Ostin viimeviikolla Kx 80cc ja vuosimalli 92.
Kyseinen vehje oli edellisellä omistajalla noin 1vuoden ja se ei tehnyt konepuolelle mitään, eli mitä pitäis tehä ennen kuin se hajoaa?
Kytkin pitää, vaihteet toimii, 1llä käyntiin, ja muutenkin kaikin puolin toimiva.
Kawasaki 80cc -92vm huolto ja muut.
räks
3
145
Vastaukset
- Neuvosta kiitollinen
Kawa 454 ltd -89 Polttoaineen loppuessa ei ota "varatankkia" käyttöö, mutta käy kyllä silläkin tankki täynnä ollessa,siisei tukossa.Osaako joku sanoa
- Neuvosta kiitollinen
Kawa 454 ltd -89 Polttoaineen loppuessa ei ota "varatankkia" käyttöö, mutta käy kyllä silläkin tankki täynnä ollessa,siisei tukossa.Osaako joku sanoa
- Neuvosta kiitollinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146