HTC / ei palvelua/ Rajoitettu käyttö

Mimmi22.

Onko joillakin muilla ollut ongelmaa HTC puhelinten kanssa?

Itselläni on HTC incredible S, ja puhelin vain kokoajan kadottaa verkon. Jolloin netti ei toimi, eikä pysty ottamaan puheluita. Kun tekee ns. testisoiton omaan numeroon, puhelin löytää taas verkon. Itselläni on Saunalahden liittymä, ja sim kortin vaihtokaan ei auttanut.

Vika alkaa olemaan jo todella rasittava, sillä melkein joka kerta kun joku soittaa minulle tulee ystävieni mukaan ilmoitus " nroon ei juuri nyt saada yhteyttä" tms piippauksia yms. Aina kun iltaisin menen nukkumaan ja laitan puhelimen pöydälle tarkistan että verkko on, ja usein kun herään ja tarkistan puhelimen tilanteen, on palkkien päällä on vain ruksi, ja puhelimessa lukee ei palvelua.

Nyt yhden aamun aikana, on tullut jo 3 krt, ei palvelua tai Rajoitettu käyttö, vain hätäpuhelut sallittuja.

Onko muilla samaa ongelmaa, ja mikä avuksi jos on.?!
Puhelinta en ole vielä käyttänyt huollossa.

9

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmi22.

      Pätkii myös puheluita.

    • saharaaa-

      mulla ei oo hct kännykkää, mutta mulla on Samsung galaxy S mini aivan paskana nyt jo.. vaikka ostin sen tossa alkuvuodesta. Ei saa yhteyttä kehenkään, jumittaa ihan vtusti ja myöskään kaverit ei saa muhun yhteyttä mitenkään.. Joten aattelin vaihtaa puhelimen tuttuun ja tuvalliseen Nokian kännykään ;D

    • Nakki32

      Android ja Saunalahti -> yhteys katkeilee. Tunnettu juttu, asiaa on puitu pitkästi täällä:

      http://palsta.saunalahti.fi/index.php?topic=17191.255

      En ole enää seurannut mikä on tilanne ja missä mennään.

      Itselläni oli nimittäin sama vika, HTC Desire S ja Saunalahti. Kokeilin irrottaa sim-kortin, tein puhelimeen tehdasasetusten palautuksen ja sen jälkeen ei ole yhteys katkennut kertaakaan. En takaa että auttaa muilla.

    • mimmi22

      Puhelin kävi just huollossa, ja tulos "palautettu korjaamattomana". eli heidän mukaan ei ole mitään vikaa. eli alampa huomenna soittaa ja länkyttää saunalahdelle..

      • tilli8

        Itselläni myös Incredible S ja Saunalahden liittymä sekä täysin sama vika! Ootko mimmi saanut jotakin selvyyttä tohon ongelmaan, alkaa itteeni ainaki pännimään kun kaikki valittaa etten saa yhteyttä ja välillä en saa itsekään!!


    • Mimmi22

      En saanut ongelmaan selvyyttä, joten vaihdoin liittymän nyt DNA:lle, ei oo ollu pätkintää ja liittymä toimii ku unelma. Olin vaan suht tyytyväinen muuten saunalahteen, mut ehkäpä olikin jo aika sitten vaihtaa.. :)

    • Tosiaan. On tyyppivika Saunalahdella. Kaverillani on ajoittain vastaavia ongelmia, mutta yleensä menevät nopeasti ohi.

    • epätoivoinen

      Poika räpläsi puhelintaan samsung gt-s5570 ja nyt se ei toimi ollenkaan.
      Asenti jonkun kuvio koodin ja ei reppana enää muistanut sitä. Olen kirjoittanut siihen poikani antaman sähköposti osoitteen ja koodin muttei tunnu aukenevan, taitaa poika muistaa nämäkin väärin. Saako puhelinta enää mitenkään toimimaan

    • Cheezeus

      Tietokoneiden, joita puhelimetkin nyt ovat, tulemistahan markkinoitiin juuri sillä että ne helpottavat elämäämme ja meille jää laatuaikaa lasten ja taidenäyttelyiden parissa.
      Ja shaisse; täällä minäkin pyörin yötämyöten koettaen ratkaista puhelimeni ongelmia.
      HTC; turvallista datayhteyttä ei ole voitu muodostaa. Pääsen ilmatieteenlaitoksen sää-sivulle ja parille muulle mutta HS, YLE, IL, IS jne ovat poissuljettuja.
      Liittymäni on Telia ja asiakaspalvelija ei osannut auttaa.
      Vika alkoi about alkuvuonna, sitä ennen kaikki toimi hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4108
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3534
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2431
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2339
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      139
      2071
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1916
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1801
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1515
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1393
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1300
    Aihe