Hei,
löytyykö ketään jolla olis aikaisempaa kokemusta Mestan rakentamasta asunnosta? Entä miten toimii yhteistyö? Oon kuullut välikäden kautta ei niin mairittelevaa huhupuhetta, mutta olisko jollakulla oikein omaa tietoa kyseisestä firmasta? Ollaan harkittu Mesta erästä uudiskohdetta Espoossa.
Kiitos jo etukäteen:-!
Onko tietoa Mesta Oy:stä?
14
7908
Vastaukset
- Pasanen
minä tiedän Nykäsen Matin sanoneen että "Lahti on mesta paikka"...joskos siltä saisi lisätietoa?
- mestaa rakentanut
en kyllä tiedä muuten mutta nuottaniemen talot on tehty laadulla, ainakin oman osuuteni tein. aika tarkkaa tuntu olevan laadun valvonta.
- Kysy suoraan
Jos itse olet rehellinen et täältä kyselisi.Parempi kysyä kunnan rakennus viranomaisilta ja kysyppä rakentajalta itseltään referenssikohteita,Sitten käyt itse katsomassa paikanpäältä ja voit kysyä miten kyseisen kohteen rakennuttaja koki urakoitsijan rakentamisen ja yhteistyön.En ymmärrä miten joku voi näin kysellä jostakin rakentajasta nimimerkin suojassa.Vastaajana voi olla vaikka kilpailija tai pilavastaaja.
- Kide
Hei,
Olen asunut 16 vuotta Mestan rakentamassa yhtiössä Espoossa ja viihdyn todella hyvin. Ostaessani asuntoa otin selvää yrityksestä ja sain kuulla sen olevan ainakin silloin hyvämaineinen rakentaja. Rakentamiseen liittyy niin paljon erilaisia asioita ja tunteita, että aina löytyy jotakin naputtamista jos niin haluaa tehdä. Meidän yhtiömme on hyvin rakennettu ja asunnot todella haluttuja. Kun joku on muuttanut pois, on asunto myyty hetkessä. Itselläni ei ole mitään moittimista, esim. äänieristys pientaloissamme on erinomainen. - Yrittäjä
Rakennuta oma kivitalo, saat sellaisen kuin haluat!
- Harmistunut
Hei
meillä on huonoja kokemuksia. Kymmenen vuoden jälkeen löytynyt pahoja rakennusvirheitä, joita ei korvata, koska rakentamisesta on kulunut yli 10 vuotta. Taloyhtiö joutuu itse maksamaan ja tekemään korjaukset jotka johtuvat väärin rakentamisesta.- Suburbiaurpå
Viitsisikö nimim. Harmistunut hieman tarkentaa? Mikä on mennyt väärin? Ja miksei asiaa huomattu perustasjaosakasvastuun puitteissa? Helppohan näitä on täällä huudella.
- Kulunutta
Mesta on käsittämätön lafka, pääsääntöisesti tekevät samaa 70-luvulla piirrettyä rivitaloa pienillä muunnoksilla. Ja vielä uskomattomampaa on se, että ne tuntuvat käymään järkyttävään hintaan kaupaksi esim pakila-paloheinä suunnalla. Rumia ja vanhahtavia kämppiä, ja se yläkertavaraus on erittäin huono mielestäni.
- Suburbiaurpå
Materiaalit ovat siistiä keskitasoa ja pohja käytännöllinen, vaikka makuuhuoneet toki ovat hieman pienet. Porrasratkaisu yläkertaan on nykyään ihan toimiva, ja yläkertavarauksen takia nuo nimenomaan menevät kaupaksi: muutaman kymppitonnin eristys- ja pintatyön ansiosta saa lähes 50% lisätilaa. Siitähän se niiden kämppien suosio johtuu, pääsee suht vaivattomasti valmiiksi rakennettuun siistiin ympäristöön ja kun yläkerta huomioidaan, niin neliöhinta on uudiskohteeksi ihan asiallinen.
- uusiasukas
Sellasia kokemuksia että heti kun on saaneet nimet papereihin, ystävällisyys ja avuliaisuus loppuu siihen.
- Anonyymi
Mesta on työmaa
- Anonyymi
Mestan sivuilta loppu Himmelitien ennakkomarkkinoinnin tilanne.
- Anonyymi
Nyt näyttäis taas löytyvän Himmelitie sekä Kätkökuja.
Sivuja näköjään uudistettu.
- Anonyymi
2023 tilitietojen perusteella tuskin rakentavat enään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783