Täällä kirjoitellaan muistokirjoituksia entisille telkkarikuuluttajille, joillekin iskemälaulajille, ties kenelle.
Itse laitoin lyhyen kirjoituksen , että Steve Jobs on kuollut. Erittäin tärkeä henkilö maapallon laajuisesti, joka on todellakin muuttanut maailmaa.
Omituista kyllä se on poistettu. Hassu juttu, jokainen, joka tätäkin palstaa käyttää, käyttää myös graafista käyttöliittymää.
Jokatapauksessa. Steve Jobs, R.I.P.
=DW=
Omituista.
17
99
Vastaukset
- Rattus sp.
Alkoikohan Applen alamäki? Hän oli kuitenkin se innovatiivinen omistaja, joka oli vahva vaikuttaja Applessa. Hänen lahjakkuuttaan ja liikemieskykyään olen kyllä arvostanut.
- ...
Tuskin.
Ei Aku Ankkakaan lakannut ilmestymästä, kun Walt Disney kuoli. Apple on niin iso konserni ja koittaa eteenpäin jatkuvasti, että ei siihen keulakuvan menettäminen mitään vaikuta.
=DW= - Rattus sp.
... kirjoitti:
Tuskin.
Ei Aku Ankkakaan lakannut ilmestymästä, kun Walt Disney kuoli. Apple on niin iso konserni ja koittaa eteenpäin jatkuvasti, että ei siihen keulakuvan menettäminen mitään vaikuta.
=DW=Ajattelin uutisen vaikutusta Nokian kurssiin ja osakesalkkuni arvoon. Sen verran sika olen ihmiseksi.
Kuolema on Elämän paras keksintö! Lukekaapa ajatuksella Jobsin mietteitä elämästä ja kuolemasta!
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2011/10/1403729/jobs-kuolema-on-elaman-paras-keksinto- ...
Joop, kuuntelin jostain telkkarista yöllä tota puhetta.
Realiteeteilla tapana tulla ihmisille vastaan. Olen mäkin tehnyt testamentin muutamia vuosia sitten, kun vähän säikäytti. Ihme kyllä, suuri osa tutuista ei jotenkin ymmärtäneet koko asiaa. Monia oikein nauratti...
=DW=
Aika paljon kuolemaanliittyviä juttuja ollut.
Minä en kyllä osaa surra, kun sellaisia, jotka olen tuntenut henkilökohtaisesti.
Voi se monella muulla olla julkisuudenhenkilöiden sureminen teeskentelyä.- ...
Ei surua.
Kyse enenpi kunnioituksesta tärkeää ihmistä kohtaan. Jobs on vaikuttanut mun elämään todella paljon. Ihan konkreettisesti. Ajatteles nyt, yks autotallinörtti jostain toiselta puolen maapalloa eri mantereelta.
=DW= ... kirjoitti:
Ei surua.
Kyse enenpi kunnioituksesta tärkeää ihmistä kohtaan. Jobs on vaikuttanut mun elämään todella paljon. Ihan konkreettisesti. Ajatteles nyt, yks autotallinörtti jostain toiselta puolen maapalloa eri mantereelta.
=DW=Siinä on se ero.
Kyllä minäkin kunnioitan monia, joita en ikinä tavannut, mutta en minä suremaan ala muita kun sellaisia, jotka tunnen.
Tuskin mitään henkilökohtaista siinä koska samanlainen keskustelu on nostettu tuonne etusivulle. En tuntenut eikä Appleenkaan ole tuntumaa Ipodia enempää, ylihinnoiteltu brändi enkä ole mitenkään uskonnollinen...
- ...
Mulla on suhde mäkkiin.
Mulle Jobss on merkinnyt valtavia muutoksia omassa elossa. Hitto, graafinen käyttöliittymä. Ja kun duunit alkoi muuttumaan kaheksankymmenluvulla tietokoneille, suurin osa koneista oli mäkkejä. Koska kaikki ammattiohjelmat oli sille tehty. Jotain fotaria ei tänäkään päivänä käännetä Linuxille, vaikka se on vakiona kaikissa marketti wintoosissa kevyt versiona. Omena on se isoin juttu mun elinaikana.
Ja kuten sanottu, win on graafinen käyttöliittymä, jonka lanseerasi mäkki. Sitä ennen piti kirjoittaa komentokieltä.
Mulla tallessa lintupönttö, suunalleen tällanen:
http://www.thaivegas.com/up/temp/img-20090924-1117231253809043.jpg
Atk on muuten eräänlainen uskonto, noin kokonaisuudessaan. Siihen uppoudutaan ja syvälle, kun siihen hurahdetaan.
=DW= ... kirjoitti:
Mulla on suhde mäkkiin.
Mulle Jobss on merkinnyt valtavia muutoksia omassa elossa. Hitto, graafinen käyttöliittymä. Ja kun duunit alkoi muuttumaan kaheksankymmenluvulla tietokoneille, suurin osa koneista oli mäkkejä. Koska kaikki ammattiohjelmat oli sille tehty. Jotain fotaria ei tänäkään päivänä käännetä Linuxille, vaikka se on vakiona kaikissa marketti wintoosissa kevyt versiona. Omena on se isoin juttu mun elinaikana.
Ja kuten sanottu, win on graafinen käyttöliittymä, jonka lanseerasi mäkki. Sitä ennen piti kirjoittaa komentokieltä.
Mulla tallessa lintupönttö, suunalleen tällanen:
http://www.thaivegas.com/up/temp/img-20090924-1117231253809043.jpg
Atk on muuten eräänlainen uskonto, noin kokonaisuudessaan. Siihen uppoudutaan ja syvälle, kun siihen hurahdetaan.
=DW=Ehkä Atk-kin on uskonto mutta tämä brändisitoutuneisuus varsinkin on. Sitä en ole ymmärtänyt sen enempää kuin muutakaan uskonnollisuutta. Mulle kone on vain kone ja ohjelmat ohjelmia. Raha puhuu, mitä pienemmin numeroin sen suorituskyvyn saa mitä tarvitsee, sen parempi.
- ...
yohuuhkaja kirjoitti:
Ehkä Atk-kin on uskonto mutta tämä brändisitoutuneisuus varsinkin on. Sitä en ole ymmärtänyt sen enempää kuin muutakaan uskonnollisuutta. Mulle kone on vain kone ja ohjelmat ohjelmia. Raha puhuu, mitä pienemmin numeroin sen suorituskyvyn saa mitä tarvitsee, sen parempi.
Juu
Kandee hokata, ladakin luokitellaan autoksi :D
=DW= - Rattus sp.
... kirjoitti:
Juu
=DW=Sen verran, että tuo käyttöjärjestelmien valinta oli alakohtaista alkuvaiheessa. Kun tieteellistä tekstiä kirjoitettiin yhdessä muiden kanssa, oli luontevinta käyttää windowsia. Jos olisin lähtenyt mac-maailmaan, niin vaikeuksia olisi tullut yhteensovittamisessa. Eli en allekirjoita tuota vertaustasi autoihin. Enemmän oli kysymys alakohtaisista valinnoista ja niissä käytetyistä ohjelmista.
- ...
Rattus sp. kirjoitti:
Sen verran, että tuo käyttöjärjestelmien valinta oli alakohtaista alkuvaiheessa. Kun tieteellistä tekstiä kirjoitettiin yhdessä muiden kanssa, oli luontevinta käyttää windowsia. Jos olisin lähtenyt mac-maailmaan, niin vaikeuksia olisi tullut yhteensovittamisessa. Eli en allekirjoita tuota vertaustasi autoihin. Enemmän oli kysymys alakohtaisista valinnoista ja niissä käytetyistä ohjelmista.
Jaa
Mun mielestä joskus kaheksankymmenluvulla oli tosi kirjavaa konekantaa. Yhellä Amiga, toisella dos, töissä mäkit, sitten alkoi tulemaan winejä, joitten natiivifailut ei sitten muilla alustoilla auennetkaa.
Vika oli tallentajissa, ne vaan tallenti, ei edes ajatelleet yhteensopivuuksia. Nykyään ei paljoa ole noita ongelmia. Mutta mä edelleen tallennan tekstifailut rtf:ksi, koska se Ascii merkistöä ja aukeaa myös vanhemmilla tietokoneilla jos tarvii.
Kun siitä tulee vielä ongelma. Maapallo täynnä dataa, mutta niitä ei saada auki, jos ne ei ole tuhoutuneet. Monessako koneessa muuten lerppu- tai edes korppuasemia nykyään. Vähän sama kun alkaisi etsiin reikäkortinlukijaa.
=DW= ... kirjoitti:
Juu
=DW=Hokasin jo aikoja sitten, ja ajelinkin sellaisella aikoinaan 300000 km...
- Rattus sp.
... kirjoitti:
Jaa
Mun mielestä joskus kaheksankymmenluvulla oli tosi kirjavaa konekantaa. Yhellä Amiga, toisella dos, töissä mäkit, sitten alkoi tulemaan winejä, joitten natiivifailut ei sitten muilla alustoilla auennetkaa.
Vika oli tallentajissa, ne vaan tallenti, ei edes ajatelleet yhteensopivuuksia. Nykyään ei paljoa ole noita ongelmia. Mutta mä edelleen tallennan tekstifailut rtf:ksi, koska se Ascii merkistöä ja aukeaa myös vanhemmilla tietokoneilla jos tarvii.
Kun siitä tulee vielä ongelma. Maapallo täynnä dataa, mutta niitä ei saada auki, jos ne ei ole tuhoutuneet. Monessako koneessa muuten lerppu- tai edes korppuasemia nykyään. Vähän sama kun alkaisi etsiin reikäkortinlukijaa.
=DW=Sorry, dos-pohjaisella aloitin ja ensimmäinen tietsikkani oli länsisaksalainen James-merkkinen kone.
- ...
Rattus sp. kirjoitti:
Sorry, dos-pohjaisella aloitin ja ensimmäinen tietsikkani oli länsisaksalainen James-merkkinen kone.
Eka mylly himassa.
Unisys, Dos 3,2 Eka oma kotikone. Maksoi monen kuukauden bruttopalkan verran. Sai ostetuksi osamaksulla ja vaimon opiskelija-alennuksella.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275175Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133098Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_151288Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.491201Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231114PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht141982Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43919- 116885
- 37834
- 142763