Icmeler vai Marmaris?

epätietoinen

Hei!

Olemme kolmihenkinen perhe (lapsi reilu 2v.)ja aikomuksena olisi lähteä elokuun lopulla Turkkiin, joko Marmarikseen tai Icmeleriin. Kokemusta Marmariksesta on, sinkkuajoilta, mutta miten soveltuu pienen lapsen kanssa? Olisiko Icmeler parempi vaihtoehto?

Entä onko kenelläkään kokemusta Finnmatkojen Örenistä (Icmeler) tai Club Portobellosta (Marmaris)? Mitä huoneistohotellia suosittelisit meille?

7

1751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssr

      Itse henkilökohtaisesti pidän Marmarista parempana, mutta pienen lapsen kanssa rauhallinen ja kooltaan ja väkiluvultaan pienempi Icmeler voisi olla parempi. Kummassakin tulette varmasti pärjäämään kuitenkin hyvin, ja lomastanne tulee todennäköisesti erittäin onnistunut! Jos päädytte hiljaisempaan Icmeleriin, ja kaipaatte vähän menoa, voitte tietenkin hypätä taksiveneeseen tai dolmukseen ja poiketa Marmariksella. Club Portobellossa olen vain käväissyt siellä alakerrassa allasosastolla, aika suuri, mutta vaikutti ihan hyvältä paikalta.

    • Sanna

      Menkää ehdottomasti pikkuisten kanssa Icmeleriin.

    • juuri ollut

      Hei, olimme juuri toukokuun lopulla viikon matkalla Icmelerissä 8 kuukaden ikäisen vauvamme kanssa. Omasta mielestä suosittelen ehdottomasti icmeleriä perhematkailuun. Olimme itse Sun Blue hotellissa, joka oli meidän mielestä viihtyisä. Ören sijaitsi siinä ihan vieressä ja näytti sekin ihan mukavan näköiseltä hotellilta. Siitä on juuri sopiva matka rannalle että keskustaan. Ainakin meille icmelerissä oli tarpeeksi ostomahdollisuuksia ja ruokapaikkoja. Kävimme kerran Marmariksessa ja se riitti. Siellä oli jotenkin paljon meluisampaa ja liikennettä niin paljon enemmän. Icmelerissä on parempi ranta, puhtaampaa ja rauhallisempaa. Viikoksi ihan tarpeeksi nähtävää lapsiperheille. Luulin että Turkkilaiset ovat hulluina vaaleisiin naisiin mutta nehän ovatkin hulluina pikku lapsiin :) muutekin sai todella ystävällistä palvelua ja jaksoivat olla viihdyttämässä meidän pikku vesseliä. Oikein hauskaa ja aurinkoista lomaa!!!

      • Kateellisena seurannut

        Näin "mummoiässä" turkkilaisten miesten elämänmenoa seuranneena (huom! vain seuranneena!),olen ehdottomasti sitä mieltä ,että menettepä minnne päin tahansa Turkkia,niin saatte varautua,että hotellissa ja kaupoissa saatte parasta palvelua,jos mukananne on lapsi.Turkkilaiset miehet ovat tosi lapsirakkaita ja näyttävät tunteensa ja suorastaan palvovat lapsia! Icmeler on parempi vaihtoehto lapsiperheille ja eiväthän isä ja äitikään jaksa "hillua" öitä -eihän? -Lapsi kaiken muun edelle,toivon niin.


    • Mami

      Moi! Olimme juuri Marmariksella, nuorin lapsemme 1,5 v. Hyvä paikka, ei mitään huonoa.
      Piipahdimme Icmelerissä, joka pienen pieni paikka. Varmaan hyvä sekin. . .

    • maizu

      Olin just kesäkuun alussa marmariksella club portobellossa. todella hyvä hotelli, isot uima-allas alueet ja mukava henkilökunta!!soveltuu hývin lapsiperheelle!!icmeler pieni paikka sinne kannattee mennä jos haluaa olla aika rauhassa ja siellä ei paljoa ole..marmaris on parempi!!

    • bayan

      mielestäni ehkä icmeler on parempi vaihtoehto lapsien kanssa :) ja kaikki muut hotellit finnmatkoilta on varmasti todella hyviä mutta itse tulin juuri kahden viikon matkalta icmeleristä ja yövyn ince nimisessä huoneistohotellissa ja siellä palvelu oli todella huonoa joten sitä hotellia kannattaa välttää ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe