Kuukaisimaksullinen peli, mutta peliä on myyty ennakkoon jo muutama miljoona!!!! Onko muita isoja Suomalaisia kiltoja tulossa kuin Kalevala Syndicate pelin pariin?
SWTOR?
15
676
Vastaukset
- asiakas rytkönen
Käyppäs katsomassa swtor.fi:stä. Siellä on kiltaosio ja valinnanvaraa senmukaan.
- Veteraanipro
paska wow-kopio.
- ProMagnet
Joo kaikki nettiropethan on automaattisesti wow-kopioita :)
- Veteraanipro
ProMagnet kirjoitti:
Joo kaikki nettiropethan on automaattisesti wow-kopioita :)
No ei todellakaan, mutta kyllä vuodet 2011-2012 taitavat olla oikeasti wow-kopioiden aikaa. Pelaan SWTOR:n betaa.
- veteraanipro
Veteraanipro kirjoitti:
No ei todellakaan, mutta kyllä vuodet 2011-2012 taitavat olla oikeasti wow-kopioiden aikaa. Pelaan SWTOR:n betaa.
Niin joo, Rift on kans.
- Veteraanipro
Eikä toi peli tule ikinä myymään "muutamaa miljoonaa" tais EA sanoa että 200k menny rikki.
- huhuuuuu
Ja wowin pelaajista pari miljoonaa jo lopettanu ku pelistä tullut niin vanha ja väsynyt! P.s. Hauskaa kungfupandailua
- VeteraaniPro
huhuuuuu kirjoitti:
Ja wowin pelaajista pari miljoonaa jo lopettanu ku pelistä tullut niin vanha ja väsynyt! P.s. Hauskaa kungfupandailua
2kk maksimi ja tulee kaikilla SWTOR:n tarina ulos korvista. Veikkaan samallaista massa lopettamista mitä nähtiin Aionissa, kun mitta tulee täyteen niin se tulee.
- Vihaajille...
120 serveriä LOLLOLOL!
- noh niin no...
Wowissa ~500.
- VeteraaniPro
Kylläpäs EA:n osakkkeet laski eikä ole etes viellä päästy vauhtiin. :D
onks toi maksullinen kaikille pelialustoille?
- Unohtuiko jotain
Peli tulee myymään.
Unohdatte erään pikku seikan; Pelin kehitys on ollut 3:n "yhteistyötä", eli EA:n (joka on pelkkä julkaisija), Lucasartsin (joka ei ole tehnyt pelejä enää vuosikymmeniin) ja (rummun päristystä) BIOWAREN!!!
Minä en erityisesti rakasta tai vihaa Star Warsia, enkä 5 kuukauden EVE:n pelaamisen jälkeen kaipaa edes MMORPG sci-fi kokemusta tai muuta, mutta kun Kaikkien Tarinavetoisten Roolipelien valtias, Mass Effectien ja Dragon Age saagojen luoja, Bioware, lupaa minulle 6 hahmoa, joilla jokaisella on oma eeppinen seikkailunsa (Öhom - Dragon Age Origins alkutarinat....) ja jotka kaikki jakautuvat vielä 2:een moraaliseen valintaan myöhemmin (kokolailla kaikki Biowaren pelit) niin on se ja sama perustuuko se Lucasin Star Warsiin vai Puuha Peteen, minähän ostan sen.
Ja ennenkuin Betsheedan tai Triple 7 pelistudioiden kannattajat saavat halvauksen... Ihan kivoja pelejä, olen pelannut ja tykännyt, mutta Bioware tekee sen paremmin.
Ja "WoW klooni" puheet voidaan sitten haudata Blizzard ei edes tiedä, mitä sanat "Tarina" tai " Roolipeli" tarkoittavat. Tosin sanan "Rahastus" ne ovat sisäistäneet---- - swtor
Skyther -- SWTOR on vain PC:llä. Se on MMORPG, ei Call of Duty.
Mitä itse peliin tulee, järjetön floppi. BioWare teki työnsä hienosti, EA kusi vaihteeks kaiken.
Johonki jo postasinki pidemmän, mutta toistan lopetuksen tähänki:
Jos korjaavat bugit ja poistavat kuukausimaksut, saatan pelata loput stoorit loppuun. Piiitkällä aikavälillä. - TORTANIC
Paska peli ja sen näki jo ennenkuin peli edes julkaistiin, mutta pelaajat rakastavat hype junia.
Tuhosi kokonaan KOTOR tarinan ja on muutenkin niin halppis tyyppinen peli.
Ja se on kohta menossa F2P, joten ei mitään järkeä ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683