Onko kellään tietoa saako nuuskaa muista euroopan maista kuin Ruotsista?
Nuuskaa euroopasta?
8
5747
Vastaukset
- Tietämätö
Ei mitään tietoo kertokaa nyt ihmeessä.
- Ostanut
Ainakin Virosta ja Venäjältä saa kaupasta.Espanjassa oli hotellissa ilmoitustaululla paikallisen ruottalaisen myynti-ilmoitus.
- Nuuska
Nuuskaa saa kaupasta Norjassa. Ei ole EU:n jäsen, joten sallittua. Virossa ei nuuskaa saa muualta kuin laivoilta. Venäjästä en tiedä. Helpointa nuuskan ostaminen on tilaamalla netistä. Kulkee mm. Suomeen ihan vaivatta.
- pro_nuuskaaja
Vähän vanha ketju, mutta Rodoksen saarella, keskellä pääkaupunkia sain Thunderia. Rasiat oli siististi hyllyssä. Kulutin koko askin pikavauhtia ja ei tuntunut menevän päähän. Toisaalta vinettoakin oli jonkin verran vedetty jo muutaman päivän ajan, joten en mene vannomaan miten asia oikeasti oli.
SIkäli kun tiedän, Kreikasta ei pitäisi lain mukaan saada nuuskaa. Mutta mistä sitä ikinä tietää....?- Snöge
Osa maista kieltää lain fiksusti laittamalla siihen "chewing tobacco pouches". Kyseessä mukamas pureskeltavat tupakkapussit, ei nuuskaa. Myös Teneriffalta saa Thunderia ja nenänuuskaa tupakkaliikkeistä. Makuja oli monia.
- Snöge
Myös Prahassa ja Agia Marinassa oli thunderia.
- Matkallemenossa
Tietääkö kukaan myydäänkö kroatiassa nuuskaa?
- KitkunenSuomalainen
Itse olen juuri Kroatiassa ka kelailen et saako täöltä vittu mistään kun itse loppu vika purkki juuri ja en ehtiny ostaa aikaisemmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022222Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122089Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501425Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821079Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel581005Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia403973Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41868- 140836
- 56829
- 79805