SWTOR?

utelias silli

Kuukaisimaksullinen peli, mutta peliä on myyty ennakkoon jo muutama miljoona!!!! Onko muita isoja Suomalaisia kiltoja tulossa kuin Kalevala Syndicate pelin pariin?

15

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas rytkönen

      Käyppäs katsomassa swtor.fi:stä. Siellä on kiltaosio ja valinnanvaraa senmukaan.

    • Veteraanipro

      paska wow-kopio.

      • ProMagnet

        Joo kaikki nettiropethan on automaattisesti wow-kopioita :)


      • Veteraanipro
        ProMagnet kirjoitti:

        Joo kaikki nettiropethan on automaattisesti wow-kopioita :)

        No ei todellakaan, mutta kyllä vuodet 2011-2012 taitavat olla oikeasti wow-kopioiden aikaa. Pelaan SWTOR:n betaa.


      • veteraanipro
        Veteraanipro kirjoitti:

        No ei todellakaan, mutta kyllä vuodet 2011-2012 taitavat olla oikeasti wow-kopioiden aikaa. Pelaan SWTOR:n betaa.

        Niin joo, Rift on kans.


    • Veteraanipro

      Eikä toi peli tule ikinä myymään "muutamaa miljoonaa" tais EA sanoa että 200k menny rikki.

      • huhuuuuu

        Ja wowin pelaajista pari miljoonaa jo lopettanu ku pelistä tullut niin vanha ja väsynyt! P.s. Hauskaa kungfupandailua


      • VeteraaniPro
        huhuuuuu kirjoitti:

        Ja wowin pelaajista pari miljoonaa jo lopettanu ku pelistä tullut niin vanha ja väsynyt! P.s. Hauskaa kungfupandailua

        2kk maksimi ja tulee kaikilla SWTOR:n tarina ulos korvista. Veikkaan samallaista massa lopettamista mitä nähtiin Aionissa, kun mitta tulee täyteen niin se tulee.


    • Vihaajille...

      120 serveriä LOLLOLOL!

      • noh niin no...

        Wowissa ~500.


    • VeteraaniPro

      Kylläpäs EA:n osakkkeet laski eikä ole etes viellä päästy vauhtiin. :D

    • onks toi maksullinen kaikille pelialustoille?

    • Unohtuiko jotain

      Peli tulee myymään.

      Unohdatte erään pikku seikan; Pelin kehitys on ollut 3:n "yhteistyötä", eli EA:n (joka on pelkkä julkaisija), Lucasartsin (joka ei ole tehnyt pelejä enää vuosikymmeniin) ja (rummun päristystä) BIOWAREN!!!

      Minä en erityisesti rakasta tai vihaa Star Warsia, enkä 5 kuukauden EVE:n pelaamisen jälkeen kaipaa edes MMORPG sci-fi kokemusta tai muuta, mutta kun Kaikkien Tarinavetoisten Roolipelien valtias, Mass Effectien ja Dragon Age saagojen luoja, Bioware, lupaa minulle 6 hahmoa, joilla jokaisella on oma eeppinen seikkailunsa (Öhom - Dragon Age Origins alkutarinat....) ja jotka kaikki jakautuvat vielä 2:een moraaliseen valintaan myöhemmin (kokolailla kaikki Biowaren pelit) niin on se ja sama perustuuko se Lucasin Star Warsiin vai Puuha Peteen, minähän ostan sen.

      Ja ennenkuin Betsheedan tai Triple 7 pelistudioiden kannattajat saavat halvauksen... Ihan kivoja pelejä, olen pelannut ja tykännyt, mutta Bioware tekee sen paremmin.

      Ja "WoW klooni" puheet voidaan sitten haudata Blizzard ei edes tiedä, mitä sanat "Tarina" tai " Roolipeli" tarkoittavat. Tosin sanan "Rahastus" ne ovat sisäistäneet----

    • swtor

      Skyther -- SWTOR on vain PC:llä. Se on MMORPG, ei Call of Duty.

      Mitä itse peliin tulee, järjetön floppi. BioWare teki työnsä hienosti, EA kusi vaihteeks kaiken.

      Johonki jo postasinki pidemmän, mutta toistan lopetuksen tähänki:
      Jos korjaavat bugit ja poistavat kuukausimaksut, saatan pelata loput stoorit loppuun. Piiitkällä aikavälillä.

    • TORTANIC

      Paska peli ja sen näki jo ennenkuin peli edes julkaistiin, mutta pelaajat rakastavat hype junia.

      Tuhosi kokonaan KOTOR tarinan ja on muutenkin niin halppis tyyppinen peli.

      Ja se on kohta menossa F2P, joten ei mitään järkeä ostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe