Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
Miks tän meidän
65
3405
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos siitä tekee tai on tehnyt vaikeaa 🤔
- Anonyymi00002
Kumpi tästä teki
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kumpi tästä teki
Hän teki tosi vaikeaa. Sinä se tuskin kuitenkaan olit.
- Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hän teki tosi vaikeaa. Sinä se tuskin kuitenkaan olit.
Ja näistähän ei kannata puhua sen kanssa joka teki mukamas asiat vaikeaksi? Kannattaiskonhommata toimiva puhelin ja toimiva puhelinliittymä, vaikka pre paid jos ei muuta?
- Anonyymi00027
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja näistähän ei kannata puhua sen kanssa joka teki mukamas asiat vaikeaksi? Kannattaiskonhommata toimiva puhelin ja toimiva puhelinliittymä, vaikka pre paid jos ei muuta?
Meinaatko että kaikkien ihmisten kanssa voi keskustella asiat selviksi? Vaikka olisi kuinka keskustelutaitoinen niin kaikki eivät ole tai eivät halua selvittää mitään. Jotkut jopa tavoittelevat tietoisesti tilannetta joka on toiselle epäselvä jotta voivat hyötyä siitä. Jotkut puolestaan valehtelevat niin sujuvasti ettei keskusteluun ryhtymisessä edes ole pointtia. Tässä nyt vain yleisellä tasolla esimerkkejä jotka eivät liity omaan tilanteeseeni.
Sivusta - Anonyymi00028
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sinähän hyvin tunnut tietävän... Ihan vtusti metsään meni.
- Anonyymi00046
Anonyymi00027 kirjoitti:
Meinaatko että kaikkien ihmisten kanssa voi keskustella asiat selviksi? Vaikka olisi kuinka keskustelutaitoinen niin kaikki eivät ole tai eivät halua selvittää mitään. Jotkut jopa tavoittelevat tietoisesti tilannetta joka on toiselle epäselvä jotta voivat hyötyä siitä. Jotkut puolestaan valehtelevat niin sujuvasti ettei keskusteluun ryhtymisessä edes ole pointtia. Tässä nyt vain yleisellä tasolla esimerkkejä jotka eivät liity omaan tilanteeseeni.
SivustaMiksi kukaan ihastuisi ihmiseen, jota epäilee epärehellisyydestä tai jostain kieroudesta? Minä en ainakaan. Hän on ❤️
- Anonyymi00063
Anonyymi00046 kirjoitti:
Miksi kukaan ihastuisi ihmiseen, jota epäilee epärehellisyydestä tai jostain kieroudesta? Minä en ainakaan. Hän on ❤️
Läheisriippuvaiset, alkoholistit, hullut jne. Rehellinen ei sytytä sellaisia jotka tuntevat epärehellisen tutuksi ja turvalliseksi.
- Anonyymi00068
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kumpi tästä teki
Ajattelisin enempi niin, et ehkä molemmat ovat epävarmoja ja pelokkaitakin tekemään aloitteita? Aloitteen tekeminen ja siinä epäonnistuminen on vähän kuin kasvonsa menettäminen?
Tarkoittaa käytännössä myös sitä, että joutuu muuttamaan omaan liikkumistaan ja tekemisiään muuksi, kun ei kestä kohdata toista kiusallisen kokeman jälkeen. Pelot ja epävarmuus korostuu, kun kokee oman tilanteen negatiivisempana toiseen verrattuna?
Ennakoi kokemaansa ja siksi kokee olevansa estynyt tekemään mitään, mikä voisi mahdollistaa hyvän kokemaa? Tyytyy mielummin olemassa olevaan, jossa vähemmän haitta ja stressitekijöitä. Sivusta.
- Anonyymi00004
Rakkauden kuuluu olla vaikeaa, silloin kun se on lupaus kaveruudesta, se on usein myös lupaus pitää toinen pois ajatuksista sekä unohtaa toinen silloin kun sen ei pitäisi olla mahdollista. Vaikeus tarkoittaa usein pysähtymistä miettimään arjen keskellä, mikä on elämässä tärkeintä ja hymyn valaistessa oivalluksen, ymmärtää kuinka on toimittava sekä kuinka on se toiselle osattava kertoa.
https://www.youtube.com/watch?v=D5wPffBKc-0&list=RDD5wPffBKc-0&start_radio=1- Anonyymi00008
🤨🤨
- Anonyymi00005
Yleensä se on silloin sitä, kun vain toinen rakastaa.
