Paras kiinteistövälitys

9+14

Mikä on mielestänne Lappeenrannan paras kiinteistövälitysfirma? Myyjän näkökulmasta mieluiten. Suunnitelmissa asunnon myynti, mutta ei tietoa kenen puoleen kannattaisi kääntyä

160

13320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelija
      • Anonyymi

        Miten firma voi olla asuntomestaaja ?


      • Anonyymi

        Aika hämärä firma...myy samaa kohdetta 20000 kalliimmalla lpr:ssa!


    • juupa....

      Jep. Ulla myi meidänkin asunnon tossa viime vuonna. Ei voi kuin suositella asuntomestaa.

      • aika noloa

        Ulla, lopettapas noi kirjottelut jo.


    • No SKV

      Itse tein myin taannoin SKV:n kautta. Asunto meni ensimmäisellä näytöä seuraavana päivänä. Asunnon sijainti oli toki hyvä, mutta ennen kaikkea välittäjä arvioi hinnan mielestäni valmiiksi kohdalleen. Ei tarvinnut tinkiä. Muutenkin asiointi firman kanssa kävi sujuvasti.

    • vastamyynyt

      Teeppä niin että ota ilmainen tarjous vaikka kolmelta firmalta ja te sitten vertailu.Muista myös verrata firmojen välistä palkkion hintaa heittää nimittäin aikapaljon,jos maksat toiselle 4,8 %tai toiselle 3,2% myyntihinnasta niin laskepa mitä se tekee rahassa.Aika paljon.Ei sillä noin pinessä kaupugissa muuten ole väliä kelle sen annat myyntiin.Mutta noita vertaamalla voit säästää sievoisen summan rahaa.

      terv:vasta talonsa myynyt

    • omansa myynyt

      paskoja ne on kaikki. kehtaavat ottaa siivun kauppahinnasta vaikka seistään vaan oven pielessä tekemättä yhtään mitään asunnon myynnin edistämiseksi. eräskin vanhempi miesmyyjä ei osannut vastata yhteenkään kysymykseen myymästään kohteesta saatika että olisi ollut edes mitään papereita mukana. ainut asia minkä tekevät on että laittavat lehti ja netti-ilmoituksen ja ilmestyvät paikalle.

      • Enmaksaisi

        Todellakin. Paperista lukevat tiedot ja jos kysyy asuntoesittelyssä jotain jota ei lapussa lue niin tekopirteä typykkä sanoo että ei tiedä, sitä ei lue siinä esittelypaperissa! Lupasi sentään selvittää asiaa, mutta voisi etukäteen selvittää yleisesti kysyttyjä asioita.

        Mikseivät kiinteistönvälittäjät opasta asunnonmyyjiä siihen että nämä piilottaisivat kaikki henk.koht tavarat edes esittelyn ajaksi?

        Säälitti tapaus jossa oli ”arvotavaraa” levällään tasoilla ja koko suvun valokuvat pölyisinä kirjahyllyssä. Iso perhepotrettitaulu jopa nettikuvissa näkyvillä. Vähän olettaisi tehtävän stailausta asunnossa jos tarkoitus saada se myydyksi. Ois kiva ettei kaikki tasot ja kaapit olisi täynnä tavaraa. Tulee jo epäilys että saako ne romppeet riesakseen jos asunnon sattuisi ostamaan jos ei niitä ole saatu vähennettyä asuntoesittelyä varten.

        Valokuvat yleensä asunnoista kehnoja vaikka olisi ns. ammattivalokuvaajat tiimissä. Toivottavasti eivät maksa heille.


      • Anonyymi

        Samoja kusettajia niinkuin on kiinteistöhuolto firmatkii.
        Raha kelpaa mutta mitään ei tapahdu.


    • teetä kahdelle

      kenkämyyjä on super kauppa, kiinteistö alalla tai kahvin myyjä.

      • selvitystä

        ei oikein auennut tuo: teetä kahdelle!


    • ahteri von persaus

      ulosottovirasto...ja kaupaksi menee...

      • 1960vainjaainoastaan

        nii menee hinnallaan.. polkumyyjien super virasto.


    • miulle riitti

      Parasta en tiedä kun ei ole kokemusta kuin huonoista. Joten itse jos joskus tarvitsen niin en ainakaan OP: n (x2 kokemusta) enkä Karjalan kkv:n "palveluja" tarvitse.

      • miulle riitti

        Korjaan erehdykseni. Tarkoitin Kotikulmaa enkä Karjalan kv.


      • juuhkii

        OP:a en suosittelisi kenellekään. Sieltä ostaneena petyin pahasti, kun välitääjä jätti asioita kertomatta, mitkä meidän olisi ehdottomasti pitänyt tietää..


      • kapski

        Mitä jätti kertomatta? Ettekö tutustuneet kohteeseen?


      • Anonyymi
        juuhkii kirjoitti:

        OP:a en suosittelisi kenellekään. Sieltä ostaneena petyin pahasti, kun välitääjä jätti asioita kertomatta, mitkä meidän olisi ehdottomasti pitänyt tietää..

        Samanlaisia kokemuksia...


    • monen kaupan kautta

      Katso millä firmalla on paljon myytävää, niin sillä on myös paljon asiakkaita. Kysy referenssejä ja toimintatapoja. Palkkiot on kaikilla melkein samat. Ja tässäkään ei halvalla saa hyvää. Se joka antaa halvimman tarjouksen ei saa mitään aikaan. Kukaan ei tee töitä täysillä jos on pieni palkka.

    • et silleen

      Palkkiot on kaikilla melkein samat. Ei pidä paikkaansa,jos heitto on 2,7-4,8 niin voit laskee mitä se tekee..
      Ja nää ikänsä autokauppiaat ei sit oo asuntomyyjiä.OSTAISITKO AUTOKAUPPIAALTA TALON?
      Ei sit minkään valtakunnan tutkintoa..alalta..ym rakennusmiehet ja kenkäkauppiaat..

    • Huijaus koko välitys

      Koko asuntomyyntijärjestelmä on täysin typerä, netti on kaikilla ja lähes kaikki voi sinne ihan itse laittaa myyni ilmoitukset ja kuvat, ihan typerää maksaa jollekin täysin tuntemattomalle hmelölle helvetin isoa summaa siitä että se seisoo siellä asunnossa muutaman tunnin.

      Itse olen asuntoni myynyt ja tulen myymään tulevaisuudessakin, ja ostaja on tajunnut vallan mainiosti sen että tässä kaupassa ei kukaan täysin asiaan kuulumaton vedä tuhansia omaan liiviin MEIDÄN kaupasta.

    • iiuyf

      Kotikulman Atte on hyvä myyjä. Suosittelen.

      • Anonyymi

        Päinvastainen mielipide! Atte ei vakuuttanut. Ei mitään asiakaspalvelutaitoja. Kotikulma, ei kiitos!


    • hgtugk

      Asuntomesta ! ULLA ! tytärkin vaikuttaa oikeen mukavalta !

      • åååö

        Viimenen paikka tuo asuntomesta. Uskokaa tai olkaa uskomatta.


      • jeeUlla

        Nyt kaikki huutaa Ullaa!
        Ulla Ulla!


      • Anonyymi
        åååö kirjoitti:

        Viimenen paikka tuo asuntomesta. Uskokaa tai olkaa uskomatta.

        Uskon...


      • Anonyymi

        Asuntomestan Ulla on kaikkea muuta, mutta ei asiakaspalvelija.


    • tutkinnosta tukea

      Eikös vastikään mm. ex-missejä rekrytoitu näyttävästi kiinteistönvälittäjiksi / kiinteistönvälitysfirmojen myyntineuvottelijoiksi, kiitos reality tv-shown, joten ei kovinkaan kummoiset ole tuolla alalla vaatimukset.

      Tosin täällä kulmalla ainoastaan venäjän kielen taito näyttää olevan pääasia.

      Todellinen ammattilainen ei sitten ole mikään "monipuolisia yritystoimintoja kokeillut" vaan asiakaslähtöinen LKV tutkinnon suorittanut henkilö. Kannattaa vaatia ainakin se toimeksiantoa tehdessä.

      • Tutkinto se olla pit

        Ja nää ikänsä autokauppiaat ei sit oo asuntomyyjiä.OSTAISITKO AUTOKAUPPIAALTA TALON?
        Ei sit minkään valtakunnan tutkintoa..alalta..ym rakennusmiehet ja kenkäkauppiaat
        Todellinen ammattilainen ei sitten ole mikään "monipuolisia yritystoimintoja kokeillut" vaan asiakaslähtöinen LKV tutkinnon suorittanut henkilö. Kannattaa vaatia ainakin se toimeksiantoa tehdessä.


    • myy ite

      miksi maksaa toiselle talonsa myynnistä kun sen voi itse myydä vaikka tori.fi:ssä?

      Kiinteistönvälittäjät neuvoo tekemään "pientä pintaremonttia" ja syyttävät jos ei mene kaupaksi kun he eivät saa rahojaan, mutteivät tee itse mitään muuta kuin ilmoittavat sivuillaan/lehdessä asunnon tiedot ja vaivautuvat paikalle esittelemään samoilla fraaseilla.

      Samat niksit neuvotaan kaikissa sisustus/remppa ohjelmissa, joten kiinteistöncälitysfirmat ei anna mitään lisäarvoa myynnille.

    • sivullinen654816

      Tämähän on täynnä välittäjien omia kehuja!

    • mikä helv välittäjä

      Ai että jollekkin ämmälle tai ukkelille pitäs maksaa tonnitolkulla mun asunnon myynnistä,sehän olis täysin älytöntä ja nostaisi turhaan pyyntihintaa ? viiraako päässä ?

    • kaisakyllämyy

      Kiinteistökuningatar Kaisa myy Luumäellä kiinteistöä, ehkä se ottais sunkin asunnon välitettäväksi? Ainakin pirun uteliaat etelä-karjalaiset ja aina seksin puutteessa elävät paikalliset miehet tulis esittelyyn kuolaamaan...

      • Anonyymi

        Mitäköhän seksillä nyt on tämän asunto myynnin kanssa tekemistä? Täysin asiaton kommentti


    • möööök

      Kiintistövälitys Kotikulma ..

    • jhfvhfvhlfvg

      viiminen vaihtoehto..

    • Hölmöläisten maa

      Kelatkaa: nämä välittäjät pyörii muiden kovalla työllä maksamissa asunnoissa ja sitten niille pitäs pulittaa monta tuhatta kun joku haluaa ostaa kovalla työllä maksamasi asunnon ?! hullujen hommaa eikö ?
      Ajattele miten kiva olisi nostaa tuhansia euroja rahaa kun jonkun toisen maksama asunto menee kaupaksi ja tehdä tätä monta kertaa kuussa ?! omistamatta ainuttakaan näistä asunnoista ja laittmatta siihen kiinni omia rahoja ollenkaan.

    • koskaan en ostaisi

      Kaisalta en ostaisi eds silmäneulaa.

      • hä?

        Minkä takia ?
        Hyvävähan tuo omassa työssään on.


    • riikkune

      Ulla myi meidänkin asunnon, kun toinen firma oli myynyt sitä yli vuoden. Asuntomestalla meni kaksi kuukautta :)

    • provo7946547984465

      asuntomestalaisilla ei ole muuta tekemistä kuin kehua itteään täällä.

    • nilkkaan............

      en itse viittis kommetoido jos jos kolahtas omaan nilkkaan.

    • Selleri

      Enpä ole alalla töissä, mutta myyntityötä teen ja voin vaan ihmetellä toisten ammattitaidon väheksymistä.

      Jos kaikki ovat niin hiton supliikkeja ja nohevia kauppamiehiä/-naisia, että saavat oman kämppänsä kaupaksi alta aikayksikön, niin miten kummassa niillä kiinteistövälitysfirmoilla sitten on niitä asiakkaita riittämiin? Ja ovatko nämä oman onnensa sepät miettineet hetkeäkään, että myynnin ammattilainen saa siitä sinunkin lukaalistasi mitä todennäköisimmin paremmat rahat irti kuin itse kauppaamalla saisit. Mutta toki vaan, omaa myymään sitähän ei estä kukaan ;D Miksi ihmeessä tarvitaan minkään alan asiantuntijoita, onhan meillä netti! ...voi heureka..

      • Punajuurikas

        Ja mitenkäs jos otetaan hintaarvio vaikka 100 000€ asuntoon viideltä ammattimyyjältä. Jokaiselta tulee eri hinta esim. 95 000 - 105 000€.
        Siis se ostajaratkaisee hinnan eikä myyjä vaikka möisit itse. Siis itse olen laittanut niin kovan hinnan että myyjänkin pitää tehdä oikeasti töitä eikä vaan hetkessä myydä pois. Ja puhutaan isoista eroista hinnoissa.


      • Anonyymi

        Jep olen täysin samaa mieltä


    • totuuden torvi

      Fimalla nimellä ei ole mitään merkitystä vaan kuka osaa sen myydä tai haluaa mahdollisimman kovalla hinnalla ja nopeasti.
      Pitäs tuntea myyjiä ja paskan hailee minkä sen firman nimi on, itse jos pystyy myymään se on paras koska toiset asunnot menee heti kaupaksi ja senkuin täytät www.jokakoti.fi itse tiedot ja otat kuvat jne.. Ei vaadi ihme ruudin keksijän taitoja.
      Toiset myyjät on aivan hanurista taas.

    • myynitse

      Ei ole parasta, samanlaisia kaikki. Lupaavat liikoja ja yhteydenpito loppuu siihen kun on nimi toimeksiannossa. Jos sattuvat saamaan tarjouksen niin se pitäisi hyväksyä vaikka on kaukana arvioidusta kauppahinnasta. Monta kertaa olen pettynyt ja en enää käytä ko. palveluita vaan myyn itse. Alalla on liian suuri osa sinne kuulumatonta ainesta.

    • Höynäytetty

      Erehdyksissäni taannoin luin tämän palstan "kehuja" tuosta asuntomestasta ja valitettavasti pestasinkin heidät asuntoamme myymään. Se oli virhe, en voi suositella kenellekään. Suosikaa oikeasti ammattitaitoisia pitkään alalla olevia nimekkäitä yrityksiä niin palvelun pitäisi sujua suht.laadukkaana ja jopa tekevät töitä asuntosi myynnin edistämiseksi. Ja lukekaa sopparit huolella läpi.

      • Tietotuotuskaa

        Ei se nimikään mikään tae ole. Voiko talousrikoksesta tuomittu toimia kiinteistövälityksen yrittäjänä? Mun mielestä ei. Mutta niin vaan toimii ja " nimekkäässä" yrityksessä vielä.


      • Huuhaatyöntekijöitä
        Tietotuotuskaa kirjoitti:

        Ei se nimikään mikään tae ole. Voiko talousrikoksesta tuomittu toimia kiinteistövälityksen yrittäjänä? Mun mielestä ei. Mutta niin vaan toimii ja " nimekkäässä" yrityksessä vielä.

        Ei voi toimia ainakaan vastaavana, pitää olla hyvämaineinen, tosin tuosta ei valvova viranomainen välitä. Kuka tuo tuomittu on?

        Lappeenrannassa välitystoimistoissa vanhoja loppuun nussittuja kurttuja tai epämääräisiä ammattitaidottomia töllöjä töissä.


      • Sijoittaja
        Huuhaatyöntekijöitä kirjoitti:

        Ei voi toimia ainakaan vastaavana, pitää olla hyvämaineinen, tosin tuosta ei valvova viranomainen välitä. Kuka tuo tuomittu on?

        Lappeenrannassa välitystoimistoissa vanhoja loppuun nussittuja kurttuja tai epämääräisiä ammattitaidottomia töllöjä töissä.

        Totta. On siellä semmoisia ettei ole ihan ammatinvalinta osunut ominaisuuksiin


      • Sijoittaja1

        Yhdessä firmassa sellainen, joka on jo joka alalla huijannut, joten eiköhän tuollakin huijaile


      • Sijoittaja

        No varmasti. Mihinkäs se koira karvoistaan pääsee


    • dormdvjrk

      Taitaa olla tekemisen puutetta näillä Ullalla ja Atella ym kumppaneilla, kun joutaa netti kirjotelemaan !

      • Utteli

        Ei näytä kovin kiirettä sinullakaan olevan....


    • Verotmaksuun

      Eiköhän nuokin ala vähentymään, kun verottaja alkaa noudattamaan korkeimman hallinto-oikeuden päätöstä. Suurin osa tehnyt laillista veronkiertoa.

    • Perusteluja

      Mikähän juttu se tuokin on?

      • eiasiakas

        Paikallinen Re/max ihan hanurista


      • Eiasiakas2

        Niin kuuluvat puhuvan


      • Eikoskaanasiakas

        Olen kuullut ihan samaa...ei voi suositella


    • Asunnonmyyjä

      Siis mitä? Eikö noi maksa edes veroja? Miten tuo voi olla mahdollista?

    • jukka55v

      moi kuka puhuu kokemuksella minä 2,5vuotta möin taloa. oli ensi tuttava ja sitten neljä isoa kun sai nimen paperiin se oli siinä.arvaa vituttuko kaikki yhtä paskaa valehtelua ja huonoa.muistakaa voitte antaa lopputilin välittäjälle kun teette erittäin lyhyen toimeksiannon. sitten muistin reposen hän ymmärsi realiteetit ja osasi käyttäytyä mikä tärkeintä möi talon sen hetkisellä reaali hinnalla.mikä tärkeintä puhui totta ja teki mitä lupasi.tämä ominaisuus ei ole normaalia lpr.n asuntokaupassa.muista olen myyjä maksaja anna heti loppu tili kun tulee yksi virhe normaalisti useita .kiitos reponen

    • Ripa1234

      Omakodit oli ihan jees mutta mikä lie saanut yrittäjän palkkaamaan uusimman kiinteistönvälittäjän?

      • Velkomustuomio

        Ne meriitit.......


      • Entinenasiakas1

        Mitkähän meriitit?


    • nimetön4321

      Kuinka voi olla mahdollista, että talousrikoksista ankarimman tuomion ja liiketoimintakiellon saanut voi toimia kiinteistövälitysalan yrittäjänä?

      • Kierränkaukaa

        Jäänyt vissiin taustat selvittämättä.


    • Piristystä_maanantaille

      LKV tutkinto - itseopiskelua ja koe. Kiinteitönvälittäjän vastuu - Ei vastuuta, kauppa on aina ostajan ja myyjän välinen. Isännötsijätodistus - Ei ole sitova asiakirja (EK käräjäoikeuden päätös 2017)

    • Julkistatietoa

      Kuka tämä tuomion saanut siis on? ?

    • keke56

      Etunimeltään Timppa, näkyy hänen yhtiönsä 2kk sitten saanut protestilistalla n. 130 000 euron velkomustuomionkin.

      • Nimetön4321

        Ei ole Timppa yrittäjä.Timppa vaan 'unohti' maksaa laskut. Ei tainnut uusi työnantaja tietää tästä..


      • Yritys1234

        Kaikkeahan se on yrittänyt.....


      • Timasamppa

        Oliko Timppa ennen Remaxilla ja sitä ennen A1 Asunnoilla tms.


      • Anonyymi
        Timasamppa kirjoitti:

        Oliko Timppa ennen Remaxilla ja sitä ennen A1 Asunnoilla tms.

        X a1asunot rakentajan serkku.


    • Skeidaa

      Kaikki firmat skeidaa

    • Tyytyväinenasiakas

      Rusanen ja kumppanit

      • Ällötys

        No ei ikinä! Vaikka olisi ainoa vaihtoehto niin kiitos ei.


    • Hallituksenjäsen

      Asunnon myynnissä o monta tekijää, harvoin ne kaikki natsaa just kohdalleen.
      Esim onko asunnon hinta arvioitu kohdalleen?
      Mikä on arvioitu myyntiaika ja toteutuuko se?
      Vähätelläänkö myyntiesittelyssä asunnon tai yhtiön virheitä vai kerrotaanko reilusti peittelemättä ja vähättelemättä?
      Myyntipalkkion suuruus?
      Naapuriasuntoa myytiin yli 4v ja välittäjät vaihtuivat vähän väliä. Hintapyyntö ei ollut lähelläkään todellisuutta (pyyntö oli yli 40 000€ ja toteutunut kauppahinta 25 000€). Kävin uteliaisuuttani joka välittäjän aikana katsomassa kyseistä asuntoa, tiesin että kylpyhuoneessa oli ollut pieni vesivaurio josta yksikään välittäjä ei maininnut mitään. Viimeiselle välittäjälle kerroin asiasta ja hän ei edes ollut tietoinen koko asiasta. Uskomatonta. Olen taloyhtiön hallituksen jäsen. Kun näytin asunnossa olleen kosteusvaurion välittäjälle, hän otti sen vakavasti ja ei mennyt kovin kauan kun asunto oli myyty pilkkahinnalla lähtötilanteesta. Tietysti myyjää harmittaa hurja hinnan lasku, mutta toivottavasti otti opikseen eikä jatkossa salaa ja peittele asunnon virheitä ja ongelmia. Asunnon ostaja teki täyden remontin ja ovat tyytyväisiä asukkaita nyt.

      • Kotiin2017

        Koti-Idea paras vaihtoehto


      • MirjaK63

        Ehkä sinun mielestä. Perustele


      • Kotiin2017

        Asuntoni myytiin todella nopsaan


    • Asunto1234

      Re/max

      • Veskuputto

        Ei kuulu tuosta firmasta oikeen hyvää. Todella ylimielinen suhtautuminen asiakkaisiin, ainakin yrittäjä pariskunnalla. Alamäki on alkanut ja se on jyrkkä sekä lyhyt


      • Uuteenkotiin2018
        Veskuputto kirjoitti:

        Ei kuulu tuosta firmasta oikeen hyvää. Todella ylimielinen suhtautuminen asiakkaisiin, ainakin yrittäjä pariskunnalla. Alamäki on alkanut ja se on jyrkkä sekä lyhyt

        Onko tosiaan noin? Täytyy sitten harkita toista firmaa


      • uuteenkotiin

        Re/max möi asuntoni todella nopsaan


      • Oikeahinta

        Jos nopsaan meni niin meni alihintaan. Helppoahan se silloin on


      • Asuntomyytiin

        Re/max ainakin tällä hetkellä


    • Pia-fani

      Pia Westerlund Asuntomestasta! Ottakaa ihmeessä Piaan ytheyttä! On rautainen ammattilainen ja ihana tyyppi! https://www.p-w.fi/

      • Välittäjä

        Kaikki välittäjät karseita :-)


      • Anonyymi

        Myy tällähetkellä asuntoa homekerostalosta.isänöitsiänä toimii rakentaja.ohoh.


    • Asuntokaupat2019

      Löytyykö naurettavampaa mainosta kuin viikonlopun etelä-saimaa ja Aitoasuntojen mainos :-).
      Perheemme on aina luottanut eniten kiinteistömaailman välittäjiin.

    • kyllälöytyy

      kyllä välittäjät itsensä kehumisen osaa. Paras on tämä koti-idean uusi toimitusjohtaja joka on nimittänyt itsensä Lappeenrannan Jetiksi(Jethro Rostedin kutsumanimi)

    • Asuntokaupoille

      Luumäen poika paras!

      • hä_mitähä

        niiku missä hommassa ?


    • Eiasuntoa

      Riippuu ketä luumäkeläistä tarkoitat

      • Asuntosijoittaja

        Remax


    • Oiskokoulutuksestaapua

      Suoraan sanoen nolottaa välillä lukea asuntoilmoituksia.

      Kirjoitusvirheitä ollut jopa osoitteessa. Vähän tuli ihmeteltyä kun ei google maps löytänyt kohdetta kun copy pastesin osoitteen.

      Kyllä jokainen osaa tehdä paremman asuntoilmoituksen itse kuin nämä muutamat lukihäiriöiset/likinäköiset välittäjät.

      Joitakin asuntoja kaupanneet tuloksetta vuosikausia. Välitysfirma vaihtuu välillä, mutta sama talo on aina ollut uudenveroinen vaikka ollut asumiskäytössä 12 vuoden ajan. Ensin tietysti kaupiteltu reilusti ylihinnalla, jotta saisivat kunnon palkkion. Vuosien aikana hinta laskenut muttei kellään kanttia sanoa oikeaa markkinahintaa tai edes ehdottaa muutoksia tehtäväksi jotta talo kävisi kaupaksi. Esim. vähemmän räikeät seinämaalit ja -tapetit.

      • Jdludjksh

        Ois montakin tapausta joita en suosittele. Tulleet kyllä tutuksi asuntoesittelyissä.

        Ehkä tarpeellisia vanhemmalle väelle, mutta netin käyttäjille ei tarpeen.

        Esimerkiksi se jurppii etteivät voi päivittää tietoja sivuilleen nopeammin jos vaikka asunto jo myyty. Tuhlattu aikaa sellaisiin esittelyihin jotka peruuntuneet jo syntyneen kaupan vuoksi (niitäkin tapahtuu), mutta välittäjä ei vastaa puheluihin eikä päivitä tietoja kohteen nettisivuille.

        Sitten myyjä tulee kertomaan että joo talo myyty mutta ei kiitos välittäjän vaan ihan itse sopinut kaupat ja kirosi vielä että oli tehnyt sopimuksen välittäjän kanssa. Kiva siinä poistua paikalta muiden näyttöön tulleiden kanssa tyhjin käsin.

        Turhaan maksettu lapsenvahdille ja ajettu kohteeseen.

        Jos oikeaan markkinahintaan kauppaa asuntoa niin sen pystyy kyllä myymään ihan samassa ajassa kuin kiinteistönvälittäjienkin avustuksella.

        Pois tunnearvot asunnon hinnasta, sieltä reilusti pois tavaraa ja huonekaluja jotta huoneet ilmavia ilman ahdasta fiilistä. Selvä tarkoitus huonoille, Pois kaikki henkilökohtaiset esineet, valaistus kuntoon ja neutraali tuoksu ja siivottu hyvin.


    • macs

      OP:tä en suosittele missäån tapauksessa. Meillä oli heiltä miesvälittäjä myymässä asuntoamme , joka oli todella epäpätevä.

    • VaulaVi

      Täällä kans hakusessa välittäjä! Kuka olisi tehokas, luotettava, mutta ns. sivistynyt ja ”normaali”? Niin ”erikoisia”, vähän juntinoloisia, ovat monet, etenkin miesvälittäjät!

      • Taidottallella

        Ota sellainen välittäjä joka osaa edes kirjoittaa!


    • Mocs

      Sellainen joka osaa lukea, kirjoittaa ja laskea...

      • Asunnoton

        Luikuriakin voi laskea ja senhän ne osaa


      • idea-lkv

        LKV Koti-idea....siellä ainakin osataan kirjoittaa :-).


      • Anonyymi
        idea-lkv kirjoitti:

        LKV Koti-idea....siellä ainakin osataan kirjoittaa :-).

        Puhutaan toista ja tehdään toista.


    • Anonyymi

      Re/max!

    • Anonyymi

      No ei ainakaan Aitoasunnot ja naurettava mainoksensa lehdessä ja naurettavat välittäjänsä

      • Anonyymi

        Naurettavin kadonnut mainoksista


    • Anonyymi

      Op tä en suosittele. Kesäasunnon hinta-arvio olisi ollut kallis ja hintaa perusteltiin sillä, että jokaisesta kohteesta on postitettava kopiot harmaan talouden rahanpesu-yksikköön ja sekin maksaa!!! "Heillä ei sotkeennuta rahanpesu-juttuihin!" Mitäs rahanpesua se tälläinen hinta-arvion pyytäminen oikein on?

    • Anonyymi

      No sen oon kokenut omakohtaisesti, että tällä alalla omena putoaa todella kauas puusta, jos ymmärrät mitä tarkoitan...

    • Anonyymi

      Ketä myyntitykkiä tarkoitat?

    • Anonyymi

      Aitoasunnot

      • Anonyymi

        Re/max


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Re/max

        remax on aivan paska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        remax on aivan paska

        Kirppis mies karviola, myy mitä vaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirppis mies karviola, myy mitä vaan,

        Onko sama mies jolla oli pallokirppis


    • Anonyymi

      Minne myyntitykki on kadonnut?

      • Anonyymi

        Jos tarkoitat Jaria löytynee Espanjasta


    • Anonyymi

      "Huippumyyjä" vaihtoi kilpailijalle

      • Anonyymi

        Siis kenelle, milloin lopetti kirppiksen


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko kyse karvasen jarista, jos, löytyy helposti


    • Anonyymi

      Ei asuntoja myydä vaan ostetaan. VAikka välittäjä olisi kuinka "hyvä" niin hän esittelee ja näyttää asuntoa, ei myy... asuntomesta-palvelu on hieman kyseenalainen ja hieman miten sen nyt muotoilisi, puhuu muunneltua totuutta. Jos itsellä on osakekirjat niin myykää ihmeessä itse.

    • Anonyymi

      Kaikki samallaisia kusettajia. Tarjosivat hintaa 140t - 155t miinus välitys ... myin itse ja sain 190t viikossa. Hyvin osaavat vetää välistä.

    • Anonyymi

      Onko kokemusta Kiinteistömaailmasta? Remaxista on erittäin huonoja kokemuksia. Se mies on ylimielinen, ei ikinä enää.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat remaxista


    • Anonyymi

      kiinteistömaailma on koronatuen varassa.. 9600E veronmaksajien varoja luikureitten hommiin

    • Anonyymi

      Karjalan kiinteisvälityksen pienellä parrakkaalla ja audia ajavalla mies oletetulla tapana heittää roskia luontoon. Tuen grillillä käy syömässä ja ruokailun päätteeksi heittää paperit yms läheiseen pusikkoon.

    • Anonyymi

      Karjalan kiinteistövälitys / Karjalan LKV korjatkaa roskanne pois!!!

    • Anonyymi

      Lyijynen Heh

    • Anonyymi

      aha

    • Anonyymi

      Parhaasta ei tietoa, mutta remax ainakin antaa kohteista virheellistä sekä väärää tietoa. Varuillaan kannattaa olla, koska välittäjien vastuu on vähäinen, ja kirkkain silmin voivat antaa myyjälle sekä ostajille lainvastaisia ohjeita. Kuitenkin myyjä sekä ostaja kantaa itse vastuun, niin kannattaa jättää epärehelliset välittäjät käyttämättä. Riskien toteutuessa rahalliset tappiot voivat olla vastuunkantajille (ostaja/myyjä) asuntokaupassa niin valtavia ettei niistä selviä. Remax ainakin selkeästi ei noudata lakia.

      • Anonyymi

        Minäkin olin ostamassa taloa ja se Laitilan pariskunnan puutarhatontun näköinen mummo puhui ihan höpöjä. Talossa oli vähän mahdollisesti kosteusvikaa ja mummeli valehteli naama totisena että tietysti myyjä vastaa, jos ongelmia ilmenee. Kyselin asiasta tuttavalta kuka toimii välittäjänä kanssa, ja hän totesi ettei myyjällä ole asiasta enää mitään vastuuta, koska nyt minä tiesin että mahdollisesti siinä on vikaa. Onneksi en ostanut, sillä tässä tapauksessa jos olisin luottanut puutarhatonttumummon sanaan, niin mahdollisesti olisin ollut ongelmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olin ostamassa taloa ja se Laitilan pariskunnan puutarhatontun näköinen mummo puhui ihan höpöjä. Talossa oli vähän mahdollisesti kosteusvikaa ja mummeli valehteli naama totisena että tietysti myyjä vastaa, jos ongelmia ilmenee. Kyselin asiasta tuttavalta kuka toimii välittäjänä kanssa, ja hän totesi ettei myyjällä ole asiasta enää mitään vastuuta, koska nyt minä tiesin että mahdollisesti siinä on vikaa. Onneksi en ostanut, sillä tässä tapauksessa jos olisin luottanut puutarhatonttumummon sanaan, niin mahdollisesti olisin ollut ongelmissa.

        Paras on aina ollut ja tulee aina myös olemaan Kiinteistönvälitys Kari Tanninen Imatra


      • Anonyymi

        Ei niin. Ammattipätevyysvaatimuksetkaan eivät täyty joutsenon remaxissa. Rahan himo edellä mennään….


