kenelläkään olisi harmaitten kasvattajien yhteystietoja tai kotisivuja?
Vastaukset 6
- lintuharrastaja 69
www.petsfriendsshop.com
- Dilledong!
Kannattaa seurata Kaijulin (www.kaijuli.fi), papukaijayhdistyksen (www.suomenpapukaijayhdistys.fi), keltaisenpörssin (www.keltainenporssi.fi), torin (www.tori.fi) ja muiden myyntipalstojen myynti-ilmoituksia. Nytkin monessa paikassa myydään erästä naaraspuolista harmaapapukaijaa, ja googlen haulla "myydään harmaapapukaija" löytyy mm. kasvattajan kotisivut, jolta tulee säännöllisesti käsinruokittuja poikasia.
- Timneh
Mulla kuoriutui tänään ensimmäinen kolmesta munasta. Siis Harmaapapukaija ja Timneh. Myynti-ilmoitus tulee sit aikanaan papukaijayhdistyksen sivuille.
- Krisbiss
Timneh kirjoitti:
Mulla kuoriutui tänään ensimmäinen kolmesta munasta. Siis Harmaapapukaija ja Timneh. Myynti-ilmoitus tulee sit aikanaan papukaijayhdistyksen sivuille.
Onko tietoa myynnissä olevista harmaapaukaijoista. Joko olet myynyt nämä poikaset.
- salainen(jako)fani
tähän väliin vaan että sopiiko jako ekaks linnuks ja pitääköniitä olla kaks
- apina
ei sovi mielellään kannattaisko hankkia enemmän tietoa jos jakoa haluat on aika vaativa eläin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.501287Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt151008- 93967
- 77673
- 37668
- 26441
- 25431
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15429Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413