on ihan totta. Ennen lapsia peloteltiin eri tavoin, mutta nykyään ainakin porvoolaisille kamppula on kirosana. Minun lapseni eivät tykkää käydä siellä, koska kuulemma kaikkialla haisee. Itselläni ei koskaan tule välttämätöntä tarvetta käydä kamppulassa, joten kierrän sen kaukaa.
- Sairasta touhua
Erja K kirjoitti:
Tämä on ihan totta. Ennen lapsia peloteltiin eri tavoin, mutta nykyään ainakin porvoolaisille kamppula on kirosana. Minun lapseni eivät tykkää käydä siellä, koska kuulemma kaikkialla haisee. Itselläni ei koskaan tule välttämätöntä tarvetta käydä kamppulassa, joten kierrän sen kaukaa.
Tuollainen lasten pelottelu jollain asuinpaikalla.
- Sairasta touhua
Sairasta touhua kirjoitti:
Tuollainen lasten pelottelu jollain asuinpaikalla.
Vähintään yhtä sairasta asua jollain kaatopaikka, ghetto tai puliukkoalueella lasten kanssa.
- Nyt olen tosissani
Satun tuntemaan muutaman sosiaalialla työskentelevän joten saatan ottaa yhteyttä ja tiedustella onko tämä tällainen lailista.Siis lasten pelottelu,minusta tämä on aivan hirveää lapsia kohtaan.
- Olempa utelias
Ja haluan tietää mikä täällä kamppulassa haisee,joskus itse huomaan kun tuolta neste -borealikselta tuoksahtaa jotain hajuja,ja välillä koulun ruokalasta niin hyvä tuoksu että nälkä tulee.Ei minun nenääni tule muita hajuja ilmeisesti sitten hajuastissani on jotain vikaa,kun en muuten huomaa mitään erikoista.
- Näsist
Mitä hurjaa siella gamppulassa tapahtui viime yönä? Lehdessä ei ole mitään juttua.
- Liksapäivä
kertokaa toki, jos tiedätte! Pelottava uutinen, myös näin normaalilla asuinalueella asuvalle. Kamalaa tuo cammelbackan levottomuus ja alemman sosiaaliluokan ja b-kansalaisten elämänmeno! Huokaisen syvään. myötähäpeästä.
Eikö sosiaalitoimi, virkavalta, lastensuojelu, A-klinikka tai joka vapaaehtoisjärjestö pystyisi siivoamaan tuota Porvoon häpeä tahraa, likaista
Mogadishu Avenue:ta? - Ampukaa pianisti
Niinpä
Kamppulalaiset ovat tottuneet saamaan kaiken sosiaalitoimistosta, virka- tai lastensuojeluvallalta, a-klinikalta tai muista hoitolaitoksilta tai vapaaehtoisiltajärjestöiltä.
Säälittävää porukkaa!- Noak-´_
Eikö aikoinaan ollut juttua että koko alue puretaan, mutta sitten sieltä oli löytynyt lentomuurahaisia ja lokinpaskaa. Viherpiipittäjät pistivät hanttia.
- Kyllä pomppasi
Ei ikinä olla oltu tekemisissä minkään mainitsemiesi tahojen kanssa,vaihka on asuttu 30 vuotta kamppulassa Tiedän on tällasiakin olemassa,on kamppulassa mutta myös muuaalakin.Joten ei kannata mitenkään yleistää kaikkia asukkaita
.Lasten suojelu ilmoituksen voisi tehdä näistä jotka pelottelevat lapsiaan kamppulalaisilla.
- Työssäkäyvä.....
Ensin ajattelin, että en edes vastaa tähän ketjuun. Tämän tarkoitushan on provosoida eikö vain? Itse olen asunut perheeni kanssa täällä Gammelbackan liepeillä yli 10 vuotta ja nyt tarkoitus muuttaa muualle ihan vain isomman asunnon perässä. Ei mulla ole mitään valittamista Kamppulasta. Ei meitä ole uhkailtu, ei peloteltu, ei ole olllut mitään järjetöntä meteliä naapurissa jne. Mistähän nämä jutut ovat peräisin? Yhtään narkkaria en ole nähnyt tai ainakaan tunnistanut. Emme kyllä juurikaan liiku ostarin alueella vaan ruokaostokset tehdään muualla. Lapsilla on täällä kavereita ja ihan kunnon työssäkäyvistä perheistä. Tunnen muutaman työttömänkin, mutta ei he mitään luusereita silti ole. Onhan noita spurguja, mutta samanlaisia pyörii keskustan puistoissakin. Yhtään huumepiikkiä en ole kerännyt. Pulloja ehkä muutaman. Että tässä mun faktaa Kamppulasta. Ihan samanlainen lähiö kuin mikä tahansa., Ehkä osasyy siihen, että en kavahda johtuu siitä, että olen kasvanut Helsingin lähiöissä....
