Haluaisin järjestää Rakkaalleni yllätyskihlajaiset tuossa myöhemmin syksyllä, pitäisi keksiä jotain vaikuttavaa mutta ei kuitenkaan mitään överijuttuja!
Taloudelliset resurssitkaan eivät salli mitään kovin suureellista...
Hyviä vinkkejä vastaanotetaan, Kiitos!
Vinkkejä kaivataan
1
148
Vastaukset
- elande
riippuu ihan kullasta minkälainen toimii,, :) itse oon joskus miettiny että superromanttinen kosinta olis jos mies veis esim. jonnekki rämeikön takaiselle laavulle, jossa oliski sitte vaikka paljon kynttilöitä, lyhtyjä & kukan terälehtiä,,ihan sellanen yllätys juttu :D sopis ainakin noin syksyyn kynttilät :) voisit nakittaa perheen/kavereita helppaamaan ja sytyttelemään kynttilät etukäteen :D mun mielestä tuollaset tempaukset on tosi romanttisia, eikä mietenkään tyyriitä,,mutta riippuu toki tulevasta morsiammestakin paljon mikä sitten miellyttää..
ja tietysti jos teillä on sellanen "oma paikka" johon liittyy muistoja ja merkitystä niin sinne vois järjestää jotain spessua..ihan vinkiksi voisin sanoa että aika harvoin romantiikassa voi mennä överiksi,,yleensä me muikit tykätään vähän draamasta ja mahtipontisuudesta, joten pointsit sulle että haluat järjestää jotain mieleenpainuvaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1505148Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv832742Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?861735Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49956
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23828