En ymmärrä onepiece-sarjaa. se on ainut manga, joka on mielest'ni omituinen, mitä nyt olen pari kertaa ostanut, niin tarina on hyvin omituinen, samoin hahmot sivut ovat sekavia kuvista ei saa selvää, sekä huumori on omituista. kaikki muut mangat tähänasti on ollut ok, mutta en tajua onepieceä, en tietenkään tuomitse niitä, jotka tästä tykkäävät, kertokaa, mikä siinä niin niin viehättää?.
en ymmärrä onepiecea
3
133
Vastaukset
- Ponnii
Ootko animea kattonu ikinä? Musta se on kyl hauska ja se tekee siitä hyvän että se on omalaatuinen. Melko ikävää olisi jos kaikki ois yhtä hauskoja tai muuten samanlaisia...
- keepitup
hmm....itsekään en ole one piecen kiinni jäänyt ja menee koko sarja aika ohi, mutta pari kaveriani vannoo sarjan nimeen. Kannattas varmaan tosiaan alottaa animesta nii ehkä pääset jutun juoneen paremmin kiinni? Mulla yleensä ainakin animet koukuttaa paremmin ku mangat ja sitten kun on animea katsonut nii mangakin alkaa vaikuttaa paljon paremmalta~
Tarina on kyllä melko omituinen, mutta mielestämi ei shounen-magojen maailmassa mitenkään poikkeuksellisen omituinen. Tai no ehkä vähän.
Huumorista en kyllä ole samaa mieltä, ainakin minuun One Piecen huumori vetoaa. En ole vähään aikaan taas lueskellut, mutta mielestäni parasta sarjassa oli koskettavien hetkien ja huumorin sopiva suhde ja sulava vuorottelu. Jokaisella hamolla on melko traaginen tausta, mutta huumoripainotteisen sarjan takia tunteikkuus ei tunnu (ainakaan minusta) liioitellulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181157
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 74674
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 88653
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet102473