Moro,
Toivoisin, että saisin tänne ehdotuksia ja vinkkejä, minne kannattaisi mennä lämpimään uudeksivuodeksi.
Olen opiskelija, joten rahalla ei hirveästi tuuletella. Olisi hyvä jos paketissa olisi hotelli mukana muttei ole välttämättömyys.
Minne olisi hyvä mennä? Äkkilähdöt vai varaamisen kautta?
Jelpatkaa!!
UV:ksi lämpimään halvalla 2011-2012
Apuatarvitseva!
4
248
Vastaukset 4
- maailmanmatkaajaC
http://www.ebookers.fi/
Käy sieltä kattelemassa ;) Sieltä voi sattua kohdalle ihan halvat lennot yms. :) - dode
Kauanko meinaat pysyä matkalla? Jos olet vajaan viikon niin voit päästä jopa alle tonnilla rapakon taakse, tosin joudut menemään vaihtolentoja ja ne ovat kyllä uuvuttavia välillä. UV:nä hinnat voi olla kalliimpia. Kähde kuitenkin ihmeessä matkalle nyt jonnekin!
- Gran Canaria
Norwegian lentää halvalla Kanarialle, käypä kurkkaamassa!
- lööv
Suosittelen Heinolaa. Hotellia "kaupunginsta" ei tosin löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3081100Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67935- 77918
- 71795
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51579
- 42551