- Anonyymi00006
Eli kumpi meistä ei rakasta
- Anonyymi00030
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli kumpi meistä ei rakasta
Vain sinä
- Anonyymi00007
No miks oot niin vaikee. Mun puolelta tie ja ovet ollu auki järveltä asti.
- Anonyymi00009
En tykkää yhtään tän päivän olotiloista.
- Anonyymi00011
En minäkään! Kaikki mennyt päin p
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
En minäkään! Kaikki mennyt päin p
Tuu tänne mussukka.
- Anonyymi00010
Toinen oli eki hän oli varattu.
-m>n- Anonyymi00026
Niin käsitin sen olevan.
- Anonyymi00012
Ehkä ei ole teidän kohdalla vielä kunnolla päässyt alkuun. Usein tietty kynnys on molempien ylitettävä, jos meinaa edetä. Voimia!
- Anonyymi00015
Voisiko olla kyse epävarmuuksista, tai siitä, että annettu kuva on kovin erilainen koko totuuteen verrattuna, tai ihan vaan teillä tarpeet, toiveet tai kemiat ei kohtaa?
- Anonyymi00017
Kemiat ainakin on kohdanneet 🔥😁
- Anonyymi00016
Sen pitää riuduttaa lisätä tuskaa
- Anonyymi00019
Onko seurassasi helppo tuntea vapautta, riittävyyttä sellaisena kuin on?
- Anonyymi00020
Tekee mieli sua mutta en tule sitä kuuna päivänä myöntämään
- Anonyymi00021
Helppoa rakkauden ei pidä olla, mutta sen pitää olla sitä että tuntee toisen ihmisen omaksi ja kumpikin haluaa olla toistensa kanssa. Koska tuo on nykyaikana niin harvinaista, on tällaisia palstoja missä ihmiset itse ylläpitävät illuusiota rakkaudesta joka vaan odottaa toteutumistaan..
Joillain se on jo sairaalloisen pakkomielteen hallusinaatiossa olevaa akuuttia hoitoa tarvitsevaa mielentilan ongelmaa, mihin ei joissain tapauksissa auta kuin äärimmäiset keinot.- Anonyymi00022
Jeeeeep
- Anonyymi00057
Minulla se on ollut pakoa siitä todellisuudesta, missä joudun elämään. Kukaan ei tiedä millaista voi olla, eikä pääse hyppäämään pois. Matka jatkuu, muttei aina kovin helppona.
- Anonyymi00023
Sulla on huonot geenit.
- Anonyymi00036
Ihanko geenianalyysin menit tilamaan?
- Anonyymi00024
Kenen meidän
- Anonyymi00025
Minkä rakkauden?
- Anonyymi00029
Olen niin skeptinen ihminen, että en luottanut häneen kun kaikki oli vielä mahdollista.
- Anonyymi00032
Tuntemattomien kanssa voi kuitenkin n*ssia omalla pihalla.
- Anonyymi00031
Ei ole mitään. Voisi olla mut mykän paskan kanssa ei.
- Anonyymi00033
Mykän paskan???
- Anonyymi00034
Hänellä riittää seuraa.
- Anonyymi00035
Varmasti. Kuitenkin kyse on aina oman halun osoittamisesta.
- Anonyymi00037
Oletko joskus kokenut "Helppoa Rakkautta"? jos olet se tuskin oli sitä aitoa rakkautta. tai sitten se ei kestänyt kovin kauaa ,, Rakkaus asettaa ihmiset huomioimaan itsensä lisäksi myös toisen ihmisen tunteet ja tarpeet. Se tekee siitä vaikean erilaisine kehitystasoineen,,, ihmisille jotka sietävät huonosti itsensä kehittämis vaatimuksia jos ei ole halua muuttaa itseään paremmaaksi ei sitä kukaan muukaan tehdä,,,,, siihen ymmärtämättömyyteen se sitten törmää,,,ei ole kykyä kasvaa yhdessä eikä erikseen. No elämä voi olla yksinkin vaikeaa ja tuplasti vaikeampaa väärän kumppanin kanssa.
- Anonyymi00038
Koska toinen ei rakasta. Kohteli kuin toista naista, joka olen. Ei enää.
- Anonyymi00039
Sähän sen teit vaikeaksi onneksi nyt oon freedom
- Anonyymi00045
Mutta taisi rakastaa sua todella, pelästyitte.
- Anonyymi00040
"Koska toinen ei rakasta. Kohteli kuin toista naista, joka olen. Ei enää." Niin sellaisia ne "haaremi suhteet" on ,,,No kysymyksiä luonnollisesti on aina enemmän kuin vastauksia niihin,,, Oli ensimmäisen eroni opetus,,,, Mutta jos haluaa on näihinkin kysymyksiin vastauksia löydettävissä,,,, Se Aito Rakkaus on se motivaattori,,,,siitä se kaikki on kiinni ,,, eron jälkeen on varmasti enemmän tai vähemmän rikki henkisesti,,, silloin täytyy keskittyä rakastamaan itseään ja miettiä mitä oikeasti haluaa ,,, Kirkonparisuhde kurssit ei varmasti kykene pulmaasi ratkaisemaan , No itse olen sitä mieltä että rikkinäisestä suhteesta voi saada paremman suhteen aikaan kuin uudesta, koska ne epäkohdat on jo tiedossa minkä eteen kummankin tarvitsee tehdä vain vähän tykönään töitä...Mutta opetelkaa nyt ihan ensin Antamaan Anteeksi,,, Muutoin se sama riidan aihe nousee uudestaan ja uudestaan pintaan M Adament
- Anonyymi00041
Et kestä kun oon niin kova jörnimään
- Anonyymi00042
Nää ryobit on mainioita https://youtu.be/qSIOp_K5GMw?si=9_pfHtyIw_4Dnkw_
Mut se on sama kaikille. - Anonyymi00043
Hän on toisen naisen oma
- Anonyymi00044
Se on aina monimutkaista jos kumpikaan ei ole täydellinen.
- Anonyymi00047
Etäisyys ja aika muuttaa kaiken. Mikset vain pysynyt ulottuvilla kunnes näkymättomät rajat olisi ylitetty. Raja myötätunnon ja tyhmyyden, ystävällisyyden ja heikkouden välillä kai sitten omasta näkökulmastani. Ja sinulla taas tekeminen armon ja julmuuden, huomaavaisuuden ja tunteettomuuden piireissä.
- Anonyymi00050
Tiedät varmaan itse miksi! Liian kauan pysyin... Aivan liian kauan.
- Anonyymi00048
Anteeksi mies.
- Anonyymi00049
Rakkaus ei ole helppoa. Helppo rakkaus ei ole syvää rakkautta. E
- Anonyymi00051
Se on mies sitä mitä teet siitä. ❤️
- Anonyymi00052
Me ollaan molemmat varattuja.
- Anonyymi00053
molemmatko vain
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
molemmatko vain
Eiköhän se riitä
- Anonyymi00066
Anonyymi00053 kirjoitti:
molemmatko vain
Montako osapuolta siinä on? Mä en taaskaan tiedä mitään.
- Anonyymi00055
Voin luetella liudan syitä eikä mikään niistä ole tämä inflaation kokenut rakkaus.
- Anonyymi00056
varatun naisen rakkaus puoltaa puolison suuntaan, koska ei edes ollut erohaluja...
- Anonyymi00058
Täällä on kaksi henkilöä jotka kokee stalkkauksesta ehkä kaksi naista toisessa ketjussa
- Anonyymi00059
Onko mennyt plasmat sekaisin ja kirjainparit
Sivusta lukija - Anonyymi00064
Onhan se, jos on muita laittamassa lusikkaa soppaan!
- Anonyymi00065
Elämä on täynnä valintoja...
- Anonyymi00067
Vähän turhan isoja sanoja, kun pienempienkin kanssa on jo niin vaikeaa. ..Mutta kävi miten kävi, toivon hänelle kaikkea hyvää, se ei ole minulta pois, päinvastoin.
- Anonyymi00069
koska olet epäluotettava mulqqu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1514549Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983969Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342689Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102472100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es342209Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks111809Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1191597Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491454- 341325
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241321