Näin viime yönä outoa unta. Seisoin isäni vieressä ja häpeissäni katsoin käsiäni sillä olin viillellyt. ja mielessäni soimasin itseäni sillä tiesin asian valkenevan vanhemmillenikin sillä kämmeneni oli kiinni ranteissani enää luun kautta... mitähän tämä voisi merkitä?
Uni
2
164
Vastaukset
- anonyymi kansalainen
Hei,
Minä myös näen välillä varsin väkivaltaisia unia joissa kuvaamasi kaltaisia asioita tapahtuu minulle tai muille.
Osaatko arkielämässä ilmaista kielteisiä ja vihaisia tunteitasi selkeästi? Omalla kohdallani tuntuu siltä että unet johtuvat kyvyttömyydestäni ilmaista vihaiset ja loukkaantuneet tunteeni valveilla ollessa. Vihaiset tunteet ikäänkuin kääntyvät sisäänpäin ja siksi ne näkyvät viiltelyinä ja uhkaavina tunnelmina unimaailmassa.
Ajattelin että tuo mainitsemasi häpeän tunne voisi kuvastaa sitä että kokisit kielteisten tunteiden ilmaisemisen kielletyksi. - minusta...
näitä vihaisia tunteita pitäsi hävetä eikä ilmaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696