Ikävä kyllä, tällaisiin päätelmiin minä olen tullut, kun tein aivan yksinkertaista ja laillista profilointia vartin ajan nimimerkistä "Susianalyytikko". Jokainen voi tehdä vastaavaa netistä, jos vain tietää tiettyjä asioita.
Kehottaisin kaikkia välttämään Susianalyytikon provosoimista, pilkkaamista tai hänen näkemystensä suoranaista kyseenalaistamista. Tällaiset tilanteet voivat johtaa äkillisiin muutoksiin, joista kukaan ei varmaankaan halua olla edes pienimmissikään määrin vastuussa.
Ja Sinua, "Susisanalyytikkoa", kehottaisin täysin rehellisesti ja ystävällisesti kääntymään lähimmän psykoanalyyttisen terapeutin puoleen (tai jos heitä ei ole saatavilla, niin jotain muuta psykologista koulukuntaa edustavaa terapeuttia kohtaan sitten).
Vakuudeksi kehottaisin teitä tutustumaan Susianalyytikon muille palstoille kirjoittamiin juttuihin. (Todennäköisyys, että kyseessä on sama henkilö, on ERITTÄIN korkea. Verratkaa kieliasua ja tiettyjen epätavallisten ilmausten esiintymistä, kuten vaikkapa: "ihmisporsas", "apina", "Heh heh", "äläpäs apina viisastele" jne.)
"Affarrat":
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"affarrat"?sort=created&perpage=50&term_keywords=
"Raamatun tulkitsija":
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"raamatun tulkitsija"?sort=created&perpage=25&term_keywords=
"Raamatun tulkitsija7.12.2010 12:37
on itse perkele. Tarjoaa koko ajan uusia jumalia kuten saatana tarjoaa saastuneita omenia. Ikuinen kiehuva öljy ei ole mitään verrattuna syntisen ihmisen kohtaloon. Jumala on armoton. Emme voi mielessämme edes kuvitella, kuinka kauhea rangaistus meitä odottaa. Jumalan mielikuvitus on ääretön ihmiseen verrattuna."
"Raamatun tulkitsija7.12.2010 12:37
tytär saattaa olla anti-Kristus. Hänessä piilee erittän synkkä synnynnäinen pahuus jos hän jo nelivuotiaana kykenee lähettämään hänet armollisesti adoptoineen uuden hyvinvointikotimaan presidentille vihakirjeen. - -"
!Raamatun tulkitsija3.7.2009 14:13
Loppuu
satu kun Jumalan piikkinen ruoska sivaltaa perseesesi ammottavia ja verta vuotavia aukkoja. Tämä valuva veri on todiste sinunkin tekemästä synnistä. Älä edes anele armoa."
"Raamatun tulkitsija3.7.2009 13:41
Äläpäs
apina viisastele. Sinä olet tehnyt syntiä ja siksi sinulle tulee maailmanloppu. Herramme poistaa väärille raiteille ajautuneen (omenan syönti) tyhmän ihmisapinan lajiluettelostaan mahdollisimman pikaisesti. Keinoja löytyy. Ehkä "pikkuinen" asteroidi tai jotain muuta sopivaa lääkettä. Saa syntiset kyytiä."
"Raamatun tulkitsija3.7.2009 12:53
VÄÄRIN
Ei lopu epäjumalat maailmankaikkeudesta. On vain yksi Jumala ja Hän rankaisee syntistä ja ahnetta ihmisporsasta kuolemalla, maailmanlopulla."
"Raamatun tulkitsija3.7.2009 12:51
Sinä
perkeleen kätyri rohmuat syntistä omenaa kuola suupielistä valuen. Kehtaat apina vähätellä raamattua."
"Raamatun tulkitsija2.7.2009 22:29
Eihän se
olekaan viimeinen, senkin pässi. Se on pian ENSIMMÄINEN ihmisten syntien tähden. Saastunut ihminen kuolee kohta pois ja tilalle kehittyy jokin puhdas alkueläin. Tähän eläimeen Jumalakin voi luottaa."
