Gallup: Minkä ikäisenä sinulla oli ensimmäinen tyttö/poikaystävä?

Slightly Mad

Laita ikäsi ja sukupuolesi otsikkoon.

59

8938

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piia

      Kun olin 20-vuotias. Siitä on nyt 5 vuotta, ja saman miehen kanssa olen vieläkin.

      • jossu

        niimpä niin... Sillä tiellä olen vieläkin. Aiemminkin olis ollu ottajia mútta minnen niistä huolinu..


      • -balleriina-

        Ja täällä juttelet nuorten keskustelufoorumilla 25 vuotiaana. (Y)


      • Anonyymi
        -balleriina- kirjoitti:

        Ja täällä juttelet nuorten keskustelufoorumilla 25 vuotiaana. (Y)

        Nuori on n. 10-25 vuotias


    • Aurora

      Elikkäs...mulla oli ensimmäinen poikaystävä 12 vuotiaana,tai no,sellaista pelleilyä oikeastaan vaan...Ei mitään kamalan vakavaa,halailua,ja kädestä kiinni pitämistä:)

      • Anonyymi

        Haloo mun eka poikaystävä oli 9 tai 8 v oon nyt 10 koht 11 v ja oon suhteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo mun eka poikaystävä oli 9 tai 8 v oon nyt 10 koht 11 v ja oon suhteessa

        Ok pikku lapsi ei tarvi elvistellä täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo mun eka poikaystävä oli 9 tai 8 v oon nyt 10 koht 11 v ja oon suhteessa

        Mee halailee nallekarhujas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mee halailee nallekarhujas

        HAh so fun


    • cry

      ei oo kyl ollu siitä kii, etteikö kukaa huolis.. mut mie en oo viel huolinu ketää :D kattoo sit ku semmone hyvä tyyppi tulee vastaan :) ja oon kohta 16wee tyttö.

    • -=>EeMeli<=-

      no 15w ja hyvin menee!!! ollaan ymmärtäväisii toisillemme... mix kysyit?

    • ellu

      16-vuotiaana. Seurustelen sen ensimmäisen kanssa edelleen :)

    • rooivalk

      Olin silloin 18 ja tyttö 16, 2kk kesti ja jälkeenpäin ajateltuna olisi kannattanut jättää väliin.

    • 19 mies

      niin

    • nimetön

      16 ja mies

    • just_me

      no en ole mitenkään vakavasti vielä seurustellut.

    • ]V[ilja

      Sitähän taisin olla.. Ensimmäinen ja paras poikaystävä:) Vaikka eihän niitä paljon ole ollutkaan, mutta kyllä se ensimmäinen oli kaikista paras. *sniff*

      • Häihiyk

        Hei vaan kaikille ja sen aiheena oli ihan kiva


    • Juuh89

      seurustelin ensimmäisen kerran kuudennella ja me erottiin vasta viime talvena

    • pimu89

      sellast......

    • DarkAngel

      ollaan oltu yhessä tänä päivänä 8kk. ja 16 päivää :)

      • Slightly Mad

        ...no en kyllä oo ollu kehenkään ihastunut! Ja kaikki muutenkin ollu semmosii paskiaisia! Kaippa mä vaan vaadin liikaa, sen takii ei oo osunu ketään! :)


    • likka

      mulla tais olla eka jätkäkaveri 12-vuotiaana...

    • ~MinäMinäMinä~

      Ihan eka kunnon poikaystävä mulla oli (eli siis suudeltiin jne.) kun täytin 12 eli olin 6-luokalla..
      Oltiin yhdessä 7kk..
      Mutta nyt olen 15w ja todella onnellinen ja rakastunut omaan kultaani jonka kanssa ollaan oltu nyt yhdessä 6kk =)=) (neitsyys menetetty jos jotain kiinnostaa =)

    • .....

      ...

    • tiia

      juu..