- Kjähkjäh
Ei mitenkään harvinainen, mutta siitä ei puhuta, eli putkinäkö. Sille et mahda mitään.
- tomppa.
Kjähkjäh kirjoitti:
Ei mitenkään harvinainen, mutta siitä ei puhuta, eli putkinäkö. Sille et mahda mitään.
Jakomäessä kasvaneita ei Gammelbacka pelota. :)
- ei never
tomppa. kirjoitti:
Jakomäessä kasvaneita ei Gammelbacka pelota. :)
Kyllä nimenomaan tämä liittyy siihen että jokaisella suuremmalla kaupungilla on jokin Kamppula tai Jakomäki paskaläävä kaupunginosa jonne koko epäsosiaalinen porukka kokoontuu ;(
- Omistusasuja
Muistammehan, että Kamppulassa asuu myös ns. kunnon väkeä ja koko Kamppulan alue ei ole narkkeja ja juoppoja kuhiseva slummi. Kamppulan liepeillä on omakoti- ja rivataloaluetta ja siellä on ihan rauhallista. Suurin osa näistä asunnoista on työssäkäyvien omistusasuntoja. Joten eipä mollata KOKO Kamppulaa, vaikka tuo ostarin ja Tornipolun seutu aika rauhatonta onkin.
- 4+20
Niissä kerrostaloissa on niin paljon asuntoja että näitä narkkeja ja juoppoja on siellä todella paljon. Jos niissä muutamassa rivitalossa asuisikin kunnollista väkeä niin se ei paljoo paina kamppulan maineessa. Käsitteenä kamppula on paskalähiö ja tarkoittaa koko kamppulaa.
- ---
Kamppula on aivan hyvä paikka asua,olen asunut täällä 5 vuotta ja hengissä
olen.- kaikki hyvin
Omiensa joukossahan jokainen on kuin lämpöisissä villoissa.
- 7+8
Vaikka oletkin hengissä niin sitä kuraa siellä joudut katsomaan päivittäin. Jos väität että et ole mitään nähnyt 5 vuoden aikana, niin sitten todellakin olet omiesi joukossa :)
- ---
7+8 kirjoitti:
Vaikka oletkin hengissä niin sitä kuraa siellä joudut katsomaan päivittäin. Jos väität että et ole mitään nähnyt 5 vuoden aikana, niin sitten todellakin olet omiesi joukossa :)
Olen kyllä nähnyt ja kuullut näiden vuosien aikana paljon.
Muistaakseni 3 henkilöä on päässyt hengestään väkivallan uhrina näinä vuosina
ja paljon muutakin on Kamppulassa tapahtunut..
- Alvar ja Aada
Nytten kun on paljon ollut juttua kamppulasta, niin päätettiin mamman kanssa että joku päivä mennään katteleen touhuja. Missä on paras paikka jos istuu autossa että pääsee seuraamaan läheltä? Olisiko hyvä ottaa kiikari mukaan?
- 14+8
Et tarvi kiikareita. Ihan julkisesti ja avoimesti ne sielä sekoilee...
- No minä neuvon
Tuleppa tohon R kioskin puoleiselle parkkipaikalle,siinä kaikki paras näköala ja ota oikein suurentavat kiikari mukaan.Muista sitten kirjoittaa mitä näit.
- Alvar ja Aada
Tattista sulle!
Otamme kypärät ja luotiliivit matkaan. Naapuri lainaa videokameran niin pistän You Tubeen pätkän. Otsikoksi esm. kamppula sex videos niin sitä avataan tiuhaan.- Trrnipolku blues
Ja kaikkialla raikaa...
- Tornipolku blues
Ja kaikkialla raikaa...
- Ei raikannu
Satuin käymään tuossa yhtenäpävänä tuolla valtsussa postissa asioimassa ja oli niin hiljaista,että piti ihan koittaa tuossa matkan varrella onko kuulolatteeni unohtunut pois.Ei mitään meusketta eikä meteliä, joten teidän mollaajien päästä se ne äänet ilmeisesti lähtee.
- Alvar ja Aada
Pitää vielä kysyä, onko viikonpäivillä eroa milloin käy kyttäämässä? Kun ollaan eläkkeellä ei ole väliä milloin käy. Otetaan termoskahvit ja pullat mukaan niin voi olla myöhäänkin.
- :DD
Alvar ja Aada kirjoitti:
Pitää vielä kysyä, onko viikonpäivillä eroa milloin käy kyttäämässä? Kun ollaan eläkkeellä ei ole väliä milloin käy. Otetaan termoskahvit ja pullat mukaan niin voi olla myöhäänkin.
