xenonled.dom kokemus

hyvältä näyttää

Pitää antaa hyvää palautetta ku ei googlella huonoa löytyny....
Sunnuntaina 2.10.11 tilasin lisävalosatsin ja keskiviikkona 4.10.11
tuli txt postilta; noudettavissa Vaasan postin sivu pisteeltä.

Iso kiitos XENONLED.COM :lle

Valosarja näytti siltä mitä sivuston perusteella odotin.
Jahka tästä ehdin asentaa xenon-satsin paikoilleen eli toteamaan että kunnossa on ni palaan asiaan myöhemmin.

Peukku ylös tässä vaiheessa!!!

12

2799

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

ite tilasin sieltä maanantaina pari lediä vaan joita oli varastossa ja nyt on perjantai eikä vieläkään oo kuulunu prkl!!

• ....................

Kokemukset jatkuu. Eli t5 ledit hajosi lämmönsäätimistä viikon jälkeen ja kellosta suunnilleen samaan aikaan T5 B8.5D ledit. Taitaa olla kunnon kuralaatua.. Sinne meni parikymppii suoraan hevonp********

• Sitä saa mitä tilaa
        .................... kirjoitti:

Kokemukset jatkuu. Eli t5 ledit hajosi lämmönsäätimistä viikon jälkeen ja kellosta suunnilleen samaan aikaan T5 B8.5D ledit. Taitaa olla kunnon kuralaatua.. Sinne meni parikymppii suoraan hevonp********

Parillakympillä saakin laatukamaa... Ehkä joskus tulet ymmärtämään, ettei halpa ja hyvä tule samassa paketissa.

• Harza

Oon kans ollu tyytyväinen, itelle on tullut aina samalla viikolla kun on tilannut.. Paitsi ledit on mennyt rikki jotka on ollut mittaristossa, oon lähettänyt takuuseen 2 viikkoa sitten eikä oo kuulunut mitään.. Mutta muuten on hyviä kokemuksia, eli Suosittelen!

• suosi

suosittelet silti?

• kuluttajaviranomaine

Tilasin xenonledistä pari ledilamppua. Hajosi heti asennuksen jälkeen. LÄhetetty takaisin, eikä mitään kuulunut enää.

• jokke....

Sama täällä. Syyskuussa tilasin lamppuja ja ne oli laadultaan huonoja. Lähetin tuotteet takaisin heti. Laitoin viestiä takaisin että mikä tilauksen tila ja vastaus tuli joulukuussa että mitään ei ole tullut perille. Kävin postissa ja sieltä sanottiin et perille on paketti toimitettu lähetysseurannan mukaan. Sen koommin ei ole kuulunut mitään. Sinne meni 50€ ja todella luokatonta toimintaa ko. Firmalta enkä suosittele kenellekkään !!!

• Aikuinen.

Monella keskustelupalstalla on niin saman tyyppinen kiitospuhe, että haiskahtaa itse tehdyltä some-mainokselta. Jannut keksineet ilmaisen keinon mainostaa. Niin paljon haukkuja niiden perässä, että tilaan muualta.

• Hyvin toimii

Näkyy olevan jokaisen firman kohdalla nykyisin yleinen tuomio että kaikki positiivinen palaute on joku mainoskikka. Oli kyseessä sellainen tai ei, niin minulla on melkolailla toisenlainen kokemus tuotepalautuksista. Sain uuden tuotteen Xenonled.com:lta todella nopeasti ja mukana ilmainen palautuskuori rikkiniäisiä varten. Homma sujui viikossa molemmilta osapuolilta ja s-postiin vastattiin päivässä kun olin asiasta ottanut yhteyttä.

Jatkossa ei ole myöskään ollut moittimista. Ledit on toimineet ja toimitus ollut nopeaa. Samalla viikolla tullut aina kun tilannut.

• Oikeinkirjoitus

Liekö kukaan firma haluaa mainostaa itseään väärällä nimellä? Tuo otsikkohan on Xenonled.dom ja nettikaupan nimi Xenonled.COM.

• kiinanihmeet

Ledit aivan kura laatua.. ledeissä sävyeroja.. en suosittele kyllä kenellekkään!

• Anonyymi

Aivan turha liike, eivät toimita ajoissa tuotteita eikä vastaa yhteydenottoihin, rikosilmoitus tehty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      59
      1451
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      25
      1063
    3. 80
      925
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      65
      796
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      764
    6. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      722
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      695
    8. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      90
      693
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      12
      674
    10. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      36
      650
    11. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      649
    12. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      110
      614
    13. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      605
    14. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      582
    15. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      581
    16. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      560
    17. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      503
    18. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      18
      502
    19. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      38