Nuuskaa euroopasta?

söffe

Onko kellään tietoa saako nuuskaa muista euroopan maista kuin Ruotsista?

8

1094

Vastaukset

• Ei mitään tietoo kertokaa nyt ihmeessä.

• Ainakin Virosta ja Venäjältä saa kaupasta.Espanjassa oli hotellissa ilmoitustaululla paikallisen ruottalaisen myynti-ilmoitus.

• Nuuskaa saa kaupasta Norjassa. Ei ole EU:n jäsen, joten sallittua. Virossa ei nuuskaa saa muualta kuin laivoilta. Venäjästä en tiedä. Helpointa nuuskan ostaminen on tilaamalla netistä. Kulkee mm. Suomeen ihan vaivatta.

• Vähän vanha ketju, mutta Rodoksen saarella, keskellä pääkaupunkia sain Thunderia. Rasiat oli siististi hyllyssä. Kulutin koko askin pikavauhtia ja ei tuntunut menevän päähän. Toisaalta vinettoakin oli jonkin verran vedetty jo muutaman päivän ajan, joten en mene vannomaan miten asia oikeasti oli.

SIkäli kun tiedän, Kreikasta ei pitäisi lain mukaan saada nuuskaa. Mutta mistä sitä ikinä tietää....?

• Osa maista kieltää lain fiksusti laittamalla siihen "chewing tobacco pouches". Kyseessä mukamas pureskeltavat tupakkapussit, ei nuuskaa. Myös Teneriffalta saa Thunderia ja nenänuuskaa tupakkaliikkeistä. Makuja oli monia.

• Myös Prahassa ja Agia Marinassa oli thunderia.

• Tietääkö kukaan myydäänkö kroatiassa nuuskaa?

• Itse olen juuri Kroatiassa ka kelailen et saako täöltä vittu mistään kun itse loppu vika purkki juuri ja en ehtiny ostaa aikaisemmin

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    87
    3567
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    15
    1654
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    59
    1240