Talvi tulee ja pitäis kelkka laittaa kuntoon. keväällä halkesi tuulilasi, miten tuon korjaus onnistuu, onko saatavissa jotain korjausosia? on kai aika kallis osa, ja hyvä jos enää löytyykään mistään uutena.
Kelkka on Yamaha enticer
Kelkan tuulilasin korjaus
merijää
3
2098
Vastaukset
- kestää se kuiteskin
Minä korjasin vanhasta lynxistä tuulilasin leveällä läpinäkyvällä teipillä.2v kestänyt jo, väittivät ettei kestä ollenkaan.Siis huolellinen teippaus molemmin puolin.
- tini75
Jos tuulilasi on muovia, niin katso tämä
sivu www.kalustemuovi.fi
pystyvät tekemään melkein minkälaisia tuulilaseja vaan!
myös veneisiin! Itse ostin tuolta ja palvelu ja hinta oli ok! - taas mennäää
lynxin laseja ainakin löytyi netistä halvalla muistaakseni 55 e (kiinnikkeet vain piti itse laittaa paikalleen) p. 045 6730727 siellä oli myös muitakin ainakin ockelbon laseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931