"Raamatun tulkitsija1.2.2008 23:40
Joudut helvettiin
Jos kylvät eri lajikkeen siemenet samaan peltoon. Eiköhän se ole päivänselvää. No ne "hyvät" uskovaiset joutuvat teoistaan tilille kun tuomiopäivä tulee."
Eli, Susianalyytikko on AIVAN TAKUUVARMASTI joko trolli tai sitten hän on erittäin pahasti harhautunut todellisuudesta.
Jos joku ei tiedä mikä trolli on, niin täältä saa tietoa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)
Mielestäni, jos joku ilmaisee kokevansa itsensä Jumalan valituksi "hyväksi" ihmiseksi ja sen lisäksi toivoo julkisesti Jumalalalta "pahojen" ihmisten massamurhaa, niin se alkaa jo oikeasti kilkuttelemaan ainakin omia varoituskellojani.
Toivottavasti kyseessä on kuitenkin vain internethäirikkö, joka kirjoittelee nettiin mitä sattuu ja nauttii jok'ikisestä huomiosta, jotka hänen kirjoituksensa ovat aiheuttaneet.
Joka tapauksessa: onko tällä semanttisella jaolla loppujen lopuksi mitään väliä?
Väittelet joko henkisesti sairaan ihmisen kanssa tai sitten ruokit trollia, joka haluaa sinun ruokkivan häntä millä kommentilla tahansa (eli toimit siis täsmälleen niin kuin hän haluaakin sinun toimivan).
ps. Jos teitä kismittävät Hänen kirjoituksensa, niin älkää hyvät ihmiset menkö oikeasti ruokkimaan Häntä, vaan pyytäkää ylläpitoa tarkistamaan kyseisen henkilön viestit - tai sitten pahimmassa tapauksessa poliisin... mutta toivottavasti me emme koskaan joudu sentään niin pitkälle.
pps. Susianalyytikko, jos haluat puhua näistä asioista aluksi jollekin yksityiselle henkilölle, niin minä voin kyllä kuunnella Sinua ja laitan sähköpostiosoitteen sinulle, jos vain sitä tahdot.
Kaunista, ruskaisaa syksyä teille kaikille ja ennen kaikkea rauhaa.
VAROITUS!SUSIANALYYTIKKO saattaa olla oikeasti henkisesti sairas
26
256
Vastaukset
- Oliko tuossa muka
jotain asiaa ???
Heh heh heh itsellesi.
Oletkos kauankin ollut heh heh ? - paras tapa
Turha on noihin häirikön solvausviesteihin vastata, koska ne häviävät täältä aika nopeasti.
Hukkaan heitettyä aikaa kommentoida, mikäli viestistä löytyy nimittelyä tai solvausta, korkeintaan siitä voi laittaa viestin ylläpitoon, niin viesti lähtee roskakoriin.Niin, pulla-aivo ei jaksa ajatella, vaan menee aina helpointa tietä. Poistetaan vaan kaikki ajattelutyötä vaativa materiaali. Nämä aivoiltaan löystyneet ovat yleensä myös Susianalyysissani analysoimiani susipelkureita.
- Hmm ..
Onkohan tuo aloittaja oikeassa, vai analyytikko?
Heh heh,
"Pahaa sutta ken pelkäisi, pelkäisi, pelkäisi. Hei pahaa sutta ken pelkäisi, dap dap dippa daa"
ja nyt kaikki mukaan
"Pahaa sutta ken pelkäisi, pelkäisi, pelkäisi. Hei pahaa sutta ken pelkäisi, dap dap dippa daa"
ja vielä kerran
"Pahaa sutta ken pelkäisi, pelkäisi, pelkäisi. Hei pahaa sutta ken pelkäisi, dap dap dippa daa"- Susihomopunaniska
Susisusisusisusihomohomohomohomohomopunaniskapunaniskapunaniska
Homoanalyytikkopunaanalyytikko
Susihomoanalyytikko - ja vielä kerran hei
ja vielä kerran hei, järkeni kankahalle vei, hih hei hellurei.
järkeni kankahalle vei. hip hip hurraa.
terv. susianalyytikko ! - Susihomoanalyytikko
ja vielä kerran hei kirjoitti:
ja vielä kerran hei, järkeni kankahalle vei, hih hei hellurei.
järkeni kankahalle vei. hip hip hurraa.
terv. susianalyytikko !Heiheiheihomohomohomosusisusipetopetopunapetoniskapunaniskaheihomohei
Hipheialalyytikkohomoanalyytikkosusihomoanalyytikkoeikoskaansaanutnaista
Homoanalyytikko - pailijaMop
No päivää, arvoisa roska-analyytikko.
Anteeksi, jos kysymykseni ajautuu jopa hieman henkilökohtaiselle sektorille, mutta pakkohan sitä on sinulta kysyä, koska sinulla on kuitenkin willien huhujen mukaan suhteet "YLÄKERTAAN" niin sanotusti kunnossa. Kuten varmaan älykkäänä matemaattispsykologisena pähkinänsärkijänä ymmärrät. Hehetihehehekotihehehe ja räkätiräkärirää.
Mutta asiaan:
Milloinkas sen arrrrrmottoman Jumalan piikkinen ruoska sivaltelee niitä verestäviä haavoja meidän "syntisten" pyllyihimme, ja kohdistuuko sivaltelu molemmille poskille?
JA, milloinka se Jahave on lähettämässä sen pikkuisen asteroidilääkkeen taltuttamaan syöpäläiset tältä maankamaralta, ja minkälaisesta taivaankappaleestahan mahtaisi olla kyse, sillä asia kiinnostaa minua myös yleisellä tasolla, nähkääs, olen asiaan perehtynyt.
Esim. törmääjän massa, nopeus, rakenne jne jne. Olisiko esimerkiksi (29075) 1950 DA:lla tai edes 99942 Apophiksella jotain saumaa? pailijaMop kirjoitti:
No päivää, arvoisa roska-analyytikko.
Anteeksi, jos kysymykseni ajautuu jopa hieman henkilökohtaiselle sektorille, mutta pakkohan sitä on sinulta kysyä, koska sinulla on kuitenkin willien huhujen mukaan suhteet "YLÄKERTAAN" niin sanotusti kunnossa. Kuten varmaan älykkäänä matemaattispsykologisena pähkinänsärkijänä ymmärrät. Hehetihehehekotihehehe ja räkätiräkärirää.
Mutta asiaan:
Milloinkas sen arrrrrmottoman Jumalan piikkinen ruoska sivaltelee niitä verestäviä haavoja meidän "syntisten" pyllyihimme, ja kohdistuuko sivaltelu molemmille poskille?
JA, milloinka se Jahave on lähettämässä sen pikkuisen asteroidilääkkeen taltuttamaan syöpäläiset tältä maankamaralta, ja minkälaisesta taivaankappaleestahan mahtaisi olla kyse, sillä asia kiinnostaa minua myös yleisellä tasolla, nähkääs, olen asiaan perehtynyt.
Esim. törmääjän massa, nopeus, rakenne jne jne. Olisiko esimerkiksi (29075) 1950 DA:lla tai edes 99942 Apophiksella jotain saumaa?Ruoskahan sivaltaa perseposkiasi joka kerta kun luet Susianalyysia ja tyhmällä se tekee tosi kipeää. Tuommosen tollon on turha kysellä asteroideista mitään saatikka mietiskellä niitä. Tärkeintä olisi ensialkuun päästä turhista petopeloistasi eroon ja siinä asiassa minä voin auttaa sinua, vaikka se sattuukin.
- Susianaali
Susianalyytikko kirjoitti:
Ruoskahan sivaltaa perseposkiasi joka kerta kun luet Susianalyysia ja tyhmällä se tekee tosi kipeää. Tuommosen tollon on turha kysellä asteroideista mitään saatikka mietiskellä niitä. Tärkeintä olisi ensialkuun päästä turhista petopeloistasi eroon ja siinä asiassa minä voin auttaa sinua, vaikka se sattuukin.
Hyppään suden selkään. Suden veto on voimakas. Se loikkaa kanssani lammasaitaukseen. Käperrymme yhteen kerään.
Suden anaali on intohimoni - ja lampaan. Olen susianaalikko.
- ei epäilystäkään
>VAROITUS!SUSIANALYYTIKKO saattaa olla oikeasti henkisesti sairas<
No tuo saattaa olla oikeasti henkisesti sairas on kyllä kauniisti sanottu...
Siis sehän on täysin "henkisesti järkkynyt". - ,
kun tämä adiktoitunut runkkari palasi palstalle vajos palstakin taas omaan mitättömyyteensä, kuten yllä olevista erittäin "älykkäistä" kommenteista voimme kaikki havaita.
- sössilyytikko
Tai ehkä jättää vain ne lainausmerkit ja jättää muu teksti pois....
- hoitoon se kuuluu
Niin ne lainausmerkit olisi pysyneet täällä, mutta se postaus on kait ollut sitä tavallista solvailua, kerta on hävinnyt kokonaan.
Kaverin tason näkee kyllä hyvin tästäkin ketjusta, jotain täysidiootin mölinää ja tuollainen tokaisu lainausmerkeistä. Muu onkin ollut oistettavaa herjausta, täytyy sen olla täyshullu, kerta pitää itseään älykkäänä, vaikka käytäntö ei sitä oletusta tue lainkaan.Et sitten muuta vinkumista tällä kertaa keksinyt. Kohta varmaan itket, jotta kylillä puhutaan äitisi olevan ruma. Ja sokerina pohjalla sitten jo märiset susien kaameutta ja paljoutta.
- Susihomoanalyytikko
Susianalyytikko kirjoitti:
Et sitten muuta vinkumista tällä kertaa keksinyt. Kohta varmaan itket, jotta kylillä puhutaan äitisi olevan ruma. Ja sokerina pohjalla sitten jo märiset susien kaameutta ja paljoutta.
Katson sutta silmiin. Astun lampaan takaa päin. Tajuan olevani homo.
Homosusianalyytikko. - Susihomoanalyytikko
Lammas houkuttaa. Tunnen olevani ihana pehmeäturkkinen susi. Loikkaan aitauksen yli lampaiden luo. Valitsen sopivan... rrrr
...olenhan jäntevä ja himokkaan ahnas analyytikko...
...siis susi...
...siis susianalyytikko. - Asiallista keskuste-
lua ei synny sellaisen kanssa, joka jo avauksessaan solvaa toisinajattelijat.
Mene siis peilin eteen, ja anna itsellesi oikein mojova korvatillikka. - ,
se on tullu analyytikostakin itteleen vastaileva palstarunkkari
- analyytikkoanalyysi
Sitä SE on ollut aina.... Jos ei muut sille vastaa, niin itse keksii itselleen vastaväittelijän.
- dessukka
Ehkä se on vajukki, häiriintyny ja ihan sekasi? Ja yhtäaikaa
Vittu mikä blle. Susianalyytikko on blle!- hyvin vihainen
Mulla onsellainen fiilis että tää meirän susianalyytikko voi yhtähybinkn plla suomen anders behring breivik.puhuu jumalasta.ja aseista.siitä puhe mistä puute.
- Suden kaveri
Kaikki vastakommentit näyttäisivät olevan ala-arvoisia .. Itse susianalyysiin eivät nämä tollurat pysty mitään vastaamaan.
- se naurettava paska
on jo vuosia sitten käsitelty kauttaaltaan joten kukaan ei viitsi siihen saivarteluun enää sekaantua, järkevä ihminen ymmärtää lopettaa asiasta tivaamisen huomatessaan vastapuolen olevan järjeltään jälkeenjäänyt, sinä "tollura" näytät kuuluvan siihen kastiin ja elät menneessä vanhaa paskaa haikaillen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781497Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 47804
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701