Kasvojenkohotus

roikkuposki

Haluaisin teettää kasvojenkohotuksen. Ongelmanani on se, että naama ikäänkuin roikkuu. Se johtuu siitä, että nenän tyvestä lähtevät alaspäin aika syvät juonteet. Muuten kasvoni ovat hyvässä kunnossa. Ongelma on kuitenkin aika iso. Noiden uurteiden tai poimujen takia olen paljon vanhemman näköinen kuin olisin ilman niitä. Kyseessä eivät siis ole mitkään hamsteripussit, mikään kasvoissani ei roiku leukalinjan alapuolella.

Millainen leikkaus tällaiseen ongelmaan tarvitaan? Siis kuinka pienellä leikkauksessa voisi päästä tästä ongelmasta eroon? En halua mitään "täyteaineita" kasvoihini, ei mitään rasvansiirtoja yms. Voiko leikkauksen suorittaa ilman nukutusta, jota suorastaan pelkään?

8

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorekas 57 vee

      Hei. Minulle tehtiin reilu vuosi kaulan ja alakasvojen kohotus. Se tehtiin paikallispuudutuksessa ja kipuja ei ollut ollankaan. puudutus toimi ja särkylääkettä sain hyvin. Yhden yön olis tarkkailussa ja sitten kotiin. Olen enemmän kuin tyytyväinen tulokseen. Ainoa mikä harmittaa on se, etten mennyt aikaisemmin, vaan kokeilin kaikkea muuta. Sinulle varmaan käy pelkkä alakasvojen kohotus. Minulla koko homma maksoi n. 5000 ekee. mutta Sinulle varmaan halvenpi jos ei kaulan kohousta tarvi. Kaulan ja poskien osittaista tunnotomuutta kesti melkein vuoden, mutta kun asiasta tiesin , ei se minua haitannut. Tuntui vai koskettaessa. Suosoiielen lämpimästi toimenpidettä vaikka se maksaakin. Jatkuvasti saan kuulla kuinka nuorekkaan näköinen olen. Olen varmaan aika huono saamaan mustelmia, sillä viikon päästä olin jo kaupassa vaikka tikkejä ei ollut vielä poistettu. Arpia ei näy enää yhtään.

    • Kurjannäköinen

      Hei Nuorekas 57v.

      Missä alakasvojen kohotus tehtiin sinulle? Ois pakko saada....kiitos vastauksestasi!!!

    • Hyvännäköinen 55

      Klinikka 22 helsinki bulevardi paras paikka suosittelen, ehdottomasti parhaat plastiikkakirurgit, joilla vuosien kokemus kunnalliselta puolelta, siis ammattitaitoisia kirurgeja. Ei valmistuttuaan heti yksityisellä sektorilla.....harjoittelemassa potilailla, vaan ammatti taito ensin ja sitten vasta yksityiselle sektorille......

      Tiedän mistä puhun.....erikoissairaanhoitaja joka vuosia seurannut noiden eri alojen ns kirurgien urakehityksiä....

      Nordstömillä taitaa sillä olla vain yksi väitöskirja ns hiustupesta muistaakseni........jotenka sinne ei todellakaan kannata mennä, toiseksi kaverini siellä töissä olleena kertoivat, että ns rolle antaa hoitajien ommella haavat kiinni, kun on niin kiirus kaffelle. paska puhetta tai ei, mutta se kannattaa ainakin jättää väliin......

      harkitse tarkkaan missä annat itsesi korjauttaa ja kysele vaikka nähdä tuloksia, ennen leikkausta.......muutaman pieleen menneen nähneenä......ihan hirveitä tapauksia......niitä sitten korjaillaan kunnallisella puolella veromaksajien laskuun

    • lumimarjat

      Hei!
      Tosi mielenkiintoista; kasvojenkohotus ilman nukutusta. Voiko olla totta? Minulla myös tarve samanmoiseen, joten kiva kuulla noin hyvin toimineesta leikkauksesta. Voisitko vielä tarkentaa kuka oli leikkauksen suorittanut kirurgi? Sopiikohan ilman nukutusta noi yleensäkin kaikille? Olisin tosi onnellinen jos saisin 5000e:lla nuoremmat kasvot.
      ONNITTELUT UUDISTUNEISTA KASVOISTA! SINULLE!

    • Nuorekas 57vee

      Minulle alakasvojen ja kaulan kohotus tehtiin Oulussa sairaala Mehiläisessä. Kyllä minäkin aluksi vähän kauhistelin ajatusta leikkauksesta paikallispuudutuksessa, mutta kaikki meni enemmän kuin hyvin. Ei sattunut yhtään, eikä kipuja ollut leikkauksen jälkeen. kipulääkettä sain heti ja kysyttiin viel moneen kertaan tarviiko lisää. se mikä minua harmittaa on se etten mennyt aikaisemmin toimenpiteeseen vaan kokeilin vaikka kuinka monta erilaista hoitoa.

      • roikkuposki

        Kiitos vastauksistasi! Ja onneksi olkoon onnistuneesta leikkauksesta! Kokemuksesi on todella rohkaiseva. Aika pienellä leikkauksella paljon iloa. Varmasti kannattaa. Riskit lienevät tällaisessa leikkauksessa myös aika pienet.


      • Hamsterinpussit

        Hei, isekin suunnittelen alakasvojen kohotusta. Asun myös pohjois Suomessa. Tämä todella hyvä juttu, että leikkaavat myös Oulussa. Kuka oli kirurgi?


    • Nuorekas 57 vee

      Minut leikkasi lääkäri nimeltä Peter Lilius. On toki muitakin lääkäreitä siellä mitkä leikkaavat. Leikkaus paikallispuudutuksella aluksi ihan hirvitti mutta meni todella paremmin kuin hyvin. Riskejä tietenkin on jokaisessa leikkauksessa, ne vaan pitää otta huomioon ja miettiä jos sattuu omalle kohdalle. Kasvojen muoto tietenkin muuttuu hieman, jos tekee myös alakasvojen tai koko kasvojen kohotuksen myös. Posket näyttää kapeammalta ja siksi myös poskipäät tulee paremmin esille. Myös silmät saattavat vaikuttaa hieman pienimmiltä vaikka ovat edelleen samankokoiset. Tässä tuntuu usein olevan ongelmaa kun leikkauksen jälkeen vertaa kuvaansa peilissä. Uuteen ulkonäköön täytyy jättää aikaa tottua eikä kannata heti alkaa kauhustelemaan. Kannattaa myös kysyä lääkäriltä mahd. korjaus leikkaukseen jos jotain todella menee vikaan. Eihän lääkärikään voi taata ennakolta että kaikki menee hyvin. saattaa jäädä joku tikki kiristämään ja esim. poskeen tulee todellakin sellainen "lommo" joka siihen ei kuulu. Jos lääkäri ehdottomasti kieltäytyy, niin kannattaa etsiä toinen. Minulla kuului ilmainen jälkitarkastus puolen vuoden päästä. Lääkäri sanoi että kannattaa tulla vaikka kaikki olisi ihan hyvin. Halusi nähdä kättensä työn jälkikäteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1550
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1277
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      117
      1261
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1176
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1054
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      86
      852
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      782
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      775
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      383
      769
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      125
      716
    Aihe