VAROVAINEN!
m
muista olla
31
3009
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eli ei paljaalla.
- Anonyymi00003
Paljaalla tuntuu paremmalta.
- Anonyymi00006
Ei liity tuommoiseen
- Anonyymi00029
Anonyymi00003 kirjoitti:
Paljaalla tuntuu paremmalta.
Patjalla
- Anonyymi00002
Miksi ihmeessä olisin enää?
- Anonyymi00004
Noin joku m sanoi mulle pari vuotta sitten.
Sellainen joka täälläkin on. Harmi ettei sillä ole merkitystä oikeesti mikä tilanne mulla tääl on.- Anonyymi00007
En siis pysty vaikuttamaan oonko turvassa vai en enää ite.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla?
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vaihda vakuutusyhtiöö. ;)
- Anonyymi00005
Miksi mun pitää olla varovainen sun suhteen?
- Anonyymi00008
Turvekyylpyyn vain maskin kanssa!
- Anonyymi00013
Joo ja vesien laskemista hanoista, jos laskematta muutama päivä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joo ja vesien laskemista hanoista, jos laskematta muutama päivä.
Vaikka vaan tiskaisit?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vaikka vaan tiskaisit?
Kyllä. Legionella bakteeri.
- Anonyymi00009
🤣😂😅
- Anonyymi00011
Slippery whet allways. Even sideways.
- Anonyymi00014
Näiltä osin riittäny mulle kun varon satuttamasta muita ainakin ilman hyvää syytä
- Anonyymi00016
Osaan kyllä pitää suuni kiinni, ei minulla ole mitään tarvetta saada tähän toista mielipidettä, olen sen verran varma.
- Anonyymi00018
kyllä se joo pitää olla sun sukus suhteen jos ny miettii minkä mukaan meidänkin esikoinen nimen aikoinaan sai ja miksi minä raujkka tienny vielä tuon taivaallista sun pettämisistä ja siitä miten märiset ympäri kyliä toisen ihmisen henk koht asioita
- Anonyymi00019
tarvinneeko ees miettiä miksi poltin kaiken maan tasalle ja puhuin sulle pelkästään pskaa noh onneks ei olla tekemisissä ja aina tulen muistamaan mutt ota nyt millahennaaino
- Anonyymi00020
En koskaan iloitse liikaa etukäteen tai halua tietää liikaa, ja vihaan jo tätä omaa varovaisuuttani joka ei koskaan tee vaikutusta kehenkään. Eikö muut voisi välillä olla varovaisia, ja minä uhkarohkea.
- Anonyymi00021
Piiloudut aivan kuin olisi jotain salattavaa. Työnnät pois pelon vallassa. Tiedän ettet pelkää minua, muttet voi täysin luottaa omaan hallitsemattomaan puoleesi. Osaan huolehtia kyllä itsestäni. Minun arpeni ovat niissä jotka olen tuntenut läpi elämäni. Olen vahingoittumaton, ja siksi myös yksin.
- Anonyymi00022
Jos tarkoitat mainettani ja kunniaa niin en jaksa enää välittää kuvasta minkä annan.
- Anonyymi00023
kuulepas anonyymi, ihan jokaisen kannattaa olla varovainen
- Anonyymi00024
Käytit häntä vaan eroon?
- Anonyymi00025
Minkä suhteen? Kerrohan nyt vaan.
- Anonyymi00026
En ole varovainen. En todellakaan.
- Anonyymi00027
muistan.. mutta kertokaa tarinoita poliiaillw luulettä tallentavatkinjotain
- Anonyymi00028
Täytyy varmaan kohta mennä käymään poliisilaitoksella kertomasssa häiriköstä!
- Anonyymi00030
vttu mä oon ihan JÄÄÄSSSÄ
- Anonyymi00031
Urheilucast kaipaa naista vaan Mikko Lehtonen seuraa antaa vaan eli jos Esko ei tiedä valintaa siksi, koska kondomi taitaa olla rikki voit vaikka perustaa olutfirman ja hoitaa omaa kuutioo Tytskän luona Esko parsitaan Lehtosen kotona kaljotellaan eli jos et tiedä minkä podcastin valita niin valitse sitten URHEILUCASTI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 76849
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745