hotelliin Makadi Bayhin?
En ole varannut matkanjärjestäjän bussikuljetusta vaan arvelimme ottaa taksin.
Onnistuu ilmeisesti ihan hyvin kentältä?
Matka kestää n.puoli tuntia, mikä olisi kohtuullinen hinta-arvio?
Vai kannattaisiko sittenkin hypätä bussiin? Kokemuksia?
Taksilla Hurghadan kentältä
15
1346
Vastaukset
- gfhfghfgh
En tiedä tuosta matkasta, mutta kuullostaa hyvältä idealta eli ota taxi vaan.
Tein virheen ja, koska trjarebogilla on maksullinen lentokenttä kyyti joka maksaa
Hurghadassa 12 euroa/ nuppi. Taksilla tuon matkan tekee monta kertaa 3 henkinen perhe. Matka kestää n. 15 minuuttia. Trjareborg hieman rahastaa - Matkalle 17.10.2011
Kiitos vinkistä, meitä on nelihenkinen seurue eli tosiaan Tjäreborg perisi 48 £ mutta hinta on menopaluu lentokenttä-hotelli-lentokenttä.
Matka-ajan sain siis matkanjärjestäjän sivuilta joka oli n. 30 min.
Sharmissa on käytössä kahdenvärisiä takseja, toisia pidettiin " turisteille " turvallisina ja muita ei.
Liekkö Hurghadassa samoin?
Ja hinta on ilmeisesti sovittava ennen taksikyytiä, joka on nyt siis arvoitus eli hinta-arvioita otetaan vastaan ettei ihan pissitä linssiin...
Onko kukaan käyttänyt hotellin pick-up-palvelua?
Mahtaa olla kalliimpi kuin suora taksi sopimus kentältä?
Turvatarkastusten takiakaan ei varmaan muuten kaikki taksit pääse hotellialueille, ainakaan Sharmissa kaikki oli tosi tiukkaa ja luusi tämän Makadi Bayn olevan vielä suljetumpi alue, johon ohan kenellä vaan olisi lupa tulla?
Ja tosiaan, ensikertaa kohteessa, 2 x Sharmissa.- cxcxvcxcvvc
Siis puntaa vai euroa? Minä maksoin 12 euroa/ nuppi.
Huijjattiinko minua jo nyt? - Matkalle 17.10.2011
cxcxvcxcvvc kirjoitti:
Siis puntaa vai euroa? Minä maksoin 12 euroa/ nuppi.
Huijjattiinko minua jo nyt?No hups, miten tuo punnan merkki nyt pääsi livahtamaan, euroja tietysti, ei siis ole huijattu sinua ;-)
- huijarit
Taxi kuskit ovat ketkuja. Pyytää 80 puntaa matkasta joka on kohtuutonta. 20 PUNTAA KÄTEEN JA LÄHTEE POIS JOS HUUTELEE NIIN ANTAA VAAN.Eikä neuottele asjasta.
- Reisman
Olet oikeassa suljetusta alueesta, jopa turistibussien kuljettajilta otettiin paperit sisään mennessä, ja saivat takaisin poistuessaan. Taksi pyysi muistaakseni 60 puntaa matkasta Hurgharaan mutta Hurgharasta kun otti taksin niin sen sai alle puolen hinnan. En usko että olisi edes voinut soittaa ,vaikka olisi osannutkin ulkopuolelta taxia noutamaan. Olimme siellä Tammikuussa 4vrk. kun meidät evakuoitiin sinne Luxorista mellakoiden alta, muuten en olisi sinne mennyt,,,mielestäni liian suljettu paikka,,, Sharmi on mielestäni sata kertaa parempi.
heippq! tuo hinta ei kylla pida paikkansa, asun taalla ja tiedan systemit miten se toimii Hurghadan lentokentalla. VALKOISET TAXIT maksaa 50 egp yksi suunta hurghadaan, mutta jos teilla on 30 min. matkaa niin se on luultavasti el gouna tai makady bay, sinnemaksaa jo enemmin, voitte sopia 100 egp niin se on ihan ok hinta 30 min. matkalle.
ja jos haluaatte bussin minne mahtuu kikki laukut hyvi voin jarjestaa sellaisen teille, mina tyoskentelen turistijien kanssa ja bussi joka odottaa teita siella nimikyltin kanssa j tulette turvallisesti perille, suom kans.
bussi 1-10 henkilolle. 30 euroa makady bayhin.
bussi 1-10 henkilolle 30 euroa el gounaan
hurghadaan 15 euroa. sama....- matkustajat egyptiin
[email protected] kirjoitti:
heippq! tuo hinta ei kylla pida paikkansa, asun taalla ja tiedan systemit miten se toimii Hurghadan lentokentalla. VALKOISET TAXIT maksaa 50 egp yksi suunta hurghadaan, mutta jos teilla on 30 min. matkaa niin se on luultavasti el gouna tai makady bay, sinnemaksaa jo enemmin, voitte sopia 100 egp niin se on ihan ok hinta 30 min. matkalle.
ja jos haluaatte bussin minne mahtuu kikki laukut hyvi voin jarjestaa sellaisen teille, mina tyoskentelen turistijien kanssa ja bussi joka odottaa teita siella nimikyltin kanssa j tulette turvallisesti perille, suom kans.
bussi 1-10 henkilolle. 30 euroa makady bayhin.
bussi 1-10 henkilolle 30 euroa el gounaan
hurghadaan 15 euroa. sama....ai 15 euroa kuljetus kentältä sakalan keskustaan itse menen taksilla perheeni kanssa el dahariin se maksaa 10 puntaa mikä tekee sinun kyydistä niin kaliin onko tarjolla shampanjaa ja mansikoita
- Itaruutta!
matkustajat egyptiin kirjoitti:
ai 15 euroa kuljetus kentältä sakalan keskustaan itse menen taksilla perheeni kanssa el dahariin se maksaa 10 puntaa mikä tekee sinun kyydistä niin kaliin onko tarjolla shampanjaa ja mansikoita
No onkos se vitonen nyt niin maata kaatava. Matka kun maksaa siinä tonnin.
- kyyti77
matkustajat egyptiin kirjoitti:
ai 15 euroa kuljetus kentältä sakalan keskustaan itse menen taksilla perheeni kanssa el dahariin se maksaa 10 puntaa mikä tekee sinun kyydistä niin kaliin onko tarjolla shampanjaa ja mansikoita
ei kukaan paase 10 le lentokentalta dahariin, jokainen joka asuu taalla tietaa ihan tasa tarkkaan mika systeemi taalla on, ja jos haluaa kunnolisen taxin/bussin mika ottaa kebties 5 matkalaukkua kyytiin... ja ei tarvi olla huutamassa ja riitelemassa kuskien kanssa, thats it.
- ökjfdösa
Me maksettiin 40 LE yhteen suuntaan.
- kyyti77
juu se 40 le on ihan ok se on varmasti olut oransin varinen taxi, lentokantalta.
- Soriitsio
Me maksettiin 40egp lentokentältä El Dahariin ja sama hinta takaisin päin
- egypti789
ihan totta! se on ihan normaali hinta 40 le yksi suunta oransin varinen taxi , hinnat ollut samat vuodesta 2003.
- egypti789
heippa olkaa varovaisia taxissa ne tekevat sita etta haluavat tehda vaihdon. ja antavat sitten teille vaaran valutan taksin ja sit huomaatte teilla ei olekkaaan rahaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662258Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711510Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231497Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851224Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1781157Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬221104Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051074En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932- 77929