Elän vastoin

Anonyymi-ap

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.

37

2772

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jatkuvasti haluttaa ja tämä tunneyhteys on niin syvää.
      Välitän muista ja yritän että lopeta ja ole onnellinen mutta en pysty

• Anonyymi00002

Jansku kyl tietää päivän kullienarvon. -sivu

• Anonyymi00003

Toivoyytavasti aiheutin sulle psykoosin jutuillani

• Anonyymi00005

Voi kuule se on toisin päin ollut koko ajan. Sä oot ollu huvitus monta vuotta.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Voi kuule se on toisin päin ollut koko ajan. Sä oot ollu huvitus monta vuotta.

Just. 😆 Ei voi kun ihmetellä sua kyl.

• Anonyymi00004

Täältä ’pesee’ ns

• Anonyymi00007

Supisuomaalaisella "Pesu-Karhulla" tuskin on muutaka tekemistä. -sivu

• Anonyymi00009

Miksi pitäisi pysy erossa

• Anonyymi00010

No kun arvot ei salli

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No kun arvot ei salli

Arvoista on hyvä pitää kiinni. Ehkä joku juttelu voisi helpottaa. Toki jokainen pohtii omat tapansa toimia, ja mikä on hyvästä milloinkin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Arvoista on hyvä pitää kiinni. Ehkä joku juttelu voisi helpottaa. Toki jokainen pohtii omat tapansa toimia, ja mikä on hyvästä milloinkin.

Mut en pystyisi pidättelemään jos meillä olisi tilaisuus. Olen niin himokas valitettavasti

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No kun arvot ei salli

Varattu vai ikäero?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Varattu vai ikäero?

Muu

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Muu

Jäi kiinnostamaan, että mikä muu?
        Jos ei varattu ja ikäero, niin mikä voisi olla arvomaailmaa vastaanoleva syy?
        Varmasti niitä voi olla toki miljoona, mutta ajatellen ihan tavallisia ihmisiä ja tavallista tilannetta.

• Anonyymi00012

Kaikkia Arvoja kannatakaan ottaa...

• Anonyymi00015

Niinkai, olen muuten esimerkillinen, mutta saatan joskus vetää viikon tännin olutta, palautusjuomana... ;-))

• Anonyymi00023

"palautusjuomat ojanpohjan kautta. T. Nuokkuva Nalle". -sivu

• Anonyymi00024

Eikai sellaista, ihan privaattijuopottelua.

• Anonyymi00016

Rakastan sinua mies. Tämä on sen verran ainutlaatuista, että otan selvää meistä. ❤️

• Anonyymi00022

Jos toi kaljoittelu ei haittaa... ;-))

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jos toi kaljoittelu ei haittaa... ;-))

Haittaa

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Haittaa

Eisit mitään ainutlaatuista ollutkaan... ;-))

• Anonyymi00017

Ei ole (mulla ainakaan) sitä viisastenkiveä tuohon. Jostain luin, että pitää kysyä itseltään miksi tuo halu on niin suuri. Onko joku syvempi tarve. Hyvän pohdiskelua. En tiedä miten toimii. Ehkä löytyy se rauha kuitenkin.

• Anonyymi00019

Nähdäänkö paljon

• Anonyymi00020

Kuka kenestä omathan arvosi kunnioitatko itsesäsi edes kun arvosta edes arvojasi mä en mu en silti jousta arvoistani kom si kom sa

• Anonyymi00021

Sama täällä. Olen yrittänyt kaikkea, että pääsisin eroon ajatuksesta. En ole nähnytkään vuosiin (yli 10 v). Mikään ei ole auttanut.

• Anonyymi00027

Arvojensa noudattaminen on suht olennaista itsearvostuksen kannalta. Eikä yksikään suhde, jossa on voimakas arvoristiriita pariskunnan välillä tule kestämään.

• Anonyymi00028

Mietityttää tällaiset asiat, saattaisin haluta suhdetta joka olisi luottamuksellinen. En silti halua päivittäistä yhdessäoloa. Taitaa olla kaverisuhteesta kyse. En silti voi hyväksyä mitään laastaripanoja tähän yhteyteen. Olkoot, kaikki on hyvin jo nyt.

• Anonyymi00029

Luulitko pystyväsi määräämään itsesi ulos rakkaudesta?

• Anonyymi00030
      UUSI

Mietin itse, että jos jokin asia tuntuu oikealta ja sitä sydämestään toivoo aidosti, voiko se olla niin väärin? Liittyen kahden aikuisen välisiin kauniisiin asioihin.
      - Sivusta ja ehkä vähän samanlainen tilanne ...

• Anonyymi00031
        UUSI

Itse olen salaa varatun kanssa panosuhteessa..ja vieläpä tuttavan aviopuolison. Sitä elää vain kahdesti..tai ehkä vain kerran

Terveisin, Keski-ikäinen Nainen

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Itse olen salaa varatun kanssa panosuhteessa..ja vieläpä tuttavan aviopuolison. Sitä elää vain kahdesti..tai ehkä vain kerran

Samaa mieltä, kerran täällä vaan eletään. Ja olen aivan varma, että jos kaksistaan oltaisiin sen tietyn hänen kanssa edes hetki, jäisi normit ja arvot unholaan.
        - Sivusta ja ehkä vähän samanlainen tilanne ...

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Tiedetään!

• Anonyymi00032
      UUSI

minä olen ollut 4 vuotta sinkku 🙂 treffaillua kyllä, mutta hakattiin siitäkin pahasti 🙂

• Anonyymi00034
      UUSI

PYSY tai rapsahtaa lähestymiskielto.

• Anonyymi00035
      UUSI

Vaikea kuvitella että tämä tunneside tai mikä ikinä onkaan olisi juuri sinun arvojasi vastaan.
      Nainen

• Anonyymi00037
      UUSI

Minun yhteiselo kumppanini kanssa jättää yksinäisen olon. Olen sattumalta tavannut jonkun, jonka kanssa on positiivista ja helppoa, mieltäni ja sieluani ruokkivaa olla. Taidan lähteä suhteestani.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4750
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3364
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2607
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      70
      2322
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1769
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1088
    Aihe