Juomapelejä

tuoremehu väki

eli yksi yleisimmistä, kuvakortithan voi pelin alussa päättää porukalla
mieluiten olisi vähintään 3 pelaajaa. kaikille heitetään vuoroitellen yksi kortti.
eli.

A= Putous: eli kortin saaja alottaa kittaamisen ja sitten kun lyö pullon pöytään. seuraava saa lopettaa ja sitten seuraava ja jne. tässähän tietysti voi fuskaa mutta kummiski olisi hyvää pitää tekemisen meininki yllä pelissä! ;)

2-9 punainen (hertta/ruutu): kortin saaja saa itse päättää kelle antaa tietyn määrän esim hertta 4. antaa kelle tahansa 4 huikkaa tai antaa kahdelle pelaajalle 2 huikkaa. eli se tekee sen 4 huikkaa.

2-9 musta (pata/risti): kortin saaja joutuu itse juomaan kyseisen määrän eli pata7, seitsemän huikkaa kortin saajalle.

10= Merkki: kortin saaja päättää ihan minkä tahansa merkin (auto,vaate,puu,ruoka merkin jne. eli tätä jatketaan niin kauan kunnes ei enää tule mieleen mitään merkkiä tai sanoo jonkin merkin mikä on jo sanottu. 5 huikkaa häviäjälle

J=Kielto: eli jokin kielto mitä ei saa pöydässä tehdä, esim ei saa nojaa pöytään, kutsua toista etunimellä jne. 5huikkaa häviäjälle.

Q= Tarina: eli kortin saaja aloittaa ihan millä sanalla vaikka "mies" seuraava jatkaa "mies söi" ja "mies söi kalasoppaa" ja jatketaan niin kauan kunnes ei enää muista miten tarina menee. 5huikkaa häviäjälle.

Jos jäi jotain epäselvää tarkennan mielelläni. olisi mukava jos olisi myös muita juomapelejä kellään tiedossa niin ei jäisi yksi toikkoiseksi tuo juomine.

2

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainiiin!!!

hups ja tietenki

K= Kusitauko tai mikä tahansa tauko, kyseinen kortin saaja saa käydä tauolla jos saa Kuninkaan. Kortin käytettyään takaisin pakkaan.

• Testi voittaja

Tää on loistava seura peli!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1994
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe