Myydään Lk. Collie

*tähdellinen

Myydään 3-vuotias lyhytkarvainen Collie pitovaikeuksien vuoksi (opiskelen ja käyn töissä). Kyseessä erittäin kiltti ja tottelevainen narttukoira, joka tulee kaikkien koirien (ja ihmisten) kanssa toimeen.

Myyn tosiaan koirani ainoastaan ajan puutteen vuoksi. Koira on yksin pienessä yksiössä noin 10h päivässä :/ Koira on muuten todella ihana ja miellyttämisenhaluinen. Ei mitään ongelmia ole koskaan ollut. Kyseessä on kyllä herkkävatsainen tapaus, mutta vaivat pysyy kurissa kun se saa Hillsin kuivamuonaa.

Tulevalta kodilta odotan, että koirani tulisi saamaan siellä paljon aktivointia lenkkeilyn tai muun harrastustoiminnan muodossa. Tulevan kodin tulisi olla länsi-suomen suunnalla, jotta pääsen itse välillä katsomaan ja pystyn seuraamaan koko toimintaa. Haluan myös olla aktiivinen myynnin jälkeenkin ja auttaisin aina tarvittaessa koiran hoidossa.

Otathan yhteyttä jos pystyt tarjoamaan hyvän kodin.
(Kasvattaja oli sitä mieltä, että lopetan koiran mieluummin kuin etsin sille toisen kodin, niin siksi myös tätä kautta yritän saada koiralleni uutta kotia. Joten ei asiattomia kommentteja tähän liittyen, kiitos!)

Sähköpostini on: [email protected]

10

2815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvattaja

      Ilmoitit varmaankin kasvattajalle jo?

      • *Tähdellinen

        Joo kyllä olen puhunut kasvattajan kanssa asiasta.


    • nahka-c

      Nimellinen korvaus on sopiva hinta,valitettavasti.Laita ilmoitus myös Apula:an.

    • itylo

      Onko tällainen oikea palsta myydä koiraa? Muutenkin omaan korvaani kalskahtaa pahalta, kun koira "myydään". Sillehän pitäisi etsiä arvoisensa koti, ei siis myydä mihin tahansa kuin esine.

    • mitä ihmettä

      Miksi kasvattaja oli sitä mieltä, että koira pitäisi lopettaa? Onko koirassa jotain vialla? Vai tarkoititko, että kasvattaja olettaa sinun mielummin lopettavan koiran, kuin etsivän sille kodin?

    • lskdhfALSDK

      millä lailla herkkävatsa, tai siis onko pahakin? onko saanut jo kodin vai vieläkö etsii?

    • Ihmetyttää vaatimus

      Miksi näin?

      ::::::Tulevan kodin tulisi olla länsi-suomen suunnalla, jotta pääsen itse välillä katsomaan ja pystyn seuraamaan koko toimintaa.::::::

      Jos koiran myy, niin eikö silloin siitä luovuta? Miksi entisen omistajan pitäisi päästä osallistumaan koiran elämään? Minä en ainakaan ottaisi edes ilmaiseksi sellaista koiraa, jonka ex-omistaja osallistuisi koiran elämään enää luovutuksen jälkeen.

      Ymmärrän kyllä, että alussa ollaan mukana ja niin varmistutaan, että koiran uusi koti on juuri sellainen, mitä on luvattu, mutta ei yhtään pitempään, kuin kuukausi. Sen jälkeen molempien niin halutessa yhteyttä voi pitää puhelimella ja sähköposteilla. Koirallekin saattaa olla stressaavaa, jos entinen rakas isäntä tulee sen elämää sekoittamaan uuteen paikkaan. Koiralla on myynnin/luovutuksen jälkeen uusi elämä ja uusi isäntä, eikä mikään entinen enää kuulu sen elämään.

      Entisen omistajan on hyväksyttävä, että heidän yhteiselämänsä on päättynyt.

    • Hei,

      Olen pitemmän aikaa miettinyt koiran hankkimista. Olisin kiinnostunut näkemään ja tutustumaan koiraan. Asun maalla ja minulla on 3 lasta joka toinen viikonloppu ja kesäajat, joten koiran tarvitsee olla joko pentu josta sen opettaa tai sitten koira jonka saa varmasti tottuun lapsiin ja ihmisiin. Asun Tampereella ja en näe estettä etteikö vanha omistaja voisi olla mukana koiran elämässä jatkossakin. Ota yhteyttä mikäli vielä olet halukas luopumaan koirasta ja näemme, onko minun mahdollista ottaa ja sijoittaa kyseinen yksilö kotiini. Hyvä kesän jatkoa

    • 8kk sitten

      Eiköhän uusi koti ole jo löytynyt, ilmoitus laitettu 5.10.2011.

    • :D huomasin itsekkin, että kyseessä oli vanha ilmoitus... en vaan pystynyt poistaan viestiäni :D hyvää kesänjatkoa 8kk sitten :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      278
      3600
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2358
    3. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1600
    4. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      82
      1532
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      322
      1472
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      380
      1331
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      66
      1299
    8. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1279
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      77
      1244
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      87
      1129
    Aihe