Ei ole viikonpäivällä väliä. Tuskin edes erottavat viikonpäiviä toisistaan kun eivät käy töissä tai ole muutakaan normaalia arkea. Vinkkinä: Älä ota mitään ylimääräistä mukaan etteivät varasta niitä...
- Alvar ja Aada
Hyvä tietää, jätän tunkin ja tulppaavaimen kotiin. Mutta sittenkin, jos minulta viedään renkaat alta ja anon vakuutusyhtiöltä korvausta, voiko ne sanoa että kamppula on erityisalue ja vahinkoa ei korvata? Toisaalta, eihän ne renkaat maksa kun 315€ vanteet, vähäinen korvaus hauskanpidosta, kansallisteatterin hupinäytös samoissa hinnoissa.
- Joo kyllä
Renkaat viedään alta aikayksikön,niin että et kerkiä edes huomata,mutta kuten totesit se on halpaa vielä eikä tarvitse lähteä tuonne kansallisteatteriin.siis halvemaksi tulee,kato kun ei tarvitse tuosta vaatetuksesta huolehtia,mitä resusempi sen paremmin sulaudut massaan,ja toivottavasti saat autosi hiukan rämisemään sekä kolisemaan,ja hierot vähän vaihka paskaa niin vaikuttaa ruosteiselta,joten säilytät henkesi kun vaikutat itse olevasi paikallinen,ja kuuluvasi meikäläisiin!!!!!!!!!!
- Alvar ja Aada
Taitaa tyssätä koko hauskanpito. Yhden kaverin tuttavan tuttu joka on postinkantaja oli kertonut että ne liikkuu ainoastan pimeässä. Ne joilla ei vielä ole ehdollista alla tai rikosrekisteriä istuu jossain kuppilassa kunnes niitä heitetään ulos. Nää muut lähtee liikkeelle silloin kun normaali ihmiset menee nukkumaan. Postinkantajan naapurina on asunut 4 vuotta porukkaa joitten nimet luetaan oikealta vasempaan, kertaakaan ei ole nähnyt niitä. Äänet ja hajut kylläkin. Emmerdale on Aadalle niin tärkeä että on katottava joka ilta, niin sit ei voi olla niin myöhään.
Mutta tattista teille informaatiosta, on mukavaa kun on järkiporukkaa keskustelemassa. Sen vannon, joskus vielä käyn kamppulassa ennen kuolemaa, se on pakko.- Katse eteenpäin
Kuules ukkeli, nyt sinua on vedetetty. Olen asunut Aittatiellä vuodesta -84 ja mitään suurempaa mainittavaa ei ole tapahtunut. Pari autoa minulta on varastettu ja 15 vuotias tyttöni raiskattiin, mutta sehän on hinta mikä on maksettava kun asuu aluella missä kiinteistöistä on raju kysyntä.
- jfyutsd
Katse eteenpäin kirjoitti:
Kuules ukkeli, nyt sinua on vedetetty. Olen asunut Aittatiellä vuodesta -84 ja mitään suurempaa mainittavaa ei ole tapahtunut. Pari autoa minulta on varastettu ja 15 vuotias tyttöni raiskattiin, mutta sehän on hinta mikä on maksettava kun asuu aluella missä kiinteistöistä on raju kysyntä.
Ei kenellekään kamppulassa asuvalle mitään koskaan tapahdu. Porvoon kauneimpia asumislähiöitä ja mukavia ihmisiä eripuolelta maailmaa ;))
Tosiasiassa kamppulalaiset on porvoon pohjasakkaa! - Se on aivan
Pakko tulla tänne Alvar rakas,minä niin odotin sitä you tubea,olen kyllä nyt niin pettynyt että kohta murrun kyyneliin
- Alvar ilman Aadaa
Se on aivan kirjoitti:
Pakko tulla tänne Alvar rakas,minä niin odotin sitä you tubea,olen kyllä nyt niin pettynyt että kohta murrun kyyneliin
Hillitse rakas kyyneleet. Minä tulen ja teen sen filmin. Promis. Minun on odotettava yötöntä yöta kun naapuri kertoi että sen kamerasta on infrapunapatterit loppu, ja uusia saa vasta ensivuoden mätäkuussa. Toivon, ja hartaasti toivon ettei mikään muutu kamppulassa juhannukseen mennessä.
Maailmanmatkoiltani turbaani on tuttu, mutta kun se turbaani oksentaa 90º kulmassa suomalaisen männyn takana, se on kuvattava.
Seuraa ensi vuonna otsikkoa: Real life in Gambutsea on You Tube.
- HHHHHHHHHHHHH
v**** mitä pelleä porukkaa koko sakki täällä.. ! huhhuh-- te purnaajat oottekohan itekkää ihan täydellisiä? sairasta sakkia HAHHAHAH
- Lisbetti
Eipähän muistu mieleen, koska olisin viimeeksi näin makoisasti nauranut tämän viestiketjun luettuani :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472