Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena kuin olen
Olisitpa se hellä
23
1564
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voisin olla, mutta et halua...
- Anonyymi00002
En jaksa uskoa että olisit niin hyvä
- Anonyymi00003
Hellästi pitäisin sinua kuten pitääkin, kyläpyörät on tarkoitettu raakaan ajoon.
- Anonyymi00005
Nyt ymmärrän!
- Anonyymi00006
Kyläpyörät on kyllä jänniä. Ovat itse vapaaehtoisesti kyläpyöriä, mutta sitten odottavat että heitä kohdellaan kuin prinsessaa. Mikäköhän on se ajatusprosessi sen taustalla.
- Anonyymi00010
Tämä on se sivusta katsojan ajattelu, en kyllä koskisi. Mut kaikkea hyvää heille.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyläpyörät on kyllä jänniä. Ovat itse vapaaehtoisesti kyläpyöriä, mutta sitten odottavat että heitä kohdellaan kuin prinsessaa. Mikäköhän on se ajatusprosessi sen taustalla.
Ihmistyyppi joka haluaa säästää ja syödä kakun samaan aikaan. Näkeehän tuota ihmistyyppiä muillakin elämän sektoreilla.
- Anonyymi00004
Olisin niin hellä ja hyvä, siksi harmi että näin.. naiselta
- Anonyymi00007
Olen juuri sellainen ja rakastan ja arvostan sinua omana itsenäsi. Maailma on pahuutta täynnä, mutta voin kuitenkin sanoa käsi sydämellä olevani hyvä ihminen. Ja yritän olla joka päivä parempi.
- Anonyymi00008
Ole vain oma itsesi
- Anonyymi00009
huokaus sentäää, oon ollu aika hiljaa täällä... samallaisia ajatuksia...
ite haaveilen että sais vaa istua hänen kans ja pittää kädestä..
hän riittäisi minulle... ja jonkulaine katto pää npäällä..
J<3L - Anonyymi00011
k❤️t
- Anonyymi00013
Edellyyttä sulta itseltäkin mitä oisko vastaavaa suhtautumista toiseen vähintäänkin
- Anonyymi00014
En ole aina hyvä. Olen myös huonolla tuulella joskus. Ja on omat itsekkyyteni myös.
- Anonyymi00015
Puhu ajattelemallesi ihmiselle. Kerro tuo. Ehkä voitte tavata.
- Anonyymi00016
Niin mäkin haluaisin.
- Anonyymi00017
En arvosta sua.
- Anonyymi00018
Aloitus ei ollut tuollaiselle tyypille kuin sinä, selväähän se on.
- Anonyymi00019
Noin sen kuuluisi mennä ja olla. Ikävä tosiasia, ettei monet ajattele samoin, eivät ole noin kehittyneitä kuun sinä ap.
- Anonyymi00020
Ihmiset tuppaa olemaan sellaisia kuin IRL eikä anonyymejä, joista lukija voi valita pahimman tai parhaimman vaihtoehdon. Joka tapauksessa todennäköisemmin pahasti pieleen.
- Anonyymi00021
Tällaista olen kaivannut koko ikäni.
- Anonyymi00022
En halua nähdä.
- Anonyymi00023UUSI
No tottakai!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564