Äiti ja pieni tytär etsii uutta kotia pääkaupunkiseudulta (Helsinki/Vantaa). Toiveena olisi oma pieni piha. Jos kuitenkin tarjoamasi asunto ei ole ensimmäisessä kerroksessa, niin hissi täytyy olla. Vuokra max 730e/kk, kolmen kuun takuu ok.
Plussaa jos palvelut lähellä.
Asunnon tarve 01.01.2012!
[email protected]
Kaksio/kolmio Helsinki/Vantaa?
Pääkaupunkiseutu...
1
165
Vastaukset
- tomtom123
Heti vapaa parvekkeellinen kaksio Myyrmäessä, 4krs, hissi on. Vuokra on hiukan enemmän mitä etsitte mutta jos kiinnostaa niin soita 040 5559855/ Tommi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354403- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402661Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82625- 382299
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542055- 41764
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693