Kuulemma Br leluilla on joku zydeemi että jos on kanta-asiakas niin sieltä saa aina synttärilahjan? Onko se joku tietyn arvonen lahjakortti, joku tietty lelu vai tuleeko sieltä joku kupunki tms jolla saa ihan minkä tahansa tuotteen ilmaiseksi? Vai miten toimii? En äkkiseltään löytänyt br:än sivuilta tietoa tästä.
Br lelut
3
799
Vastaukset
- BR:läinen
BR-Leluilla on klubi, jonka jäsenet saavat hakea syntymäpäiviensä aikaan lahjan myymälästä. Lahjavaihtoehtoja on useita ja siellä on eri ikäisille ja sukupuolille sopivia tuotteita (tällä hetkellä esim. värityskirja, jojo, muki, pieni rekka-auto, hyppynaru, taskulamppu, pehmoeläin, juomapullo, lompakko yms.).
Klubilaiset saavat vuoden mittaan muitakin etuja, esim. alennuskampanjoita, etuja huvipuistoihin, kilpailuja yms.
Kannattaa liittyä! :) - joak
Niin ja BR-leluillahan on mieletön se palautussysteemi: sekä verkkokaupasta netistä ostetuille leluille että kaupoista ostetuille leluille annetaan vuoden palautusaika! http://lempilelut.weebly.com/1/post/2014/03/pehmolelut-netist.html
Tietysti sillä edellytyksellä että lelu on uudenveroinen ja kenties avaamaton. Ei siis haittaa vaikka epämieluisan joululahjan vaihtaminen vähän unohtuisi....- TT8010
Yksi lysti mitä lupaavat, toimitusajat ei pidä eivätkä ota mitään vastuuta.
Synttärit olivat ja menivät mutta lahjat vielä matkalla. Yli 2,5 viikkoa tilauksesta eikä saatu edes pahoitteluita.
Todella töykeä oli asiakaspalvelu muutenkin. Emme osta enää ikinä BR-leluista emmekä samaan konserniin kuuluvasta ToysRussista mitään.
Onneksi ei ole ainut lelukauppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497