xenonled.dom kokemus

hyvältä näyttää

Pitää antaa hyvää palautetta ku ei googlella huonoa löytyny....
Sunnuntaina 2.10.11 tilasin lisävalosatsin ja keskiviikkona 4.10.11
tuli txt postilta; noudettavissa Vaasan postin sivu pisteeltä.

Iso kiitos XENONLED.COM :lle

Valosarja näytti siltä mitä sivuston perusteella odotin.
Jahka tästä ehdin asentaa xenon-satsin paikoilleen eli toteamaan että kunnossa on ni palaan asiaan myöhemmin.

Peukku ylös tässä vaiheessa!!!

12

2162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      ite tilasin sieltä maanantaina pari lediä vaan joita oli varastossa ja nyt on perjantai eikä vieläkään oo kuulunu prkl!!

      • ....................

        Kokemukset jatkuu. Eli t5 ledit hajosi lämmönsäätimistä viikon jälkeen ja kellosta suunnilleen samaan aikaan T5 B8.5D ledit. Taitaa olla kunnon kuralaatua.. Sinne meni parikymppii suoraan hevonp********


      • Sitä saa mitä tilaa
        .................... kirjoitti:

        Kokemukset jatkuu. Eli t5 ledit hajosi lämmönsäätimistä viikon jälkeen ja kellosta suunnilleen samaan aikaan T5 B8.5D ledit. Taitaa olla kunnon kuralaatua.. Sinne meni parikymppii suoraan hevonp********

        Parillakympillä saakin laatukamaa... Ehkä joskus tulet ymmärtämään, ettei halpa ja hyvä tule samassa paketissa.


    • Harza

      Oon kans ollu tyytyväinen, itelle on tullut aina samalla viikolla kun on tilannut.. Paitsi ledit on mennyt rikki jotka on ollut mittaristossa, oon lähettänyt takuuseen 2 viikkoa sitten eikä oo kuulunut mitään.. Mutta muuten on hyviä kokemuksia, eli Suosittelen!

      • suosi

        suosittelet silti?


    • kuluttajaviranomaine

      Tilasin xenonledistä pari ledilamppua. Hajosi heti asennuksen jälkeen. LÄhetetty takaisin, eikä mitään kuulunut enää.

      • jokke....

        Sama täällä. Syyskuussa tilasin lamppuja ja ne oli laadultaan huonoja. Lähetin tuotteet takaisin heti. Laitoin viestiä takaisin että mikä tilauksen tila ja vastaus tuli joulukuussa että mitään ei ole tullut perille. Kävin postissa ja sieltä sanottiin et perille on paketti toimitettu lähetysseurannan mukaan. Sen koommin ei ole kuulunut mitään. Sinne meni 50€ ja todella luokatonta toimintaa ko. Firmalta enkä suosittele kenellekkään !!!


    • Aikuinen.

      Monella keskustelupalstalla on niin saman tyyppinen kiitospuhe, että haiskahtaa itse tehdyltä some-mainokselta. Jannut keksineet ilmaisen keinon mainostaa. Niin paljon haukkuja niiden perässä, että tilaan muualta.

    • Hyvin toimii

      Näkyy olevan jokaisen firman kohdalla nykyisin yleinen tuomio että kaikki positiivinen palaute on joku mainoskikka. Oli kyseessä sellainen tai ei, niin minulla on melkolailla toisenlainen kokemus tuotepalautuksista. Sain uuden tuotteen Xenonled.com:lta todella nopeasti ja mukana ilmainen palautuskuori rikkiniäisiä varten. Homma sujui viikossa molemmilta osapuolilta ja s-postiin vastattiin päivässä kun olin asiasta ottanut yhteyttä.

      Jatkossa ei ole myöskään ollut moittimista. Ledit on toimineet ja toimitus ollut nopeaa. Samalla viikolla tullut aina kun tilannut.

    • Oikeinkirjoitus

      Liekö kukaan firma haluaa mainostaa itseään väärällä nimellä? Tuo otsikkohan on Xenonled.dom ja nettikaupan nimi Xenonled.COM.

    • kiinanihmeet

      Ledit aivan kura laatua.. ledeissä sävyeroja.. en suosittele kyllä kenellekkään!

    • Anonyymi

      Aivan turha liike, eivät toimita ajoissa tuotteita eikä vastaa yhteydenottoihin, rikosilmoitus tehty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe