Olisin kiitollinen jos joku laittaisi kutsun tulemaan [email protected]
Bitaddict/rautaportti/finbytes invite
18
988
Vastaukset
- juupajaapajapadapa
Löytyy muuten finvipin invite tarvittaessa.
- Wiwweeee
Sattuisiko olemaan rautaporttiin inviteä?
- lehmae
rautaporttiin löytyis vaihdossa invite multa.
- siduli
voisin vaihtaa finbytesin inviten rautaporttiin!!!
- lehmae
siduli
lehmae [at] gmail.com
finbytes kiinnostaa erittäin paljon. laitappa spostia mulle niin tehää vaihtari. - Tattis
Annan Rautaportin inviten jos saan Bitaddictin inviten vastalahjana.
Mulla olis vaihtaa Bitaddict/finvip invite finbytesiin. pää asia että inviten saaja osaa hoitaa hommansa niin ettei tule banneja molemmille ja muistaa lukea UKK:N kunnolla. sähköpostini [email protected]
- GL
Invite tarkottaa sitä että voit kutsua sellaisen henkilön kyseiselle träckerile, jonka varmasti tunnet ja joka osaa käyttäytyä kunnolla. Ei mitään randomeita.
Vitun trade urpot. - villeviilaaja
Invite tarkoittaa kutsua, mutta trakkereille on yleisenä sääntönä ettei kutsuja anneta tuntemattomille.
- koivari78
täältä löytyis rautaporttiin invite mut onko mtn muuta HYVÄÄ paikkaa mistä vois hakee leffoja tms??jos joku heittää esim finbytesiin tain finvipiin kutsun niin voisin laittaa rautaporttiin kiitokseks inviten..
- ershgy tkj
Mailiosoite?
- Ba-konkari
Moi!
Täällä olisi halukas ottamaan vastaan suomitracker invitejä!
Valitettavasti ei ole mitään antaa vaihdossa!
s.spoti = [email protected]
Yt. BA- konkari. - invit3
Moro! Joku asiallinen ihminen vois laittaa mulle s-postiin finbytes:iin inviten, vaihdossa voin antaa vaikkapa RP:n invite, thanks jo etukäteen :) S-posti: [email protected]
- Apuaaa
Miksi finbytes ei toimi?
- makejoop
Inviten tarvis olisi Rautaporttiin tai Finnbytesiin sähköpostiin: [email protected]
Kiitos jo etukäteen :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249