    • Kuun_säde

      Ei ole koskaan ollut... :(

      16v. ja tyttönen

    • miia

      12 vuotiaana aloin seurusteleen ekan kerran. Suhde kesti neljä vuotta, oltiin kihloissa jne jne. tällä hetkellä oon 17. tuo oli muuten mun eka ja tällä hetkellä vika seurustelusuhde, koskaan sitä ennen tai jälkeen en oo seurustellu. (=

    • K PYLKKÄNEN

      KYLLÄ MÄ MUISTAN PIENEMPÄNÄ LEIKKINEENI MONEN TYTÖN K MUTTA EI OO NYT OLLU MITÄÄN VAKAVAA

      • Daafaaaaa

        Olen 12v tyttö
        Kyll varmaan saisin poikkiksen jos haluis, mut enmä viel haluu. Vaik oon pian 13. Lapsuuteni loppuu sit vast joskus 16veenä=)))


      • htbehbhbhb
        Daafaaaaa kirjoitti:

        Olen 12v tyttö
        Kyll varmaan saisin poikkiksen jos haluis, mut enmä viel haluu. Vaik oon pian 13. Lapsuuteni loppuu sit vast joskus 16veenä=)))

        saisit jos haluisit? nii varmaa


    • lollypop1

      Oon 11w ja oli mulla poikaystävä ja haluisin sen saman. Mua estää mun paras kaveri koska se ei usko et sen äiti antais mun olla. Tarkottaako ku on yhes et on melkei joka päivä kahestaan, pussailee jne?

      • Emotyttö_01

        Seurustelu ei ole pelkkää pussailua ja toistensa tapaileminsta. Toki sitäkin, mutta seurustelun taustalla on oltava välittämistä ja uskollisuutta :) Kyky siis suvaita seurustelukumppanin "viat" ja rakastaa niistä huolimatta. Kyky olla oma itsensä pelkäämättä, kysy olla iloinen toisen puolesta.

        Älkää väittäkö, ettenkö tietäisi muka mitään rakkaudesta, koska olen nuorempi kuin te. En oo vielä löytänyt "Sitä Oikeaa", ja toivonkin, etten löytäisi niin nuorena oikeastaan ketään, koska yleensä näin vitosella-kutosella "suhteet" ovat vain pelkkää säheltelyä eikä toista kunnioiteta pätkän vertaa. Ja ne kestävätkin parisen viikkoa.

        Ja jos joku ei tajunnu, vastasin nimimerkille lollypop1 ;)

        Mutta asiaan, ite "seurustelin" just tossa tammikuussa. Ookoo, kyllä se sellaista säheltelyä oli, eikä mitään vakavampaa. Silti lasken sen ekaksi kerraksi, koska poika halusi juuri seurustella mun kaa.
        Mut siis joo, olin sillon 11-vutoias ja oon vieläkin.


      • 99 boy........
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        Seurustelu ei ole pelkkää pussailua ja toistensa tapaileminsta. Toki sitäkin, mutta seurustelun taustalla on oltava välittämistä ja uskollisuutta :) Kyky siis suvaita seurustelukumppanin "viat" ja rakastaa niistä huolimatta. Kyky olla oma itsensä pelkäämättä, kysy olla iloinen toisen puolesta.

        Älkää väittäkö, ettenkö tietäisi muka mitään rakkaudesta, koska olen nuorempi kuin te. En oo vielä löytänyt "Sitä Oikeaa", ja toivonkin, etten löytäisi niin nuorena oikeastaan ketään, koska yleensä näin vitosella-kutosella "suhteet" ovat vain pelkkää säheltelyä eikä toista kunnioiteta pätkän vertaa. Ja ne kestävätkin parisen viikkoa.

        Ja jos joku ei tajunnu, vastasin nimimerkille lollypop1 ;)

        Mutta asiaan, ite "seurustelin" just tossa tammikuussa. Ookoo, kyllä se sellaista säheltelyä oli, eikä mitään vakavampaa. Silti lasken sen ekaksi kerraksi, koska poika halusi juuri seurustella mun kaa.
        Mut siis joo, olin sillon 11-vutoias ja oon vieläkin.

        Eka tyttöystävä tais olla kun olin 8-9vuotias :D


    • adkbnfapäfb

      14, tyttö .

      ei ikinä oo ollu :D

    • lifemocker

      19

    • Forever alone :p

      Joitakuita onnistaa aikasi :D not me:/

    • JDWHFEKUGFJER

      11v tyttö

      Miulla ei oo ollu ikinä mitään poikaystävää enkä sellaista viä kaippaakkaa. No kamujen kaa tuliki siitä puhutua ja kaikki olivat sitä mieltä että 15-16v on ihan hyvä ikä aloittaa eka seurustelu. Oon kullu et jotkut on ollu päivän suhteessa toinen jätääny ja sydän murtunut. EI OIKEESTI PÄIVÄN SUHDE JA SIITÄ MURTUU SYDÄN? Eriasia ois vuosien suhde!

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Mä poikaysvä ero ei voi tietää

    • Anonyymi

      14v poika ja luuseri (eli ei tyttöystävää)

    • Mä olen nyt täällä

    • Anonyymi

      Oon 12V tyttö ja haluisin poikaystävän mut tuntuu että ei löyä ketää ja et seurustelu on pelkää pussailua ja tapailemista :( ja tuntuu vähä yksinäiseltä ku isosisko (15V) seurustelee ja äitiki löytäny "uuden" ku eronnu :( haluisin vaa jonku kivan pojan jonka kans vois viettää aikaa ja ois ees joku jonka kaa olla ku joudun olee paljo yksin kotoon :( vähä sekavaa

      • Anonyymi

        Misä päi asut;)


      • Anonyymi

        Ok ok tää kysymys on esitetty vuonna 2004 ja sä vastaat tähä vuon 2020 eli ei ku vaa semmoset 16v myöhäs 😂🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok ok tää kysymys on esitetty vuonna 2004 ja sä vastaat tähä vuon 2020 eli ei ku vaa semmoset 16v myöhäs 😂🤦‍♀️

        ei oo myöhässä ihan 2020 on laitettu


    • Anonyymi

      mulla oli eka tyttöystävä 5 vuotiaana oon 18v mies

    • Anonyymi

      Jos nyt puhutaa niistä 10v netti tytyydeleistä ni varmaa si sillo just mut jos iha kunno irl muijadt ni viimevuon ku olin 13 en oo sen jälkee ketää jaksanu iskee ku en oo ollu ihastunukka

    • Anonyymi

      8, se toinen kertoo puolen.

    • Anonyymi

      Oon 15v poika ja oon ite oon ollut elämäni aikana ihastunut kahteen tyttöön. En kuitenkaan saanut ikinä niille sitä sanottua.

    • Anonyymi

      Ei oo ollu vielkää ja oon jo 17v tyttö

    • Anonyymi

      Eka ns poikaystävä 11- vuotiaana. Pussailtiin ja halailtiin. Oltiin yötä toistemme luona. <3 Oli ihana ihminen, ollaan yhä kavereita. :)

    • Anonyymi

      Mulle tuli koulussa 10 vuotiaana poikaystävä mutta ei sellainen oikea vaan naureskeltiin vaan ja se opetti mut heittämään frisbeekiekkoa ja se sano mulle I LOVE YOU
      AND I LIKE YOU ❤️❣️❣️❣️❤️

    • Anonyymi

      9.v ja tyttö. Ei kannatanut.

    • Anonyymi

      Lukiossa sain ensimmäisen oikean tyttöystävän, olin 16v. Jätkä siis olen.
      Reilu vuosi oltiin kimpassa, nyt taas sinkkuna.

    • Anonyymi

      Kuusi vuotiaana kerhossa yksi tyttö sanoi olevansa minun tyttöystävä ja että isona mennään naimisiin 😂
      Neljännellä luokalla vanhempi tyttö sanoi että on minun tyttöystävä ja jatkuvasti kiusasi sillä 🤷‍♂️

      Sitten oli tietysti tapailuja ja treffejä yläasteella ja amiksessa.
      18 vuotiaana yhtenä perjantaina illalla yksi tyttö oli kiinnostunut ja ehdotteli seurustelua ja jopa että mentäisiin puskaan ja... Kuulema saisin paljaalla.
      Se ei johtanut mihinkään. Hän oli 15v.😂🤷‍♂️

      Vakava oikea tyttöystävä tuli silloin 18 vuotiaana ja hän oli 16v, oltiin alussa kauhean ujoja, ei uskallettu olla alussa toisten edessä alasti niin mentiin pimeään suihkuun.
      Seurusteltiin pari kuukautta ja muutettiin yhteen, sitten kihloihin.

    • Anonyymi

      Olen 14v, ei ole ollut vielä koskaan, enkä ole koskaan suudellut ketään poikaa.. :( Ihastuksia on ollut jo monta

    • Anonyymi

      8, heh. En muuten pistä.

    • Anonyymi

      Ja mä oon nyt 11v ja mul on jo tyttöystävä ja oon ollu sen luona monta kertaa....tuntuu et ketään ei kiinnosta

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1716
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1347
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1240
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1198
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1096
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1072
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      997
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      904
    Aihe