    • Anonyymi

      Lappeenrannan suunnalla remax ylihinnoittelee kohteet todella rajusti. Muut laittaa jonkun 8-10% tinkivaraa, ja remax on sen 15% jopa 20% pyynnöt yli todellisen arvon. En edes jaksa käydä niiden välittömiä asuntoja katsomassa, koska mielestäni hinnoittelu kertoo ammattitaidosta kaiken oleellisen.

      • Anonyymi

        Tämä! Kanavansuulla 1930 rakennettu talo 375000!! Johan tolla rahalla rakentaa uuden kun ei tuo paikkakaan paras ole


    • Anonyymi

      En suosittele Lappeenrannan Kiinteistömaailmaa. Huolimatonta sähellystä, sopimukset päätyy eikä kohteita poisteta netistä, alihinnoittelua, ammattitaidottonuutta, kaupan kassalta asunnon myyntiin nettikurssilla.

    • Anonyymi

      Ei sinänsä välittäjällä väliä, asunto ja sijainti ja hinta myy , ei niinkään välittäjä

      • Anonyymi

        Mutta kai nyt ihmisellä tietynlaista luonnonlahjakkuutta olla edes puheidensa perusteella, että tätä kykenee tekemään?


    • Anonyymi

      Pikkusen ylimielinen on Kiinteistömaailman toinen yrittäjä Lappeenrannassa. Ei todellakaan jatkoon.

    • Anonyymi

      Käyhän se kusi päähän, kun myyjäpoikasesta tulee oikein kiinteistövälittäjä ja vielä LKV.

      • Anonyymi

        Anna imatralaiselle inn and out firmalle,niin löytävät heti kunnon venäläiset ostajat,joilla piisaa rikollista rahaa. Siellä duunissa venäläinen maatuska joka toimii ripeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna imatralaiselle inn and out firmalle,niin löytävät heti kunnon venäläiset ostajat,joilla piisaa rikollista rahaa. Siellä duunissa venäläinen maatuska joka toimii ripeästi.

        Tuon firman nimi on suoraa vittuilua toimeksiantajalla ja ostajalle. Ideanahan kaikilla kiinteistövälittäjillä on ottaa toimeksianto sisään lupaamalla huippuhinta -> Sitten alkaa tinkikierros kun ei heti mennyt kaupaksi -> Hinta painetaan niin alas että kaupaksi menee ja välittäjä saa nopeasti palkkionsa. Uutta matoa koukkuun ja seuraavaa kusettamaan. Ei mitään väliä saako myyjä asiallisen hinnan. Muistakaa että kauppa on aina ostajan ja myyjän välinen. Välittäjän vastuu rajoittuu törkeässäkin tapauksessa välityspalkkioon vaikka antavat ymmärtää eää on turvallista tehdä kaupat välittäjän kauttaa. Laillistettu Kusettaja Vittuilee.


    • Anonyymi

      Lindorffi ainakin möi mun kämpän.

      • Anonyymi

        Pääasia ettet myy ryssille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia ettet myy ryssille.

        Etkä vihreälle.


    • Anonyymi

      Kunhan on sellainen ettei Kupittaa ole elämän kiintokohta.

      • Anonyymi

        Totuus iski siitä aiemmasta tehdystä niin kutsutusta elämäntyöstä täysin kasvoille olinko mie lopulta elämässäni aina pelkkä hyväksikäyttäjä?


      • Anonyymi

        Ai tässä puhuttiinkin ainoastaan Lappeenrannasta


    • Anonyymi

      Ihmetyttää tämä länkytys välitysliikkeistä ! aina on olemassa se paras vaihtoehto myytte itse paskanne ja säästätte ne vähät pennit. Ja "hyvä myyjä", termi ylipäätään on kyseenalainen. Kyllä se on niin että kaikki lähtee ostajan tarpeesta. Ei se osta sitä asuntoa jos ei sovellu hänelle vaikka olisi kylän paksuin tukka ......
      Remaxin toiminta ei kyllä kestä päivänvaloa millään tasolla, olisi AVI.lla hommia....

    • Anonyymi

      Pikkukaupunkista on helppo ostaa . vaikea päästä eroon ilman tappioita.

    • Anonyymi

      Up We Go!

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa Keisarinkoti!!!!!Velkaantunut taloyhtiö.nykyinen isänöitsiä lupaa:ei mitään katetta.Valehtelee (a1asunot)

    • Anonyymi

      AITO kiinteistövälitys jätti oikein positiivisen vaikutuksen ainakin näin myyjän näkökulmasta ja kun en aijo tästä kaupungista tilalle ostaa mitään koskaan milloinkaan, niinpä ostajan näkökulmasta en tiedä.

    • Anonyymi

      Ei edes koirankoppia.

    • Anonyymi

      Asuntoni olisi pitänyt laskea hintaa 20.000-30.000e saa olla tyhjänä .

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe