Minun elämäni.

GRAFFIDO

Olen vasta 5lk, ja 11 vuotias. Tähän asti elämä on ollut ihan ok, paria käännettä lukuun ottamatta. Vanhempani, äiti on ihan kiva, polttaa harvoin ja juo vain välillä olutta, isi vähän useemmin, mut ei se yhtään haittaa, sisko on normaali. Olen perheen esikoinen, koulu sujuu hyvin ysejä ja kymppejä, en ole rakastunut. Ihme etten tiedä seksuaalistasuuntautumistani, en tunne vain vetoa. Murrosikäni on suurinpiirtein alkanut, rinnat kasvaa, karvoitusta on ja valkovuotikin alkanut, en nauti tuosta yhtään. Kuukautiset eivät ole vielä alkaneet, pelkään niitä, en aijo kertoa äitille, vaikka hyvät välit. Pukeudun poikien vaatteisiin, ja tykkään poikienjutuistaa, roolipeli hahmonikin on poikia. Minulla on vielä aika pitkät hiukset, muttei kauheen, aijon leikata. Suurin salaisuuteni on tavallaan transsukupuolisuus. En aijo kertoa siitä (kamulle oon, se vaa sano okeei), koska isäni on, no vähän sillein perussuomalaineen, joka noo, kai ymmärrät? Äitiki ois: o.o. Sitte sukulaiset, njääh, mitä mummuki sanois. Ja en mitää oikeuksii vaadi, tääl saa elää miten haluu, ihmettelen niit itupillejä. En oo ihan varma meenkö armeijaa. Urastani tulee joko datanomin (yms.) tai rakennusmies. Nojoo, elän miten tää maailma menee, ihan kivaa, vaikka noita kuukautisia pelkäänki. En muuten uskalla olla kenenkään edessöä alasti. Oisha ollu mukavaa olla poika, ei sille mitää maha, itsemurha ei tulis kuuloonkaa. Lallalaa, jos tää joskus paranee, niin jee.

Kiitti ku nluit loppuun asti.

42

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyfguygfugf

      Jos kirjoitit ihan tosimielellä, apuakin on saatavissa. Transtutkimusyksiköt ottavat tutkimuksiin ikäisiäsikin. Tuossa iässä oma sukupuoli alkaa vahvistumaan, mutta omat tuntemukset voivat muuttua vielä vuosia.

    • Hauska vitsi

      Hoidon tarpeessa kyllä olet, mutten sano millaisen...

      Luuletko että yksikään uskoo tuota juttua?

      • 12+8

        Sinä et ehkä usko, mutta ethän ole transsukupuolinenkaan.


      • vähän liian sellanen
        12+8 kirjoitti:

        Sinä et ehkä usko, mutta ethän ole transsukupuolinenkaan.

        11-luokkalaiselta vähän liian määrätietoista, tiedostavaa, selkeää, monipuolista jne. jne. jne. tekstiä ja maailman hahmottamista. Aina voi olla tottakin, mutta... Suosittelen esimerkiksi lukemaan 4.-6. -luokkalaisten ainekirjoituksia joskus.


      • zhdzdfd
        vähän liian sellanen kirjoitti:

        11-luokkalaiselta vähän liian määrätietoista, tiedostavaa, selkeää, monipuolista jne. jne. jne. tekstiä ja maailman hahmottamista. Aina voi olla tottakin, mutta... Suosittelen esimerkiksi lukemaan 4.-6. -luokkalaisten ainekirjoituksia joskus.

        siis 5. luokkalaiselta, 11-vuotiaalta...


      • Hyvin päätelty
        12+8 kirjoitti:

        Sinä et ehkä usko, mutta ethän ole transsukupuolinenkaan.

        En ole! Enkä ole tyhmäkään!


      • ! ! ! ! !
        Hyvin päätelty kirjoitti:

        En ole! Enkä ole tyhmäkään!

        Jotain tyhmyyttä pitää olla kun vastaa siten ettei kukaan tiedä mihin viestiin vastaa.


      • Helppoa
        ! ! ! ! ! kirjoitti:

        Jotain tyhmyyttä pitää olla kun vastaa siten ettei kukaan tiedä mihin viestiin vastaa.

        Sinä paljastat oman tyhmyytesi, jos et pysty päättelemään mihin viestiin vastaukset kuuluvat.

        Katso vähän sisennyksiä ja asia selviää sinullekin helposti


      • Aivan sekavaa
        Helppoa kirjoitti:

        Sinä paljastat oman tyhmyytesi, jos et pysty päättelemään mihin viestiin vastaukset kuuluvat.

        Katso vähän sisennyksiä ja asia selviää sinullekin helposti

        Ei selviä sisennyksistä. Joutuu arvaamaan mihin vaihtoehtoisista kommenteista on vastattu. No eipä täällä kukaan välitä teksteistä yhtään mitään.


      • 97865726
        Helppoa kirjoitti:

        Sinä paljastat oman tyhmyytesi, jos et pysty päättelemään mihin viestiin vastaukset kuuluvat.

        Katso vähän sisennyksiä ja asia selviää sinullekin helposti

        Eiköhän ole paras että pysyt tältä palstalta poissa kun tunnustit ettet ole transsukupuolinen. Mitä tuollaiset tanelit oikein luulevat löytävänsä täältä.


      • Kuka osaa, kuka ei
        Aivan sekavaa kirjoitti:

        Ei selviä sisennyksistä. Joutuu arvaamaan mihin vaihtoehtoisista kommenteista on vastattu. No eipä täällä kukaan välitä teksteistä yhtään mitään.

        Jos et osaa, pyydä joltain apua.


    • Cis suinakkoon

      Eläkeläinen taas vauhdissa.

      • Kuka niistä monista

        eläkeläisistä?


      • Cis suinakkoon
        Kuka niistä monista kirjoitti:

        eläkeläisistä?

        Ei eläkeläinen vaan The Eläkeläinen. Se -49-syntynyt. Eli sinä.


      • Vieläkään ei
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Ei eläkeläinen vaan The Eläkeläinen. Se -49-syntynyt. Eli sinä.

        selvinnyt, että ketä monista eläkeläisistä tarkoitit. V49 syntyneitä eläkeläisiä on suomessa tuhansia.


    • tseiku12

      olen, en myönnä sitä, eli elän sitä vaan mun sisällä, onneks kaikki oikeidet, eli ei miää hätää. hoidot tuskin auttaa?, tavallaa, sii muuten kun fyysisesti... kiitos kommenteista.

      • TSEIKU12

        ja tuo teksti kyllä meni hieman pieleen, taino, en ny ihan tollein kuvailis. kiire oli, ja muutenki kirjotus virheitä...


      • ogjhojn
        TSEIKU12 kirjoitti:

        ja tuo teksti kyllä meni hieman pieleen, taino, en ny ihan tollein kuvailis. kiire oli, ja muutenki kirjotus virheitä...

        Kyllähän ne hoidot todellakin auttaa jos todellakin kokee sukupuoliristiriitaa. Itsekin tuossa iässä oli jo varma sukupuoliristiriidastani että olenkin todellisuudessa vastakkaista sukupuolta. Silloin ei tehty tutkimuksia eikä saanut hoitoja joten korjausoperaatio tehtiin paljon myöhemmin. Nyt runsaan vuoden sisällä tilanne on muuttunut paljon ja ala-ikäisetkin voivat hakeutua transtutkimuksiin. Tutkimuksen tulos sitten ratkaisee miten edetään ja onko hoitoihin aikanaan tarvetta. Elämä paranee paljon kun todellinen sukupuoli ja fyysinen ulkonäkö on samaa paria.


    • Anna Palaa

      Viihdyttävä juttu.

      Valehtele jotain lisää, niitä on niin kiva lukea.

      • Anna Returns

        Olen eläkkeellä ja olen syntynyt vuonna 1949. Seksiä minulla ei ole, koska en saa enää erektiota enkä pääse leikkaukseenkaan. Myöskin rumuuteni ehkäisee tehokkaasti kaikki mahdolliset lähestymisyritykset.


      • Sinun kannattaisi
        Anna Returns kirjoitti:

        Olen eläkkeellä ja olen syntynyt vuonna 1949. Seksiä minulla ei ole, koska en saa enää erektiota enkä pääse leikkaukseenkaan. Myöskin rumuuteni ehkäisee tehokkaasti kaikki mahdolliset lähestymisyritykset.

        hakeutua psykiatriseen hoitoon koska ongelmasi tuntuvat niin vakavilta.


      • Cis suinakkoon
        Sinun kannattaisi kirjoitti:

        hakeutua psykiatriseen hoitoon koska ongelmasi tuntuvat niin vakavilta.

        Eläkeläinen, oot ihana. Tuot iloa elämäämme olemalla tahaton parodia omasta itsestäsi. Annat meille aina kunnon naurut. Kiitos siitä!

        ps.vot tak


    • Yritähän nyt cissi

      rauhoittua. Selvitä nyt ensin, että tuletko humalaan viinasta vai alkoholista ja keskity sitten siihen, että ketä tuhansista eläkeläisistä tarkoitat.
      Yritä nyt elää niillä korteilla mitä olet saanut vaikka se ilmeisen vaikealta tuntuukin.

      • Anna is on Fire

        Mitä tämäkin palsta olisi ilman Eläkeläistä? Tylsä ja asiallinen. Hän tuo väriä tähän touhuun olemalla julkinen pelle, jolle kaikki voivat nauraa.


      • ehe ehe

        Meniköhän cissi katkaisuun. Hesarin uutisessa oli juttu katkaisuhoitoon matkalla olevasta miehestä. Kuvassa näytettiin kun kaveri astui kaupasta ulos kädessään muovikassillinen lonkeroa. Kuvatekstin mukaan mies ei pitänyt lonkeroa viinana joten sitä sopi ottaa mukaan katkaisuhoitoon.


      • ?????????????
        ehe ehe kirjoitti:

        Meniköhän cissi katkaisuun. Hesarin uutisessa oli juttu katkaisuhoitoon matkalla olevasta miehestä. Kuvassa näytettiin kun kaveri astui kaupasta ulos kädessään muovikassillinen lonkeroa. Kuvatekstin mukaan mies ei pitänyt lonkeroa viinana joten sitä sopi ottaa mukaan katkaisuhoitoon.

        Onko Cis suinakkoon mies??????


      • Onhan cis mies
        ????????????? kirjoitti:

        Onko Cis suinakkoon mies??????

        joka on katkera, kun ei ole päässyt leikkaukseen.


    • Miksi et nyt cissi

      käytä vakituista nimimerkkiäsi? Saitko vähän huonot kortit käteesi, kun peli alkoi? Et vieläkään ole kertonut, että ketä tuhansista eläkeläisistä tarkoitat.

      • ukuyhgk

        Surullisesti jakaantuu suomalaisten vanhusten netinkäyttö, jos täällä on peräti tuhansia eläkeläisiä.


      • Suomessa on tuhansia
        ukuyhgk kirjoitti:

        Surullisesti jakaantuu suomalaisten vanhusten netinkäyttö, jos täällä on peräti tuhansia eläkeläisiä.

        eläkeläisiä. Kyllä heillä kaikilla nimi on joten pelkkä maininta eläkeläinen ei ole kovin tarkka. Kuka on sanonut, että täällä? Yritä taas selvittää pääsi, sillä tuohon aikaan yöstä se on varmasti hyvin sekaisin.


    • Reizzzzzzzzzzzzzka

      Minulla on jo ikää, mutten silti ole naimisissa.

      • 16+3

        Missä pointti? Kasikymppisetkin menee naimisiin.


      • Reizzzzzzzzzzzka
        16+3 kirjoitti:

        Missä pointti? Kasikymppisetkin menee naimisiin.

        Silloin ei voi synnyttää lapsia!! Minäkin olen synnyttänyt lapseni!!


      • Olet todellla
        Reizzzzzzzzzzzka kirjoitti:

        Silloin ei voi synnyttää lapsia!! Minäkin olen synnyttänyt lapseni!!

        ainutlaatuinen, kun olet itse synnyttänyt lapsesi, Harva nainen niin tekee


      • 195 cm nainen
        Olet todellla kirjoitti:

        ainutlaatuinen, kun olet itse synnyttänyt lapsesi, Harva nainen niin tekee

        eläkkkkkkkkkeeeelllllläääää oooonnnnn rrreennnttooooaaaa


      • AlienIndie
        195 cm nainen kirjoitti:

        eläkkkkkkkkkeeeelllllläääää oooonnnnn rrreennnttooooaaaa

        Eikä ole. Mieluummin olisin töissä jossakin monista unelma-ammateistani. Mutta se edellyttäisi yhteisöllistä ja rahatonta yhteiskuntaa...


    • Anonyymi

      Moikka, olen kyseinen aloituspostaaja. Olen nyt 23-vuotias enkä ole vieläkään uskaltanut hakea lähetettä tutkimuksiin, vaikka tunsin jo lapsena syntyneeni väärään sukupuoleen. Perheenjäsenilleni uskalsin kertoa suoraan asiasta vasta parikymppisenä eikä se tullut heille mitenkään yllätyksenä ja he ottivat sen ihan hyvin. Pelkään, että transpolilla saisi epäasiallista kohtelua tai siellä käytettäisiin henkistä väkivaltaa. Sain hankittua pimeästi hormoneja noin kaksi vuotta sitten, joita ehdin käyttää muutaman kuukauden. Oon ollut tyytyväinen niiden tuomiin muutoksiin, ja toivoisin saavani joskus ihan virallisen reseptin. Toistaiseksi kuitenkin omat pelkoni estävät hoitoihin hakeutumisen. Mulla oli myös teininä, n. 15-vuotiaana, pahoja vaikeuksia, joten en tiedä voiko nekin vaikuttaa hoitojen saantiin. Jos on siis diagnosoitu esimerkiksi ahdistuneisuushäiriö joskus. 16-vuotiaasta eteenpäin minulla ei ole ollut mitään pahoja ongelmia. Pystyn pitämään itsestäni huolta jne. Toki voin huonosti hoitamattoman sukupuoliristiriidan takia.

      • Anonyymi

        Miksi sinun täytyisi muuttua miehen kaltaiseksi? Voit olla myös miesten jutuista kiinnostunut naninen ja vähän poikamainen eli siis tomboy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun täytyisi muuttua miehen kaltaiseksi? Voit olla myös miesten jutuista kiinnostunut naninen ja vähän poikamainen eli siis tomboy.

        Voihan sitä olla jos on. Ihan riippuu siitä onko aloittaja poikamainen nainen vai mies. Jos mies, silloin ei mitkään poikamaiset jutut paljoa auta.

        Kaikki henkisen väkivallan pelko ym. on tämän päivän nuorten naisten muotijuttuja ja se kieltämättä viittaa siihen, ettei aloittaja olisi oikeasti mies. Tutkimusryhmä ei ylipäätään ole olemassa muuta kuin auttaakseen ihmisiä pääsemään tarvitsemaansa hoitoon. Jos on poika tytön kropassa on yksi ja sama miten tutkimusryhmä kohtelee, kunhan saa hoidot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun täytyisi muuttua miehen kaltaiseksi? Voit olla myös miesten jutuista kiinnostunut naninen ja vähän poikamainen eli siis tomboy.

        Vastaan itse transtaustaisena miehenä, että pohdipa kuule miksi miehen on saatava olla miehen kaltainen eikä joku helvetin "miesten jutuista kiinnostunut nainen". Mistä vitun miesten jutuista? Ei sukupuoli ole mistään sellaisesta kiinni. Mieti hetki miltä kuulostaisi, jos heräisit huomenna miehen kropassa ja sinulle sanottaisiin pokkana, että mitä valitat, voithan olla naisten jutuista kiinnostunut mies ja vähän tyttömäinen sissy.


    • Anonyymi

      Enemmän sitä epäasiallista käytöstä kohtaa miehenä eläessä, joten jos tuo on kynnyskysymys ehkä on parempi jatkaa naisena. Mutta kun silloinkin saattaa kohdata epäasiallista käytöstä.

    • Anonyymi

      Eli siis C.S. oli väärässä epäillessään kirjoittajaa eläkeläiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2053
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1525
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1394
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1186
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe